Sanibri

Contactgegevens Sanibri: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Sanibri: address, phone, fax, email, website, opening hours

Sanibri

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Oude Broekermolenstraat 1; 3500; Hasselt, België

Telefoon (phone): 011 26 95 70; 011 22 79 95 (+32-011 26 95 70; 011 22 79 95) 011 26 95 70; 011 22 79 95 (+32-011 26 95 70; 011 22 79 95)

Fax (fax): 011 26 95 89 (+32-011 26 95 89) 011 26 95 89 (+32-011 26 95 89)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Sanibri: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Sanibri"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Sanibri"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Sanibri, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Sanibri. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Sanibri, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Sanibri. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Sanibri
Products information Sanibri

BTW identificatienummer (tax): BE04987762451
Ondernemingsnummer: 1260925292
Hoofdstad (capital): 230,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 358,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Sanitary articles - Mfg. & Whol.; Heating (Central) - Mfg. & Whol.

Product categorie (product category): Whirlpools

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Sanibri
(Get full report from official database of BE for Sanibri)

Aanvulling soorten activiteiten voor Sanibri
Addition kinds of activities for Sanibri

472999. Passagiersvervoer regeling, nec, nec | Passenger transportation arrangement, nec, nec
482200. Telegraaf en andere communicaties | Telegraph and other communications
23890302. Maskerade kostuums | Masquerade costumes
37140207. Aandrijfassen, motorvoertuig | Drive shafts, motor vehicle
50649904. Elektrische scheerapparaten | Electric razors
51690101. Alkaline | Alkalines
79990101. Tennisclub, niet-lidmaatschap | Tennis club, non-membership

Werken bij Sanibri: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Sanibri: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Sanibri. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Sanibri. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier: Hef - en reachtruckattest (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Orderpicking. - Verwerken van magazijn orders/documenten teneinde goederen tijdig en in de gevraagde hoeveelheid te verzenden. - Picking op consumenten eenheid/colli/palletniveau. - Controleren of de orders overeenstemmen met de eisen van de klant teneinde een kwaliteitsvolle dienstverlening te verzekeren. - Opvolging van magazijn voorraad. - Ordelijk en rein houden van de werkomgeving overeenkomstig de geldende veiligheids-, kwaliteits- en milieuregels. - Scanning uitvoeren binnen verwerking van voorraad ,goederen en documenten.

  • Verpakker: Tupperware Aalst (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: TEMPO TEAM TUPPERWARE inhouse

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als verpakker doe je visuele kwaliteitscontrole, monteer je stukken, verpakt ze in zakjes, ... Je werkt ofwel in een 2-ploegensysteem ( 6-14u / 14-22u ), ofwel in de vaste nachtploeg, van maandagnacht tot en met vrijdagnacht ( 22.00 - 6.00u ). Gelieve er voor de nachtploeg rekening mee te houden dat je gedurende een opleidingsperiode eerst enkele weken in 2 ploegen zou kunnen ingeschakeld worden. Dit wordt bekeken bij de opstart. Dit is een lange opdracht, maar afhankelijk van de drukte kan je per dag worden opgeroepen.

  • Automecanicien Amerikaanse wagens (M/V) (BORSBEEK)

    Regio: BORSBEEK

    Bedrijf: XTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in regio Borsbeek zijn we op zoek naar een ervaren en gemotiveerde "automecanicien" voor nieuwe en tweedehands Amerikaanse wagens. Je hebt minstens enkele jaren ervaring in een garage. Het is belangrijk dat je zelfstandig kan werken en over de nodige technische kennis en ervaring beschikt. Je hebt al enkele jaren ervaring met klein en groot onderhoud, de voorbereiding van een technische keuring en het oplossen van kleine storingen. Je schrikt er daarnaast niet voor terug om een distributieriem te vervangen, lichten af te stellen, remschijven en -blokken te vervangen, banden te wisselen en dat allemaal zowel op nieuwe als tweedehandswagens.

  • Stikster/stikker (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Go4Jobs Roeselare

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als stikster ben je verantwoordelijk voor het stikken van de gordijnen. Je voert deze taak uit op diverse industriële machines.

  • Kableur M/V (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ADECCO MATCHING CENTER O-VL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zin om als kableur/bordenbouwer aan de slag te gaan in Wetteren? Lees dan zeker verder. De firma, een groothandel in elektrotechniek en HVAC, verwacht hetvolgende van jou: Op basis van een bouwschema ga je mee industriële stuurkasten kableren. Dit zijn grote staankasten, uitgerust met alle componenten. Je gaat elektrische componenten in kasten monteren en deze aansluiten volgens de veiligheidsmaatregelen. Dit volgens een elektrische schema, bedradingsplan of eendraadschema. Kasten onderling gaan verbinden met elkaar behoort eveneens tot je takenpakket alsook controles uitvoeren op componenten, of draden goed vastzitten, kortsluitingen,... Je staat dus m.a.w. een hele dag lang in voor het kableren van borden in het atelier. Dit samen met een tof team van ervaren mensen. Een boeiende job wacht op jou!

  • Huishoudhulp dienstencheques Brugge Sint-Kruis (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • HUISHOUDHULP (M/V) VOSSELARE (deeltijds - zelf te kiezen) (VOSSELARE)

    Regio: VOSSELARE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Huishoudhulp Assistentiewoningen (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ZORGGROEP H. HART

    Type: Dienstenchequebaan

    Dienstencheques H.Hart valt onder de Woon en Zorggroep H.Hart en is al jaren actief in de zorg en -welzijnssector. Dit jaar vieren we ons 15-jarig bestaan!!! Voor onze nieuwbouw Budalys zijn wij op zoek naar een huishoudhulp bij klanten aan huis in het kader van de dienstencheques voor volgende taken: -licht huishoudelijk werk: afstoffen, dweilen, stofzuigen, ramen wassen -maaltijden bereiden -boodschappen doen -was en -strijkwerk. U werkt bij bejaarde klanten en zorgbehoevenden in het centrum van Kortrijk. Bezoek gerust onze website voor enkele sfeerbeelden www.h-hart.be

  • Student Boekhouding (m/v) in Lovendegem. (LOVENDEGEM)

    Regio: LOVENDEGEM

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Studentenjob

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Student Boekhouding (m/v). Onze klant is gevestigd in Lovendegem. De verantwoordelijkheden als Student Boekhouding: Ondersteuning van de boekhouding; Allround administratieve taken. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • CNC OPERATOR (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: F.A. TOOLING

    Type: Vaste Job

    Je hoofdtaak is het programmeren en bedienen van CNC gestuurde machines: in hoofdzaak een draad erodeer machine (Charmille) en een frees machine (Hermele). Wij maken prototypes van machines en tooling op maat van klanten voor de auto en electronica industrie, hiervoor moeten nieuwe onderdelen gemaakt worden of bestaande aangepast worden. Een hoge nauwkeurigheid is vaak vereist. De programmatie kan via een CAD/CAM systeem gebeuren, afhankelijk van de complexiteit. Samen met de design engineers kan je een planning opmaken en stukken afwerken afhankelijk van de prioriteit.

  • COMMERCIEEL MEDEWERKER HVAC (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Hays Kortrijk

    Type: Vaste Job

    * Calculator, salesondersteunende functie * Master of bachelor elektromechanica (of gelijkwaardig) * Communicatief, klant- en oplossingsgericht, analytisch, administratief Onze klant is een dynamische en vooruitstrevende middelgrote groothandel met een eigen engineeringafdeling voor koeltechnisch materiaal en warmtepompen. Dankzij een vooruitstrevende aanpak en duidelijke profilering groeit het bedrijf en zoeken we technische versterking voor de commerciële binnendienst. Als Technisch-Commercieel Binnendienstmedewerker kom je in een team met 6 collega's terecht voor een gevarieerd takenpakket. Je biedt ondersteuning aan de interne salesafdeling en klanten met het uitwerken van technisch correcte oplossingen voor (specifieke) klantenvragen en je vertaalt dit naar een offerte voorzien van de nodige technische productinformatie. Met je technische kennis en expertise ben je een aanspreekpunt voor zowel klanten, techniekers en andere collega's voor allerhande technische informatie alsook voor het geven van demonstraties. Zelf volg je nieuwe ontwikkelingen en marktevoluties geïnteresseerd op via leveranciers, beurzen, lectuur, opleidingen en collega's.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Sanibri in sociale netwerken
Look for responds of Sanibri in social networks

Lees alle opmerkingen voor Sanibri. Laat een reactie achter voor Sanibri. Sanibri bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Sanibri. Leave a respond for Sanibri. Sanibri on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Sanibri op de google maps. Adres en contacten Sanibri
Location of Sanibri on the google maps. Address and contacts of Sanibri

Andere gerelateerde bedrijven als come Sanibri Sanibri: FLNEW MANTA NV | SHOP 2000 | De Wachter D | C. MEYNEN | Caf茅 le Tilleul

Other related companies as Sanibri: FLNEW MANTA NV | SHOP 2000 | De Wachter D | C. MEYNEN | Caf茅 le Tilleul

Sanibri is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Sanibri, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04987762451. Het bedrijf Sanibri bevindt zich op het adres: Oude Broekermolenstraat 1; 3500; Hasselt. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 230,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 358,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Whirlpools. Lijst met producten zijn Sanitary articles - Mfg. & Whol.; Heating (Central) - Mfg. & Whol..
De hoofdactiviteit van Sanibri is Leder- en leerproducten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Sanibri is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Sanibri, openstaande posities, locatie van Sanibri op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Sanibri is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is Sanibri, company assigned to the tax number BE04987762451. The company Sanibri is located at the address: Oude Broekermolenstraat 1; 3500; Hasselt. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 230,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 358,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Whirlpools. List of products are Sanitary articles - Mfg. & Whol.; Heating (Central) - Mfg. & Whol..
The main activity of Sanibri is Leather and Leather Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Sanibri is not available. You also can look at reviews of Sanibri, open positions, location of Sanibri on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Sanibri, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Sanibri, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Sanibri, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Sanibri, employees, financial statistics.