BOSMANS

Contactgegevens BOSMANS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BOSMANS: address, phone, fax, email, website, opening hours

BOSMANS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HOUTEMSESTRAAT 42; 1980; EPPEGEM, België

Telefoon (phone): 15623264 (+32-15623264) 15623264 (+32-15623264)

Fax (fax): +32 (61) 415-67-69 +32 (61) 415-67-69

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BOSMANS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BOSMANS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BOSMANS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BOSMANS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BOSMANS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BOSMANS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BOSMANS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BOSMANS
Products information BOSMANS

BTW identificatienummer (tax): BE09038146972
Ondernemingsnummer: 1482574462
Hoofdstad (capital): 806,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 710,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Producten die in BOSMANS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Huisdieren and benodigdheden; Royal Canin

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BOSMANS
(Get full report from official database of BE for BOSMANS)

Aanvulling soorten activiteiten voor BOSMANS
Addition kinds of activities for BOSMANS

7218. Industriële wasmachines | Industrial launderers
24359904. Fineer voorraad, hardhout | Veneer stock, hardwood
31990303. Molenband voor textielfabrieken, leer | Mill strapping for textile mills, leather
32950211. Lood, zwart (natuurlijk grafiet): gemalen, geraffineerd of gemengd | Lead, black (natural graphite): ground, refined, or blended
32990400. Nonmetallic minerale statuary en andere decoratieve producten | Nonmetallic mineral statuary and other decorative products
37249913. Raketmotoren, vliegtuigen | Rocket motors, aircraft
38429902. Atomizers, medisch | Atomizers, medical

Werken bij BOSMANS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BOSMANS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BOSMANS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BOSMANS. Looking for open vacancies in other companies

  • Events & Office Assistant | Energie | Regio Tongeren (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een gedreven en enthousiaste Office/Management Assistant voor een onderneming actief in duurzame energie gelegen in regio Tongeren. Wil jij terechtkomen in een tof team, waar de werknemer centraal staat en je kan genieten van een tal van voordelen zoals een strijkatelier, sportfaciliteiten en broodservice, … voor de werknemers. Je bent voornamelijk verantwoordelijk voor het organiseren van events. Je zorgt voor de volledige logistieke uitvoering, een grondige voorbereiding en stelt een draaiboek op; Je garandeert een professionele samenwerking met alle betrokken partijen en zorgt voor een duidelijke communicatie. Je staat ook in voor het office management en administratie. Je staat in voor het professioneel onthaal van klanten en leveranciers; Je bent verantwoordelijk voor het bestellen van kantoormateriaal; Je bent het aanspreekpunt van de werknemers in verband met het gebruik van de aangeboden diensten; Je ondersteunt de manager bij het opmaken van offertes, de facturatie en marketingtaken. Je werkt mee aan de interne en externe communicatie, zoals mededelingen op social media, video's, presentaties, … Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Winkelverkoper m/v (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in de regio Beringen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde winkelverkoper M/V. Je zal instaan voor: - Kassawerk - Winkelverkoop aan de afdeling speelgoed - Rekken inladen - Klanten verder helpen met vragen

  • Theatertechnicus voor de Stad Lier (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor CC De Mol in Lier zijn wij op zoek naar een theatertechnicus. Jouw taken:  Helpen met de op- en afbouw van theater- en muziekvoorstellingen en dit zowel op gebied van decor, licht als audio.  Lichtplannen zelfstandig realiseren en de armaturen richten en focussen.  Voorbereiden van de zaal (plaatsen van tafels en/of stoelen).  Toezien op de veiligheid op het podium en in de zaal.  Meehelpen bij de ontvangst van het publiek.  Kleine herstellingswerken uitvoeren. Inzet en leergierigheid zijn minstens even belangrijk als competenties. Ook technici met een specialisatie in enkel audio of belichting komen in aanmerking

  • Analyste Hypothecaire kredieten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wat zijn uw taken ? • Screening van de haalbaarheid van het kredietdossier op basis van de encodage van de makelaar • Controle van de documenten van het kredietdossier • Analyse van het kredietdossier: 1) Inschatten van de geboden waarborgen 2) Inschatten van de terugbetalingscapaciteit 3) Controle van het doel van het krediet 4) Nazicht van het kredietprofiel van de kredietnemers Toetsen van bovenvermelde elementen aan het acceptatiebeleid en erover waken dat de wettelijke bepalingen worden gerespecteerd, alsook de fraude en compliance voorschriften. • Beslissen van het kredietdossier binnen de grenzen van de toegestane beslissingsvolmacht. • Indien het gaat om een kredietdossier buiten eigen beslissingsvolmacht: verlenen van een gemotiveerd advies door de positieve en negatieve elementen in het dossier tegen elkaar af te wegen. • Het meedelen en toelichten van de beslissing aan de makelaar en de commerciële lijn, en dit op een constructieve en commerciële wijze. • Oplossingsgericht zijn door maximaal te zoeken naar mogelijke oplossingen om een kredietaanvraag te kunnen realiseren. • Het verwerken van de beslissing in de informaticatool. • Bij aanvaarding: opmaak van de akkoordbrief en versturen van de documenten naar de notaris via de informaticatool. • Telefonische contacten met de makelaars en de commerciële lijn in het kader van de behandeling van hun ingediend kredietdossier. • Op termijn polyvalentie naar het analyseren en beslissen van consumentenkredieten ingediend door makelaars, vendors & garages, alsook analyseren en beslissen van gemengde kredieten en niet-wet kredieten ingediend door makelaars.

  • Service technieker (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Zandhoven, een bedrijf gespecialiseerd in energiezuinige toepassingen, zijn wij op zoek naar servicetechnieker Als servicetechnieker sta je in voor de dienst na service voor onderhoud en herstellingen aan zonnepanelen, warmteboilers, en andere energiezuinige toepassingen.   

  • Gezocht: meerdere bekisters: van helper tot 1e graad! (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Synergie Aalst Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Op heden zijn wij op zoek naar meerdere bekisters: van handlangers/helpers tot 1e graad! Heb je interesse? Waag nu je kans en neem snel contact op

  • Poetshulp Oud-Turnhout (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: PUUUR TURNHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Voltijds administratief bediende (m/v), regio Gent (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een ruim administratief takenpakket met een commerciële inslag? Heb jij interesse om voor een zeer bloeiend en dynamisch bedrijf te werken? Heb jij een degelijke talenkennis? Dan hebben wij jouw nieuwe uitdaging! Voor een bedrijf in Sint-Denijs-Westrem zijn we zoek naar een administratief bediende die van alle markten thuis is. Je zal instaan voor een breed pakket van taken. Administratief: zoals organiseren Kick-off, opmaken invorderingsrapporten, opmaken statistieken on- & offstreet (bv. duration/occupation, ...), versturen en opmaken periodieke rapportering naar de klanten, organiseren Well being personeel, opvolging van bestellingen, ... Contractkennis: zoals beheer doorrekening kosten, opmaken consolidatie detail kosten afrekening per regio, opstellen jaarverslagen, kennis van de contracten en opstellen en beheer van de contractfiches. Financieel: zoals controleren juistheid input gegevens (opvolging inkomsten, aanvragen facturatie, opvolging cashcontrol, ...),waken over de frequentie van input financiële gegevens, beheer van debiteuren, invullen statcoms en verzamelen van comments en tijdig aanleveren aan boekhouding, voorbereiden van de afrekeningen (inkomsten en diverse info bv. # uren, # rappels, betaalde invorderingskosten, enz.), geven van financiële opleiding van Field supervisors. Commercieel: zoals opvragen, lezen en samenvatten van lastenboeken, voorbereidend werk voor de opmaak van offertes en contractvernieuwing, opmaken/assisteren offertes ism regiomanager/commercieel Rapportering: zoals deelnemen aan periodieke teammeetings (bv. 4t4 - regiomeetings - ...), informeren van andere teamleden binnen de regio

  • Logistiek Coördinator (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: PROMOPLAN

    Type: Vaste Job

    Je coördineert en staat in voor het logistieke beheer van de verschillende projecten van onze klanten, dit zowel voor inkomend als uitgaand promomateriaal Dagelijks coördineer en plan je het werk binnen jouw team. Aan de hand van een transportbon, pick je het promomateriaal en zet je dit klaar op verzendlocatie. Ook het inkomend promomateriaal controleer je, maak je proper en plaats je in de voorraadrekken. Je coacht jouw mensen, begeleidt hen, volgt hen op en stuurt hen bij waar nodig. Tevens zorg je voor de goede werking in je team. Je draagt zorg voor een efficiënte werking van de bestaande logistieke processen, maar je durft deze ook kritisch te benaderen en te veranderen wanneer nodig. Creatie en accurate opvolging van alle goederen in de database, behoren ook tot jouw takenpakket. Je staat voortdurend met iedereen in verbinding en communiceert duidelijk.

  • Service Technician - foreign experience - Just graduated (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: LGA Engineering

    Type: Vaste Job

    Voor een grote klant, wereldwijd actief binnen de plaatbewerking, zijn wij op zoek naar een ambitieuze service technieker. Heb jij passie voor montage? Ben je bereid voor regelmatig buitenlandse verplaatsingen te doen onder andere naar Australië? En ben je probleemoplossend? Dan is deze opportuniteit zeker iets voor jou. Taken Service verlenen bij de klant achter installatie van de machines Opleidingen geven Complexe en technische problemen oplossen

  • Service Engineer (m/v) (HOEGAARDEN)

    Regio: HOEGAARDEN

    Bedrijf: VMI

    Type: Vaste Job

    Dankzij jouw goede zorgen - zowel preventief als correctief - blijven onze WKK installaties optimaal functioneren. Na de nodige opleiding verzorg je samen met je collega's van het service team de wachtdienst en helpdesk voor onze klanten. Je wordt een specialist in jouw vakgebied, hebt een luisterend oor voor onze klanten en kan hen steeds ondersteunen met een gepaste oplossing.

  • Freelance Project Manager Product Development (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: NEWPOINT PROFESSIONALS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat houdt deze functie in? Voor onze klant in Vlaams-Brabant, actief in Product Development in zijn we momenteel op zoek naar een ervaren Project Manager. In deze functie zal je Product Development processen leiden vanaf de project start (business proposal) tot en met de productlancering. Ook prototyping en industrialisering van de productie horen tot het project. Daarenboven zal een nieuwe ontwikkelmethodiek gevolgd worden, waardoor er een belangrijk luik van change management aanwezig is. Jouw taken: Vastleggen van duidelijke en realistische projectdoelstellingen, onderbouwd door een degelijke business case Aansturen van een internationaal multidisciplinair projectteam tot 15 personen Teamwork faciliteren in deels virtuele teams, doelen stellen en voortgang opvolgen Tijd, kosten en kwaliteit managen zoals voorzien in de business case Voorbereiden en opvolgen van projectplanning met focus op behalen van de deadline Verzekeren dat project/product requirements gedefinieerd, behaald en geverifieerd worden Project governance modellen, tools en processen toepassen Team meetings en workshops plannen en leiden Communiceren met klanten, management en stakeholders over voortgang, afwijkingen en opleveringen Interface verzorgen met manufacturing en suppliers

Zoek naar antwoorden van BOSMANS in sociale netwerken
Look for responds of BOSMANS in social networks

Lees alle opmerkingen voor BOSMANS. Laat een reactie achter voor BOSMANS. BOSMANS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BOSMANS. Leave a respond for BOSMANS. BOSMANS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BOSMANS op de google maps. Adres en contacten BOSMANS
Location of BOSMANS on the google maps. Address and contacts of BOSMANS

Andere gerelateerde bedrijven als come BOSMANS BOSMANS: FILIP VAN LOOY | Immo Florizoone | NEUTRA GROEP | PHILIPPE VANDER EECKEN | HUIS DAYLE BY MAY

Other related companies as BOSMANS: FILIP VAN LOOY | Immo Florizoone | NEUTRA GROEP | PHILIPPE VANDER EECKEN | HUIS DAYLE BY MAY

BOSMANS is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BOSMANS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09038146972. Het bedrijf BOSMANS bevindt zich op het adres: HOUTEMSESTRAAT 42; 1980; EPPEGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 806,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 710,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Huisdieren and benodigdheden; Royal Canin. Producten gemaakt in BOSMANS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BOSMANS is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BOSMANS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BOSMANS, openstaande posities, locatie van BOSMANS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

BOSMANS is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is BOSMANS, company assigned to the tax number BE09038146972. The company BOSMANS is located at the address: HOUTEMSESTRAAT 42; 1980; EPPEGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 806,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 710,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Huisdieren and benodigdheden; Royal Canin. Products created in BOSMANS were not found.
The main activity of BOSMANS is United States Postal Service, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BOSMANS is not available. You also can look at reviews of BOSMANS, open positions, location of BOSMANS on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over BOSMANS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BOSMANS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BOSMANS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BOSMANS, employees, financial statistics.