Baillien & Maris NV

Particuliere bedrijvenVoedingswinkels • Baillien & Maris NV
Private companiesFood Stores • Baillien & Maris NV

Contactgegevens Baillien & Maris NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Baillien & Maris NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Baillien & Maris NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Schippersstraat 1 3500 Hasselt, België

Telefoon (phone): 11 (+32-11) 11 (+32-11)

Fax (fax): 11 (+32-11) 11 (+32-11)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Baillien & Maris NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Baillien & Maris NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Baillien & Maris NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Baillien & Maris NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Baillien & Maris NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Baillien & Maris NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Baillien & Maris NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Baillien & Maris NV
Products information Baillien & Maris NV

BTW identificatienummer (tax): BE04919647216
Ondernemingsnummer: 9568786621
Hoofdstad (capital): 265,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 205,000 EUR
Werknemers (employees): 6 to 15
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Offset printing services

Product categorie (product category): Offset Printing Services

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Baillien & Maris NV
(Get full report from official database of BE for Baillien & Maris NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Baillien & Maris NV
Addition kinds of activities for Baillien & Maris NV

251406. Metaal gazon en tuinmeubilair | Metal lawn and garden furniture
326900. Aardappelproducten, nec | Pottery products, nec
25129900. Gestoffeerde huishoudelijke meubels, nec | Upholstered household furniture, nec
33169901. Bars, staal, koud afgewerkt, van gekocht warmgewalst | Bars, steel, cold finished, from purchased hot-rolled
83220103. Seniorencentrum of vereniging | Senior citizens' center or association

Werken bij Baillien & Maris NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Baillien & Maris NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Baillien & Maris NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Baillien & Maris NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Dossierbeheerder Logistiek (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ASAP Maritiem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Volledig afhandelen dossiers import-export en distributie. Aanmaken en opvolgen van dossiers A-Z. Orderverwerking. Interne en externe diensten opvolgen. Telefonische klantencontacten. Input van gegevens in diverse systemen. Aanmaken bill of loading, oorsprongcertificaten, diverse attesten en paklijsten. Facturatie.

  • Servicetechieker M/V (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM BORNEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als service technieker bestaat je takenpakket uit: - Het preventief onderhoud van koelinginstallaties. - Het opsporen en herstellen van pannes aan koelinstallaties. - De opstart van nieuwe machines / installaties, zowel on site als intern. - Rapporteren van afwijkingen in kwaliteit en terugkoppeling van gebreken en verbeteringen. - Je bent verantwoordelijk voor alles wat bij de opstart, het onderhoud en de depannages komt kijken. Voor deze functie krijg je een interne opleiding die wordt aangevuld met externe opleidingen om te voldoen aan de nodige keuringsvereisten.

  • Stagiair HR-Diensten (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: House of Talents

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als stagiair word je ingezet voor een variatie aan taken: Onthaal en telefonie (NL/FR), administratieve ondersteuning: klassement, agenda beheer consultants Database beheer en update Templates communicatie (interview reports, mailings etc..) Advertenties online plaatsen Job omschrijvingen opstellen en vertalen (NL/FR) Assistentie bij rekrutering: assistentie selectie interviews en assessment centers Search en selectie kandidaten: CV search, benaderen interessante kandidaten, CV screen en telefonische screenings van sollicitanten Assistentie Senior Consultants bij klantenbeheer en vacaturebeheer Bedrijfsprofiel: House of Talents groepeert 10 bedrijven : Sales Talents, Care Talents, Financial Talents, HR Talents, Executive Talents, BTS, Next-ICT,  Arcq, Chaintec en Digitalents. Onze gemeenschappelijke noemer is specialisatie, expertise, innovatie en klantgerichtheid. We bieden HR diensten aan zoals: rekrutering & selectie, projectsourcing, interim management, assessment en training. We hebben 110 interne medewerkers en stellen samen 850 mensen tewerk.  We zijn uiterst fier om in de top 10 ranking als "Great Place to Work" van Vlerick te staan en hebben kantoren in Jette, Antwerpen, Kortrijk, Leuven en Luik. Je kan dus zowel een stage lopen in een Nederlandstalige als in een Franstalige omgeving.  Een stage bij House of Talents is dat een aanrader? Luister live naar Charlotte (stagiair marketing) haar aanstekelijk enthousiasme bij Siska en oordeel zelf :-) https://youtu.be/cGEnYnsRyA8

  • Account Manager - Binnendienst (SINT-AGATHA-BERCHEM)

    Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je gaat proactief de bestaande klanten (B to B) opvolgen. Luistert naar hun behoefte en ondersteunt deze optimaal door een oplossing op maat aan te bieden. Met je communicatieve skills kan je hen overtuigen van de meerwaarde van Creditsafe. Je volgt de lopende offertes op en bouwt een sterke vertrouwensrelatie uit met je klanten. Erkenningsnummer 00603-406-20170629

  • Betonmixerchauffeur (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Meeuwen zijn we op zoek naar een betonmixchauffeur

  • Huishoudhulp in Deurne (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Lebbeke/Buggenhout (LEBBEKE)

    Regio: LEBBEKE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Sinterklaas en zwarte piet gezocht! (Sint-Niklaas) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Heb jij altijd al je stoute schoenen willen aantrekken en in de huid van Sinterklaas of Zwarte Piet willen kruipen? Heb je de nodige affiniteit met kinderen? Dan ben jij diegene die wij zoeken!

  • TECHNISCH VERKOPERS WEEKEND ALS BIJVERDIENSTE (OOSTROZEBEKE)

    Regio: OOSTROZEBEKE

    Bedrijf: FRANS VLAEMINCK

    Type: Studentenjob

    U bent een echte doe-het-zelver die ook verkoopstechnieken onder de knie heeft. U wilt een bijverdienste in het weekend (zaterdag heel de dag en zondagvoormiddag). U bent gemotiveerd. U beschikt over de nodige kennis van bouwmaterialen (dit kan gaan over sanitair, tuinmaterialen, parket, verf/behang/gordijnen, poorten, ramen en deuren, electriciteit, ...)

  • On site teamleader (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Als on-site teamleader te Mechelen manage je de activiteiten bij onze partner om de nodige besparingen te realiseren. Verder promoot je actief ons private label en probeer je de klant te laten overschakelen op het volledige gamma van ERIKS. Vervolgens stuur je het on site personeel (team van 5 en op termijn 7 collega’s) aan en begeleid je hen persoonlijk. De verdere taken van de on-site teamleader te Mechelen zien er als volgt uit: - Je verzekert dat contractuele betalingstermijnen gerespecteerd worden. - Je identificeert en ontwikkelt nieuwe mogelijkheden binnen de huidige contracten van de klanten. - Je werkt nauw samen met het management om ondersteuning te geven aan de jaarlijkse verkoopdoelstellingen. - Je maakt een groeiplan op en gaat dit ook uitvoeren. . - Je woont de eerstelijnsvergaderingen bij op week/maandbasis. - Maandelijks geef je uitleg over de KPI’s, besparingen en lopende projecten. - Als manager ben je verantwoordelijk voor het naleven van de gezondheid en veiligheidsvoorschriften van ERIKS on-site.

  • Verantwoordelijke Planning Verhuurpark (M/V) (WERCHTER)

    Regio: WERCHTER

    Bedrijf: THE POWERSHOP

    Type: Vaste Job

    . Korte termijn inplannen van materiaal (generatoren, lichtmasten, airco, heaters, …) in nauw overleg met de verhuurafdeling . Middellange termijn: inplannen van projecten, in beeld brengen van eventuele tekorten aan materialen en oplossingen zoeken samen met verhuurafdeling . Lange termijn : inventariseren van evolutie op meerdere jaren evenals materiaalbehoeften en nodige investeringen . Beheren van inhuur materiaal en tijdig plaatsen van reserveringen enbestellingen met het oog op economische rentabiliteit . Zeer nauwe samenwerking met de Transport Manager en Crewplanner op gebied van planning en crew : jullie werken als een team en zijn ook back up voor elkaar. . om de twee weken bent U buiten de werkuren on call (afwisselend met de Transport Manager)

  • HR Officer (Provincie Oost-Vlaanderen)

    Regio: Provincie Oost-Vlaanderen

    Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM

    Type: Leercontract

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Als HR-officer binnen FPC Gent zet je de HR-strategie, bepaald door de directie, om in de praktijk. Je bent een luisterend oor voor de medewerkers van FPC Gent, beheert de rekruteringen, zoekt en biedt opleidingen aan naargelang de noden, beheert het performance management, Kortom een zeer breed takenpakket binnen HR. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je beheert de inkomende kandidaturen en ontmoet potentiële kandidaten voor allerhande functies. In samenspraak met de afdelingshoofden rekruteer je de juiste talenten; o Samen met de andere HR-officer ben je verantwoordelijk voor de opmaak van contractvoorstellen en contractopmaak in het algemeen. o Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen de organisatie omtrent allerhande HR-topics. o Je waakt erover dat de integratie procedure van nieuwe medewerkers wordt gerespecteerd en verzorgt het onthaal en de rondleidingen van nieuwe medewerkers. o Je volgt eventuele uitstroom van medewerkers op en handelt hierrond alle praktische en administratieve zaken af. o Je verzorgt de organisatie en de opvolging van de jaargesprekken. o Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contracten bepaalde duur en de verlengingen hiervan. o Je werkt mee aan het op punt stellen van verschillende HR processen en procedures. o Je participeert actief mee bij het in kaart brengen van HR projecten en zet de schouders onder de effectieve uitvoering. o Je volgt de sociale wetgeving op en zet deze om in de organisatie. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma in Human Resources en/of je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; o Ervaring in de sociale sector of de zorgsector is een pluspunt o Je beschikt over uitstekende communicatieve, diplomatische en relationele vaardigheden; o Je handelt integer, bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid o Jouw zin voor vooruitgang, dienstverlening en teamspirit typeren jou o Je bent goed georganiseerd, nauwkeurig, je kunt autonoom werken en stresssituaties beheren; o Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands; o Je beheerst vlot MS Office (Word, Excel, PowerPoint). WIJ BIEDEN o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o Je hebt goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Gent (Wondelgem).

Zoek naar antwoorden van Baillien & Maris NV in sociale netwerken
Look for responds of Baillien & Maris NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Baillien & Maris NV. Laat een reactie achter voor Baillien & Maris NV. Baillien & Maris NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Baillien & Maris NV. Leave a respond for Baillien & Maris NV. Baillien & Maris NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Baillien & Maris NV op de google maps. Adres en contacten Baillien & Maris NV
Location of Baillien & Maris NV on the google maps. Address and contacts of Baillien & Maris NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Baillien & Maris NV Baillien & Maris NV: VERSLEGERS VERHEYEN | FRANCINE GIELEN | ISABELLE DEMEESTER | J. TANCR? | MASELIS

Other related companies as Baillien & Maris NV: VERSLEGERS VERHEYEN | FRANCINE GIELEN | ISABELLE DEMEESTER | J. TANCR? | MASELIS

Baillien & Maris NV is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Baillien & Maris NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04919647216. Het bedrijf Baillien & Maris NV bevindt zich op het adres: Schippersstraat 1 3500 Hasselt. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 6 to 15 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 265,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 205,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Offset Printing Services. Lijst met producten zijn Offset printing services.
De hoofdactiviteit van Baillien & Maris NV is Voedingswinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Baillien & Maris NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Baillien & Maris NV, openstaande posities, locatie van Baillien & Maris NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Baillien & Maris NV is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is Baillien & Maris NV, company assigned to the tax number BE04919647216. The company Baillien & Maris NV is located at the address: Schippersstraat 1 3500 Hasselt. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 6 to 15 employees work in this company. Capital - 265,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 205,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Offset Printing Services. List of products are Offset printing services.
The main activity of Baillien & Maris NV is Food Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Baillien & Maris NV is not available. You also can look at reviews of Baillien & Maris NV, open positions, location of Baillien & Maris NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Baillien & Maris NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Baillien & Maris NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Baillien & Maris NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Baillien & Maris NV, employees, financial statistics.