KPMG Interim Management

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • KPMG Interim Management
Private companiesFurniture and Fixtures • KPMG Interim Management

Contactgegevens KPMG Interim Management: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KPMG Interim Management: address, phone, fax, email, website, opening hours

KPMG Interim Management

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue du Bourget 40; 1130; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 708 43 00 (+32-02 708 43 00) 02 708 43 00 (+32-02 708 43 00)

Fax (fax): 02 708 43 99 (+32-02 708 43 99) 02 708 43 99 (+32-02 708 43 99)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KPMG Interim Management: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KPMG Interim Management"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KPMG Interim Management"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KPMG Interim Management, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KPMG Interim Management. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KPMG Interim Management, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KPMG Interim Management. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KPMG Interim Management
Products information KPMG Interim Management

BTW identificatienummer (tax): BE05290435791
Ondernemingsnummer: 6659057617
Hoofdstad (capital): 164,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 328,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Bookkeeping service; Management consultants

Product categorie (product category): Actuaries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KPMG Interim Management
(Get full report from official database of BE for KPMG Interim Management)

Aanvulling soorten activiteiten voor KPMG Interim Management
Addition kinds of activities for KPMG Interim Management

236902. Badpakken voor kinderen en strandkleding | Children's bathing suits and beachwear
13890203. Olie bemonsteringsdienst voor oliebedrijven | Oil sampling service for oil companies
17999912. Omheining constructie | Fence construction
31110101. Bridle leather | Bridle leather
33419903. Messing smelten en raffineren (secundair) | Brass smelting and refining (secondary)
39310401. Baritonhoorns en onderdelen | Baritone horns and parts
73229902. Inzamelbureau, met uitzondering van onroerend goed | Collection agency, except real estate

Werken bij KPMG Interim Management: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KPMG Interim Management: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KPMG Interim Management. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KPMG Interim Management. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE - pendelritten (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als CE-chauffeur ben je vooral actief in de Gentse haven. Je rijdt voor verschillende bedrijven en zorgt dat de goederen correct geladen en gelost worden. Er wordt verwacht dat je de vrachtwagen correct klaarzet en dat je de juiste documenten in orde brengt. Je werkt vooral op vaste routes. Je rijdt dagritten en start tussen 5 en 6u 's morgens, gemiddeld zo'n 10 - 11u per dag.

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • INPAKMEDEWERKER VOEDINGSSECTOR - GOEDE VERLONING ! M/V (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS WAREGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een voedingsbedrijf in groot Waregem zijn we op zoek naar goede inpakkers (m/v) om een volledige productielijn op te volgen. Jobinhoud: inpakken van verschillende producten voor de voedingssector. Fijn en nauwkeurig werk. Affiniteit met de sector is een groot pluspunt! Kennis en/of ervaring van banket-chocolaterie-patisserie is mooi meegenomen. DAGWERK: - Januari tem juni: 34u/week (vrijdag ben je thuis) - Juli tem december: 44u/week (7-16h30, vrijdag tot 15h30)

  • Assistent projectmanager (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Temse zijn we op zoek naar een Assistent projectmanager- werkvoorbereider (m/v): Je zorgt voor de tekeningen, de verwerkingen, de aankopen en de opvolging van verschillende projecten; Je vormt de brug tussen de productie en de project manager en onderhoudt goede contacten met leveranciers; Je maakt bewerkings- en materiaallijsten in de projectsoftware en staat in voor de aankopen die hieruit volgen; Je stelt de detail- en productie-tekeningen voor de betrokken afdelingen op.

  • Marktmededewerker kaas-charcuterie Cru Overijse (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als allround medewerker heb je een heel gevarieerd takenpakket en ga je aan de slag in alle afdelingen, waaronder dranken, brood, vlees, groenten en fruit. Daarnaast ben je vast aan de slag in de afdeling charcuterie. Je hebt een passie voor verfijnde, authentieke vleeswaren en vertelt de klanten graag alles over de herkomst en de bereidingswijze. Je zorgt voor een warm onthaal en bedient de klanten met de glimlach. Je geeft hen correcte tips mee, waarmee ze thuis gerust aan de slag kunnen. Je zorgt er uiteraard voor dat het aanbod en de winkel er altijd piekfijn uitzien. Je bent sterk geïnteresseerd in alles wat met lekker eten te maken heeft. En je kijkt ernaar uit om zo veel mogelijk bij te leren van collega¿s en leveranciers.

  • MONTEURS (M/V) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor vakkundige installatie van poorten en zonwering zowel voor nieuwbouwprojecten als renovatiewerken. Je hebt technische ervaring en kennis van verschillende materialen zoals metaal, hout, kunststof.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Berchem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Operationeel manager (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: DATA & POWER SYSTEMS

    Type: Vaste Job

    Dagelijkse leiding Projecten opvolgen planning

  • Informaticaleerkracht (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: DE LIFT

    Type: Zelfstandige activiteit

    School De Lift is een secundaire school voor collectief huisonderwijs voor jongeren met een autismespectrumstoornis. De Lift biedt leerlingen een arbeidsgerichte computeropleiding, waarbij hun kansen op professionele vooruitzichten geoptimaliseerd worden. De IT’er is op de hoogte van de noden van het werkveld en zorgt voor een praktijkgericht aanbod, vertrekkend van de interesses en de sterktes van de leerling. IT-bedrijf Cronos is de partner van De Lift en biedt de IT-ondersteuning. Een nauwe afstemming rond lesinhouden en doelen met de andere IT'ers is noodzakelijk. De Lift is een kleinschalig initiatief, waarbij de groep wordt opgesplitst zodat slechts enkele leerlingen gelijktijdig informaticales krijgen. De informaticalessen worden gegeven door de IT-leerkracht, meestal ondersteund door vrijwilligers of stagiairs. Naast 12 uur informatica krijgen de leerlingen ook algemene vakken. Deze lopen gelijktijdig in de andere groepen, zodat er steeds een leerkracht van de algemene vakken aanwezig is, die indien nodig ondersteuning kan bieden aan de IT-leerkracht. De leerlingen krijgen per vak een aanbod op maat, waardoor groepslessen vrijwel onmogelijk zijn. De IT’er bereidt zijn lessen per leerling voor. Tijdens de les wisselt de IT’er flexibel, zodat iedere leerling een gelijke hoeveelheid informaticales krijgt en vervolgens weer zelfstandig (of onder begeleiding van een vrijwilliger of stagiair) aan het werk gezet wordt. De leerlingen hebben meestal een doorgedreven informatica-interesse, waardoor IT vaak hun favoriete vak is. De leerlingen hebben een (rand)normale of hoge begaafdheid, doch hun autisme maakt dat ze een aparte manier van leren hebben. Voor de start zal de IT’er een infodag krijgen over autisme en tips rond aanpak. Verder blijft de orthopedagoge beschikbaar voor vragen en volgt op, onder andere tijdens de wekelijkse teamvergadering. De leerlingen zijn 12 tot 20 jaar. We introduceren regelmatig nieuwe aspecten van de informaticawereld en brengen de sterktes en interesses van de leerlingen in kaart. Voor ieder individu worden dan, samen met de jongere en de ouders, doelen bepaald voor de komende periode. De inbreng van de IT-leerkracht is hierbij essentieel.

  • PROJECTMANAGER BOUWHEER (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1673960-inline.html?cid=Partner_VDAB * Projectmanager - Gedelegeerd Bouwheer * Investeerder en ontwikkelaar van semi-industrieel vastgoed * Uitvalsbasis Kempen, projecten in België en buurlanden Onze klant is een internationale investeerder in semi-industrieel/logistiek vastgoed. Dit innovatief bedrijf streeft naar creatieve, esthetische, ecologische en economische bouwprojecten. Ter uitbreiding van het bouwkundig team zijn we samen met dit bedrijf op zoek naar een gedreven projectmanager. Als projectmanager treed je op als bouwheer en ben je eindverantwoordelijk voor nieuwbouw- en renovatieprojecten. De gebouwen zijn voornamelijk semi-industrieel, kantoren, logistieke centra... Er wordt steeds aandacht besteed aan zowel het esthetische als het praktische. Concreet start jouw job vanaf de projectdefinitie over het ontwerp, de uitvoering tot de definitieve oplevering. Gedurende het volledige proces bewaak je planning, budget en kwaliteit. Je werkt nauw samen met de klant, de architect en alle andere betrokken partijen (aannemers, leveranciers, studiebureau ...). In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de bedrijfsleider.

  • FLEXIJOB VERKOOPSMEDEWERKER (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Bakkerij Stefaan

    Type: Flexijob

    Voor onze bakkerij zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Je zal instaan voor onder andere volgende taken: bedienen van de klanten kassawerk aanvullen van de winkel verpakken van chocolade eventueel ook de afwas in het atlier verzorgen ...

  • FLEXIJOB ONDERHOUDSMEDEWERKER (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Bakkerij Stefaan

    Type: Flexijob

    Voor onze bakkerij zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Je zal instaan voor onder andere volgende taken: het afwassen en poetsen en het onderhouden van de atelier en de winkel.

Zoek naar antwoorden van KPMG Interim Management in sociale netwerken
Look for responds of KPMG Interim Management in social networks

Lees alle opmerkingen voor KPMG Interim Management. Laat een reactie achter voor KPMG Interim Management. KPMG Interim Management bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KPMG Interim Management. Leave a respond for KPMG Interim Management. KPMG Interim Management on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KPMG Interim Management op de google maps. Adres en contacten KPMG Interim Management
Location of KPMG Interim Management on the google maps. Address and contacts of KPMG Interim Management

Andere gerelateerde bedrijven als come KPMG Interim Management KPMG Interim Management: Teunen-Stabel BVBA | T.C. DE ZEYP | GARAGE VANDERHOYDONKS | BAKKERIJ VAN THILLO | Sun Shop

Other related companies as KPMG Interim Management: Teunen-Stabel BVBA | T.C. DE ZEYP | GARAGE VANDERHOYDONKS | BAKKERIJ VAN THILLO | Sun Shop

KPMG Interim Management is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KPMG Interim Management, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05290435791. Het bedrijf KPMG Interim Management bevindt zich op het adres: Avenue du Bourget 40; 1130; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 164,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 328,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Actuaries. Lijst met producten zijn Bookkeeping service; Management consultants.
De hoofdactiviteit van KPMG Interim Management is Meubels en uitrustingen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KPMG Interim Management is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KPMG Interim Management, openstaande posities, locatie van KPMG Interim Management op de kaart.

KPMG Interim Management is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is KPMG Interim Management, company assigned to the tax number BE05290435791. The company KPMG Interim Management is located at the address: Avenue du Bourget 40; 1130; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 164,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 328,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Actuaries. List of products are Bookkeeping service; Management consultants.
The main activity of KPMG Interim Management is Furniture and Fixtures, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of KPMG Interim Management is not available. You also can look at reviews of KPMG Interim Management, open positions, location of KPMG Interim Management on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KPMG Interim Management, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KPMG Interim Management, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KPMG Interim Management, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KPMG Interim Management, employees, financial statistics.