MARLEEN HOFMAN
Contactgegevens MARLEEN HOFMAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARLEEN HOFMAN: address, phone, fax, email, website, opening hours
MARLEEN HOFMAN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): FABRIEKSTRAAT 41; 9120; BEVEREN, België
Telefoon (phone): 35751076 (+32-35751076) 35751076 (+32-35751076)
Fax (fax): +32 (51) 662-49-79 +32 (51) 662-49-79
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARLEEN HOFMAN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARLEEN HOFMAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARLEEN HOFMAN"? - Contact us!
We found such data of MARLEEN HOFMAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARLEEN HOFMAN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti MARLEEN HOFMAN
Products information MARLEEN HOFMAN
Activités: Graphistes.
Product categorie (product category): Activités diverses d'imprimerie
Aanvulling soorten activiteiten voor MARLEEN HOFMAN Addition kinds of activities for MARLEEN HOFMAN
504400. Kantoorartikelen | Office equipment
20139916. Snacksticks, inclusief ruwachtig: uit gekocht vlees | Snack sticks, including jerky: from purchased meat
20460110. Tapioca | Tapioca
22110102. Bed tikjes, katoen | Bed tickings, cotton
28330401. Bijnierderivaten | Adrenal derivatives
38270101. kijker | Binoculars
50910400. Jacht apparatuur en benodigdheden | Hunting equipment and supplies
Werken bij MARLEEN HOFMAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARLEEN HOFMAN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARLEEN HOFMAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARLEEN HOFMAN. Looking for open vacancies in other companies
-
Technieker transportkoeling (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Synergie Brussel Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Volgende verantwoordelijkheden behoren onder meer tot je takenpakket: - Onderhoud en service aan THERMO KING koelgroepen en andere producten - Het monteren van nieuwe units en het demonteren van koelgroepen - Opsporen van mechanische en elektrische problemen en diagnose stellen
-
Werfleider industriële elektriciteit/automatisering (HALEN)
Regio: HALEN
Bedrijf: Randstad High Technics
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf te Halen zijn wij op zoek naar een ambitieuze en gedreven werfleider met voldoende relevante ervaring om op korte termijn door te groeien naar: werkvoorbereider, werfcoördinator, Eplan tekenaar. Tot je huidige en toekomstige taken zullen behoren: het leiden, coördineren en opvolgen van diverse werven industriële elektriciteit maken van de werfvoorbereiding, uitvoeren van materiaalbestellingen bijwonen van werfvergaderingen ontwerpen en tekenen in Eplan kabelberekeningen uitvoeren (Canelco) storingen opzoeken en oplossen depannages uitvoeren
-
Elektricien / Technieker gebouwenbeheer (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Algemene klusjes gebouwenbeheer: lampen vervangen kabels trekken verlichting en rookmelders plaatsen, … kleine kortsluitingen oplossen, niet in grote elektriciteitskasten werken. Kleine sanitaire werken
-
Jobstudent(e) verzorgende te Westerlo (WESTERLO)
Regio: WESTERLO
Bedrijf: Armonea
Type: Studentenjob
Onze groep is voor woonzorgcentrum Perwijshof te Westerlo op zoek naar een enthousiaste jobstudent verzorgende die zich thuis voelt in onze innovatieve en dynamische werkomgeving. Als verzorgende sta je garant voor een stipte en deskundige zorgverlening, rekening houdend met de noden van de bewoners: je zorgt voor hun hygiëne, voeding, beweging, rust, … Daarbij geef je de bewoner zoveel mogelijk een thuisgevoel; je werkt nauw samen met de verpleegkundigen en verzorgenden
-
Student(e) receptionist(e) te Elsene (6 u per dag,15-31 okt) (ELSENE)
Regio: ELSENE
Bedrijf: ELIGIO
Type: Studentenjob
Voor onze klant in Brussel (Elsene, Wytsmanstraat) zijn wij op zoek naar een student voor de periode 15/10/2018 t.e.m. 31/10/2018. Je beheert op een professionele manier de volgende taken: ontvangst van de bezoekers ontvangst van pakjes bestellen van pakjes telefonische communicaties (in en out) beheer van de post (in en out) + frankeren van de post allerlei ondersteunende administratieve taken Je werkt van maandag tot vrijdag, telkens van 08u00 tot 14u00 (6 u per dag).
-
Jobstudent ontbijtmedewerker (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: HOTEL RUBENS GROTE MARKT
Type: Studentenjob
Hotel Rubens-Grote Markt is een luxe boutique stijl hotel gelegen aan een rustige straat op minder dan 1 minuut lopen van de Grote Markt te Antwerpen. Het ligt in het historische hart van deze stad, op loopafstand van alle belangrijke musea, de kathedraal, winkelstraten zoals de Meir en de Groenplaats en diverse interessante antiekwinkels. Het hotel is op zoek naar een leuke jobstudent die vooral de volgende taken zal uitvoeren: Zorgen dat het onze gasten aan niets ontbreekt Verzorgen van de mice en place, dekken van tafels, klaarleggen van bestek, afruimen van tafels Klaarzetten en afbouwen van het ontbijtbuffet Opruimen en schoonmaken van de werkruimten Afwassen Reinigen van de ontbijtruimte
-
Dynamic & proactive hosts and hostesses (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: QED
Type: Studentenjob
We are looking for dynamic hosts and hostesses to assist us onsite with the organization of both our own and our clients’ events. Our team is young, international, driven, forward looking and always committed to excel. QED is a Brussels based event organiser specialised in EU public affairs conferences. Our team combines profound knowledge of EU affairs with many years of experience in event management. At QED we believe in making a difference. We believe that through open discussion and debate we are able to contribute to better decisions and consequently, to a better Europe for all. Read more at qed.eu. What you will be doing: · Welcoming and guiding delegates · Handling Registrations · Hand out the microphone during the Q&A sessions · Staff the cloakroom · Liaising with the catering personnel and the other staff onsite. · Providing assistance at all times to the client. If you want to be a part of organizing excellent events, then join our team! If you wish to apply, kindly send your CV and motivation letter to [email protected] The personal data (CV, motivation letter, etc.) you communicate to QED will be registered and stored in our database. For more information concerning the processing of your personal data, please consult our applicants privacy policy via the link below. Your data can be kept for a period of 2 years in order to be reviewed as soon as a new opportunity arises within our company. In the meantime, do not hesitate to inform us of any evolution of your career which will allow us to keep your data up to date. For further information on the applicants privacy policy, please consult it at the following link https://qed.eu/media/APPLICANTS_PRIVACY_POLICY.pdf
-
Commercieel Medewerker Binnendienst (BEERSE)
Regio: BEERSE
Bedrijf: SELECT HR
Type: Vaste Job
In de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst behoren volgende taken tot jouw takenpakket: - Realiseren van vastgelegde verkoopdoelstellingen - Het verstrekken van informatie aan (potentiële) klanten, leveranciers, distributeurs en agenten bij de verkoop van eindproducten; opmaak van offertes en orderbevestigingen in samenwerking met externe sales collega’s. - Waken over minimumvoorraden en tijdige bestellingen bij leveranciers en/of levering bij de klant door overleg met en opvolging van de productie. - Verwerking, controle, opvolging van orders, facturatie,… in SAP. - Tijdig en correct regelen van transport en bijhorende documenten. - Rapportering en administratie Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een gezond en groeiend bedrijf in Beerse, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst . Heb jij ervaring binnen een productie omgeving? Ben je op zoek naar een functie dat verschillende uitdagingen biedt? Ben je communicatief vaardig, en werk je graag in een breed takenpakket? Pas je in een omgeving waar men teamwork en samenwerking hoog in het vaandel draagt? Aarzel niet, en solliciteer op deze boeiende, uitdagende functie! Stuur snel je CV naar [email protected]!
-
Commercieel medewerker verzekeringen (PEER)
Regio: PEER
Bedrijf: RANDSTAD FINANCE
Type: Vaste Job
Voor een bank-en verzekeringskantoor in Peer zijn we op zoek naar een commercieel medewerker verzekeringen. Als bediende verzkeringen zal je instaan voor het beheer en uitbouw van de verzekeringsportefeuille van het kantoor. Je bent gedreven en hebt interesse in de financiële wereld. Je zoekt uit wat de klant nodig heeft en spot commerciële opportuniteiten die je niet laat liggen. Je staat de klant bij met raad en daad dit zowel voor de dagelijkse verrichtingen als voor gespecialiseerd advies met betrekking tot verzekeringen en consumentenkredieten.
-
Beenhouwer Verkoper Liedekerke (LIEDEKERKE)
Regio: LIEDEKERKE
Bedrijf: COLRUYT
Type: Vaste Job
Je klanten laten genieten van een heerlijk stuk vlees, dat is jouw passie. Je krijgt uitgebeend vers vlees binnen dat je verwerkt tot aanlokkelijke porties die je klanten graag in hun winkelkar leggen. Op die manier vertegenwoordig je onze beenhouwerij op de best mogelijke manier. In een professioneel uitgerust atelier versnijd, verpak en verkoop je het meest uiteenlopende vlees: van rund, varken en kalf tot lam en gevogelte. Je onderhoudt dagelijks de beenhouwerij volgens de HACCP-normen. Achter de schermen controleer je regelmatig de stock en bestel je tijdig het nodige vlees en kruiden. De toonbank is jouw pronkstuk: je presenteert het bereide vlees elke dag weer op een zo aantrekkelijk mogelijke manier. Als je klanten een speciale bestelling of wens hebben, help je hen met plezier verder. En om hen de kwaliteit van je bereidingen te laten zien, organiseer je regelmatig degustaties. De ideale gelegenheid om je vakmanschap te tonen.
-
Hulpploegchef 2 ploegen (ARDOOIE)
Regio: ARDOOIE
Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food
Type: Vaste Job
Voor een groentenfirma in Ardooie zijn wij op zoek naar een hulpploegchef. Samen met de ploegchef staat u in voor de goede werking van 6 automatische en 1 semi-automatische verpakkingslijn voor diepvriesgroenten. U werkt samen met de operatoren die de machines moeten bedienen, ombouwen en op elkaar afstemmen. U zorgt ervoor dat deze processen, op basis van een vooraf opgemaakte verpakkingsplanning, optimaal verlopen en springt bij waar nodig. U geeft de nodige informatie door aan de technische dienst en communiceert ook met uw collega-ploegchefs die voor of na u opstarten. U geeft leiding aan een 25-tal personen. U rapporteert aan de verpakkingsverantwoordelijke.
-
Akros Solutions - Process Manager (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Description Process Manager to align the processes across the different parties below. Familiar with operational ITIL environment and the following processes in particular The Incident Manager will repair the service for the customer as soon as possible with the aim of minimising the negative impact of a failure within the IT service to achieve the quality and availability levels agreed upon by the SLAs. The Change Manager is in favour of evaluating, authorizing and checking changes with the aim of managing the volume of changes needed in such a way that a possible negative impact of these changes on the business is minimised. The Problem Manager has the task of minimising the negative impact of incidents and changes on the business caused by errors within the IT services. The Problem Manager also aims to prevent incidents and changes proactively by consulting documents of "root cause analysis" of previous problems. The task of the Release Manager is to design and implement a successful rollout of sprints/releases in software/Hardware and efficient procedures for the distribution and installation of changes. The Configuration Manager has the task to keep the management of all packages configured within the application infrastructure up to date in the CMDB. Hereby he will collaborate closely with Release & Change Management. The Availability Manager is responsible for ensuring that the services available are equal or greater to the agreed business needs and in a cost-effective manner. The Capacity Manager is responsible that the capacity reports of the environment Applications & Infrastructure are analyzed and where necessary the end-to-end process is informed of possible problems with it capacity.
Zoek naar antwoorden van MARLEEN HOFMAN in sociale netwerken
Look for responds of MARLEEN HOFMAN in social networks
Lees alle opmerkingen voor MARLEEN HOFMAN. Laat een reactie achter voor MARLEEN HOFMAN. MARLEEN HOFMAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARLEEN HOFMAN. Leave a respond for MARLEEN HOFMAN. MARLEEN HOFMAN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie MARLEEN HOFMAN op de google maps. Adres en contacten MARLEEN HOFMAN Location of MARLEEN HOFMAN on the google maps. Address and contacts of MARLEEN HOFMAN
Andere gerelateerde bedrijven als come MARLEEN HOFMAN MARLEEN HOFMAN: Elsevier BVBA | INSTITUT LA COQUETTERIE | FLEURO-STEL NV | Di'Lillo D | BLOKKER
Other related companies as MARLEEN HOFMAN: Elsevier BVBA | INSTITUT LA COQUETTERIE | FLEURO-STEL NV | Di'Lillo D | BLOKKER
MARLEEN HOFMAN is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARLEEN HOFMAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04438995361. Het bedrijf MARLEEN HOFMAN bevindt zich op het adres: FABRIEKSTRAAT 41; 9120; BEVEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 595,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 817,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Activités diverses d'imprimerie. Lijst met producten zijn Activités: Graphistes..
De hoofdactiviteit van MARLEEN HOFMAN is Algemene Merchandise Stores, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARLEEN HOFMAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARLEEN HOFMAN, openstaande posities, locatie van MARLEEN HOFMAN op de kaart.
MARLEEN HOFMAN is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARLEEN HOFMAN, company assigned to the tax number BE04438995361. The company MARLEEN HOFMAN is located at the address: FABRIEKSTRAAT 41; 9120; BEVEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 595,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 817,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Activités diverses d'imprimerie. List of products are Activités: Graphistes..
The main activity of MARLEEN HOFMAN is General Merchandise Stores, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of MARLEEN HOFMAN is not available. You also can look at reviews of MARLEEN HOFMAN, open positions, location of MARLEEN HOFMAN on the map.