BUREAU ACFIN

Contactgegevens BUREAU ACFIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU ACFIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU ACFIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HALEWIJNLAAN 20; 3060; BERTEM, België

Telefoon (phone): 16490450 (+32-16490450) 16490450 (+32-16490450)

Fax (fax): +32 (12) 222-29-19 +32 (12) 222-29-19

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU ACFIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU ACFIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU ACFIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU ACFIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU ACFIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU ACFIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU ACFIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU ACFIN
Products information BUREAU ACFIN

BTW identificatienummer (tax): BE05135803222
Ondernemingsnummer: 3345855712
Hoofdstad (capital): 402,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 413,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in BUREAU ACFIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): ACCOUNTANTS; Belastingconsulenten; Boekhouders; Diverse juridische dienstverlening

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU ACFIN
(Get full report from official database of BE for BUREAU ACFIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU ACFIN
Addition kinds of activities for BUREAU ACFIN

356999. Algemene industriële machines, nec, nec | General industrial machinery, nec, nec
358903. Riool- en waterbehandelingsapparatuur | Sewage and water treatment equipment
363405. Persoonlijke elektrische apparaten | Personal electrical appliances
28210302. Cellulose nitraat | Cellulose nitrate
38410422. trocars | Trocars
61639904. Hypotheekmakelaars die leningen regelen, geld gebruiken van anderen | Mortgage brokers arranging for loans, using money of others
63510200. Fidelity verzekering | Fidelity insurance

Werken bij BUREAU ACFIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU ACFIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU ACFIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU ACFIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoop - Bediende/verkoper DREAMLAND Kuurne (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: Startpeople

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende-verkoper ben je het aanspreekpunt voor jong en oud in de winkel. Enerzijds laat je de kinderen dromen over ridders en prinsessen, anderzijds begeleid je ouders in hun keuzes. Het aanbod van Dreamland wekt je enthousiasme los en zorgt ervoor dat je de laatste trends op de voet volgt. Daarnaast heeft u verschillende taken waaronder het aanvullen en op orde houden van de rayons, kassawerk en de decoratie van de winkel. Als je zelf vaststelt dat een taak efficiënter kan worden uitgevoerd, dan wordt er van je verwacht dat je deze verbetering zelf voorstelt en toepast. De OPSTART is voorzien vanaf begin oktober

  • Facility Coördinator (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je fungeert als aanspreekpunt voor gebouwbeheerders en doet gericht voorstellen om technische en facilitaire problemen op te lossen - Na een plaatsbezoek stel je een plan van aanpak op in overleg met de leidinggevende - Je begeleidt eigen medewerkers en onderaannemers bij opstart van de werkzaamheden, en je volgt verder het project van kortbij op - Je werkt steeds binnen de contractuele afspraken en in goed overleg met de opdrachtgever/klant - Je rapporteert aan de Project- of Onderhoudscoördinator van de opdrachtgever/klant

  • Verkoop Colruyt Zoersel (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende-verkoper heb je een heel afwisselende job. Je zorgt ervoor dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn voor onze klanten. Dat doe je door de rayons zo goed mogelijk aan te vullen. Tegelijkertijd zorg je ervoor dat de winkel er net en ordelijk bijligt. Zo kunnen onze klanten op een efficiënte en gemakkelijke manier hun boodschappen doen. Daarnaast kan je later deels aan de slag gaan in een bepaalde afdeling zoals non-food, vers, diepvries of de afhaaldienst Collect&Go. Als je in de winkel ziet dat bijvoorbeeld een bepaalde werkmethode efficiënter kan, neem je zelf het initiatief om die te verbeteren . Verder bedien je onze klanten aan de kassa. Je bent dus voor hen het eerste aanspreekpunt en het 'gezicht' van Colruyt. Je stelt je dan ook dienstbaar op. Je informeert hen correct en helpt hen graag een handje in de winkel en aan de kassa. Als een klant een vraag of probleem heeft, neem je jouw verantwoordelijkheid. In dat kader neem je ook commerciële beslissingen.

  • Klantendienst Advisor regio Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Klantendienst advisor ga je inkomende oproepen van klanten met vragen betreffende bvb. niet correct adres domiciliëring facturatie betalingsuitstel ? beantwoorden en efficiënte en effectieve oplossingen aanbieden. Dit vooral voor het project Orange. Je zorgt voor het administratieve beheer de verwerking en opvolging van je oproepen. Je streeft altijd voor maximale klant tevredenheid.

  • Huishoudhulp (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: t-interim Waregem

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken als huishoudhulp: • Je kan zelfstandig werken • Je hebt verantwoordelijkheidszin • Je bent flexibel en klantvriendelijk • Eigen vervoer(wagen - bromfiets) is een must/pluspunt Bedrijfsprofiel: Als huishoudhulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • HUISHOUDHULP Kasterlee, Lichtaart, Tielen - direct VAST contract én maaltijdcheques (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: 't GERIEF

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken bij 't Gerief, is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen direct een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis via het systeem van dienstencheques. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, strijken en wassen. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Het is een deeltijdse job van 13 tot 38 uren per week. Je uurrooster is op maat: je stelt dit samen met je coach op. De coach houdt rekening met je privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. 't Gerief werkt lokaal: we zoeken mensen uit de eigen regio die poetsen bij onze klanten in Kasterlee, Lichtaart en Tielen. Woon je niet in Kasterlee? 't Gerief is actief in de Kempen en we hebben openstaande vacatures in volgende gemeenten: Grobbendonk, Herentals, Herenthout, Lille, Kasterlee, Olen, Vorselaar. Je werkt bij vaste klanten. Deze hoef je niet zelf te zoeken: daar zorgen wij voor. Onze coaches staan voor je klaar: ze gaan bij de start samen met jou op bezoek bij de klant. Samen maken jullie afspraken over bijvoorbeeld de taken en het materiaal dat je ervoor gebruikt. Ook later sta je er nooit alleen voor: met zorgen en vragen kan je bij je coach terecht. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, schoonmaakmedewerker, medewerker in de schoonmaak, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg, verzorgende)

  • Ervaren huishoudhulp met dienstencheques voor 1 gezin (20u) Regio Zonhoven(m/v) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Actief NV

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van orde en netheid? Op zoek naar een job combineerbaar met de schooluren van je kids? En bovendien bij jou in de regio? Komt goed uit!! Actief NV is op zoek naar een gemotiveerde deeltijdse huishoudhulp om vast in dienst te treden. Wij zijn op zoek naar een ervaren huishoudhulp voor het schoonmaken van particuliere woning in Zonhoven d.w.z. poetsen algemeen, ramen wassen, strijken,.... Je zal 20u per week in hetzelfde gezin werken van maandag tot en met vrijdag.

  • Poetspersoneel: JOBSTUDENTEN (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor regio West- en Oost-Vlaanderen zijn we op zoek naar een allround medewerker schoonmaak. We zijn op zoek naar verschillende jobstudenten. Dit wil zeggen dat je vervangingen doet van vaste medewerkers waarbij je algemene schoonmaaktaken uitvoert. (vb afnemen van stof, dweilen,... van burelen, sanitair en gemeenschappelijke ruimten). We zoeken mensen voor de volgende periodes: - laatste week juli ? 1e week augustus - ma, di, do, vrij: 6u-9u - 27/7 ? 15/08 - 6u-11u

  • Commercieel administratief bediende (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: TEXTIEL TROCH

    Type: Vaste Job

    U bezoekt onze fabrieken in Europa en Tunesië en helpt de problemen op te lossen met onze textielafdelingen. Kleefweefsels, watten en mousse hebben voor jou geen geheimen.

  • Commercieel administratief bediende (STROMBEEK-BEVER)

    Regio: STROMBEEK-BEVER

    Bedrijf: Dyco nv

    Type: Vaste Job

    Onthaal van klanten & leveranciers aan de telefoon en in de showroom Orders opnemen, naar leveranciers doorgeven & klasseren Problemen bij leveringen oplossen Binnenkomende collectiestukken controleren Retours van goederen organiseren en controleren. Mailings organiseren en verzenden en dagelijks briefwisseling posten Klanten bellen die te laat betalen.

  • Creatieve Assistent storemanager - Brugge (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: UNITED TALENT

    Type: Vaste Job

    Als assistent winkelverantwoordelijke sta je mee in voor het commerciële en dagelijkse beheer. Je zorgt ervoor dat de verschillende afdelingen; decoratie- en horecamateriaal, verpakkingen, seizoenartikelen en schoolbenodigdheden op mekaar worden afgestemd. Je zorgt ervoor dat procedures worden nageleefd en dat klanten het nodige advies krijgen. Je bent medeverantwoordelijk over je personeel(team 5 mensen), als de goederen en de klanten. Dit betekent dat je een duizendpoot bent die graag samen met het team mooie resultaten boekt.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van BUREAU ACFIN in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU ACFIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU ACFIN. Laat een reactie achter voor BUREAU ACFIN. BUREAU ACFIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU ACFIN. Leave a respond for BUREAU ACFIN. BUREAU ACFIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU ACFIN op de google maps. Adres en contacten BUREAU ACFIN
Location of BUREAU ACFIN on the google maps. Address and contacts of BUREAU ACFIN

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU ACFIN BUREAU ACFIN: COIFFURE BISS | C.M.S. | Publi Renaers | Declercq Eddy | Toekomst (De)

Other related companies as BUREAU ACFIN: COIFFURE BISS | C.M.S. | Publi Renaers | Declercq Eddy | Toekomst (De)

BUREAU ACFIN is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU ACFIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05135803222. Het bedrijf BUREAU ACFIN bevindt zich op het adres: HALEWIJNLAAN 20; 3060; BERTEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 402,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 413,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is ACCOUNTANTS; Belastingconsulenten; Boekhouders; Diverse juridische dienstverlening. Producten gemaakt in BUREAU ACFIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU ACFIN is Textielmolenproducten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU ACFIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU ACFIN, openstaande posities, locatie van BUREAU ACFIN op de kaart.

BUREAU ACFIN is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU ACFIN, company assigned to the tax number BE05135803222. The company BUREAU ACFIN is located at the address: HALEWIJNLAAN 20; 3060; BERTEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 402,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 413,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is ACCOUNTANTS; Belastingconsulenten; Boekhouders; Diverse juridische dienstverlening. Products created in BUREAU ACFIN were not found.
The main activity of BUREAU ACFIN is Textile Mill Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU ACFIN is not available. You also can look at reviews of BUREAU ACFIN, open positions, location of BUREAU ACFIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU ACFIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU ACFIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU ACFIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU ACFIN, employees, financial statistics.