BIJOUTERIE JOLY

Contactgegevens BIJOUTERIE JOLY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BIJOUTERIE JOLY: address, phone, fax, email, website, opening hours

BIJOUTERIE JOLY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE ROSI?RES 66; 1332; RIXENSART, België

Telefoon (phone): 26541245 (+32-26541245) 26541245 (+32-26541245)

Fax (fax): +32 (86) 931-95-20 +32 (86) 931-95-20

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BIJOUTERIE JOLY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BIJOUTERIE JOLY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BIJOUTERIE JOLY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BIJOUTERIE JOLY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BIJOUTERIE JOLY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BIJOUTERIE JOLY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BIJOUTERIE JOLY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BIJOUTERIE JOLY
Products information BIJOUTERIE JOLY

BTW identificatienummer (tax): BE01385620117
Ondernemingsnummer: 3561737060
Hoofdstad (capital): 588,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 884,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Producten die in BIJOUTERIE JOLY zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Juwelen and horloges

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BIJOUTERIE JOLY
(Get full report from official database of BE for BIJOUTERIE JOLY)

Aanvulling soorten activiteiten voor BIJOUTERIE JOLY
Addition kinds of activities for BIJOUTERIE JOLY

227302. Matten en mat | Mats and matting
249100. Houtbescherming | Wood preserving
28220102. Butadieen-acrylonitril, nitrilrubber, nbr | Butadiene-acrylonitrile, nitrile rubbers, nbr
33120000. Hoogovens en staalfabrieken | Blast furnaces and steel mills
33120403. Rails, gerold of vernieuwd | Rails, rerolled or renewed
37280200. Aircraft propellers en bijbehorende apparatuur | Aircraft propellers and associated equipment
47419903. Voorkool van fruit en groenten voor transport | Precooling of fruits and vegetables before transport
56990405. Shirts, op maat gemaakt | Shirts, custom made
73899931. Meterlezers, afstandsbediening | Meter readers, remote
76949901. Hermetica reparatie | Hermetics repair

Werken bij BIJOUTERIE JOLY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BIJOUTERIE JOLY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BIJOUTERIE JOLY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BIJOUTERIE JOLY. Looking for open vacancies in other companies

  • Roaming Coordinator Telenet - tijdelijke opdracht (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE TELENET

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze afdeling in Woluwe zoeken wij zeer dringend een Roaming Coordinantor! Het gaat om een tijdelijke opdracht van 3 maanden. Je bent verantwoordelijk voor alle contacten met onze externe partners in het buiteland met betrekking tot roaming. Je focus zal liggen op berekingen maken en kijken of onze partners de behaalde doelstellingen hebben gehaald. Zowel schriftelijk als mondeling zal je in contact staan met hen.

  • Aankoopbediende - tijdelijke opdracht tot eind augustus 2018 (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Kijk jij uit naar een tijdelijke job tot eind augustus? Ben jij bovendien sterk met cijfers én talen? Dan is dit jouw kans! Voor onze klant, een internationale groothandel gevestigd in de regio Deinze, is VIO op zoek naar een aankoopbediende. Deze opdracht loopt tot eind augustus. Als aankoopbediende krijg je volgende taken toevertrouwd: Administratieve ondersteuning van de aankopers Voorbereiding leveranciersdossiers en de opvolging ervan Order- en artikelbeheer Ondersteuning van marketingactiviteiten Controle van prijsverschillen ... Interesse?  Bezorg je cv dan aan [email protected] t.a.v. Severien Eyckens.  

  • Reachtruckchauffeur (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP HOUTHALEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als magazijnier heb je een gevarieerd takenpakket. Je zal bestellingen moeten klaarzetten voor verzending. Anderzijds zal je instaan voor het picken van paletten en karton, de buffer leegrijden en goederen van en naar de productie brengen. jouw takenpakket zal voornamelijk bestaan uit het leeg rijden van de buffer.

  • MAGAZIJNMEDEWERKERS-ORDERPICKERS | 2-PLOEGEN/DAGDIENST | GROBBENDONK | VOLTIJDS (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: Synergie Geel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Grobbendonk zijn wij op zoek naar flexibele magazijnmedewerkers: Flexibiliteit in het magazijn is volledig je ding Je pickt goederen aan de hand van een handscanner In- en uitpakken van binnengekomende goederen Laden en lossen van vrachtwagens

  • Elektricien kastenbouw (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Konvert Interim Brugge

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Brugge zijn we op zoek naar een elektricien kastenbouw (m/v). Het bedrijf specialiseert zich in het ontwerpen van verpakkingsmachines en volledige lijnen van de voedingsindustrie. Taken: - voorbereidend werk aan elektrische kasten - bekabelen van elektrische componenten

  • PRODUCTIEMEDEWERKER TEXTIEL (M/V) (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een textielfirma gelegen in Tielt. Zij zijn op zoek naar medewerkers om in de productie aan de slag te gaan. Er zijn opties voor 2 of 3 ploegen. Je houdt de kwaliteit van de producten in de gaten en springt bij waar nodig om de productie draaiende te houden. Je komt tussen bij storingen en zorgt voor het klein onderhoud van het machinepark. Je zorgt er ook voor dat je werkplaats er netjes bij ligt.

  • SERVICE DESK OPERATOR 7249972 / 6 C (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: MANPOWER Kantoor Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een gekende IT speler. Voor één van hun klanten aan de rand van Gent zijn we op zoek naar 2 SERVICE DESK OPERATOREN met goede kennis FRANS. Je biedt first line support aan onze klanten met betrekking tot onze ruime waaier van HR-tools, ebusiness applicaties, mobile apps, ... Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt ervoor dat elke klant een kwaliteitsservice krijgt. Je concrete taken: - Beantwoorden van binnenkomende oproepen van klanten betreffende technische en inhoudelijke vragen - Logging van alle calls en interventies - Uitvoeren van een ver doorgedreven probleemanalyse - Begeleiden van nieuwe klanten bij het configureren en opstarten van de applicaties - Knowledge Sharing : je deelt je kennis met je collega's via documentatie

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO EVERGEM (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Modebewuste jobstudenten (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: T-INTERIM GENT-ZEEHAVEN

    Type: Studentenjob

    Ben je ondernemend, flexibel en klantgericht? Wil je graag een centje bijverdienen in de verkoop en heb je een passie voor mode? Dan is deze studentenjob voor jou de job bij uitstek! Bedrijfsprofiel: Een modieuze kledingzaak in Oostakker

  • VERANTWOORDELIJKE AANKOOP / CONTROLLER F&B (VAST) (ADINKERKE)

    Regio: ADINKERKE

    Bedrijf: PLOPSALAND

    Type: Vaste Job

    Aankopen van kleine en grote volumes in F&B voor de diverse parken van de Plopsa groep, in direct overleg met de F&B Director. De markt onderzoeken en een selectie van leveranciers voorstellen. Tenders opstellen. Opstellen en opvolgen van dossiers (prijzen, aanbod, partnerships) voor nieuwe samenwerkingen. Bijstaan van de F&B Director bij specifieke noden en vragen rond een productengamma. Analyseren en opvolgen van de cijfergegevens binnen F&B. Rapportering van diverse cijfergegevens naar de Directors en de CEO. Beoordelen en evalueren van het verkoop- en leveringproces samengaand met controle op stockniveau. Leiden van het team voor de dagdagelijkse bestellingen en facturatiecontrole. Opmaken, kritisch bekijken en adviseren van de menu-communicatie (menuborden) binnen alle parken in de 3 talen van de Plopsa Groep.

  • Monteur (regio Lokeren) (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: NASSAU DOOR

    Type: Vaste Job

    Monteren van de Nassau-producten en toebehoren. Je werkt in een team met de hoofdmonteur en vertrekt vanuit de woonplaats naar de werven toe. De werven zijn verspreid over gans België en Noord-Frankrijk.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van BIJOUTERIE JOLY in sociale netwerken
Look for responds of BIJOUTERIE JOLY in social networks

Lees alle opmerkingen voor BIJOUTERIE JOLY. Laat een reactie achter voor BIJOUTERIE JOLY. BIJOUTERIE JOLY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BIJOUTERIE JOLY. Leave a respond for BIJOUTERIE JOLY. BIJOUTERIE JOLY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BIJOUTERIE JOLY op de google maps. Adres en contacten BIJOUTERIE JOLY
Location of BIJOUTERIE JOLY on the google maps. Address and contacts of BIJOUTERIE JOLY

Andere gerelateerde bedrijven als come BIJOUTERIE JOLY BIJOUTERIE JOLY: Info Topics BVBA | HUYSMANS D | I. HOLSTEENS | BOSCH-ELCO | P?TISSERIE PIRSON

Other related companies as BIJOUTERIE JOLY: Info Topics BVBA | HUYSMANS D | I. HOLSTEENS | BOSCH-ELCO | P?TISSERIE PIRSON

BIJOUTERIE JOLY is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BIJOUTERIE JOLY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01385620117. Het bedrijf BIJOUTERIE JOLY bevindt zich op het adres: RUE DE ROSI?RES 66; 1332; RIXENSART. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 588,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 884,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Juwelen and horloges. Producten gemaakt in BIJOUTERIE JOLY zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BIJOUTERIE JOLY is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BIJOUTERIE JOLY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BIJOUTERIE JOLY, openstaande posities, locatie van BIJOUTERIE JOLY op de kaart.

BIJOUTERIE JOLY is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is BIJOUTERIE JOLY, company assigned to the tax number BE01385620117. The company BIJOUTERIE JOLY is located at the address: RUE DE ROSI?RES 66; 1332; RIXENSART. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 588,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 884,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Juwelen and horloges. Products created in BIJOUTERIE JOLY were not found.
The main activity of BIJOUTERIE JOLY is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of BIJOUTERIE JOLY is not available. You also can look at reviews of BIJOUTERIE JOLY, open positions, location of BIJOUTERIE JOLY on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BIJOUTERIE JOLY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BIJOUTERIE JOLY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BIJOUTERIE JOLY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BIJOUTERIE JOLY, employees, financial statistics.