PRESS CENTER

Contactgegevens PRESS CENTER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PRESS CENTER: address, phone, fax, email, website, opening hours

PRESS CENTER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHAUSS?E DE LILLE 303; 7700; MOESKROEN/MOUSCRON, België

Telefoon (phone): 56348041 (+32-56348041) 56348041 (+32-56348041)

Fax (fax): +32 (53) 795-51-62 +32 (53) 795-51-62

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PRESS CENTER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PRESS CENTER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PRESS CENTER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PRESS CENTER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PRESS CENTER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PRESS CENTER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PRESS CENTER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PRESS CENTER
Products information PRESS CENTER

BTW identificatienummer (tax): BE07815093994
Ondernemingsnummer: 9087036132
Hoofdstad (capital): 714,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 293,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Services: Ouvert le Week-End.

Product categorie (product category): Journaux. Tabac

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PRESS CENTER
(Get full report from official database of BE for PRESS CENTER)

Aanvulling soorten activiteiten voor PRESS CENTER
Addition kinds of activities for PRESS CENTER

072400. Katoen ginning | Cotton ginning
363900. Huishoudelijke apparaten, n.v. | Household appliances, nec
735900. Verhuur en verhuur van apparatuur, nv | Equipment rental and leasing, nec
01610404. Spruitboerderij | Brussels sprout farm
35320207. Sedimentatie machines, minerale | Sedimentation machinery, mineral
35520116. Spinning machines, textiel | Spinning machines, textile
39140406. Loving cups, geplateerd (alle metalen) | Loving cups, plated (all metals)

Werken bij PRESS CENTER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PRESS CENTER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PRESS CENTER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PRESS CENTER. Looking for open vacancies in other companies

  • Pijpfitter Warme Zone (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze functie ben je verantwoordelijk voor het uivoeren van alle voorkomende (de)montage -en pijpfitwerkzaamheden in alle posities aan verschilllende materiaalsoorten binnen afgesproken tijd en budget, in teamverband en zelfstandig en dan voornamelijk op activiteiten binnen kerncentrales. Verantwoodelijkheden * voorstellen doen met betrekking tot de aanpak van de werkzaamheden * je checkt specificaties van tekeningen op locatie en brengt indien nodig wijzigingen hierop aan. * Je werkt volges opdrachtstelling, specificaties, werkinstructies en procedures en stelt een beperkte eindrapportage op. * Je meldt, na uivoering, de werkzaamheden conform geldende procedures af * Als zelfstandig fitter ben je verantwoordelijk voor veiligheid, kwaliteit en naleving van wettelijke regels en procedures en stuurt waar nodig bij. * je draagt zorg voro de inrichting van de werklocatie en organisatie, planning en uitvoering van alle fitterswerkzaamheden.

  • Traffic Officers (m/v) (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Xtra-interim Mechelen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de luchthaven in Zaventem zijn wij op zoek naar traffic officers (m/v). Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhaneling van de vracht op de vluchten. Dit houdt ondermeer in: - Invoer van gegevens in bedrijfsspecifiek datasysteem - Controleren van documenten (inclusief douane-gerelateerde) - Verwerken van documenten volgens de vastgelegde procedures - Uitwisselen van gegevens met douane, klanten en andere diensten omtrent de kenmerken van de vracht (aard, kwantiteit,...)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Brussegem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRUSSEGEM)

    Regio: BRUSSEGEM

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Drongen (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil je terecht komen in een warme organisatie waar je met goesting blijft werken? Dan is een job bij Familiehulp iets voor jou! Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Poetsen/schoonmaken/onderhoud bij personen thuis met dienstencheques. Aangevuld met koken, wassen, strijken en verstelwerk.  

  • Huishoudhulp met dienstencheques Diepenbeek (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: DIENSTENBRIGADE

    Type: Dienstenchequebaan

    Dienstenbrigade is heel trots op zijn team van toffe en gemotiveerde huishoudhulpen in regio Diepenbeek ! Onze mensen zijn onze troef en ons kapitaal, en worden ook overeenkomstig behandeld. Wil jij deel uitmaken van onze brigade ? Hou jij ervan om een woning onder handen te nemen en weer netjes achter te laten ? Dan pas jij in ons bedrijf ! Wij zijn op zoek naar extra huishoudhulpen die in prive-woningen willen instaan voor alle huishoudelijke taken zoals poetsen, strijken, vensters wassen...bij verschillende gezinnen in regio Diepenbeek.

  • Student verpakking Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: ADECCO SINT-TRUIDEN

    Type: Studentenjob

    Studeer je nog en ben je nog op zoek naar een studentenjob in de maand september? Lees dan snel verder want voor onze klant in Tienen zijn wij op zoek naar 10 studenten! Als student ga je instaan op de verpakkingsafdeling.

  • Student vastgoedbediende elke zaterdag (HEIST-AAN-ZEE)

    Regio: HEIST-AAN-ZEE

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Studentenjob

    Ben jij een gedreven student die op zoek is naar een administratief commerciële functie? Voor een immobiliënkantoor in Knokke-Heist is Adecco Experts op zoek naar een student die graag wilt bijstaan in de administratie, in de verhuur (meegaan met klanten naar appartementen, meetstaten opmeten), assisteren in de verkoop en klassement.

  • Excel wonder met opleiding IT (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ADECCO HASSELT INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Onze klant is gespecialiseerd in beheer van gebouwen en residenties. Ze zijn op zoek naar een student, met een opleiding in of affiniteit met IT, meer bepaald met Word en excel, die een of meerdere dagen vrij heeft door de week en graag een centje willen bijverdienen. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig opmaken van invulplatforms in Word/excel. Je beheert deze platforms , vult data aan, put gegevens in en verwerkt deze gegevens.

  • Student Charcuterie-afdeling (WILSELE)

    Regio: WILSELE

    Bedrijf: ADECCO OVERIJSE

    Type: Studentenjob

    Ben je student en wil je een centje bijverdienen? Lees dan zeker verder! Voor onze klant in Wilsele zijn wij nog op zoek naar studenten (m/v) om te helpen op de charcuterie-afdeling. Als jobstudent zal je de bereidingen helpen klaarmaken, de klanten bedienen en de toonbank aanvullen.

  • kelner M/v (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: OSTEND PARK

    Type: Vaste Job

    Als kelner verzorg je de vlotte ontvangst van onze gasten. Je bent mee verantwoordelijk voor de kwaliteitservaring van onze gasten. Je laat de service vlot draaien, kijkt vooruit op de noden van de gasten en verzorgt een aangenaam brasseriebezoek Als kelner zet je samen met jouw collega’s dagelijks de dienst klaar om elke dag weer een unieke ervaring te bieden aan onze klanten.

  • Consulentes Health & Beauty (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als consulente van Health & Beauty producten, ga je aan de slag met onze natuurlijke, hoge kwaliteitsproducten d.m.v. homeparty's bij mensen thuis, individueel advies geven bij een gezellige koffie en/of testproducten die mensen gratis mogen uitproberen gedurende 5-7 dagen. Het geven van homeparty's is zeker niet verplicht, maar kan wel voor diegenen die daar graag mee aan de slag gaan. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen omzetverplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. We bieden eveneens hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van PRESS CENTER in sociale netwerken
Look for responds of PRESS CENTER in social networks

Lees alle opmerkingen voor PRESS CENTER. Laat een reactie achter voor PRESS CENTER. PRESS CENTER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PRESS CENTER. Leave a respond for PRESS CENTER. PRESS CENTER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PRESS CENTER op de google maps. Adres en contacten PRESS CENTER
Location of PRESS CENTER on the google maps. Address and contacts of PRESS CENTER

Andere gerelateerde bedrijven als come PRESS CENTER PRESS CENTER: VERZEKERINGEN GILLIS NV | F?D?RATION ROYALE BELGE DE BASKET | TEAROOM EDEN | JEUGDHUIS THOPE | WILLAERT INTERPLANT

Other related companies as PRESS CENTER: VERZEKERINGEN GILLIS NV | F?D?RATION ROYALE BELGE DE BASKET | TEAROOM EDEN | JEUGDHUIS THOPE | WILLAERT INTERPLANT

PRESS CENTER is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PRESS CENTER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07815093994. Het bedrijf PRESS CENTER bevindt zich op het adres: CHAUSS?E DE LILLE 303; 7700; MOESKROEN/MOUSCRON. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 714,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 293,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Journaux. Tabac. Lijst met producten zijn Services: Ouvert le Week-End..
De hoofdactiviteit van PRESS CENTER is Amusements- en recreatiediensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PRESS CENTER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PRESS CENTER, openstaande posities, locatie van PRESS CENTER op de kaart.

PRESS CENTER is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is PRESS CENTER, company assigned to the tax number BE07815093994. The company PRESS CENTER is located at the address: CHAUSS?E DE LILLE 303; 7700; MOESKROEN/MOUSCRON. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 714,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 293,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Journaux. Tabac. List of products are Services: Ouvert le Week-End..
The main activity of PRESS CENTER is Amusement and Recreation Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of PRESS CENTER is not available. You also can look at reviews of PRESS CENTER, open positions, location of PRESS CENTER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PRESS CENTER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PRESS CENTER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PRESS CENTER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PRESS CENTER, employees, financial statistics.