PARIZET PIERQUIN

Contactgegevens PARIZET PIERQUIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PARIZET PIERQUIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

PARIZET PIERQUIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AV. WIELEMANS CEUPPENS 67; 1190; VORST/FOREST, België

Telefoon (phone): 23470300 (+32-23470300) 23470300 (+32-23470300)

Fax (fax): +32 (50) 405-19-73 +32 (50) 405-19-73

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PARIZET PIERQUIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PARIZET PIERQUIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PARIZET PIERQUIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PARIZET PIERQUIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PARIZET PIERQUIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PARIZET PIERQUIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PARIZET PIERQUIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PARIZET PIERQUIN
Products information PARIZET PIERQUIN

BTW identificatienummer (tax): BE02807525634
Ondernemingsnummer: 9010131835
Hoofdstad (capital): 318,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 276,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in PARIZET PIERQUIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Journaux. Tabac

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PARIZET PIERQUIN
(Get full report from official database of BE for PARIZET PIERQUIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor PARIZET PIERQUIN
Addition kinds of activities for PARIZET PIERQUIN

382299. Milieucontroles, nv | Environmental controls, nec
651500. Mobiele thuisbeheerders | Mobile home site operators
32910503. Schuurkorrels | Corundum abrasives
55510400. Marine leveringen en apparatuur | Marine supplies and equipment
79990102. Tennisbanen, buiten / binnen: niet-lidmaatschap | Tennis courts, outdoor/indoor: non-membership
86610119. Mennonitische kerk | Mennonite church
96510400. Reglement, diverse commerciële sectoren, niveau van overheid | Regulation, miscellaneous commercial sectors, level of government

Werken bij PARIZET PIERQUIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PARIZET PIERQUIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PARIZET PIERQUIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PARIZET PIERQUIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende personeelsdienst - vervangingsopdracht tot juni 2019 (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je iemand die in HR kennis heeft van registratie van documenten en procedures omtrent afwezigheden? Werk je graag in een ondersteunende functie? Zie je het zitten om je voor een tijdelijke periode te engageren bij onze klant in Opglabbeek waar maar liefst 700 medewerkers werken? Bekijk dan zeker onderstaande functie-omschrijving: Je staat in voor de administratie rond aanwezigheden: tijdsregistratie, sociale documenten opmaken, medische onderzoeken inplannen, contacten met arbeidsgeneesheer, officiële documenten verwerken. Je buigt je over verzekeringsdossiers, opmaak en opvolging van contracten, part-time tewerkstelling... Je zal ook afgelijnde taken krijgen ter ondersteuning van de andere administratieve takken van het personeelsbeheer. Je hebt een onthaalfunctie voor nieuwe medewerkers en bent een aanspreekpunt voor alle medewerkers. Verder ben je een klankbord voor leidinggevenden en geef je hen advies i.v.m. arbeidsomstandigheden, sociale wetgeving en procedures. Ben je geïnteresseerd in deze functie mail ons dan je CV en motivatiebrief naar [email protected] of neem contact met ons op 011260022.

  • Assistent m/v (KOEKELBERG)

    Regio: KOEKELBERG

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar een chauffeur B voor het leveren van zuurstofflessen bij Patiënten regio Bussel en omstreken.

  • Orderadministratie (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als medewerker voor de orderadministratie sta je in voor: Analyseren van bestellingen en het opmaken van de gepaste offertes. Telefonisch opvolgen van deze offertes bij de klanten. Afsluiten van orders die telefonisch of per mail worden bevestigd. Contacten met leveranciers. Opstellen van de conceptorder voor behandeling door de logistieke afdeling. Prijsaanpassingen Klassement

  • Preparatiemedewerker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als preparatiemedewerker zal je na je opleiding verantwoordelijk worden voor de gebruikte kleuren in het productieproces. Hierbij kan je rekenen op een takenpakket met diversiteit! – staalnames uitvoeren; – referentiestalen hiermee vergelijken; – beoordelingen maken op basis van kleur en aspect; – kleurcorrecties uitvoeren; – inkt-verbruiken registreren; – … Ben jij de duizendpoot op zoek naar een toffe job met afwisseling? Geef ons snel een belletje!

  • Werken als huishoudhulp Tremelo (TREMELO)

    Regio: TREMELO

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Studentenjob schoonmaak in Genk (M/V) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: 2WORK

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar poetspersoneel om een ziekenhuis de oprit schoon te maken. Je zorgt dat de oprit (inkom) volledig proper is. Deze job is 2 dag in de week (Dinsdag en donderdag) Ben jij bereid om te poetsen in Genk: reageer dan snel!

  • Zaal medewerker (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: tempo-team Leuven

    Type: Studentenjob

    Voor een binnenspeeltuin regio Leuven is Tempo-Team op zoek naar gemotiveerd zaalpersoneel Jouw taken bestaan uit : - Kassabediening - Klantencontract - Orde van de zaal garanderen - Opdienen van de borden

  • Tuinarbeider met C-rijbewijs (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DE TELDER TUINEN

    Type: Vaste Job

    Aanleggen van tuinen. Meehelpen bij de aanleg van tuinen en instaan voor de transport van tuinmaterialen met onze camion. Buiten werken in een tof gemotiveerd team. Een voltijdse job met doorgroeimogelijkheden.

  • Press Shop Knokke (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving Een eigen krantenwinkel uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Press Shop. Sinds de overname van bpost worden onze winkels vernieuwd. Wij verkopen meer dan pers, tabak en loterijproducten. Iets lezen? Wij hebben allerlei magazines, boeken en bestsellers. Een cadeau? Het kaartje, het geschenk en de strik kunnen we je aanbieden. Iets eten of drinken? Neem een broodje of slaatje en geniet ervan in onze coffee corners of onderweg. Een pakketje versturen of ophalen? Kom langs in onze winkels en gebruik de diensten van kariboo of bpost. Zelf een Press Shop-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. De functie Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan. Profiel Je bent zelfstandige of je bent bereid zelfstandige te worden Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt Klantenservice vind je erg belangrijk. Je doet alles wat nodig is om je klanten tevreden te houden Je bent stressbestendig en hebt geen schrik van een lange rij klanten aan de kassa Je denkt in oplossingen, niet in problemen Je bent nauwkeurig en je volgt je dagelijkse administratie goed op Je bent resultaatgericht en streeft naar betere verkoopcijfers Je bent flexibel en hebt geen problemen met de lange openingsuren Je wil altijd bijleren en luistert graag naar feedback Aanbod Een instapklare winkel op een topligging Geen uitbatingskosten, enkel inbreng van een waarborg Je ontvangt een commissie gebaseerd op het zakencijfer Ondersteuning van het hoofdkantoor (op administratief, financieel en juridisch vlak, alsook op gebied van sales & marketing) Mogelijkheden om door te groeien Plaats tewerkstelling Kustlaan 137, 8300 Knokke-Heist Openingsuren hoogseizoen en paasvakantie: maandag tot zaterdag van 8u tot 21u, zon- en feestdagen van 8u tot 20u laagseizoen: maandag tot vrijdag van 8u tot 13u en van 14u tot 18u30, zaterdag van 8u tot 13u en van 14u tot 19u, zon-en feestdagen van 9u tot 13u (tijdens de krokus-, herfst- en kerstvakantie ook open op zon-en feestdagen van 8u tot 13u en van 14u tot 18u30) Solliciteren Stuur ons je cv en een motivatie door. We nemen contact met je op.

  • Brainbridge - Senior Test Leader (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description The Atlassian lead is responsible for the configuration, maintenance and sustainability of all applications related to the Atlassian stack and further development tools. The list of applications contains: Jira Confluence Bitbucket Jenkins SonarQube Responsibilities Main SPOC for all application-related knowledge and configuration Configuring of all applications for various departments and stakeholders, both within IT and Business Foresee regular updates of applications and related plugins Bring best practices and proactive ideas on how to evolve the used tools, including possibilites of moving to Cloud, with view on license savings & possibiliteis Work within a virtual team of “admins” of other applications, including HP ALM and others, to bring forth a sustained usage of all tools, with a decent level of integration Profile Technical skills: Must be able to deal with various stakeholders and priority management, have a proactive mindset to guide other department and business in the usage of the various applications. Personal skills: The following interpersonal skills are key at professional level: Stakeholder management and perception management Ability to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

  • STAGIAIR OFFICE MANAGEMENT (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Leercontract

    BESTSELLER is een door waarden gedreven familiebedrijf met een duidelijke visie: we brengen de nieuwste modetrends naar een breed publiek, betaalbaar en van de beste kwaliteit. Met meer dan 3000 shops in 38 landen en zo’n 15000 werknemers, plaatst Bestseller zich tussen de leiders binnen de branche. JACK & JONES, één van de merken van BESTSELLER, staat garant voor modieuze en betaalbare mannenkledij, met een goede fit en innovatieve materialen. De vijf verschillende collecties ORIGINALS by JACK & JONES, CORE by JACK & JONES, PREMIUM by JACK & JONES, JACK & JONES TECH en JACK & JONES VINTAGE CLOTHING, sluiten aan bij de leefwereld van elk type man. JACK & JONES kent dan ook een enorme groei. Wij bieden je een leerrijke stage aan als office medewerker in ons kantoor te Antwerpen. Tijdens deze stage zal je ons retail team ondersteunen in allerlei administratieve taken. Er is zeker en vast de mogelijkheid om de taalvaardigheid (Frans & Engels) uit te breiden gedurende de stage. TAKENPAKKET • Inkomende en uitgaande post verwerken • Opmaken power points • Teksten vertalen • Het retail team ondersteunen bij allerlei administratieve taken • De kalender en agenda van het retail team beheren • Uitwerken van projecten

  • AFWASSER/KEUKENHULP (VAALBEEK)

    Regio: VAALBEEK

    Bedrijf: DE BIBLIOTHEEK

    Type: Flexijob

    Je staat in voor de afwas van ons restaurant en je helpt mee in de keuken.

Zoek naar antwoorden van PARIZET PIERQUIN in sociale netwerken
Look for responds of PARIZET PIERQUIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor PARIZET PIERQUIN. Laat een reactie achter voor PARIZET PIERQUIN. PARIZET PIERQUIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PARIZET PIERQUIN. Leave a respond for PARIZET PIERQUIN. PARIZET PIERQUIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PARIZET PIERQUIN op de google maps. Adres en contacten PARIZET PIERQUIN
Location of PARIZET PIERQUIN on the google maps. Address and contacts of PARIZET PIERQUIN

Andere gerelateerde bedrijven als come PARIZET PIERQUIN PARIZET PIERQUIN: BOخTE ہ TIFS LA) | ETS DUBOIS HABITAT | M. & N. UZAL-DECO | CHRISTINE MAUS DE ROLLEY | GEORGES DE KINDER

Other related companies as PARIZET PIERQUIN: BOخTE ہ TIFS LA) | ETS DUBOIS HABITAT | M. & N. UZAL-DECO | CHRISTINE MAUS DE ROLLEY | GEORGES DE KINDER

PARIZET PIERQUIN is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PARIZET PIERQUIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02807525634. Het bedrijf PARIZET PIERQUIN bevindt zich op het adres: AV. WIELEMANS CEUPPENS 67; 1190; VORST/FOREST. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 318,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 276,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Journaux. Tabac. Producten gemaakt in PARIZET PIERQUIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PARIZET PIERQUIN is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PARIZET PIERQUIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PARIZET PIERQUIN, openstaande posities, locatie van PARIZET PIERQUIN op de kaart.

PARIZET PIERQUIN is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is PARIZET PIERQUIN, company assigned to the tax number BE02807525634. The company PARIZET PIERQUIN is located at the address: AV. WIELEMANS CEUPPENS 67; 1190; VORST/FOREST. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 318,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 276,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Journaux. Tabac. Products created in PARIZET PIERQUIN were not found.
The main activity of PARIZET PIERQUIN is Nonclassifiable Establishments, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of PARIZET PIERQUIN is not available. You also can look at reviews of PARIZET PIERQUIN, open positions, location of PARIZET PIERQUIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PARIZET PIERQUIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PARIZET PIERQUIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PARIZET PIERQUIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PARIZET PIERQUIN, employees, financial statistics.