KIOSQUE

Contactgegevens KIOSQUE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KIOSQUE: address, phone, fax, email, website, opening hours

KIOSQUE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLACE DE LA MONNAIE; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22232936 (+32-22232936) 22232936 (+32-22232936)

Fax (fax): +32 (9) 622-20-94 +32 (9) 622-20-94

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KIOSQUE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KIOSQUE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KIOSQUE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KIOSQUE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KIOSQUE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KIOSQUE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KIOSQUE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KIOSQUE
Products information KIOSQUE

BTW identificatienummer (tax): BE07373992919
Ondernemingsnummer: 4895202636
Hoofdstad (capital): 386,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 865,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in KIOSQUE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Journaux

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KIOSQUE
(Get full report from official database of BE for KIOSQUE)

Aanvulling soorten activiteiten voor KIOSQUE
Addition kinds of activities for KIOSQUE

342101. Tafel- en eetgerei, met inbegrip van slagers ' | Table and food cutlery, including butchers'
24991600. Omheining, dokken en andere openstaande houtstructuurproducten | Fencing, docks, and other outdoor wood structural products
31720202. Gevallen, glazen | Cases, glasses
34239919. Masons handgereedschap | Masons' hand tools
35699912. Jacks, hydraulisch | Jacks, hydraulic
39310111. Sleutels, piano of orgel | Keys, piano or organ

Werken bij KIOSQUE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KIOSQUE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KIOSQUE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KIOSQUE. Looking for open vacancies in other companies

  • Financieel medewerker Sociale Zaken - OCMW Liedekerke - B Niveau (LIEDEKERKE)

    Regio: LIEDEKERKE

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Het team van maatschappelijk assistenten van de dienst sociale zaken biedt steun aan hulpbehoevende inwoners van Liedekerke op het vlak van leefloon, budgetbegeleiding en schuldhulpverlening, individuele toekenningen, financiële steun, energiearmoede, trajectbegeleiding e.a. Als back office medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de maatschappelijke assistenten bij OCMW Liedekerke. Tot het takkenpakket behoren o.a. budgetbeheer, opvolging van subsidies en andere financiële stromen, opstellen van procedures, en notulen.

  • Chauffeur CE bijverdiener uit Opglabbeek (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een transportbedrijf in Opglabbeek zijn we op zoek naar meerdere chauffeurs, onder andere bijverdieners met een rijbewijs CE. Je rijdt nationale dagritten. Dit kan distributie zijn met de trekker-opligger, maar ook kiptransport of met de plateauwagen. Je bent bij voorkeur enkele dagen/week beschikbaar, het beginuur is bespreekbaar.

  • Heftruckchauffeur M/V oproepbasis (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: ADECCO HASSELT INDUSTRIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een goede klant in Zonhoven zoeken we een heftruckchauffeur met een attest van de heftruck. De klant zoekt iemand die graag op oproepbasis zou willen werken in hun logistieke afdeling. Als het goed gaat zit er een mogelijkheid om vast in dienst te komen. Daarom zoeken we iemand die graag in meerdere ploegen werkt, dit mag dag of weekcontracten

  • Dakwerker (M/V) (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: Actief Construct Neerpelt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met onze klant uit Lommel zijn wij op zoek naar gemotiveerde kandidaten die in de bouw willen werken. Je dag start ’s morgensvroeg in Lommel waar je samen met je team vertrekt naar de werf. Een week werk je op een werf wat verder weg maar de andere week zal je dichterbij huis werken. Dit om zoveel mogelijk rekening te houden met de werknemers. Zodra je op de werf aankomt ga je aan de slag,je staat in voor het maken of renoveren van platte daken. Onze klant werkt met EPDM of Roofing. Na je werkuren keer je terug naar Lommel om de werkbus te legen en terug aan te vullen waar nodig. Onze klant en Actief geloven in personen die graag willen bijleren. We bieden je de kans om een VCA-attest te behalen en om dakwerken aan te leren van A-Z.

  • schrijnwerker monteur (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de job als schrijnwerker sta je in voor : renoveren monteren en installeren van ramen en deuren op de werf vooral aluminium en pvc binnenafwerking plaatsing van hang- en sluitwerk schrijnwerkelementen verzagen volgens het plan of de afmetingen van de werf de werking van bewegende onderdelen de waterdichtheid of de isolatie van het werkstuk controleren schrijnwerkelementen plaatsen en vastzetten met haken geleiders hoekijzers...

  • Huishoudhulp met Dienstencheques in Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Een huishoudhulp is vaak onmisbaar voor vele gezinnen.Je bent het ware de pilaar binnen het huishouden. Jouw belangrijkste taak is het huis schoonmaken, maar er kunnen ook andere taken bijkomen zoals wassen, strijken en kleine naaiwerken.De klant kan jou ook vragen om boodschappen te doen en eventueel maaltijden voor te bereiden. Kortom: een mooie afwisseling van taken die je dichtbij huis kan uitvoeren.Je bepaalt samen met jouw consulente hoe ver je van huis wil werken en de taken die je wil uitoefenen. Daarnaast bepaal je ook hoeveel uren per week je kan werken en op welke dagen je beschikbaar bent.

  • Jobstudent m/v (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Studentenjob

    Als je aan de slag gaat als jobstudent bij dit bedrijf sta je in voor de finishing touches van het project. - Je gaat in team of alleen, naargelang de grootte van de werf,  met je tools (poetsmateriaal) aan de slag; - Je hebt de verantwoordelijkheid om de oppervlaktes, vloeren  en meubilair te reinigen; - Kortom je staat in voor de orde en netheid op onze werven.

  • Administratief juridisch medewerk(st)er (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: WILLY NAESSENS GROUP

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de opmaak van juridische documenten (volmachten, dadingen, ingebrekestellingen,...) en je behandelt zelfstandig schade- en verzekeringsdossiers op vlak van liability -BA/ ABR. Je biedt administratieve assistentie en ondersteuning aan de juriste. (voorbereiding procedure, expertise,...) Je biedt de eerstelijnshulp van de juridische dienst: klassement, beheer agenda's, aanleveren juridische documentatie, administratieve opvolging dossiers.

  • SOCIAL MEDIA & CONTENT COÖRDINATOR (HUMBEEK)

    Regio: HUMBEEK

    Bedrijf: KREFEL

    Type: Vaste Job

    Voor onze hoofdzetel te Grimbergen (Humbeek) zijn wij op zoek naar een medewerker/medewerkster voor de E-commerce. Als medewerker/medewerkster op de E-commerce afdeling neem je een centrale rol op binnen de Online Services van Krëfel. Je hebt een achtergrond in customer service en weet je te redden in beide landstalen (NL-FR). Frans als hoofdtaal is een pluspunt. Als Customer Service Medewerker/-Medewerkster ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische opvolging van klantendossiers om maximale klantentevredenheid te bieden. Je vervult een belangrijke rol binnen de organisatie met een zeer uiteenlopend takenpakket. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn : Optreden als eerste aanspreekpunt voor klanten, vooral via e-mail, sociale media als via chat om een efficiënte en klantgerichte service te bieden. Verwerken van de binnenkomende aanvragen, opmerkingen (mail, telefonisch, chat, sociale media,...) en zo snel en correct mogelijk de meest gepaste oplossing voorstellen. Problemen en klachten op een klantgerichte wijze oplossen in vlotte samenwerking met de verschillende interne diensten. Nauwkeurig verwerken en beheren van klantengegevens, zodat klantendossiers actueel blijven. Diverse administratieve handelingen om klantenaanvragen optimaal te ondersteunen. Signaleren van klantsignalen of knelpunten in de dienstverlening en het bijdragen aan verbeteringen. Ondersteunen van marketingacties en communicatie.

  • Business Consultant (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: HUNTR

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een bedrijf die leider is in het aanwerven van finance professionals. Ze zijn op zoek naar een nieuwe collega business consultant voor het kantoor in Zaventem. Je staat mee in voor het matchen van onze consultants met opdrachten (tijdelijke ondersteuning en/of interim management) binnen finance afdelingen bij de klanten. Je ondersteunt recruiters bij hun zoektocht naar professionals en ondersteunt de business development managers bij het opvolgen van alle projecten; Je bent mee verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de business unit waarin je werkt Ondersteuning recruitment Ondersteuning commerciële activiteiten Je beheert een zeer goed contact met kandidaten, finance professionals Je werkt samen met collega business development managers, consultants, recruiters, coaches, .. Je bent betrokken bij strategische ontwikkeling en verdere groei van de business unit waarin je werkt. Dit wil zeggen dat je meewerkt aan initiatieven rond communicatie, evenementen, .. Interesse? Solliciteer meteen! referentie: 404456

  • Technical Project Manager LV & MV (HUIZINGEN)

    Regio: HUIZINGEN

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een Technical Project Manager middenspanning en laagspanning. Zelfstandig afhandelen en beheren van kleine projecten voor middenspanningsborden. Voornamelijk in België maar eventueel ook in Frankrijk en in Franstalig Afrika. Het betreft meestal bestellingen incl. engineering en voor de Belgische en Franse markt vaak ook montage en inbedrijfname. Je werk omvat dus: •Uitklaren van alle technische specificaties van de bestelling met de klant, eventuele verschillen met de offerte. Contacten •Extern: klanten en/of installateurs, eventuele toeleveranciers, keuringsinstanties,… •Intern: sales, administratie (purchasing / financiëel beheer), engineering, service, fabrieken en engineerignsafdeling in Duitsland. •Uitklaren van klantspecifieke componenten of oplossingen met de fabrieken. •Configureren van het bord in een specifieke configuratietool en transfereren naar de fabriek. •Aansturen en controleren van de engineering (meestal in de fabrieken, maar dit kan ook in ons eigen engineeringteam gebeuren) op basis van de input van de klanten (documenten, vergaderingen,…) •Deelnemen aan eventuele fabriekstesten. •Aansturen van de montage en inbedrijfname indien dit tot onze leveringsomvang behoort. De uitvoering hiervan gebeurt in België meestal door onze service-afdeling, elders door partners (installatiebedrijven). Dit omvat ook aspecten zoals veiligheidsplannen, risico-analyses,… •Deelname aan eventuele werfvergaderingen. •Beheer van planning en budget van het project. •Beheren van eventuele meer- of minderwerken. •Je bent, samen met de project controller, verantwoordelijk voor de financiële situatie van het project en volgt dit regelmatig op. Je rapporteert dit samen in de algemene projectvergaderingen. Bijkomend bied je ondersteuning aan de verkoop (calculatie van offertes voor gelijkaardige systemen en oplossingen).

  • Vastgoedmakelaar BIV – inkoop & verkoop (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: ACCUMEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor onze klant, Verrassend Vastgoed, zijn we op zoek naar een nieuwe collega (m/v). Verrassend vastgoed is een nieuw, succesvol, dynamisch en gedreven vastgoedkantoor in Bilzen, gegroeid uit HPlus, een vaste waarde op de vastgoedmarkt. We hebben filialen in Aalst(Oost-Vlaanderen) en Bilzen (Limburg). Ons team combineert dynamiek en enthousiasme met jarenlange ervaring. Of het nu gaat om een huis, appartement, bouwgrond of nieuwbouw, als ervaren vastgoedmakelaar spotten wij als team de mooiste buitenkansen op de regionale woonmarkt. Om onze verdere groei te ondersteunen voor onze kantoren te Aalst en Bilzen zijn wij momenteel op zoek naar versterking (m/v): Vastgoedmakelaar BIV – inkoop & verkoop Ben je gepassioneerd door vastgoed en gedreven om op zoek te gaan naar nieuwe opportuniteiten binnen de markt? Is het tijd voor een nieuwe uitdaging? Dan pas jij in ons team! Functie Als makelaar ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van de vastgoedportefeuille in de regio Aalst of Bilzen en bouw je ons kantoor mee verder uit. Je beheert met zorg je eigen portefeuille, bouwt een duurzame klantenrelatie op en garandeert een goede opvolging van onze klanten. Je peilt naar de noden van de klant, staat ze professioneel te woord met advies, maakt accurate schattingen en voert onderhandelingen uit. Je gaat actief en zelfstandig op zoek naar nieuwe verkoopsopdrachten en staat in voor een goede verkoop van deze panden.

Zoek naar antwoorden van KIOSQUE in sociale netwerken
Look for responds of KIOSQUE in social networks

Lees alle opmerkingen voor KIOSQUE. Laat een reactie achter voor KIOSQUE. KIOSQUE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KIOSQUE. Leave a respond for KIOSQUE. KIOSQUE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KIOSQUE op de google maps. Adres en contacten KIOSQUE
Location of KIOSQUE on the google maps. Address and contacts of KIOSQUE

Andere gerelateerde bedrijven als come KIOSQUE KIOSQUE: Intermatelas | LA ROMANELLA | C.T.S. | Oddi Management BVBA | JOZEF FRANCIS

Other related companies as KIOSQUE: Intermatelas | LA ROMANELLA | C.T.S. | Oddi Management BVBA | JOZEF FRANCIS

KIOSQUE is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KIOSQUE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07373992919. Het bedrijf KIOSQUE bevindt zich op het adres: PLACE DE LA MONNAIE; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 386,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 865,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Journaux. Producten gemaakt in KIOSQUE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KIOSQUE is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KIOSQUE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KIOSQUE, openstaande posities, locatie van KIOSQUE op de kaart.

KIOSQUE is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is KIOSQUE, company assigned to the tax number BE07373992919. The company KIOSQUE is located at the address: PLACE DE LA MONNAIE; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 386,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 865,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Journaux. Products created in KIOSQUE were not found.
The main activity of KIOSQUE is Insurance Agents, Brokers and Service, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of KIOSQUE is not available. You also can look at reviews of KIOSQUE, open positions, location of KIOSQUE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KIOSQUE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KIOSQUE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KIOSQUE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KIOSQUE, employees, financial statistics.