TOM BEELEN

Contactgegevens TOM BEELEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TOM BEELEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

TOM BEELEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BEVELSE STEENWEG 41; 2270; HERENTHOUT, België

Telefoon (phone): 14515319 (+32-14515319) 14515319 (+32-14515319)

Fax (fax): +32 (67) 661-76-83 +32 (67) 661-76-83

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TOM BEELEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TOM BEELEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TOM BEELEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TOM BEELEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TOM BEELEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TOM BEELEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TOM BEELEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TOM BEELEN
Products information TOM BEELEN

BTW identificatienummer (tax): BE08598419189
Ondernemingsnummer: 8046630859
Hoofdstad (capital): 318,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 452,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Activités: Arpenteurs Géomètres.

Product categorie (product category): Géomètres

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TOM BEELEN
(Get full report from official database of BE for TOM BEELEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor TOM BEELEN
Addition kinds of activities for TOM BEELEN

519905. Leer, lederwaren en pels | Leather, leather goods, and furs
603600. Spaarinstellingen, behalve federale | Savings institutions, except federal
32649906. Porseleinen onderdelen voor elektrische apparaten, gegoten | Porcelain parts for electrical devices, molded
35230116. Tabak curers | Tobacco curers
59990102. Brandblussers | Fire extinguishers
75389900. Algemene automotive reparatie winkels, nec | General automotive repair shops, nec

Werken bij TOM BEELEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TOM BEELEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TOM BEELEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TOM BEELEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Lijnsorteerder (m/v) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een recyclage bedrijf in de metaal gelegen in de regio Beveren zijn we op zoek naar een lijnsorteerder. Heb je ervaring met sorteren? Heb je een goeie kennis Nederlands? Heb je kennis van verschillende materialen? Dan zoeken wij jou!!! taken: Samen met het team instaan voor het uit sorteren van te recycleren materialen aan een automatische band.

  • Operator metaal afdeling liggers - 2 ploegen (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: Start People Dendermonde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van een machine voor staalbewerking. Je komt tussen bij storingen en fouten, je bent alert en kan de storingen zelfstandig oplossen. Als operator ben je verantwoordelijk voor het instellen en het bedienen van de apparaten. Je doet de opstart van de machine en neemt stalen volgens de aangegeven normen. Je rapporteert aan de teamleader op het einde van je shift.

  • Internal sales medewerker (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Tielt zijn wij op zoek naar een commercieel binnendienst medewerker. Je bent het interne aanspreekpunt voor onze klanten Je beheert de inkomende orders, je zorgt voor een correcte input in ons systeem Je volgt de leveringen op en eventuele backorders Je zorgt voor een goede opvolging van de stock en verzendingen Je behandelt klachten en zorgt voor een goede oplossing Je verwerkt de retourorders en zorgt voor een correcte afhandeling

  • Operator m/v (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ACTIEF IEPER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor het sturen, opvolgen en controleren van het volledige productieproces van mozzarella met als doel een kaas te produceren die beantwoordt aan de eisen inzake rendement, kwaliteit en hygiëne.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Lede (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds & Partners

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • STUDENT - Customer Service FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Talentus Brussel

    Type: Studentenjob

    Controle van de bestellingen die op de websites geplaatst worden Beantwoorden van vragen en klachten van bestaande klanten (restaurants en bestellers) via telefoon, e-mail en social media Vervolledigen van klantdossiers Je soigneert klanten door je klantvriendelijke en oplossingsgerichte aanpak Je beantwoordt vragen m.b.t. facturatie of andere aspecten van het klantendossier Bedrijfsprofiel: Ben je op zoek naar een leuke en boeiende studentenjob, welke je in alle flexibiliteit kan combineren met je studies? Zoek je een werkgever die zich flexibel kan opstellen tegenover jouw lessenrooster alsook examenrooster? Lees dan zeker onderstaande functieomschrijving en solliciteer nu! Voor het kantoor Brussel zoeken wij toffe studenten en/of werknemers om het Customer Service team te versterken. Deze afdeling is 365 dagen/jaar open van 10h tot 22h. Je kan deze functie fulltime uitvoeren, maar ook deeltijds werken is mogelijk volgens jouw eigen beschikbaarheid. Ook vlotte studenten die minstens 3 dagen per week beschikbaar zijn (16h-22h), zijn van harte welkom.

  • jobstudent McDonald's Wapenplein Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Mc Donald's

    Type: Studentenjob

    wij zoeken nog jobstudenten om ons team te versterken aan de kassa en in de keuken tijdens de vakanties en drukke weekends. Je kan reeds vanaf 15 jaar bij ons terecht voor een vakantiejob.

  • Jobstudent verkoop Waregem (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: JYSK

    Type: Studentenjob

    Als kennismaking met het beroepsleven kan een studentenjob bij JYSK zeker tellen! Waarom? Je staat, samen met je collega’s, in voor de verkoop in onze store en garandeert als geen ander een uistekende service voor onze klanten Je draagt bij aan de presentatie van de store en zorgt voor een nette en inspirerende winkel, inclusief het aanvullen en ordenen van producten Je pakt goederen uit in het magazijn en overhandigt de producten aan klanten die hun bestelling komen ophalen Kortom: je komt terecht in een klantgerichte en dynamische omgeving waar het tempo hoog ligt.

  • Medewerker HR-dienst Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je jouw competenties in de HR-wereld verder ontwikkelen en dit als student regio Lokeren? Het bedrijf valt onder de chemische sector en vervaardigt benzinetanks. Verder bieden ze machinebouw aan voor grote automobiel klanten. Je taken zullen bestaan uit: het in kaart brengen, standaardiseren van functiebeschrijvingen. Het in kaart brengen van welke skills er zijn op vandaag, welke hebben we nodig en welke opleidingen moeten we hiervoor voorzien?

  • Zaal medewerker (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: tempo-team Leuven

    Type: Studentenjob

    Voor een binnenspeeltuin regio Leuven is Tempo-Team op zoek naar gemotiveerd zaalpersoneel Jouw taken bestaan uit : - Kassabediening - Klantencontract - Orde van de zaal garanderen - Opdienen van de borden

  • Assistent Winkelverantwoordelijke ACTION Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: ACTION BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben jij medeverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in jouw winkel. Door het verrassende en sterk wisselende assortiment met dagelijks nieuwe producten is geen dag hetzelfde. Je zorgt dagelijks voor honderden blije klanten. Samen met de Winkelverantwoordelijke ben jij verantwoordelijk voor de optimale verkoop van ons verrassend volledige assortiment en de aansturing van een team van winkelpersoneel. Action kenmerkt zich door een sterk wisselend assortiment met elke week minimaal 150 nieuwe producten. Dit betekent elke dag nieuwe artikelen die een plek verdienen in jouw winkel. Je ondersteunt de Winkelverantwoordelijke bij het opvolgen van de winkelverkoop en denkt mee over het verbeteren van de winkel- en schapindeling om de verkoop te optimaliseren. Vervolgens ga je samen met jouw team aan de slag en controleer je de voortgang om een verzorgde winkeluitstraling te realiseren. Bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke ben jij eindverantwoordelijk voor de winkel. Je assisteert de Winkelverantwoordelijke bij het beoordelen van de aanwezige winkelvoorraad , zodat dagelijks het aantal benodigde artikelen kan worden besteld. Daarnaast ben je in overleg met de Winkelverantwoordelijke ook deels verantwoordelijk voor de personeelsplanning en sollicitaties van winkelmedewerkers. Verder ben je aanspreekpunt voor de winkelmedewerkers wanneer zij vragen hebben, waarbij voortdurende aandacht voor klantgerichtheid een belangrijk onderdeel is. Dit allemaal met één doel; een winstgevende winkel met blije klanten, een verzorgde uitstraling & tevreden medewerkers.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van TOM BEELEN in sociale netwerken
Look for responds of TOM BEELEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor TOM BEELEN. Laat een reactie achter voor TOM BEELEN. TOM BEELEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TOM BEELEN. Leave a respond for TOM BEELEN. TOM BEELEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TOM BEELEN op de google maps. Adres en contacten TOM BEELEN
Location of TOM BEELEN on the google maps. Address and contacts of TOM BEELEN

Andere gerelateerde bedrijven als come TOM BEELEN TOM BEELEN: Nerinckx G | LةONIDAS | COIFFURE RITA | De Ridder J | NELLY COTTENS

Other related companies as TOM BEELEN: Nerinckx G | LةONIDAS | COIFFURE RITA | De Ridder J | NELLY COTTENS

TOM BEELEN is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is TOM BEELEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08598419189. Het bedrijf TOM BEELEN bevindt zich op het adres: BEVELSE STEENWEG 41; 2270; HERENTHOUT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 318,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 452,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Géomètres. Lijst met producten zijn Activités: Arpenteurs Géomètres..
De hoofdactiviteit van TOM BEELEN is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TOM BEELEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TOM BEELEN, openstaande posities, locatie van TOM BEELEN op de kaart.

TOM BEELEN is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is TOM BEELEN, company assigned to the tax number BE08598419189. The company TOM BEELEN is located at the address: BEVELSE STEENWEG 41; 2270; HERENTHOUT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 318,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 452,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Géomètres. List of products are Activités: Arpenteurs Géomètres..
The main activity of TOM BEELEN is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of TOM BEELEN is not available. You also can look at reviews of TOM BEELEN, open positions, location of TOM BEELEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over TOM BEELEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TOM BEELEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TOM BEELEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TOM BEELEN, employees, financial statistics.