KBC
Contactgegevens KBC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KBC: address, phone, fax, email, website, opening hours
KBC
Regio (region): N\A, België
Adres (address): WESTKERKSESTRAAT 149; 8460; OUDENBURG, België
Telefoon (phone): 59268532 (+32-59268532) 59268532 (+32-59268532)
Fax (fax): +32 (83) 930-63-67 +32 (83) 930-63-67
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KBC: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KBC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KBC"? - Contact us!
We found such data of KBC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KBC. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti KBC
Products information KBC
Producten die in KBC zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Banken and kredietinstellingen
Aanvulling soorten activiteiten voor KBC Addition kinds of activities for KBC
252103. Houten kantoor tafels en tafels | Wood office desks and tables
329502. Aarden, gemalen of anderszins behandeld | Earths, ground or otherwise treated
20859904. Gin (alcoholische drank) | Gin (alcoholic beverage)
22111205. Chenilles, tufted textiel | Chenilles, tufted textile
28249908. Nylonvezels | Nylon fibers
36990405. Onderwater geluidsapparatuur | Underwater sound equipment
51720100. gassen | Gases
51919902. Tuinbenodigdheden | Garden supplies
72310200. Schoonheidsscholen | Beauty schools
Werken bij KBC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KBC: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KBC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KBC. Looking for open vacancies in other companies
-
Monteur/onderhoudstechnieker (M/V) (DIKSMUIDE)
Regio: DIKSMUIDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Onze klant is een technisch bedrijf die instaat voor het uitvoeren van onderhouswerkzaamheden bij productiebedrijven en het vervaardigen van constructies in staal.
-
Administratief Bediende met kennis SAP (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Start People Roeselare
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant zijn wij op zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. Takenpakket: • Je biedt administratieve ondersteuning aan de dienst Studies • Je brengt nieuwe netwerken in de toepassing Geo-synergie in • Je voegt overzichtsplannen toe voor het uittekenen door de Teamleider Ontwerp Netten • Je staat in voor alle administratieve formaliteiten bij de aanvraag van en na het bekomen van vergunningen en actualiseert nadien de statussen in Wevab • Je start het veiligheidsdossier op; het aanvragen van plannen van interne en externe leidingen • Je stelt het werfdossier met de werfmappen op • Je bereidt de dossiers beheersorganen voor • Je stelt het KVU-dossier (Klaar Voor Uitvoering) samen • Je volgt fasen van Verkavelingen en Big Connection Works op in de IT-systemen • Je archiveert aansluitingscontracten • Je kent de KVU-status toe onder verantwoordelijkheid van de teamleider • Je zorgt voor de input van allerhande administratieve gegevens (tijdslast, …) in SAP • Je verzorgt alle administratie rond meldingen naar de verschillende instanties • Je maakt ATB’s (Aanvraag Tot Bestelling) aan op basis van de meetstaten, alsook de éénmalige ATB’s • Je verzamelt en controleert terugkomende dossiers en sluit deze technisch af • Je voert klachten in • Je treedt op als inbelpunt wat betreft klantenbeheer
-
Commerciële binnendienst FRANKRIJK (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: MOVE INTERIM
Type: Interim met optie "vast werk"
Je werkt op de Franse markt, in bijzonder FRANKRIJK - Verwerken en opvolgen van orders - Opvolging van problemen + aanreiken van oplossingen. - Offertes opmaken en opvolgen - Klachtenbehandelingen - Contacten met interne afdelingen
-
HUISHOUDHULP VOOR KAPRIJKE (KAPRIJKE)
Regio: KAPRIJKE
Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Kaprijke.
-
POETS- EN HUISHOUDHULP regio Bocholt (BOCHOLT)
Regio: BOCHOLT
Bedrijf: IN-Z REGIO NOORD-LIMBURG
Type: Dienstenchequebaan
Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen ( je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn ) en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in de regio Bocholt en omgeving
-
Jobstudent slagerij weekend M/V (DEINZE)
Regio: DEINZE
Bedrijf: ADECCO DEINZE
Type: Studentenjob
Ben jij student en op zoek naar een bijverdienste op zaterdag en zondagvoormiddag? Wij zijn op zoek naar een student om in een slagerij te Deinze bij te springen. Je staat voornamelijk in voor het bedienen van de klanten en het afrekenen aan de kassa.
-
Mecanicien, tijdelijke functie (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Je werkt voor een bedrijf gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van zelfwarmende/zelfkoelende verpakkingen. Voor de opbouw en montage van een machine zijn we op zoek naar een mecanicien die zich gedurende 1 a 2 maanden kan vrijmaken. Sta je mechanisch sterk in je schoenen? Lees je vlot technische plannen? Heb je eventueel voeling met pneumatica en/of hydraulica? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
-
administratief medewerker - sales (LIER)
Regio: LIER
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Vaste Job
Als administratief medewerker - sales ben je werkzaam op de binnendienst verkoop van onze klant. Je werkt nauw samen met de buitendienst en de planningsafdeling Je staat in voor klantencontact via mail en telefoon Je informeert klanten over levertijden, voorraden, advies en technische ondersteuning Je maakt technische offertes op Je geeft orders in Je handelt eventuele klachten af Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.
-
Financieel administratief medewerker te Dilsen Stokkem (DILSEN-STOKKEM)
Regio: DILSEN-STOKKEM
Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT
Type: Vaste Job
Als financieel-administratief medewerker sta je in voor volgend takenpakket: 1) Debiteurenbeheer: - beheer dagelijkse betalingsoverzichten gerelateerd aan afhalingen voor dealers in samenwerking met het dealersupport team; - dagelijks controleren van de ontvangen betalingen van dealers en deze verwerken in het boekhoudprogramma (Navision); - afwijkende betalingen van dealers melden en opvolgen met de financieel coördinator; - opstellen van creditnota's en facturen; - telefonische ondersteuning bieden aan de dealers; - opstellen, versturen en opvolgen van reminders en account statements volgens procedure; - dagelijks opvolgen, onderhouden en uitzuiveren van de klantenaccounts; - dagelijks afpunten van klantenaccounts; - aanmaken van nieuwe klantenfiches en onderhouden van bestaande klantenfiches. 2) Crediteurenbeheer: - controleren van ontvangen aankoopfacturen en toevoegen van achtergrond documentatie; - protesteren van onregelmatigheden in de ontvangen aankoopfacturen; - wekelijks verwerken van aankoopfacturen in Navision; - opstellen en verwerken van intercompany facturen in Navision; - opvolgen van creditnota's waar we recht op hebben; - aanmaken van nieuwe leveranciersfiches en onderhouden van bestaande leveranciersfiches; - voorbereiden van de betalingen naar onze leveranciers; - voorbereiden van intercompany betalingen; - voorbereiden van de klantenomzetoverzichten en deze doorsturen naar Watkins USA; - wekelijks beheer van de kas en het kasboek; - opmaken van de maandelijks service fee invoice voor Watkins USA; - dagelijks verwerken en opvolgen van de accomodation account en het geven van tijdige feedback hierover; - controleren van expense rapporten en vergelijken met bijgevoegde documenten. 3) Algemene boekhouding en diversen: - voorbereiden van de maandelijkse financiële afsluiting; - verwerken en verdelen van de dagelijkse post; - dagelijks beheer van de gezamenlijke finance mailbox;
-
System engineer voor groeiende IT-business afdeling (BELLEGEM)
Regio: BELLEGEM
Bedrijf: VIND! ICT
Type: Vaste Job
Je bent (mede)verantwoordelijk voor de volledige infrastructuur van klanten (kmo's). Je staat in voor de installatie, configuratie en onderhoud van hardware en software. De projectvoorbereiding gebeurt intern, vervolgens ga je ter plaatse bij de klant voor de installatie / configuratie. Je werkt tevens mee aan vernieuwingsprojecten en migraties.
-
Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Description The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance. Responsibilities Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives. Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.
-
Mystery Shopper (Regio Oostende)
Regio: Regio Oostende
Bedrijf: M-Eye
Type: Werfreserve
Aan de hand van een specifiek scenario, evalueer je voor ons de klantenbeleving bij onze klanten. Na jouw bezoek, vul je online een volledige checklist in. Deze opdrachten vinden plaats in heel België en zijn heel afwisselend van aard. Jij bepaalt zelf welke je interessant vindt en welke je kan inplannen in jouw agenda.
Zoek naar antwoorden van KBC in sociale netwerken
Look for responds of KBC in social networks
Lees alle opmerkingen voor KBC. Laat een reactie achter voor KBC. KBC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KBC. Leave a respond for KBC. KBC on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie KBC op de google maps. Adres en contacten KBC Location of KBC on the google maps. Address and contacts of KBC
Andere gerelateerde bedrijven als come KBC KBC: Balena F | H & H WAARDAMME | SIMENS A & Fils | THE BODY SHOP | V.D.S. SERVICE
Other related companies as KBC: Balena F | H & H WAARDAMME | SIMENS A & Fils | THE BODY SHOP | V.D.S. SERVICE
KBC is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KBC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07965332031. Het bedrijf KBC bevindt zich op het adres: WESTKERKSESTRAAT 149; 8460; OUDENBURG. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 449,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 301,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Banken and kredietinstellingen. Producten gemaakt in KBC zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KBC is Meubels en uitrustingen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KBC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KBC, openstaande posities, locatie van KBC op de kaart.
KBC is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is KBC, company assigned to the tax number BE07965332031. The company KBC is located at the address: WESTKERKSESTRAAT 149; 8460; OUDENBURG. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 449,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 301,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Banken and kredietinstellingen. Products created in KBC were not found.
The main activity of KBC is Furniture and Fixtures, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of KBC is not available. You also can look at reviews of KBC, open positions, location of KBC on the map.