KBC

Contactgegevens KBC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KBC: address, phone, fax, email, website, opening hours

KBC

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BARRIERSTRAAT 30; 3960; BREE, België

Telefoon (phone): 89462675 (+32-89462675) 89462675 (+32-89462675)

Fax (fax): +32 (68) 684-14-69 +32 (68) 684-14-69

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KBC: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KBC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KBC"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KBC, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KBC. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KBC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KBC. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KBC
Products information KBC

BTW identificatienummer (tax): BE04598297119
Ondernemingsnummer: 3690551757
Hoofdstad (capital): 892,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 632,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Producten die in KBC zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Banken and kredietinstellingen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KBC
(Get full report from official database of BE for KBC)

Aanvulling soorten activiteiten voor KBC
Addition kinds of activities for KBC

272100. periodieken | Periodicals
14990400. Minerale schuurmachines mijnbouw | Mineral abrasives mining
24319902. Schaafmolen, millwork | Planing mill, millwork
26210403. Lithografie papier | Lithograph paper
50230200. Linnengoed en handdoeken | Linens and towels
51479900. Vlees en vleesproducten, niet inbegrepen | Meats and meat products, nec
87439901. Lobbyist | Lobbyist

Werken bij KBC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KBC: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KBC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KBC. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelverkoper m/v Schoenenafdeling (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in de regio Beringen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde winkelverkoper M/V. Je zal instaan voor: - Kassawerk - Winkelverkoop aan de afdeling Schoenen - Rekken inladen - Klanten verder helpen met vragen

  • Logistiek medewerker bij Estée Lauder in Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Estee Lauder Inhouse - Geel LA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als logistiek medewerker ben je medeverantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole op de werkvloer. Je zal afgewerkte producten controleren en narekenen. Dit zal je doen aan de hand van een scanner en een controle in SAP. Je zal hierdoor zorgen dat enkel correct verwerkte producten kunnen verzonden worden naar de klanten. Je zal je bevindingen rapporteren naar de MUV controller en dit ook verwerken in SAP. Ben je nauwkeurig, pc vaardig en administratief sterk? Dan kan jij onze nieuwe collega worden in het logistiek team! Solliciteer snel via onderstaande weg.

  • Sales talent voor Belgie/Luxemburg (M/V) (MORTSEL)

    Regio: MORTSEL

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, fabrikant van wereldbekende fine art- & hobby merken zoeken wij een gedreven accountmanager. De kwaliteitsproducten worden vanuit Nederland naar ruim 80 landen geëxporteerd. Het bedrijf heeft meerdere internationale verkoop- en distributieorganisaties. Voor de verkooporganisatie in de Benelux zijn ze op zoek naar een accoutmanager die het bestaande salesteam komt ondersteunen. - U positioneert onze producten bij bestaande klanten en bouwt de relaties met deze klanten uit. Hierbij adviseert u hen onder andere met welke assortimentskeuze ze hun omzet kunnen doen groeien. U bepaalt samen met hen acties op de werkvloer. - U identificeert en ontwikkelt nieuwe business opportuniteiten door middel van actieve prospectie. - Aan de hand van vooraf bepaalde doelstellingen en budgetten, initieert en ontwikkelt u marketing- en verkoopactiviteiten voor en met uw klanten - Tevens bent u verantwoordlijk voor het opstellen van een account plan ter klant (op basis van de vooraf bepaalde doelstellingen en budgetten) en zorgt u voor de opvolging, forecasting en budgettering van uw account plan. - U verzorgt zowel nieuwe installaties bij de klanten en/of uitbreidingen van producten - U rapporteert al uw activiteiten op wekelijkse basis aan de Sales Manager.

  • MEDEWERKER BEDIENING BEENHOUWERIJ/CHARCUTERIE (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als bedieningsmedewerker van de toonbank charcuterie/vers vlees je bedient de klanten aan de versafdelingen beenhouwerij en charcuterie je helpt mee in de ateliers van de versafdelingen met het maken van verse bereidingen dagschotels ... af en toe ben je verantwoordelijke voor de opstart en afsluit van je afdeling door je werkmethodes draag je actief bij aan de huisregels inzake voedselveiligheid en hygiënenormen je werkt 1 weekend op 2 ook op zondagvoormiddag

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Kessel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KESSEL)

    Regio: KESSEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau. (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame)

  • Student productiemedewerker (ASSENEDE)

    Regio: ASSENEDE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Adient te Assenede zoekt jou! Als toeleverancier voor de automotive sector assembleert Adient in opdracht van diverse grote automerken kwaliteitsvolle zetels.

  • Onderhoudstechnieker/Koerman Bouw (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: G.L.K.

    Type: Vaste Job

    Taken: Je staat in voor het klein onderhoud en de herstellingen van: - bouwplaatsmachines, kleine machines en wagenpark; - je hebt ervaring met diverse machines zoals kraan, wiellader, zeefmachine en heftruck; - via preventief onderhoud voorkom je defecten en storingen; - je staat in voor het onderhoud en de herstellingen aan (elektrisch) handgereedschap; - je regelt afspraken met garages, zorgt dat het wagenpark tijdig naar keuring kan. Je staat in voor het overzicht van de stock van het materiaal op de site: - je zorgt dat het depot ordelijk en net blijft - je houdt overzicht op de stock; - je ontvangt en controleert leveringen op de koer; - je maakt de ladingen voor de werven klaar en staat in voor het transport naar de werven indien er zaken tekort zijn; - je komt uit de bouwsector, hebt affiniteit/kennis met bouwmaterialen.

  • Technical Writer (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: RENSON VENTILATION

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het aanleveren van content aan de marketingafdeling en voor het reviseren van technische en marktgerichte documenten, zoals producthandleidingen, presentaties, prijslijsten en brochures en werkt waar mogelijke efficiënte tools hiervoor uit. Je werkt nauw samen met de marketingafdeling die instaat voor de layout van alle technische en marktgerichte documentatie. Je onderhoudt nauwlettend alle documentatie (oa. via databases) zodat zowel jouw collega’s als klanten op elk moment over de meest recente informatie kunnen beschikken. Je werkt heel nauw samen met de product development engineers en productmanagers gedurende de ontwerpfase met als doel het product goed in de vingers te krijgen. Je bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de data. Je ontwikkelt mee een éénduidige RENSON taal voor technische documentatie.

  • Learning & development coordinator (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: ARDO

    Type: Vaste Job

    Als L&D coordinator ben je verantwoordelijk voor het opvolgen en het verzorgen van de trainingen afgestemd op de verschillende doelgroepen binnen de organisatie teneinde het trainings- en ontwikkelingsbeleid van de organisatie uit te voeren. Initiëren en coördineren van diverse projecten mbt Training en Ontwikkeling in samenwerking met een team van interne mensen of via externe organisaties om het trainings- en ontwikkelingsbeleid van de organisatie te realiseren: o.a. Duaal leren, stages, workshops naar scholen, e-learning Het opzetten en organiseren van de trainingen/coachings ifv de behoeften van de organisatie en de medewerkers Opleidingsplannen opmaken voor alle functies Het coördineren van het proces, dit vanaf de aanvraag tot de evaluatie Instaan voor operationele zaken, die verbonden zijn aan zijn/haar vakgebied om trainingen vlot, efficiënt en kwalitatief te laten verlopen Analyse van interne trainingsnoden Coaching begeleiden afstemmen van WPC Onderhouden van bestaande opvolgingssystemen inzake training en ontwikkeling om correcte info te kunnen verschaffen naar lijnmanagement, medewerkers en externen Opvolgen van budgetten en het uitzoeken van mogelijke subsidievormen Occasioneel zelf opleiding geven Optreden als intern specialist inzake training, opleiding en het voortdurend opvolgen van de meest recente ontwikkelingen en tendensen binnen zijn/haar specifiek vakgebied

  • Hoofdmonteur /X) (ESSEN)

    Regio: ESSEN

    Bedrijf: Select HR Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Je voelt je als een vis in het water in een technische omgeving Je werkt mee aan allerlei constructies voor de bouw en industriebouw Je bent en echte teamspeler Je kan zelfstandig duidelijk omschreven opdrachten uitvoeren Je bent bereid om bij te leren en interne opleidingen te volgen Je past technische en veiligheidsregels consequent toe Je beoogt binnen een afgesproken tijd een opdracht uit te voeren, bij problemen overleg je tijdig met je collega’s of teamleader Je draagt zorg voor materiaal en machines en prefereert kwaliteit boven kwantiteit Bedrijfsprofiel: Onze klant, actief in het mechanisch onderhoud in de industrie, is op zoek naar een Leidinggevende Monteur

  • OPERATIONEEL PREVENTIEADVISEUR (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: ENERGIEF

    Type: Vaste Job

    Energief Energief als onderneming is in beweging. Waar Energief voornamelijk actief was in de multinationals als ondersteuning voor de interne preventiedienst of op projectbasis, breidt Energief nu zijn diensten uit naar de KMO's. Veiligheid en preventie voor de KMO. Zaakvoerders die optreden als preventieadviseur bijstaan met raad maar zeker en vooral ook met daad. Energief pakt zo de rol van preventieadviseur op zich voor de kleinere, startende ondernemingen en dit in alle sectoren. We dienen instrumenten aan om tot een gedegen en structrueel preventiebeleid te komen en voeren dit ook uit. Kijk gerust eens op www.energief.be Inhoud van de funtie Energief is op zoek naar zijn eerste werknemer. Je staat aan de grondslag van de verdere uitbouw van de organisatie. Je krijgt de kans om mee te denken wat de juiste weg voorwaarts is. Je neemt de rol op als operationeel preventieadviseur. Je start nieuwe dossiers op bij klanten en volgt deze periodiek op. Je zal ondermeer deze taken op jou nemen. : - uitvoeren risico-analyses op verschillende niveaus : - je doet verbetervoorstellen, bespreekt en implementeert deze tesamen met de verantwoordelijke bij de klant : - je voert kwaliteitvoortgangen uit : - je voert werkplekinspecties uit : - je implementeert VCA of een ander managementsysteem : - je bent steeds op zoek naar verbeteringen in het proces : - je beheert alle aspecten van de welzijnswet in naam van de klant...

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van KBC in sociale netwerken
Look for responds of KBC in social networks

Lees alle opmerkingen voor KBC. Laat een reactie achter voor KBC. KBC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KBC. Leave a respond for KBC. KBC on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KBC op de google maps. Adres en contacten KBC
Location of KBC on the google maps. Address and contacts of KBC

Andere gerelateerde bedrijven als come KBC KBC: JAN RENDERS | Auld Lang Design | TRADING PLACES | Demars Confection | Mortier NV

Other related companies as KBC: JAN RENDERS | Auld Lang Design | TRADING PLACES | Demars Confection | Mortier NV

KBC is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KBC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04598297119. Het bedrijf KBC bevindt zich op het adres: BARRIERSTRAAT 30; 3960; BREE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 892,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 632,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Banken and kredietinstellingen. Producten gemaakt in KBC zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KBC is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KBC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KBC, openstaande posities, locatie van KBC op de kaart.

KBC is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is KBC, company assigned to the tax number BE04598297119. The company KBC is located at the address: BARRIERSTRAAT 30; 3960; BREE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 892,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 632,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Banken and kredietinstellingen. Products created in KBC were not found.
The main activity of KBC is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of KBC is not available. You also can look at reviews of KBC, open positions, location of KBC on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KBC, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KBC, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KBC, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KBC, employees, financial statistics.