"Service Plus"

Contactgegevens "Service Plus": adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data "Service Plus": address, phone, fax, email, website, opening hours

"Service Plus"

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue Eugène Mascaux 807; 6001; Charleroi (Marcinelle), België

Telefoon (phone): 071 36 11 82 (+32-071 36 11 82) 071 36 11 82 (+32-071 36 11 82)

Fax (fax): +32 (16) 566-78-28 +32 (16) 566-78-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) "Service Plus": n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor ""Service Plus""? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for ""Service Plus""? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van "Service Plus", België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen "Service Plus". Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of "Service Plus", Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees "Service Plus". Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti "Service Plus"
Products information "Service Plus"

BTW identificatienummer (tax): BE06118255615
Ondernemingsnummer: 4909484863
Hoofdstad (capital): 151,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 341,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in "Service Plus" zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Gardening and garden maintenance

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor "Service Plus"
(Get full report from official database of BE for "Service Plus")

Aanvulling soorten activiteiten voor "Service Plus"
Addition kinds of activities for "Service Plus"

5046. Commerciële uitrusting, nec | Commercial equipment, nec
359200. Carburatoren, zuigers, zuigerringen en kleppen | Carburetors, pistons, piston rings and valves
20130209. Varkensvlees, Gepekeld: Van gekocht vlees | Pork, pickled: from purchased meat
35230200. Grondbewerkingsmachines, met uitzondering van gras en grond | Soil preparation machinery, except turf and grounds
35410105. Boorpersen | Drill presses
35680101. Lagers, vlakte | Bearings, plain
38430210. Investeringsmateriaal, tandheelkunde | Investment material, dental
56219903. Tiener kleding | Teenage apparel
82110208. Privé senior middelbare school | Private senior high school
96319905. Kernenergie inspectie en regelgeving kantoor, govt. | Nuclear energy inspection and regulation office, govt.

Werken bij "Service Plus": vacatures, carrière, training, praktijk
Work in "Service Plus": vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor "Service Plus". Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for "Service Plus". Looking for open vacancies in other companies

  • Deskundige medische administratie (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: AZ ST.-JAN AV

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Op klantvriendelijke wijze sta je in voor het onthaal van de patiënten Je benadert de professionele situatie vanuit een ethische invalshoek Je doorgedreven kennis van de medische terminologie pas je op een correcte wijze toe in de verwerking van medische verslagen en briefwisseling Je organiseert je werk zelfstandig op een efficiënte wijze Je beheert het elektronische afsprakensysteem en ziet toe op de volledigheid van de patiëntendossiers en het klassement hiervan Je handelt volgens de missie, visie, waarden en doelstellingen van het ziekenhuis.

  • Bedrijfsverpleegkundige regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: XPE Pharma & Science

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    • Je assisteert de arbeidsgeneesheer in het kader van het medisch toezicht van werknemers. Je bereidt het medisch onderzoek, de biometrie en de andere paramedische taken voor. Je beheert de individuele medische dossiers van werknemers administratief. Je geeft resultaten van het medisch onderzoek en eventuele aanvullende data in en klasseert ze. Je formuleert verbeteringsvoorstellen m.b.t. werkprocedures en klantencontact. Je zorgt voor de goede administratieve aflsuiting van alle dossiers.

  • Magazijniers Diest - snelle opstart! (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Synergie Genk Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar enthousisaste orderpickers voor een klant in Diest - Halen. Het is een groot distributiecentrum van auto onderdelen. Het bedrijf is een internationale speler, in de automotive sector met als grootste vestiging het distributiecentrum in Diest. In het bedrijf zijn verschillende afdelingen die kunnen gaan van kleine tot grote onderdelen. Voor de grote onderdelen is een hef- of reachtruck attest vereist. Als je voor deze functie in aanmerking wil komen, moet je een test afleggen op de computer. Als je hierop geslaagd bent, wordt er een kort interview afgelegd. Je wordt uitgenodigd bij het bedrijf voor een onthaaldag. Wanneer het bedrijf er een positief gevoel bij heeft, heb je de kans om onmiddellijk op te starten op een afdeling naar keuze. Takenpakket: - klaarmaken bestellingen - orderpicking - binnenkomende onderdelen - intern transport - stockeren van de binnengekomen onderdelen

  • Aanleg en algemeen tuinonderhoud (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: Konvert Interim Geel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant gelegen te Westerlo zijn wij op zoek naar tuinbouwmedewerkers. Je taak bestaat uit het aanleggen en onderhouden van tuinen. Je staat in voor het onderhoud van de beplantingen. Je bent in staat om mee te werken aan het plaatsen van plantmateriaal. Je kan producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken. Heb jij een passie voor tuinen? Aarzel dan niet en contacteer ons op het nummer 014 56 00 44 of mail ons op [email protected]

  • Betonarbeider (h/f) (NEEROETEREN)

    Regio: NEEROETEREN

    Bedrijf: Konvert Interim Bree

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het produceren van betonnen wanden, trappen, balken en dergelijke. Hierbij moet je bijvoorbeeld netten op maat knippen, beton storten, opruimwerken uitvoeren, bekistingen plaatsen e.d.

  • HUISHOUDHULPEN GALMAARDEN (GALMAARDEN)

    Regio: GALMAARDEN

    Bedrijf: DOMOCURA

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit GALMAARDEN zoeken hulp in het huishouden. Dit is vooral het schoonmaken van hun woning en kan worden aangevuld met strijk en koken. Werk je graag in het huishouden? Bepaal je liefst zelf je dagen en werkuren? Dan vind je bij Domocura de geknipte job als huishoudhulp. Je voert je taken uit bij onze klanten thuis: opruimen, afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen lappen en eventueel wassen en strijken. Je krijgt een uurrooster op maat van minstens 13 uur tot maximum 38 uur per week. Je bepaalt zelf hoeveel en wanneer je wilt werken. Jouw persoonlijke dossierverantwoordelijke ondersteunt jou in je job en in de administratie zoals bijvoorbeeld in de opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al je vragen.

  • COMMERCIEEL VERTEGENWOORDIGER - BELGIE (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: BARNEY STONES & TILES

    Type: Vaste Job

    U heeft regelmatig contact met de klanten, bezoekt en adviseert bestaande klanten en de uitbreiding ervan. U creëert een win-win situatie met de klant en weet met uw enthousiasme de klant te overtuigen. U werkt zelfstandig en volgt uw klantenbestand nauwkeurig op en rapporteert wekelijks aan het management.

  • Supervisor Warehouse dagploeg (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: MAINFREIGHT FORWARDING BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Mainfreight is een sterke wereldwijde innovatieve logistieke dienstverlener met vestigingen in Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika, Azië en Europa. Ons team in Europa bestaat uit meer dan 2000 team members, maar vraag het aan onze mensen en ze zullen vertellen dat we één grote familie zijn. Passie en teamwork zitten in ons DNA. https://careers.mainfreight.com/be/job/supervisor-warehouse-dagploeg/ Om de werking en efficiëntie van ons crossdock naar een hoger niveau te tillen, gaan we op zoek naar een Supervisor Warehouse voor het aansturen van de dagploeg. We ontmoeten graag kandidaten met leidinggevende ervaring, die gericht zijn op het operationele én menselijke aspect van leiding geven. Op het crossdock worden inkomende goederen gelost uit vrachtwagens en, afhankelijk van de bestemming, meteen weer ingeladen in de juiste vrachtwagen. De bedrijvigheid is het hoogst tussen 18u en 04u. Dit ga je doen: je werkt in dagdienst van 06u tot 14u; in functie van afwezigheden stel je je flexibel op naar uurrooster toe; je denkt mee en brengt verbetering aan om de werkzaamheden en processen op het crossdock zo efficiënt mogelijk te laten verlopen; je maakt de personeelsplanning op en overlegt met het uitzendkantoor; je coacht en motiveert je teamleaders, neemt hen op sleeptouw en volgt hen op; je overlegt met de operationele afdelingen om problemen aan te pakken en oplossingen te bedenken; je werkt samen met je collega-supervisor en rapporteert aan de operations manager; je ziet er op toe dat veiligheids- en kwaliteitsprocedures worden nageleefd; je zorgt er mee voor dat targets worden behaald.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Facility Manager (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672403-inline.html?cid=Partner_VDAB The Facility Manager reports directly to the Director of Global Facilities and will be responsible for the management of building-related services and processes that support the core business. • Ensure customer satisfaction with facility management by providing capable and responsive representation to the client organizations • Works with facilities director to create formalized equipment maintenance plan including frequencies. Provides Director of Facilities status updates quarterly on maintenance results and deficiencies. • Ensure proper tracking and reporting of facilities work orders for preventive and reactive maintenance • Direct supervision of all vendor activities for services employed at the property level including day-to-day supervision of issues as they arise; such as repairs and maintenance, painting, plant services, sprinklers, HVAC, electrical, fire control panels, security card access. • Supervision of 1 Facilities Technician • Consultation and collaboration with vendor partners to ensure all are complying with scope of work and obligations per contracts • Ensure performance and safety standards are met for third party vendors • Support leadership in the implementation of short and long-term operational projects for the site • Manage new vendors as needed, preparing scope of work, interfacing with strategic sourcing to procure services to identify and justify sourced selections, monitor performance to meet cost and schedule.  • Project management, supervision, and coordination of contractors to manage work scope, budget, schedule and adherence to regulatory and code compliance as required by site, local, state, federal jurisdictions • Aid and site leadership in the planning of new business requirements (consolidation, expansion, line rearrangements) in line with strategic business objectives • Acts as liaison to public utility, environmental and energy agencies • Supports the development and updating of the Disaster Recovery Plan, in collaboration with business and ensures site readiness • Supports EHS Professional in overseeing facilities safety and training programs, first aid and First Responder program, Hazmat, Lock-out/Tag-out, chemical handling safety, MSDS data • Performs minor carpentry, painting, lighting and plumbing maintenance work as needed

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Sales Assistant - Stage - Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Leercontract

    Interesse in een leuke stage met een uitgebreid takenpakket ? Als Stagiair(e) HR/Sales Support bij Robert Half ben je de administratieve toeverlaat van één of meerdere teams van gedreven consultants. WAT GA JE DOEN? Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en kandidaten, zowel telefonisch als per mail. Je beheert de mailboxen van verschillende afdelingen en verwerkt de binnenkomende CV's. Je stuurt bevestigingsmails uit naar kandidaten en je bezorgt hen de online testen. Je verwerkt tijdig de teruggekregen documenten zodat consultants meteen aan de interviews kunnen beginnen. Je geeft snel en accuraat de verslagen in van de kandidateninterviews. Je controleert de dossiers van de kandidaten en vraagt indien nodig ontbrekende documenten op. Je stelt toffe mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs. Je schrijft vacatures uit op een aantrekkelijke manier en plaatst deze online op de verschillende jobboards. Je verzorgt de postbehandeling en je scant en uploadt de teruggekeerde klantencontracten. Je staat garant voor een correcte opvolging van het klassement. Je krijgt een specifiek project toegewezen dat je gedurende je stageperiode zelfstandig dient uit te werken. Bij een mooie evolutie in je stage en een minimale foutenmarge kan je takenpakket worden uitgebreid met het opvolgen van de niet teruggekeerde klantencontracten, het telefonisch en/of per mail opvolgen van de niet gevalideerde timesheets van uitzendkrachten, het assisteren bij de opmaak van de arbeidscontracten van de uitzendkrachten, het voorbereiden van de wekelijkse teammeetings, het voorbereiden van offertes,… Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Zoek naar antwoorden van "Service Plus" in sociale netwerken
Look for responds of "Service Plus" in social networks

Lees alle opmerkingen voor "Service Plus". Laat een reactie achter voor "Service Plus". "Service Plus" bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for "Service Plus". Leave a respond for "Service Plus". "Service Plus" on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie "Service Plus" op de google maps. Adres en contacten "Service Plus"
Location of "Service Plus" on the google maps. Address and contacts of "Service Plus"

Andere gerelateerde bedrijven als come "Service Plus" "Service Plus": HUIS WILS | FA. DUMOULIN | Remmerie Ivan | Jonas J | Association pour le Soutien à l'Etude du Vieillissement

Other related companies as "Service Plus": HUIS WILS | FA. DUMOULIN | Remmerie Ivan | Jonas J | Association pour le Soutien à l'Etude du Vieillissement

"Service Plus" is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is "Service Plus", bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06118255615. Het bedrijf "Service Plus" bevindt zich op het adres: Avenue Eugène Mascaux 807; 6001; Charleroi (Marcinelle). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 151,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 341,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Gardening and garden maintenance. Producten gemaakt in "Service Plus" zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van "Service Plus" is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van "Service Plus" is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van "Service Plus", openstaande posities, locatie van "Service Plus" op de kaart.

"Service Plus" is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is "Service Plus", company assigned to the tax number BE06118255615. The company "Service Plus" is located at the address: Avenue Eugène Mascaux 807; 6001; Charleroi (Marcinelle). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 151,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 341,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Gardening and garden maintenance. Products created in "Service Plus" were not found.
The main activity of "Service Plus" is Electric, Gas and Sanitary Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of "Service Plus" is not available. You also can look at reviews of "Service Plus", open positions, location of "Service Plus" on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over "Service Plus", N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf "Service Plus", medewerkers, financiële statistieken. We found such information about "Service Plus", N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company "Service Plus", employees, financial statistics.