Pharma Support B.V.B.A.

Contactgegevens Pharma Support B.V.B.A.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Pharma Support B.V.B.A.: address, phone, fax, email, website, opening hours

Pharma Support B.V.B.A.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Capucienenlaan 49 9300 Aalst, België

Telefoon (phone): 54 (+32-54) 54 (+32-54)

Fax (fax): 54 (+32-54) 54 (+32-54)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Pharma Support B.V.B.A.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Pharma Support B.V.B.A."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Pharma Support B.V.B.A."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Pharma Support B.V.B.A., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Pharma Support B.V.B.A.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Pharma Support B.V.B.A., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Pharma Support B.V.B.A.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Pharma Support B.V.B.A.
Products information Pharma Support B.V.B.A.

BTW identificatienummer (tax): BE05841674804
Ondernemingsnummer: 5873260498
Hoofdstad (capital): 770,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 618,000 EUR
Werknemers (employees): 3 to 5
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Personnel providing services; Personnel training,staff training

Product categorie (product category): Human Resources Hr Consultancy

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Pharma Support B.V.B.A.
(Get full report from official database of BE for Pharma Support B.V.B.A.)

Aanvulling soorten activiteiten voor Pharma Support B.V.B.A.
Addition kinds of activities for Pharma Support B.V.B.A.

208700. Smaakstoffen extracten en siroopjes, nec | Flavoring extracts and syrups, nec
354903. Snijmachines | Cutting and slitting machinery
22110214. Ondergoed stoffen, katoen | Underwear fabrics, cotton
35590300. Automotive gerelateerde machines | Automotive related machinery
51729902. Brandstof | Fuel oil

Werken bij Pharma Support B.V.B.A.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Pharma Support B.V.B.A.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Pharma Support B.V.B.A.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Pharma Support B.V.B.A.. Looking for open vacancies in other companies

  • deskundige openbare werken (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: LOCHRISTI GEMEENTE

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    zie vacaturebericht

  • Management Assistent - Tijdelijke opdracht tot 2019 (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Inhoud van de functie als Management Assistent:  Je verzorgt het agendabeheer van verschillende managementleden. Je stelt vertrouwelijke documenten op en kan hierbij discreet handelen.  Je verzorgt de opmaak van presentaties.  Je staat in voor algemene administratieve ondersteuning van verschillende managers.  Je maakt rapportages in Excel.  Bedrijfsprofiel: Voor een toonaangevend bedrijf dat dienstverlening biedt op vlak van HR en payroll zijn we op zoek naar een Management Assistent. 

  • Voorraadbeheerder productie (m/v) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Sint-Niklaas

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Sint-Niklaas zoeken wij een voorraadbeheerder voor de productie. Als verdeler van scharnieren en ladesystemen zijn zij marktleider in de Benelux. Daarnaast produceren en verdelen ze hun eigen ontwikkelde houten lades voor de Europese markt. Als medewerker voorraadbeheer voor de productie draag je continu bij aan het goed draaiende houden van de productie. Jouw takenpakket bestaat hiertoe uit twee grote domeinen, namelijk aankoop en voorraadcontrole. - Je staat in voor de administratieve opvolging van bestellingen en alle communicatie met zowel interne als externe leveranciers. - Je boekt de ontvangen goederen in en zorgt voor aanmaak van de juiste materiaalcertificaten. - Ook het proces met betrekking tot retours en facturatie breng je tot een goed einde. - Bij de voorraadcontrole sta je in voor het inplannen, controleren en administratief verwerken van de diverse periodieke tellingen. - Je draagt tevens zorg voor de verwerking van voorraadcorrecties. Hierbij boek je beschadigd materiaal uit waarna je dit onmiddellijk opnieuw bestelt. Zo blijft de stock optimaal op niveau en voorkom je dat de productie stil valt. - Het identificeerbaar maken van onderdelen en het in productie brengen van nieuwe producten en materialen horen tenslotte ook nog thuis in jouw takenpakket.

  • houtbewerker (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zagen draaien frezen schaven... van de meubelonderdelen (poten voorkant van het meubel deurpost...) Het meubel monteren of assembleren. De montage controleren (haaksheid stabiliteit vlakheid ...) en de onderdelen bijwerken (lades deuren ...) Onderdelen maken: Interieurelementen (houtbekleding ...) Afwerkingsbehandelingen uitvoeren: Vernissen Meubelonderdelen afwerken (bekleden gladschuren vernissen verven ...) De productiestappen van het meubilair bepalen Het materiaal en toebehoren kiezen Het specifieke gereedschap (laten) maken (profielmessen …) Afwerken: Lakken Het fineerhout friseren en op de onderdelen van het meubel lijmen Onderdelen maken: Meubels (kasten commodes ...)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kruibeke – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KRUIBEKE)

    Regio: KRUIBEKE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp/Poetshulp, regio Maldegem-Beernem-Knesselare (KNESSELARE)

    Regio: KNESSELARE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Roeselare-Izegem (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.

  • Flexi-job verkoop najaar tot eind december (BAARLE-HERTOG)

    Regio: BAARLE-HERTOG

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Studentenjob

    Voor een vuurwerkwinkel in Baarle zijn wij op zoek naar een medewerker/ster verkoop via flexi-job. In de winkel heet je de klanten welkom, helpt hen bij het nemen van hun bestellingen, zet deze klaar en rekent af. Je bent beschikbaar om te werken op zaterdag en/of zondag vanaf oktober t/m december en de ganse laatste week van het jaar. Je bent klantvriendelijk, weet van aanpakken en bent cijfermatig.

  • Commercieel medewerker (TERNAT)

    Regio: TERNAT

    Bedrijf: Spring Professional

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een familiebedrijf in volle expansie en is internationale speler die optreedt als sales & marketing organisatie voor "fast moving" consumentenproducten. ( FMCG ) Functie : • U bent een sterke commerciële duizendpoot. U brengt alle activiteiten op gang met betrekking tot de orderverwerking en facturatie voor de toegewezen klanten en volgt deze nauwlettend op. • In samenwerking met uw collega's van sales & marketing en logistiek verzorgt U de voorbereiding van promotionele acties nauwlettend op. • U werkt nauw samen met de externe logistieke dienstverleners. • Tevens benut U maximaal de opportuniteiten bij de klanten om de interne verkoop extra te stimuleren. • Voor uw klanten fungeert U als rechtstreeks aanspreekpunt en vertrouwenspersoon. • U denkt klantgericht en weet klachten op een vlotte manier op te lossen. Uw doel is onze klanten tevreden stellen. Profiel : • U bent tweetalig N / F en beheerst het Eng. • U beschikt over een hoger diploma (min Bachelor) en kan terugblikken op een “ relevante” ervaring in Customer Service bij voorkeur binnen de distributie/ FMCG, retail of logistiek / transport. • Ervaring in orderverwerking en facturatie is een pluspunt. • U weet van aanpakken en werkt resultaatgericht. • U bent een teamplayer en commercieel ingesteld. • U springt vlot om met MS office ( Word, Excel ) Ervaring met relevante Customer service pakketten zijn een pluspunt. Aanbod Wenst u deel uit te maken van een dynamisch team binnen een onderneming in expansie en bent u op zoek naar een echte uitdaging? Herkent u zich in bovenstaand profiel? Dan bent u de witte raaf naar wie wij op zoek zijn! Aarzel niet langer en stuur onmiddelijk uw CV naar [email protected]

  • Administratief-commercieel bediende (MARKE)

    Regio: MARKE

    Bedrijf: DERMAUT RECRUITMENT & SELECTION

    Type: Vaste Job

    Na een intense inwerkperiode waarin u vertrouwd wordt gemaakt met de organistaie, de activiteit en de klanten van ons bedrijf, wordt u ingeschakeld in de commerciële binnendienst. U draagt heel wat administratieve verantwoordelijkheden U zorgt voor het correct bijhouden van de database. Het vlot afhandelen van vragen en suggesties van klanten U behandelt de prijsaanvragen, bereidt de offertes voor en volgt ze op. Het verzorgen van de permanentie aan het onthaal. Je werkt samen met de afdelingen transport en logistiek om zo een correcte levering van onze producten te garanderen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten voor mogelijke vragen over leveringstermijnen, hoeveelheden of kwaliteit

  • Account Manager voor Nederland (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: Tasco

    Type: Vaste Job

    Tasco bvba uit Gavere biedt oplossingen voor digitale printing en finishing aan de grafische industrie. Sinds onze oprichting in 1993 zijn we uitgegroeid tot een dynamische onderneming met 22 mensen. Wij zijn op zoek naar een gedreven Account Manager voor verschillende regio’s in Vlaanderen en Nederland die samen met ons wilt verder groeien. Als Account Manager bent u verantwoordelijk voor het opvolgen van bestaande klanten en potentiële klanten gegenereerd door marketing acties. U werkt samen met 2 directe collega’s en doet daar de verkoop van machines uit het productgamma van Speciality Printing Equipment, zoals laserprinting, adresseerprinters ed. U wordt een productspecialist en bent in staat om voor elke klant de juiste oplossing voor te stellen. U bent verantwoordelijk voor de demonstraties en opendeurdagen U sluit de verkoop af en onderhandelt zelf over de prijs, de leverings- en de betalingsvoorwaarden.

  • Leefstijlcoach How2behealthy (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: HOW2BEHEALTHY-CURE4LIFE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Consulent(e) van How2behealthy worden? Consulent worden bij How2behealthy? Welvaartszieken en gezondheidszorgkosten exploderen. Wij geloven dat preventieve & natuurlijke gezondheidszorg de toekomst heeft! Binnen deze onnatuurlijke maatschappij bomvol misleidende gezondheidsclaims is ons doel om klanten op natuurlijke wijze in balans te brengen/houden door een eerlijke totaal-aanpak door het versterken van het zelfgenezend vermogen van het lichaam. Wij bieden een volwaardige aanvulling/alternatief op de reguliere gezondheidszorg. How2behealthy is een natuurgeneeskundig franchise formule met als motto: "How2behealthy : The Natural Way!" Waarom bij ons aansluiten? De natuurgeneeskunde is in opkomst. 15% van huidige zorgaanbod is alternatief en dit groeit hard. Helaas is het aanbod erg versnipperd. Veel potentiële klanten die niet (voldoende) geholpen kunnen worden in het reguliere circuit gaan op zoek naar alternatieve behandelmethodes, maar waar te beginnen? Men ziet door de bomen het bos niet meer. How2behealthy vervult deze gidsfunctie! We bieden een breed scala aan natuurgeneeskundige behandelingen en zoeken samenwerkingen met partners. Hun gezondheidsproducten & diensten bieden we in de vorm van partneraanbiedingen aan in onze webshop, uiteraard met een aantrekkelijke korting voor How2behealthy klanten! Een goede therapeut maakt nog geen goede ondernemer: samen staan we sterk en wij bieden gedegen ondersteuning op diverse gebieden. Zo bieden we zowel losse diensten en diverse pakketten aan onze klanten. Aangesloten consulenten ontvangen ondersteunende middelen zoals de Body-Vital-check apparatuur, programma-klappers en ondersteunende documentatie als recepten en productwijzer en diverse templates. Tevens ondersteunen we bij klantenwerving, systemen (zoals een professioneel CRM systeem), marketing, promotiematerialen, eigen webshop & supplementenlijn etc. Wat zoeken wij? How2behealthy is op zoek naar gemotiveerde en gepassioneerde gezondheids- en natuurvoedingsconsulenten die als zelfstandig ondernemer onze klanten willen begeleiden naar een natuurlijke levensstijl en een optimale gezondheid. Wie is de ideale How2behelathy consulent & partner: • HBO werk- en denkniveau; • Opleidingsrichting natuurgeneeskunde (gezondheidstherapeut) of (natuur)voeding: medische basiskennis is een pré. Opleiding nog niet afgerond? Dat hoeft geen probleem te zijn!; • Empathisch vermogen om de cliënt te begeleiden naar diens persoonlijke einddoel; • Enthousiasmerende grondhouding met passie voor de doelgroep en het vakgebied; • Een goede balans tussen inhoud en zakelijkheid; • Bereidheid te investeren in lokale naamsbekendheid en werving van nieuwe cliënten.

Zoek naar antwoorden van Pharma Support B.V.B.A. in sociale netwerken
Look for responds of Pharma Support B.V.B.A. in social networks

Lees alle opmerkingen voor Pharma Support B.V.B.A.. Laat een reactie achter voor Pharma Support B.V.B.A.. Pharma Support B.V.B.A. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Pharma Support B.V.B.A.. Leave a respond for Pharma Support B.V.B.A.. Pharma Support B.V.B.A. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Pharma Support B.V.B.A. op de google maps. Adres en contacten Pharma Support B.V.B.A.
Location of Pharma Support B.V.B.A. on the google maps. Address and contacts of Pharma Support B.V.B.A.

Andere gerelateerde bedrijven als come Pharma Support B.V.B.A. Pharma Support B.V.B.A.: Kerkhove Librairie | HOTELSCHOOL | SPAR | Mercenier | SYDNEY 2000

Other related companies as Pharma Support B.V.B.A.: Kerkhove Librairie | HOTELSCHOOL | SPAR | Mercenier | SYDNEY 2000

Pharma Support B.V.B.A. is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Pharma Support B.V.B.A., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05841674804. Het bedrijf Pharma Support B.V.B.A. bevindt zich op het adres: Capucienenlaan 49 9300 Aalst. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 3 to 5 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 770,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 618,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Human Resources Hr Consultancy. Lijst met producten zijn Personnel providing services; Personnel training,staff training.
De hoofdactiviteit van Pharma Support B.V.B.A. is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Pharma Support B.V.B.A. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Pharma Support B.V.B.A., openstaande posities, locatie van Pharma Support B.V.B.A. op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Pharma Support B.V.B.A. is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is Pharma Support B.V.B.A., company assigned to the tax number BE05841674804. The company Pharma Support B.V.B.A. is located at the address: Capucienenlaan 49 9300 Aalst. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 3 to 5 employees work in this company. Capital - 770,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 618,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Human Resources Hr Consultancy. List of products are Personnel providing services; Personnel training,staff training.
The main activity of Pharma Support B.V.B.A. is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Pharma Support B.V.B.A. is not available. You also can look at reviews of Pharma Support B.V.B.A., open positions, location of Pharma Support B.V.B.A. on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Pharma Support B.V.B.A., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Pharma Support B.V.B.A., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Pharma Support B.V.B.A., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Pharma Support B.V.B.A., employees, financial statistics.