FA. FRANKEN & PARTNERS

Contactgegevens FA. FRANKEN & PARTNERS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FA. FRANKEN & PARTNERS: address, phone, fax, email, website, opening hours

FA. FRANKEN & PARTNERS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HERTENDREEF 55; 2900; SCHOTEN, België

Telefoon (phone): 36520063 (+32-36520063) 36520063 (+32-36520063)

Fax (fax): +32 (58) 778-68-71 +32 (58) 778-68-71

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FA. FRANKEN & PARTNERS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FA. FRANKEN & PARTNERS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FA. FRANKEN & PARTNERS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FA. FRANKEN & PARTNERS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FA. FRANKEN & PARTNERS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FA. FRANKEN & PARTNERS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FA. FRANKEN & PARTNERS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FA. FRANKEN & PARTNERS
Products information FA. FRANKEN & PARTNERS

BTW identificatienummer (tax): BE09775329589
Ondernemingsnummer: 9844268798
Hoofdstad (capital): 578,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 249,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Services: Systèmes Anti-vol,Electricité.

Product categorie (product category): Détaillants en pièces and accessoires de voitures

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FA. FRANKEN & PARTNERS
(Get full report from official database of BE for FA. FRANKEN & PARTNERS)

Aanvulling soorten activiteiten voor FA. FRANKEN & PARTNERS
Addition kinds of activities for FA. FRANKEN & PARTNERS

314299. Huis slippers, nec | House slippers, nec
363999. Huishoudelijke apparaten, nec, nec | Household appliances, nec, nec
07820209. Sprigging diensten, gazon | Sprigging services, lawn
25220402. Tafels, kantoor: behalve hout | Tables, office: except wood
25990205. Restaurant meubels, hout of metaal | Restaurant furniture, wood or metal
32719902. Blokken, beton of cinder: standaard | Blocks, concrete or cinder: standard
35790107. Mailing machines | Mailing machines
57199908. Rieten, rotan of riethuisinrichting | Wicker, rattan, or reed home furnishings

Werken bij FA. FRANKEN & PARTNERS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FA. FRANKEN & PARTNERS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FA. FRANKEN & PARTNERS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FA. FRANKEN & PARTNERS. Looking for open vacancies in other companies

  • Service Delivery Support medewerker (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf te Zaventem zijn we op zoek naar een tijdelijke service delivery support medewerker. - Telefonisch contact opnemen met garages voor informatie te verlenen in verband met levertermijnen van bestelde wagens - Bestelnummers opvragen bij de garages - Verzamelde informatie invoeren in bedrijfseigen programma - Ingave van verkeersboetes Opstart: zo snel mogelijk

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Customer Service Medewerker in Ronse (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: Go4jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je ondersteunt de customer service met het ingeven van orders, de opmaak van offertes en commercieel technische productfiches. Volgende taken behoren je toe: • Je bent verantwoordelijk voor de correcte (cijfer) ingave van de artikelen in SAP. • Je zorgt voor de administratieve afhandeling van directe zendingen. • Je helpt bij het opmaken van stockoverzichten voor klanten • Je ondersteunt de planning & logistieke medewerkers met de opmaak van opvolgingslijsten, met exportlijsten & facturatie richting onze productievestigingen en met data-ingave in SAP. • Je ondersteunt deze beide afdelingen, waardoor je hun werking volledig leert kennen en in een groot deel van onze verkoops- en logistieke flow betrokken bent.

  • Huishoudhulp Lier (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Adecco Dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van poetsen en allerlei huishoudelijke taken bij mensen thuis? Ben je vriendelijk, hulpvaardig, kan je zelfstandig werken? Dan ben JIJ de poetshulp die wij zoeken! Adecco Home Services is gespecialiseerd in het aanbieden van kwalitatieve huishoudhulp via het systeem van dienstencheques. Op ons kantoor word je individueel opgevolgd en ondersteund door een vast contactpersoon.

  • Commerciële student (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: t-interim Gent

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in het centrum van Gent zijn we opzoek naar studenten met Commercieel talent. Ben je student en opzoek naar een vaste studentenjob voor elke zaterdag, waarbij je je talenten ten volle kan benutten? Dan is dit misschien wel de job voor Jou.

  • Service Technieker Thermisch Mechelen - rand Brussel (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Motrac Handling & Cleaning NV

    Type: Vaste Job

    Als Service Technieker ben je verantwoordelijk voor het onderhoud en de herstellingen aan hoofdzakelijk thermische heftrucks bij onze klanten en indien nodig sleutel je ook aan elektrische toestellen. Je werkt op verplaatsing in de omgeving van Mechelen - rand Brussel Als Service Technieker ben je zeer klantgericht en denk je steeds uit het oogpunt van Motrac Handling & Cleaning.

  • Plaatser aluminium ramen (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Als plaatser voor ramen en deuren sta je in voor : - Het uitbreken van oude ramen en deuren; - Het plaatsen van ramen en deuren in aluminium, schuiframen, vouwwanden, beglazing, zonnewering, verluchtingen, rolluiken.. - de afwerking van ramen met MDF of gyproc dagkanten.

  • voltijdse vaste huishoudster (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: DEELS

    Type: Vaste Job

    Als vaste huishoudster staat u in voor de dagdagelijkse huishoudelijke taken zoals schoonmaken, ramen lappen, schoenen poetsen, wassen, strijken, bedden opmaken, voorbereiden van eten, boodschappen doen, huisdieren eten geven en hun toilet reinigen,. .. Eveneens tot uw takenpakket behoren het onderhouden van de huishoudelijke installaties zoals grondig reinigen en ontkalken van diverse toestellen. Verder voert u diverse onderhoudstaken uit in en rond de woning. Schoonmaken van kantoor Je gaat zaken ophalen of wegbrengen

  • Winkelmanager in opleiding Colruyt regio Brussel Noord-West (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Een job bij jou in de buurt! In een van onze volgende winkels: Sint-Pieters-Woluwe, Oudergem, Evere, Schaarbeek, Roodebeek en Kraainem. Zelf je Colruyt-filaal runnen? Als winkelmanager in opleiding leer je alle kneepjes van het vak: van stockbeheer over winkelinrichting tot de coaching van je teammedewerkers. Een gouden kans voor een energiek organisatietalent met een hart voor retail. Je taken en de werking van jouw winkel? Die leer je tijdens je opleidingstraject kennen. De eerste maanden verken je de structuur van de winkel en maak je kennis met het takenpakket van een bediende-verkoper. Het is immers belangrijk dat je de functie van bediende-verkoper goed begrijpt als coach. Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheden als winkelmanager en neem je de zaken in handen. Zo ontwikkel je inzicht in de winkel en leer je de organisatie ervan volledig kennen. Je opleidingstraject duurt maximum 2 jaar, op maat van je talenten en capaciteiten. Erna groei je door naar de functie van winkelmanager en mag je aan de slag in je eigen winkel. Daar coach je een team van ongeveer 35 tot 60 medewerkers. Je team bestaat uit een brede waaier aan profielen, van rayonverantwoordelijken en bediende-verkopers tot eerste verkopers. Jij helpt en motiveert hen om hun taken zo goed mogelijk te vervullen. Als gerant neem je onderstaande taken op: - Een team coachen. Je bent er voor je team, staat open voor hun mening en houdt rekening met hun feedback. Je vervangers zorgen voor de organisatie op de werkvloer en staan samen met jou in voor de dagelijkse coaching van de medewerkers. Jij begeleidt hen waar nodig en creëert zo een aangenaam werkkader, zodat iedereen zich goed voelt. - Doelstellingen bepalen en realiseren. Je zet de beschikbare middelen optimaal in. Zo behaal je je doelstellingen op vlak van zakencijfer en loonkost. Daarnaast stel je de werking van je winkel kritisch in vraag. Je neemt zowel intern als extern initiatieven in het kader van de langetermijnstrategie. - De dienstverlening optimaliseren. Ook op commercieel vlak ben jij de verantwoordelijke. Je hebt aandacht voor klantvriendelijkheid en veiligheid en draagt die houding uit naar je team. Zo kunnen zij de klanten op een klantgerichte en commerciële manier verder helpen. Tijdens je opleiding werk je in een Colruyt-winkel volgens een variabel uurrooster.

  • Electrical Engineer (Automatisatie) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ESAS Engineering

    Type: Vaste Job

    Als Electrical Engineer begeleid je zelfstandig sleutel-op-de-deurprojecten op maat van de klant rond de elektrische kablage (bekabeling) en de integratie van sturingen (PLC-sturingen, Robotsturingen, Scada-applicaties, specifieke beheersystemen enz.). Deze functie omvat o.a. volgende taken: aanvullen of aanmaken van PLC input/output-lijsten, keuze van materialen, ontwerpen van schakelborden, ontwerpen, opvolgen en corrigeren van elektrische schema’s en bordenbouw, bestellen van materialen, programmeren van veiligheidsmodules, ontwerpen van persluchtschema’s, opvolgen van werven en technici en input/output-tests op de werf.

  • Metaalarbeider in daguren (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: VIND Torhout

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de voorbereidende metaalwerken: ponsen, boren, ontvetten .... Je leert alles ter plaatse aan, alle machines zijn conventioneel.

  • burgerlijk en/of industrieel ingenieur bouwkunde en/of architect (TERNAT)

    Regio: TERNAT

    Bedrijf: WERMENBOL & PARTNERS

    Type: Zelfstandige activiteit

    De vennootschap Wermenbol & Partners is een kantoor gespecialiseerd in expertises en/of schaderegelingen voor verzekeringsmaatschappijen, actief in heel België. De vennootschap heeft 4 exploitatiezetels, waarvan één in Ternat die dossiers voor de regio Vlaanderen beheert, één specifiek voor de regio West-en Oost-Vlaanderen, één in Charleroi die actief is in heel Wallonie en een zetel in Brussel waar zich tevens de hoofdzetel bevindt. Wij zoeken momenteel een Nederlandstalige expert NL/FR - burgerlijk en/of industrieel ingenieur bouwkunde en/of architect - voor de regio's Vlaams Brabant, Antwerpen, en Brussel. Door onze vennootschap wordt een specifieke opleiding gegeven in schaderegeling voor verzekeringsmaatchappijen. Het werk wordt uitgevoerd op zelfstandige basis. De kandidaten dienen in het bezit te zijn van een rijbewijs B.

Zoek naar antwoorden van FA. FRANKEN & PARTNERS in sociale netwerken
Look for responds of FA. FRANKEN & PARTNERS in social networks

Lees alle opmerkingen voor FA. FRANKEN & PARTNERS. Laat een reactie achter voor FA. FRANKEN & PARTNERS. FA. FRANKEN & PARTNERS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FA. FRANKEN & PARTNERS. Leave a respond for FA. FRANKEN & PARTNERS. FA. FRANKEN & PARTNERS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FA. FRANKEN & PARTNERS op de google maps. Adres en contacten FA. FRANKEN & PARTNERS
Location of FA. FRANKEN & PARTNERS on the google maps. Address and contacts of FA. FRANKEN & PARTNERS

Andere gerelateerde bedrijven als come FA. FRANKEN & PARTNERS FA. FRANKEN & PARTNERS: SCHRIJNWERKERIJ FRANCOIS | AGNA STICKER | De Rommelpot | DE VLIEGHER WILLY | CENTRE ESSO LIEGE (PETROMEUSE SA)

Other related companies as FA. FRANKEN & PARTNERS: SCHRIJNWERKERIJ FRANCOIS | AGNA STICKER | De Rommelpot | DE VLIEGHER WILLY | CENTRE ESSO LIEGE (PETROMEUSE SA)

FA. FRANKEN & PARTNERS is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FA. FRANKEN & PARTNERS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09775329589. Het bedrijf FA. FRANKEN & PARTNERS bevindt zich op het adres: HERTENDREEF 55; 2900; SCHOTEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 578,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 249,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Détaillants en pièces and accessoires de voitures. Lijst met producten zijn Services: Systèmes Anti-vol,Electricité..
De hoofdactiviteit van FA. FRANKEN & PARTNERS is Engineering, Accounting, Research, Management en Verwante Diensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FA. FRANKEN & PARTNERS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FA. FRANKEN & PARTNERS, openstaande posities, locatie van FA. FRANKEN & PARTNERS op de kaart.

FA. FRANKEN & PARTNERS is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is FA. FRANKEN & PARTNERS, company assigned to the tax number BE09775329589. The company FA. FRANKEN & PARTNERS is located at the address: HERTENDREEF 55; 2900; SCHOTEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 578,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 249,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Détaillants en pièces and accessoires de voitures. List of products are Services: Systèmes Anti-vol,Electricité..
The main activity of FA. FRANKEN & PARTNERS is Engineering, Accounting, Research, Management and Related Services , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FA. FRANKEN & PARTNERS is not available. You also can look at reviews of FA. FRANKEN & PARTNERS, open positions, location of FA. FRANKEN & PARTNERS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FA. FRANKEN & PARTNERS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FA. FRANKEN & PARTNERS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FA. FRANKEN & PARTNERS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FA. FRANKEN & PARTNERS, employees, financial statistics.