AGENCE GOENS BVBA

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • AGENCE GOENS BVBA
Private companiesFurniture and Fixtures • AGENCE GOENS BVBA

Contactgegevens AGENCE GOENS BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AGENCE GOENS BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

AGENCE GOENS BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kerkstraat 22; 8420; De Haan (Wenduine), België

Telefoon (phone): 050 41 16 47 (+32-050 41 16 47) 050 41 16 47 (+32-050 41 16 47)

Fax (fax): 050 42 88 45 (+32-050 42 88 45) 050 42 88 45 (+32-050 42 88 45)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AGENCE GOENS BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AGENCE GOENS BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AGENCE GOENS BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AGENCE GOENS BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AGENCE GOENS BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AGENCE GOENS BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AGENCE GOENS BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AGENCE GOENS BVBA
Products information AGENCE GOENS BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE03776519775
Ondernemingsnummer: 9566040039
Hoofdstad (capital): 379,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 490,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Real estate

Product categorie (product category): Holiday accomodation - Rental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AGENCE GOENS BVBA
(Get full report from official database of BE for AGENCE GOENS BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor AGENCE GOENS BVBA
Addition kinds of activities for AGENCE GOENS BVBA

332200. Malleable ijzergoten | Malleable iron foundries
17910000. Structurele stalen erectie | Structural steel erection
23960405. Sluiers en sluiers: bruids-, begrafenis-, enz. | Veils and veiling: bridal, funeral, etc.
32950218. Vermiculiet, geëxpliceerd | Vermiculite, exfoliated
34420101. Casements, aluminium | Casements, aluminum
39310122. Strijkers, piano | Strings, piano
87110403. Verwarming en ventilatietechniek | Heating and ventilation engineering
87420301. Distributiekanalen consultant | Distribution channels consultant

Werken bij AGENCE GOENS BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AGENCE GOENS BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AGENCE GOENS BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AGENCE GOENS BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief/commercieel bediende (M/V) (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je komt terecht op de commerciële binnendienst van het bedrijf en zal na een opleiiding je eigen klanten opvolgen van A tot Z. Dit wilt zeggen van offerte tot facturatie: - Offertes opmaken en bespreken met de klant - Orders inputten en doorgeven naar productie - Stockbeheer - Levertermijnen opvolgen en de klant op de hoogte houden - Transport regelen naar de klant - Facturatie

  • Stagiair Administratie Antwerpen bij Qiwie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HEEFT-NIEUWE-JOBS

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Stagiair Administratie bij Qiwie krijg je de kans jouw oog voor detail aan te scherpen. Jij wilt graag verder ontdekken welke mogelijkheden er zijn om administratief werk echt leuk en aangenaam te kunnen maken. Jij weet dat dit helemaal niet saai hoeft te zijn. Je streeft er naar om alles perfect te laten kloppen tot een geheel en dit geeft je een voldaan gevoel. Je bent graag nauwkeurig als Stagiair Administratie zowel in je communicatie als in je opgelegde takenpakket.

  • Arbeider voor input, administratie en planning (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: FORUM JOBS TIELT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf dat handelt in varkensvlees regio Tielt zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Je zal vooral de data-input verzorgen in een productieomgeving. Verloop: Aan de varkens die binnenkomen werd reeds een klassement en kwaliteit toegekend. Je zal controleren of de ingevoerde gegevens kloppen en ze aanvullen en/of wijzigen. Daarna maak je een planning op volgens bepaalde parameters. De verdere productie is gebaseerd op jouw input. Je hebt dus een heel belangrijke taak en een zeer grote verantwoordelijkheid.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Zoutleeuw (met dienstencheques) (ZOUTLEEUW)

    Regio: ZOUTLEEUW

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • jobstudent (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: Accent

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent werk je voornamelijk aan de kassa en vul je de rekken.

  • Technisch bediende Naverkoop Koeltechnieken (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: vind! Engineering Gent

    Type: Vaste Job

    Je neemt het beheer van hun naverkoopdienst op zich. Dit omvat: Preventief onderhoud Curatief onderhoud De regiebonnen verwerken De retours behandelen De logboeken en as-built dossiers (= grotere werven) opmaken Projectleiders ondersteunen ERP systeem helpen integreren Gereedschap van je medewerkers beheren.

  • Onsite IT Support medewerker (Brussel & Vl Brabant) (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: ITS GROUP BENELUX

    Type: Vaste Job

    Als Onsite IT-support engineer sta je in voor HW en SW support bij de gebruiker. Je repareert PC's/Portables en printers. Daarnaast sta je samen met je collega's in voor de installatie van nieuwe werkposten ( hardwarematig + imaging). Je installeert nieuwe software en lost SW-matige problemen op ( Windows, connectivity, mail, apllicaties, ....) ; kortom all- round troubleshooting

  • projectmedewerker steunpunt toetsontwikkeling en peilingen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    De projectmanager ondersteunt de teamleider bij het algemene beheer van het steunpunt. Deze projectmanager is verantwoordelijk voor alle financiële kwesties en regelt de personeelsadministratie. Zijn/haar takenpakket omvat:- Financiële taken, zoals meerjaren- en jaarbegrotingen opstellen en opvolgen ervan doorheen het jaar; monitoren van de budgetten per project en hieromtrent duidelijk communiceren met alle betrokken collega’s; opvolging externe en interne aankopen, vergoedingen aan externen, en lopende contracten; beantwoorden van alle vragen van collega’s omtrent financiën; interne en externe communicatie omtrent elk financieel dossier. - Personeelstaken, zoals:  alle contractaanvragen en -verlengingen; interne en externe communicatie omtrent personeelsdossiers en beantwoorden van personeelsgerelateerde vragen.- Rapportage en communicatie, zoals: het jaarplan en de ontwerpbegroting; het jaarverslag en financieel verslag; interne rapportage.- Andere taken, zoals: samen met de medewerker valorisatie de twee studie- en ontmoetingsdagen praktisch voorbereiden; opvolging (wetgeving rond) privacy en ethiek; andere aankopen en kleine administratieve taken. Bedrijfsprofiel: Het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen ontwikkelt in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming peilings- en paralleltoetsen voor het evalueren van de eindtermen in het Vlaamse basisonderwijs en secundair onderwijs. Er werken een twintigtal medewerkers bij het Steunpunt, dat bestaat uit een afdeling toetsontwikkeling, een afdeling schoolfeedback en paralleltoetsen, een afdeling data-analyse, een afdeling organisatie, de projectmanager, de valorisatiemedewerker, de ICT-medewerker, doctoraatsstudenten, de teamleider en de promotor-coördinator.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Luik)

    Regio: Regio Luik

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Mainframe/ Cobol Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: IT-Planet

    Type: Zelfstandige activiteit

    Doel van de functie ICT Programma's maken, testen en implementeren; de kwaliteit, de gebruikersvriendelijkheid en performantie van de geïntegreerde systemen garanderen en een referentierol spelen in de ontwikkelingsomgeving om kwaliteitsvolle systemen te leveren die beantwoorden aan de gekende en vooraf gedefinieerde standaarden binnen de overeengekomen planning. Belangrijkste verantwoordelijkheden 1. Systeemontwikkeling Programma's schrijven, verbeteren en testen op basis van gedetailleerde analyses; integratie-, regressie- en performantietests uitvoeren om de samenhang en interactie met de andere componenten van de toepassingen te controleren. 2. Technisch ontwerp De functionele analyse vertalen in een technische analyse om een kader te scheppen waarbinnen het systeem zal worden gerealiseerd en een globale en gedocumenteerde technische analyse opstellen. 3. Acceptatietesten Het IT-team ondersteunen bij de uitwerking van een acceptatietest omgeving en de gebruikers ondersteunen bij het uitvoeren van die testen; de resultaten hiervan kritisch analyseren en de nodige aanpassingen aanbrengen (of laten aanbrengen). 4. Implementatie Implementatie en follow-up van de nieuwigheden (programma's, parametrisatie, documentatie, ...), rekening houdend met eventuele interacties met andere domeinen en na akkoord van de business; technische ondersteuning bieden bij de implementatie van belangrijke projecten.

  • Geriater (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: 2THACT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor verdere uitbreiding en inhoudelijke verdieping van de dienst geriatrie zijn wij op zoek naar een geriater om het team te versterken. Deze dienst werkt reeds nauw samen met de afdeling inwendige ziekten. Daarnaast zijn er uitbreidingsmogelijkheden, op vlak van polikliniek, hospitalisatie en qua samenwerking met de afdeling orthopedie. In de toekomst streeft men tevens naar de uitwerking van een afdeling geronto-psychiatrie.

  • Oppas zieke kinderen (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: t-interim Roeselare

    Type: Werfreserve

    Medicatie toedienen Het kindje entertainen (spelletjes spelen,..) Reeds klaargemaakte maaltijden opwarmen. Ouders informeren over hoe de dag verliep. Bedrijfsprofiel:

Zoek naar antwoorden van AGENCE GOENS BVBA in sociale netwerken
Look for responds of AGENCE GOENS BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor AGENCE GOENS BVBA. Laat een reactie achter voor AGENCE GOENS BVBA. AGENCE GOENS BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AGENCE GOENS BVBA. Leave a respond for AGENCE GOENS BVBA. AGENCE GOENS BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AGENCE GOENS BVBA op de google maps. Adres en contacten AGENCE GOENS BVBA
Location of AGENCE GOENS BVBA on the google maps. Address and contacts of AGENCE GOENS BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come AGENCE GOENS BVBA AGENCE GOENS BVBA: SALVATORE LINZAS | ANDRE MICHEL | LE RELAIS | Bacquaert R | Eddy Schuurmans

Other related companies as AGENCE GOENS BVBA: SALVATORE LINZAS | ANDRE MICHEL | LE RELAIS | Bacquaert R | Eddy Schuurmans

AGENCE GOENS BVBA is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is AGENCE GOENS BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03776519775. Het bedrijf AGENCE GOENS BVBA bevindt zich op het adres: Kerkstraat 22; 8420; De Haan (Wenduine). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 379,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 490,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Holiday accomodation - Rental. Lijst met producten zijn Real estate.
De hoofdactiviteit van AGENCE GOENS BVBA is Meubels en uitrustingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AGENCE GOENS BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AGENCE GOENS BVBA, openstaande posities, locatie van AGENCE GOENS BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

AGENCE GOENS BVBA is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is AGENCE GOENS BVBA, company assigned to the tax number BE03776519775. The company AGENCE GOENS BVBA is located at the address: Kerkstraat 22; 8420; De Haan (Wenduine). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 379,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 490,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Holiday accomodation - Rental. List of products are Real estate.
The main activity of AGENCE GOENS BVBA is Furniture and Fixtures, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of AGENCE GOENS BVBA is not available. You also can look at reviews of AGENCE GOENS BVBA, open positions, location of AGENCE GOENS BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over AGENCE GOENS BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AGENCE GOENS BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AGENCE GOENS BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AGENCE GOENS BVBA, employees, financial statistics.