Airtechnic Service SPRL

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • Airtechnic Service SPRL
Private companiesFurniture and Fixtures • Airtechnic Service SPRL

Contactgegevens Airtechnic Service SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Airtechnic Service SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Airtechnic Service SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue de la Chênaie 56; 1180; Bruxelles (Uccle), België

Telefoon (phone): 02 374 85 62 (+32-02 374 85 62) 02 374 85 62 (+32-02 374 85 62)

Fax (fax): 02 374 85 62 (+32-02 374 85 62) 02 374 85 62 (+32-02 374 85 62)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Airtechnic Service SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Airtechnic Service SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Airtechnic Service SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Airtechnic Service SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Airtechnic Service SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Airtechnic Service SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Airtechnic Service SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Airtechnic Service SPRL
Products information Airtechnic Service SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE07089172363
Ondernemingsnummer: 4323638916
Hoofdstad (capital): 167,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 515,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Heating (Central) - Installation; Heating - Warm air

Product categorie (product category): Heating Central - Mainten. and Repair

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Airtechnic Service SPRL
(Get full report from official database of BE for Airtechnic Service SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Airtechnic Service SPRL
Addition kinds of activities for Airtechnic Service SPRL

091299. Finfish, nec | Finfish, nec
22820100. Naald- en ambachtelijke garens, draaien, wikkelen of spoelen | Needle and handicraft yarns, twisting, winding, or spooling
29529900. Asfaltvlokken en coatings, nec | Asphalt felts and coatings, nec
30690307. Kleding, gevulkaniseerde rubber of rubberen stof | Clothing, vulcanized rubber or rubberized fabric
32510205. Brandwerende tegel, klei | Fireproofing tile, clay
39140401. Carving sets, geplateerd (alle metalen) | Carving sets, plated (all metals)

Werken bij Airtechnic Service SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Airtechnic Service SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Airtechnic Service SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Airtechnic Service SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Sales talent (m/v) gezocht regio Wevelgem (1292004) (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Secretary Plus Management Support

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een uitdagend loonpakket? That's what you certainly get! • Je denkt mee met de klant ikv hun bestellingen & mogelijkheden; • Je kan de noden van de klant goed aanvoelen en geeft advies over het assortiment; • Je staat in nauw contact met de collega's van external sales; • Je volgt de bestellingen van de klanten nauwgezet op; • Je bent in het bezit van een eigen klantenportefeuille en bouwt een goede relatie uit met de klant.

  • Supervisor (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als inspecteur schoonmaak ben jij verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van verschillende schoonmaakploegen. Dit doe je in opdracht van onze klanten die per regio gesitueerd zijn. Onrechtstreeks heb je de leiding over een team van 70-tal klanten. Medewerkers waarbij je de schoonmaakactiviteiten organiseert en coördineert. Rechtstreeks werk je samen met de ploegleiders die samen met jou de kwaliteit van het werk waarborgen. Je zorgt dat je steeds een afdoende personeelscapaciteit hebt om de jouw toebedeelde klanten te kunnen bedienen. Waar nodig voer je zelf wervingsacties en sollicitatiegesprekken. Je werkt actief aan de motivatie van je medewerkers. Hiervoor hou je evaluatiegesprekken met je medewerkers. Je garandeert een correcte verloning door een goed administratief beheer van gepresteerde uren of eventuele afwezigheden. De klant staat voor jou altijd centraal. Regelmatig ga je dan ook met je klanten in overleg over de afgesproken dagelijkse en/of periodieke werken. Je denkt mee met de klant en anticipeert waar nodig door je ervaring en expertise binnen de schoonmaak. Je neemt initiatief. Je bent eindverantwoordelijk voor de technische uitvoerbaarheid, organisatie en veiligheid van de werknemers en onderaannemers. In deze functie Rapporteer je aan de operationeel manager. Erkenningsnummer: 00603-406-20170629

  • Sales & Marketing Assistant | Wilrijk (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze opdrachtgever is een zeer snel groeiende KMO van meer dan 40 medewerkers die recent verhuisd is naar een gloednieuw modern kantoorgebouw in Wilrijk. Voor hen gaan we op zoek naar een nieuwe Marketing collega. Onderhouden verschillende websites (B2B en B2C): teksten aanpassen, foto's, banners aanpassen, nieuws updaten,... Opvolgen / onderhoud webshop Dagelijks / wekelijks onderhoud Social Media: Instagram & Facebook voor verschillende merken Opmaak persberichten Opmaak contract en contact met bloggers / Instagrammers Deelname aan de Persdagen Opmaak brochures en folders Uitwerken marketing acties / mailing acties Maandelijkse externe nieuwsbrief Planning, budgetering en uitwerken Marketing strategie Bijhouden marketinguitgaven Maandelijkse analyse salescijfers Presentatie kwartaalcijfers

  • Enthousiaste Poetsvrouw / Poetsman Regio Noorderwijk (NOORDERWIJK)

    Regio: NOORDERWIJK

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ENTHOUSIASTE ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Herenthout, Noorderwijk, Olen, Itegem, Morkhoven, Wiekevorst, Herentals, Grobbendonk Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Strijk(st)er (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: TEMPO STRIJKATELIER

    Type: Dienstenchequebaan

    Taken: Je staat in voor het strijken van kledij met machines en met de hand (met professioneel strijkijzer) in ons strijkatelier in Heverlee; Je hebt soms contact met klanten; Je doet mee met het naaiwerk.

  • Jobstudent installateur printers - 16/8 tem 21/9 (ANZEGEM)

    Regio: ANZEGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Waregem

    Type: Studentenjob

    Voor een ICT bedrijf in de regio van Waregem zijn we op zoek naar een gemotiveerde jobstudent. Samen met je collega' s vertrek je richting Antwerpen waar je zult instaan voor de installatie van printers en toebehoren bij een groot bedrijf. Heb je feeling binnen de IT sector en ben je vrij tussen 16 augustus en 21 september, contacteer ons dan snel!

  • Jobstudent m/v administratie (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: ALMA Studentenrestaurants en Catering

    Type: Studentenjob

    Voor ons hoofdkantoor te Heverlee zijn we op zoek naar een jobstudent m/v administratie. Aantal uren per week : 20u. Je mag je uren (tussen 8u en 17u) en dagen zelf kiezen. Je taak zal voornamelijk bestaan uit gegevensverwerking. Startdatum is voorzien op 22/10/2018

  • Professional Support Lawyer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Axis

    Type: Vaste Job

    Uw verantwoordelijkheden : - Met uw juridische kennis helpt u de advocaten in hun praktijk en biedt u hen een optimale ondersteuning. - U volgt de juridische evoluties in uw vakgebied op de voet en communiceert de relevante informatie aan de advocaten. - U verzamelt interne documenten en know-how en voert deze in een database in (modellen). - U bent nauw betrokken bij de dossiers en initiatieven van de praktijkgroep (nieuwsbrieven, client seminars, publicaties,…) en u volgt de relevante actualiteit in de algemene en economische pers.

  • Teamcoördinator - payroll services (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Liantis talent services

    Type: Vaste Job

    Als adjunct kantoordirecteur stuur je een team van klantenadviseurs payroll aan. Samen met je team sta je garant voor een correcte en vlotte service met een tevreden klant als resultaat. Je waakt erover dat de principes van Partners for Life “Ken je klant” worden toegepast om zo een goede klantenrelatie op te bouwen, te behouden en te verbeteren. Je voert centraal aangestuurde commerciële acties in samenwerking met de kantoordirecteur uit. Je ondersteunt de kantoordirecteur bij de praktische organisatie van het kantoor. Aan de functie van adjunct kantoordirecteur worden specialisaties toegewezen. Je neemt de verantwoordelijkheid van minstens één onderwerp en bent hiervoor het aanspreekpunt in de zone.

  • Consulente/ Recruiter M/V zelfstandige activiteit (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: De Bruycker Gerda

    Type: Zelfstandige activiteit

    WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR TOP consulentes/ recruiters (m/v), voor de sales en recruitering van onze Health & Beauty producten. Ben je een doorwinterde zelfstandige recruiter met succesvolle sales resultaten en kan je je minstens parttime inzetten? Dan ben je misschien de persoon die we zoeken om particulieren en zelfstandigen te bezoeken om onze producten te promoten en aan te bevelen. Het selecteren, werven, begeleiden en coachen van een team staat centraal in je functie of... Het zelfstandig promoten en verkopen van onze producten en je klanten persoonlijk advies geven is ook een mogelijkheid. Je bent reeds actief in de schoonheid en verzorgingssector als schoonheidsspecialiste, nagelstyliste, kapper/ster ed. maar je agenda heeft nog veel lege gaten die moeten opgevuld worden en je weet niet goed hoe. Je bent nog op zoek naar een aanvulling naast hetgeen je nu al doet, dan kunnen wij ook wel iets betekenen voor elkaar. MAAR vooral: Je wil jouw toekomstperspectieven waarmaken en je inkomen veranderen.

  • Zelfstandig vastgoedmakelaar (JABBEKE)

    Regio: JABBEKE

    Bedrijf: IMMO DEREEPER

    Type: Zelfstandige activiteit

    In- en verkoop van onroerende goederen op zelfstandige basis. Verkoopsdossiers samenstellen en aanmaken in het computersysteem. Prospecteren.

  • Computer Recruitment Services - Oracle and MS SQL DBA (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk386 Oracle and MS SQL DBA; Banking, Brussels Background The Data Services team is in charge of the Oracle and MS SQL Database infrastructures as well as the Business Intelligence & Analytics infrastructures. The team takes care of the installation, configuration of the software as well as the support of the production, test and development systems. It also provides technical guidelines and participates in design reviews, working in close collaboration with project leaders and development teams. It ensures the stability, performance and security of the infrastructure and manages the software versioning and patching. Job Description The candidate will be a member of the team in charge of the Oracle & SQL Server database infrastructures. This team is responsible for: Providing technical support for the database environment, including support of the production but also supporting the development and enhancement of applications Helping to achieve a state-of-the-art environment that meets current and future business objectives, highest reliability and performance possible Software installation procedure + configuration of the servers Release management Upgrade/migrations of databases Day-to-day administration of the infrastructure Disaster recovery plans Defining standards and guidelines Security of DB servers Replication of data Performance tuning Research & Development : Assessment and implementation of new technologies and providing IT with a long-term perspective on the relationship of database technology to the business opportunities Provides and designs tools to assist in the management of the databases. The candidate's skills 5+ years experience with Oracle DB (as from version 11g and above) and MS SQL Server (as from version 2008R2 and above) Strong operational focus including security, patch revision control, performance management and tuning, high availability and licensing Experience with Oracle Management Server (installation, configuration & usage) Autonomous Problem solver Proactive Good written and oral communication skills Fluent in English Able to prioritize and execute tasks in a high-pressure environment Experience working in a team-oriented, collaborative environment Operating Systems: Red Hat Linux, AIX, Windows The candidate should also accept to participate in the watch duty role (24/24 on call for a total of about 7/10 days/month). Details Reference: Nk386 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Start date: ASAP Duration: 8 months This position is for starting as soon as possible for 8 months.

Zoek naar antwoorden van Airtechnic Service SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Airtechnic Service SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Airtechnic Service SPRL. Laat een reactie achter voor Airtechnic Service SPRL. Airtechnic Service SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Airtechnic Service SPRL. Leave a respond for Airtechnic Service SPRL. Airtechnic Service SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Airtechnic Service SPRL op de google maps. Adres en contacten Airtechnic Service SPRL
Location of Airtechnic Service SPRL on the google maps. Address and contacts of Airtechnic Service SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Airtechnic Service SPRL Airtechnic Service SPRL: HERTOG JAN RIDING CLUB II | MANEGE RUITERSHOEVE | Kruidenierke ('t) | DE SMET M. & CO | PHILIPPE LOMMAERT

Other related companies as Airtechnic Service SPRL: HERTOG JAN RIDING CLUB II | MANEGE RUITERSHOEVE | Kruidenierke ('t) | DE SMET M. & CO | PHILIPPE LOMMAERT

Airtechnic Service SPRL is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Airtechnic Service SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07089172363. Het bedrijf Airtechnic Service SPRL bevindt zich op het adres: Avenue de la Chênaie 56; 1180; Bruxelles (Uccle). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 167,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 515,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Heating Central - Mainten. and Repair. Lijst met producten zijn Heating (Central) - Installation; Heating - Warm air.
De hoofdactiviteit van Airtechnic Service SPRL is Meubels en uitrustingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Airtechnic Service SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Airtechnic Service SPRL, openstaande posities, locatie van Airtechnic Service SPRL op de kaart.

Airtechnic Service SPRL is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Airtechnic Service SPRL, company assigned to the tax number BE07089172363. The company Airtechnic Service SPRL is located at the address: Avenue de la Chênaie 56; 1180; Bruxelles (Uccle). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 167,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 515,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Heating Central - Mainten. and Repair. List of products are Heating (Central) - Installation; Heating - Warm air.
The main activity of Airtechnic Service SPRL is Furniture and Fixtures, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Airtechnic Service SPRL is not available. You also can look at reviews of Airtechnic Service SPRL, open positions, location of Airtechnic Service SPRL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Airtechnic Service SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Airtechnic Service SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Airtechnic Service SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Airtechnic Service SPRL, employees, financial statistics.