Katrinahome VZW

Particuliere bedrijvenSpoorwegvervoer • Katrinahome VZW

Contactgegevens Katrinahome VZW: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Katrinahome VZW: address, phone, fax, email, website, opening hours

Katrinahome VZW

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Korte Lozanastraat 34; 2018; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 237 29 66 (+32-03 237 29 66) 03 237 29 66 (+32-03 237 29 66)

Fax (fax): 03 238 77 69 (+32-03 238 77 69) 03 238 77 69 (+32-03 238 77 69)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Katrinahome VZW: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Katrinahome VZW"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Katrinahome VZW"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Katrinahome VZW, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Katrinahome VZW. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Katrinahome VZW, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Katrinahome VZW. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Katrinahome VZW
Products information Katrinahome VZW

BTW identificatienummer (tax): BE09153503417
Ondernemingsnummer: 4977325439
Hoofdstad (capital): 835,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 660,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in Katrinahome VZW zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Handicapped - Services and centres

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Katrinahome VZW
(Get full report from official database of BE for Katrinahome VZW)

Aanvulling soorten activiteiten voor Katrinahome VZW
Addition kinds of activities for Katrinahome VZW

204604. Maaltijden bijproducten | Corn milling by-products
259102. Raamgordijnen | Window blinds
506306. batterijen | Batteries
76220403. Installatie van burgersband (cb) antennes | Installation of citizens band (cb) antennas
79991102. Baseball instructie school | Baseball instruction school

Werken bij Katrinahome VZW: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Katrinahome VZW: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Katrinahome VZW. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Katrinahome VZW. Looking for open vacancies in other companies

  • Plaatser schrijnwerk (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, gespecialiseerd in het maken en plaatsen van aluminiem ramen en deuren, zijn wij nog op zoek naar een ervaren plaatser. Je vertrekt 's ochtends vanuit het bedrijf naar de werf en gaat daar met je collega's plaatsingswerken uitvoeren. Dit wilt zeggen dat je de ramen en/of deuren gaat plaatsen in nieuwbouwwoningen of woningen dat gerenoveerd worden.

  • Grondwerker aansluiter (m/v) (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT IEPER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn aannemers van openbare werken en zoeken een gemotiveerd persoon om putten te maken voor aansluiting van gas en electriciteit. Er is kans om door te groeien. U beschikt over een goede fysiek want u helpt bij het leggen van kabels in de sleuven.

  • Herverpakkers (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: ASAP XL KATOEN NATIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De goederen komen binnen in het magazijn, deze worden geregistreerd in het systeem. Het is u taak om deze goederen aan een goed tempo te verwerken, herverpakken van de goederen, in boxen of kisten steken (geteld), afzonderlijk verpakken zoals de klant het wenst. Deze goederen zijn telkens verschillend, maar kunnen wel in een hoog aantal stuks oplopen, wat wil zeggen dat het soms even repetitief werk kan zijn.

  • Huishoudhulp regio Aalter - voltijds / deeltijds (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: HOME FOR YOU

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor verschillende gezinnen in de ruime regio van Aalter zijn wij op zoek naar een huishoudhulp. Je zal instaan voor verschillende huishoudelijke taken, zoals de schoonmaak van een woning, strijkwerk, wassen, boodschappen,... bij jouw vaste klanten. UREN BESPREEKBAAR! Bezoek ook onze website: www.home-for-you.be

  • HULP FRIETMOBIEL 15/09 - REGIO KORTRIJK (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar 2 medewerkers die op 15/09 over de middag kunnen helpen in een frietmobiel. Je staat in voor het bakken van frietjes, je hebt hier ervaring in.

  • Jobstudent automechanieker (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Accent

    Type: Studentenjob

    Door je passie voor vrachtwagens en oog voor kwaliteit zal je voortdurend bijleren. Je spreekt en begrijpt goed Nederlands. De klant verwacht dat je de juiste diagnose kan stellen. In het begin wordt je begeleid bij herstellingen van vrachtwagens of camionetten. Na verloop van tijd zou je dit alleen kunnen. Daarnaast sta je ook in voor zowel klein als groot onderhoud van de wagens als het onderhoud van de werkplaats.

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • Technisch administratief bediende (PAAL)

    Regio: PAAL

    Bedrijf: Konvert Interim Tessenderlo

    Type: Vaste Job

    Voor een internationaal bedrijf gelegen in Paal, met als activiteit de verhuur en verkoop van trailers, trucks en chassis. Zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende, ter ondersteuning van de aankoopafdeling. Functie: - Je staat in voor het opvolgen van de bestellingen van trekkers, trailers en chassis bij de leveranciers. - Je zorgt voor een correcte uitwisseling van technische specificaties naar de verschillende leveranciers. - Je garandeert op regelmatige basis terugkoppeling naar de vertegenwoordigers en staat bovendien in nauw contact met onze verschillende vestigingen in Europa. - Je zorgt voor de nodige analyses (stock, financiering,...) ter opvolging van de vloot. Profiel: - Je beschikt over een Bachelor diploma of beschikt over relevante werkervaring in een gelijkaardige functie. - Je hebt een sterke technische affiniteit. Ervaring met voertuigen en/of transport is bovendien een sterk pluspunt. - Je bent administratief sterk en je werkt zeer nauwkeurig en gedetailleerd. - je hebt een sterk cijfermatig inzicht en kan bovendien zeer vlot met Excel werken. - Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Duits en het Engels. Kennis van het Frans is een troef. Heb jij interesse in deze functie? Contacteer dan Konvert Tessenderlo!

  • Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.

  • G2 Recruitment Solutions - Database Administrator (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    I am currently looking for a Database Administrator for a freelance position in Brussels. The initial length of this contract is 6 months with a possible extension thereafter. Your main tasks include Participating in digital transformation Supporting your superior in their central tasks both in the field and in the office Key requirements Min 5 years of experience in a similar role Database management experience PostgreSQL Oracle Microsoft SQL Server No SQL Knowledge of ETL/ Datawarehouse tools Bilingual French, Dutch or, if not, a basic knowledge of the second language Good knowledge of English (specifically technical knowledge) If you are interested in this position and wish to apply, please send an up-to-date version of your CV via the button below.

  • Verpleegkundige (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: HEILIG HART ZIEKENHUIS

    Type: Werfreserve

    Voor de aanleg van een werfreserve zijn wij op zoek naar een verpleegkundige (m/v) voor het operatiekwartier . Je voert medisch toevertrouwde handelingen en verpleegtechnische verstrekkingen uit met aandacht voor de psycho - sociale context.

  • keukenmedewerker (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: DE LAMME GOEDZAK

    Type: Flexijob

    Je helpt mee in de keuken met de chef, je doet vooral voorbereidend werk

Zoek naar antwoorden van Katrinahome VZW in sociale netwerken
Look for responds of Katrinahome VZW in social networks

Lees alle opmerkingen voor Katrinahome VZW. Laat een reactie achter voor Katrinahome VZW. Katrinahome VZW bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Katrinahome VZW. Leave a respond for Katrinahome VZW. Katrinahome VZW on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Katrinahome VZW op de google maps. Adres en contacten Katrinahome VZW
Location of Katrinahome VZW on the google maps. Address and contacts of Katrinahome VZW

Andere gerelateerde bedrijven als come Katrinahome VZW Katrinahome VZW: Ignace (Chez) | VRL ADMINISTRATIE & BEHEER NV | LADBROKE | FA. MARCHAND P. | Les Amis d'Hem Day a.s.b.l.

Other related companies as Katrinahome VZW: Ignace (Chez) | VRL ADMINISTRATIE & BEHEER NV | LADBROKE | FA. MARCHAND P. | Les Amis d'Hem Day a.s.b.l.

Katrinahome VZW is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Katrinahome VZW, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09153503417. Het bedrijf Katrinahome VZW bevindt zich op het adres: Korte Lozanastraat 34; 2018; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 835,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 660,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Handicapped - Services and centres. Producten gemaakt in Katrinahome VZW zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Katrinahome VZW is Spoorwegvervoer, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Katrinahome VZW is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Katrinahome VZW, openstaande posities, locatie van Katrinahome VZW op de kaart.

Katrinahome VZW is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is Katrinahome VZW, company assigned to the tax number BE09153503417. The company Katrinahome VZW is located at the address: Korte Lozanastraat 34; 2018; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 835,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 660,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Handicapped - Services and centres. Products created in Katrinahome VZW were not found.
The main activity of Katrinahome VZW is Railroad Transportation, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Katrinahome VZW is not available. You also can look at reviews of Katrinahome VZW, open positions, location of Katrinahome VZW on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Katrinahome VZW, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Katrinahome VZW, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Katrinahome VZW, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Katrinahome VZW, employees, financial statistics.