Y. LELEU/YVES LELEU

Contactgegevens Y. LELEU/YVES LELEU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Y. LELEU/YVES LELEU: address, phone, fax, email, website, opening hours

Y. LELEU/YVES LELEU

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE WERVICQ 46; 7780; KOMEN-WAASTEN/COMINES-WARNETON, België

Telefoon (phone): 56555308 (+32-56555308) 56555308 (+32-56555308)

Fax (fax): +32 (12) 858-85-56 +32 (12) 858-85-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Y. LELEU/YVES LELEU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Y. LELEU/YVES LELEU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Y. LELEU/YVES LELEU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Y. LELEU/YVES LELEU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Y. LELEU/YVES LELEU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Y. LELEU/YVES LELEU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Y. LELEU/YVES LELEU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Y. LELEU/YVES LELEU
Products information Y. LELEU/YVES LELEU

BTW identificatienummer (tax): BE09098571777
Ondernemingsnummer: 6741729736
Hoofdstad (capital): 950,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 226,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Services: Notaires.

Product categorie (product category): Notaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Y. LELEU/YVES LELEU
(Get full report from official database of BE for Y. LELEU/YVES LELEU)

Aanvulling soorten activiteiten voor Y. LELEU/YVES LELEU
Addition kinds of activities for Y. LELEU/YVES LELEU

265599. Fiber blikjes, trommels en dergelijke producten, nec | Fiber cans, drums, and similar products, nec
599912. Zwembaden, hot tubs, en sauna apparatuur en benodigdheden | Swimming pools, hot tubs, and sauna equipment and supplies
37140121. Propanomzettingsapparatuur, motorvoertuig | Propane conversion equipment, motor vehicle
50320303. Klei bouwmaterialen, behalve vuurvaste | Clay construction materials, except refractory
82999908. Vlieg instructie | Flying instruction

Werken bij Y. LELEU/YVES LELEU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Y. LELEU/YVES LELEU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Y. LELEU/YVES LELEU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Y. LELEU/YVES LELEU. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service medewerker (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: GO4JOBS Bornem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - maken en opvolgen van offertes aan klanten en agenten; - invullen en opvolgen van tenders; - geven van informatie en professioneel advies aan klanten en prospecten; - prijszetting in samenspraak met de rechtstreeks leidinggevende; - nauwe samenwerking met operationeel import en export team.

  • Gedreven magazijnier met affiniteit hout (HEULE)

    Regio: HEULE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Unique Kortrijk kijkt uit naar een gedreven magazijnier voor een mooi internationaal bedrijf. Je takenpakket als magazijnier bestaat uit: goederenbehandeling manueel en met de heftruck klanten helpen die hun bestelling komen ophalen controle van bestellingen magazijn net houden en dit alles met een leuk team;

  • Monteur - Elektromechanicien : (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Monteur-Elektromechanicien sta je in voor de montage en opstart van machines en afzuigsystemen op verplaatsing bij de klant. Je hebt kennis van pneumatische systemen motoren en reductoren alsook van allerhande montagetechnieken en materialen. Ervaring met een conventionele en teach-in draaibank is een pluspunt. Je kan een constructieplan lezen interpreteren en uitvoeren en kan goed Halfautomaat lassen. Goede kennis Nederlands is vereist.

  • Account Manager Groensector (RUISELEDE)

    Regio: RUISELEDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je behartigt de belangen van onze bestaande klanten en zoekt naar nieuwe klanten binnen de landbouwsector. Door je enthousiasme en vakkennis overtuig je de klanten van onze oplossingen en diensten in verband met de realisatie van hun projecten. Je begeleidt de klanten bij de realisatie van hun projecten in nauwe samenwerking met de binnendienst. Je legt verantwoording af over de omzet binnen jouw klantenbestand. Je werkt over de volledige regio West-Vlaanderen.

  • Procesoperator - 6-ploegen - regio Waregem - mooie verloning!! (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS WAREGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een procesoperator. (regio Waregem) Firma verwekt groene elektriciteit! U werkt steeds per 2, jullie wisselen elkaar af: Ene dag controlekamer 15 à 20 pc-schermen en camerabeelden om te controleren Andere dag in de productie bekijkt alles ter plaatse indien problemen, aanpassingen doen aan de parameters u communiceert via walkie-talkie met je collega in de controlekamer

  • POETSHULP TIELT, OOSTROZEBEKE, RUISELEDE (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen helpen in hun woning. Hen gelukkig maken door de wekelijkse schoonmaak van hen over te nemen. Naast algemene schoonmaak, lap je ook de ramen en strijk je het wasgoed. U kiest uw eigen uurrooster en u werkt dichtbij huis. Voor een gemakkelijke verplaatsing beschik je het best over een eigen wagen.

  • Student - Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar Studenten (m/v) die interesse hebben in een administratief studentenjob. Dit voor een mooie firma in volle expansie in de regio van Oostende. Om de piekperiode op te vangen, staan zij steeds open voor enthousiaste studenten die enkele weken beschikbaar zijn de maanden augustus en/of september of tijdens het schooljaar. Jouw takenpakket als Student: je staat in voor de eerstelijnstelefonie; je boekt reservaties in; je behandelt de klachten; je assisteert bij het opstellen van kredietnota's; je bent backup voor de planning. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Sales Promotor | Bose (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAMILTON BRIGHT

    Type: Studentenjob

    Bose is een wereldleider op vlak van audio-apparatuur. Al jaar en dag staan ze bekend voor hun sterke kwaliteit en innovativiteit.   Momenteel hebben ze een nieuw product op de markt: ‘Noise-Masking Sleepbuds’. Met deze kleine oordopjes kan je gemakkelijker inslapen en de nachtrust beter laten verlopen. Om dit product te promoten zijn we op zoek naar Sales Promotoren die in verschillende Media Markt winkels het product demonstreren en verkopen.   Je zal (potentiële) klanten uitleg geven over het nieuw, gelanceerd product en deze demonstreren bij grote retailers. Je bent hierbij hét vaste aanspreekpunt op de winkelvloer. Je wordt tijdens het weekend ingeschakeld en in je eigen regio.

  • Jobstudenten verzorgende regio Geetbets-Linter-Landen-Kortenaken (GEETBETS)

    Regio: GEETBETS

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Studentenjob

    Help je anderen graag uit de nood? Is verzorgen jouw tweede natuur? En wil je ook een stevig centje bijverdienen? Dan ben je bij Solidariteit voor het Gezin aan het juiste adres! Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde jobstudenten die staan te popelen om bejaarden en hulpbehoevenden aan huis te verzorgen. Klinkt eentonig? Dat is het zeker niet, want ook huishoudelijke taken staan op jouw to-do-list. Je hoeft je niet overweldigd te voelen, want een uitbundige sectorverantwoordelijke ondersteunt je met veel plezier in je taakuitvoering.

  • Technieker Elektriciteit Rollend Materieel (m/v) (WOLVERTEM)

    Regio: WOLVERTEM

    Bedrijf: SARENS

    Type: Vaste Job

    Een uitgebreide vloot hijskranen wordt in de werkplaats te Wolvertem voorzien van de nodige maintenance voorzieningen (preventief, curatief en revisies). Onze techniekers voeren mechanische, hydraulische en elektrische werkzaamheden uit, zowel in het atelier als op de verschillende werven. Ter versterking van ons team zoeken wij een technieker elektriciteit. Je werk altijd volgens de Sarens voorgeschreven veiligheidsprocedures!! In eerste instantie zal je als elektricien instaan voor de installatie, het onderhoud en de service van de black boxen in alle kranen. Software maintenance wordt uitgevoerd door een externe firma. Daarnaast worden er een heel arsenaal elektrische problemen allerhande (componenten, sensoren,…) door jou opgelost. Als elektricien ligt de focus van jouw opdrachten op elektrisch onderhoud en depannage, maar word je, indien nodig, ook ingeschakeld voor algemene onderhoudswerken aan de kraan.

  • Administratief logistiek bediende met coachende vaardigheden (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in de Gentse zeehaven, zoeken wij een administratief logistiek bediende. Wij zijn op zoek naar iemand met ervaring, die snel de zaken aanleert. Ervaring met administratieve afhandeling van pickdocumenten, zendnota's, magazijnbeheer en dergelijke is dus zeer belangrijk. Je houdt je dus bezig met 95 procent administratie. Door het goede beheer van de administratie moet je de verzending in goede banen kunnen leiden en moet je dus het personeel van het magazijn kunnen aansturen. Dagelijks komt eenzelfde transporteur langs voor het oppikken van de goederen. Jouw taken: • Aansturen van magazijniers. • Het doorgeven van de bestellingen en staalaanvragen via magazijnbons aan de magazijnmedewerkers of via productieorders aan de productieassistent of de verantwoordelijke voor kleine producties. • Het organiseren van binnenlands en buitenlands transport (behalve speciale bestemmingen en klanten): levering v/d orders, levering van stalen, ook retours van goederen. • Het indienen en opvolgen van transportklachten bij de transportfirma's. • Het controleren en goedkeuren van de aankoopfacturen van de transportfirma's. • Het opmaken van de verzendnota's voor bestellingen en stalen in binnen- en buitenland. • Het versturen van orderbevestigingen buitenlandse orders. • Het bepalen van de volgorde voor het klaarzetten van bestellingen en deze doorgeven aan de magazijnmedewerkers. • Informatie verstrekken aan de klanten bij vragen over de levering van hun bestelling of van stalen. • Optimalisatie stockbeheer, magazijnbeheer en algemene werking van het magazijn • Overzichtslijsten genereren. • Dagelijks de backorders doornemen en opvolgen met de planning, de besteldienst en de verzending. • Indien nodig: klaarzetten van goederen voor leveringen.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Y. LELEU/YVES LELEU in sociale netwerken
Look for responds of Y. LELEU/YVES LELEU in social networks

Lees alle opmerkingen voor Y. LELEU/YVES LELEU. Laat een reactie achter voor Y. LELEU/YVES LELEU. Y. LELEU/YVES LELEU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Y. LELEU/YVES LELEU. Leave a respond for Y. LELEU/YVES LELEU. Y. LELEU/YVES LELEU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Y. LELEU/YVES LELEU op de google maps. Adres en contacten Y. LELEU/YVES LELEU
Location of Y. LELEU/YVES LELEU on the google maps. Address and contacts of Y. LELEU/YVES LELEU

Andere gerelateerde bedrijven als come Y. LELEU/YVES LELEU Y. LELEU/YVES LELEU: Vito M | CLAUDE HALLEMANS | Jacobs | BOULANGERIE LE CAMPAGNARD | OP DE BEECK GEERT

Other related companies as Y. LELEU/YVES LELEU: Vito M | CLAUDE HALLEMANS | Jacobs | BOULANGERIE LE CAMPAGNARD | OP DE BEECK GEERT

Y. LELEU/YVES LELEU is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Y. LELEU/YVES LELEU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09098571777. Het bedrijf Y. LELEU/YVES LELEU bevindt zich op het adres: RUE DE WERVICQ 46; 7780; KOMEN-WAASTEN/COMINES-WARNETON. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 950,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 226,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Notaires. Lijst met producten zijn Services: Notaires..
De hoofdactiviteit van Y. LELEU/YVES LELEU is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Y. LELEU/YVES LELEU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Y. LELEU/YVES LELEU, openstaande posities, locatie van Y. LELEU/YVES LELEU op de kaart.

Y. LELEU/YVES LELEU is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is Y. LELEU/YVES LELEU, company assigned to the tax number BE09098571777. The company Y. LELEU/YVES LELEU is located at the address: RUE DE WERVICQ 46; 7780; KOMEN-WAASTEN/COMINES-WARNETON. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 950,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 226,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Notaires. List of products are Services: Notaires..
The main activity of Y. LELEU/YVES LELEU is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Y. LELEU/YVES LELEU is not available. You also can look at reviews of Y. LELEU/YVES LELEU, open positions, location of Y. LELEU/YVES LELEU on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Y. LELEU/YVES LELEU, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Y. LELEU/YVES LELEU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Y. LELEU/YVES LELEU, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Y. LELEU/YVES LELEU, employees, financial statistics.