VONNICQ VERMEULEN

Contactgegevens VONNICQ VERMEULEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VONNICQ VERMEULEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

VONNICQ VERMEULEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GROTE BAAN 63B1; 2235; HULSHOUT, België

Telefoon (phone): 15222026 (+32-15222026) 15222026 (+32-15222026)

Fax (fax): +32 (71) 480-39-23 +32 (71) 480-39-23

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VONNICQ VERMEULEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VONNICQ VERMEULEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VONNICQ VERMEULEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VONNICQ VERMEULEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VONNICQ VERMEULEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VONNICQ VERMEULEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VONNICQ VERMEULEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VONNICQ VERMEULEN
Products information VONNICQ VERMEULEN

BTW identificatienummer (tax): BE09616302490
Ondernemingsnummer: 2712219238
Hoofdstad (capital): 789,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 427,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Services: Notaires.

Product categorie (product category): Notaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VONNICQ VERMEULEN
(Get full report from official database of BE for VONNICQ VERMEULEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor VONNICQ VERMEULEN
Addition kinds of activities for VONNICQ VERMEULEN

221106. Tapijtwerk, tapijtwerk en wandbekleding: katoen | Upholstery, tapestry and wall coverings: cotton
02790300. Amfibische dieren boerderijen | Amphibious animal farms
17710201. Curb constructie | Curb construction
20990306. Marshmallow creme | Marshmallow creme
35370112. Tafels, lift: hydraulisch | Tables, lift: hydraulic
50510000. Metalen servicecentra en kantoren | Metals service centers and offices
57190109. Blikwaren | Tinware
76299904. Generator reparatie | Generator repair
87330103. Medisch onderzoek | Medical research

Werken bij VONNICQ VERMEULEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VONNICQ VERMEULEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VONNICQ VERMEULEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VONNICQ VERMEULEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Polyvalent arbeider productie m/v (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ACTIEF IEPER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als polyvalent arbeider productie werk je in het atelier van een bedrijf dat gespecialiseerd is prefab betonconstructies. Je staat in voor het produceren van betonnen prefab elementen. Hierbij moet je bijvoorbeeld netten op maat knippen, beton storten, opruimwerken uitvoeren, bekistingen plaatsen...

  • Halfautomaatlasser met ervaring - Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een klant van ons, gespecialiseerd in de productie en montage van metaalconstructies op maat, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde halfautomaatlasser voor zowel in het atelier als op verplaatsing. Je kan hierbij al een eerste relevante ervaring voorleggen én je bent hierbij snel beschikbaar. Bedrijfsprofiel: Een bedrijf gespecialiseerd in de productie en montage van metaalconstructies op maat in staal, inox en aluminium.

  • Elektromechanieker (PAAL)

    Regio: PAAL

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een elektromechanieker voor het elektrisch en mechanisch onderhoud van machineonderdelen. Verantwoordelijkheden: Onderhoud en herstellingen uitvoeren aan machineonderdelen in het atelier Preventief onderhoud van mechanische uitrustingen uitvoeren (schoonmaken, smeren, bijstellen, aandraaien) Defecte stukken en onderdelen vervangen of herstellen, testen en afregelen (tandwieldrijfwerk, lagers, kettingwielen,...) Opsporen van elektrische storingen en zorgen voor een oplossing Instellingen en storingen verhelpen van elektronische aandrijvingen van elektrische machines (relaissturingen, frequentieregelingen) Opvolggegevens van interventies registreren Trefwoorden: elektrisch, elektromechanisch, mechanica,

  • Vloerder (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Eeklo zijn wij op zoek naar een vloerder. (M/V) tegels/klinkers voor opritten & terrassen hoofdzakelijk particuliere projecten

  • Gezocht; Studenten voor een delicatessenzaak te Aalter (M/V) (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Studentenjob

    Voor een delicatessenzaak te Aalter, zijn wij op zoek naar studenten voor de afdeling beenhouwerij. Ben jij beschikbaar het volledig jaar door om in het weekend bij te werken? Zo ja, dan kan deze vacature iets zijn voor jou. Je staat in voor de verkoop, behandelen van klanten, snijden van vlees, maken van broodjes, verpakken van kaas/vlees.

  • Team member OKay Wingene (WINGENE)

    Regio: WINGENE

    Bedrijf: OKAY

    Type: Vaste Job

    OKay is een winkelformule van Colruyt Group. In deze gezellige buurtwinkel doen klanten op een vlotte manier hun dagelijkse boodschappen. Als medewerker bied je hen service en kwaliteit voor de laagste prijzen in de buurt. Bij OKay kom je terecht in een hecht team met medewerkers uit de buurt. En omdat je dicht bij huis werkt, hoef je ook geen lange afstanden af te leggen of in de file te staan. Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega’s een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Vloerder - Betegelaar (BELSELE)

    Regio: BELSELE

    Bedrijf: GCV ROSSAERT ALAIN

    Type: Vaste Job

    Voor de uitbreiding van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een nieuwe vloerder - betegelaar. Veruit het grootste deel van je takenpakket bestaat uit het plaatsen van tegels (vloeren en muren). Je plaatst vloeren en wandbekleding (tegels) hoofdzakelijk bij nieuwbouwprojecten.

  • Financieel adviseur( Hoofd - of bijberoep ) Regio Aarschot- Diest (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: GILS CAROLINE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bij ons geloven we in medewerkers die graag hun eigen professioneel pad willen uitstippelen. Zo krijgen onze medewerkers alle vrijheid en vertrouwen om hun eigen talenten maximaal in te zetten. Als zelfstandige adviseur bestaat uw takenpakket vooral uit het uitbouwen en behouden van de verzekeringsportefeuille. Enerzijds doet u aan prospectie van nieuwe klanten, onderhoudt u de diverse klantencontacten en kijkt u uit naar mogelijkheden voor uitbreidingen. Anderzijds biedt u oplossingen op maat van de klant aan. Toekomstgewijs kan u bij ons ook heel makkelijk doorgroeien en is er voor elke persoon wel een mooie carriëre weggelegd. Bij ons kan u starten in bijberoep en doorgroeien tot hoofdberoep.

  • "Herbalife Nutrition" Promotors (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: ART OF WELLNESS bvba

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij breiden uit en zijn op zoek naar enthousiaste & sportieve Herbalife promotors. Als hobby-inkomen, parttime, fulltime of carrière-switch. Of uw eigen zaak starten met Herbalife, in vrije uren, naast huidige Job. Onbegrensde mogelijkheden: U heeft de mogelijkheid om zelf te beslissen hoeveel tijd u besteedt. U heeft geen voor-opleiding of ervaring nodig, met Herbalife is het heel eenvoudig om uw eigen zaak op te zetten. U kan zelfstandig werken. U bent ondernemend ingesteld. U bent sociaal aangelegd. U staat open om nieuwe dingen te leren. U leert bij tijdens de jobuitvoering en U volgt de voorziene (basis)-opleiding. U leert alles wat u moet weten door een persoonlijke coach, een Herbalife Member/ervaringsdeskundige. U heeft ook de zekerheid dat u de ondersteuning krijgt van het succesvol en betrouwbaar internationaal bedrijf Herbalife International nv.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Gepassioneerde flexijobber voor brasserie! (m/v) (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Flexijob

    Voor onze klant, een hippe en gezellige brasserie zijn we op zoek naar een nieuwe, enthousiaste en gedreven collega om als flexijobber hun team te komen versterken! Jouw taken zijn oa. : * klanten bedienen met een glimlach en een vriendelijk woordje * voorbereidingen doen zoals het klaarmaken van de koffieborden, * de zaak mee netjes onderhouden Wij zoeken enkele felxijjobbers die beschikbaar zijn tussen volgende dagen: van dinsdag t.e.m. vrijdag van 11u tot 17u. Welke dagen precies voor jou passen zijn bespreekbaar met onze klant!

Zoek naar antwoorden van VONNICQ VERMEULEN in sociale netwerken
Look for responds of VONNICQ VERMEULEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor VONNICQ VERMEULEN. Laat een reactie achter voor VONNICQ VERMEULEN. VONNICQ VERMEULEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VONNICQ VERMEULEN. Leave a respond for VONNICQ VERMEULEN. VONNICQ VERMEULEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VONNICQ VERMEULEN op de google maps. Adres en contacten VONNICQ VERMEULEN
Location of VONNICQ VERMEULEN on the google maps. Address and contacts of VONNICQ VERMEULEN

Andere gerelateerde bedrijven als come VONNICQ VERMEULEN VONNICQ VERMEULEN: FLDISTRIWEST NV | COIFFURE CHANTAL | GARAGE OSTENDSMOTORS | JEAN-MARIE LEMPEREUR | VELDEMAN KANTOOR-UITRUSTING

Other related companies as VONNICQ VERMEULEN: FLDISTRIWEST NV | COIFFURE CHANTAL | GARAGE OSTENDSMOTORS | JEAN-MARIE LEMPEREUR | VELDEMAN KANTOOR-UITRUSTING

VONNICQ VERMEULEN is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VONNICQ VERMEULEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09616302490. Het bedrijf VONNICQ VERMEULEN bevindt zich op het adres: GROTE BAAN 63B1; 2235; HULSHOUT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 789,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 427,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Notaires. Lijst met producten zijn Services: Notaires..
De hoofdactiviteit van VONNICQ VERMEULEN is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VONNICQ VERMEULEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VONNICQ VERMEULEN, openstaande posities, locatie van VONNICQ VERMEULEN op de kaart.

VONNICQ VERMEULEN is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is VONNICQ VERMEULEN, company assigned to the tax number BE09616302490. The company VONNICQ VERMEULEN is located at the address: GROTE BAAN 63B1; 2235; HULSHOUT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 789,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 427,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Notaires. List of products are Services: Notaires..
The main activity of VONNICQ VERMEULEN is Eating and Drinking Places, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of VONNICQ VERMEULEN is not available. You also can look at reviews of VONNICQ VERMEULEN, open positions, location of VONNICQ VERMEULEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VONNICQ VERMEULEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VONNICQ VERMEULEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VONNICQ VERMEULEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VONNICQ VERMEULEN, employees, financial statistics.