A. CORNE

Contactgegevens A. CORNE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A. CORNE: address, phone, fax, email, website, opening hours

A. CORNE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DU PALAIS 122; 4800; VERVIERS, België

Telefoon (phone): 87225161 (+32-87225161) 87225161 (+32-87225161)

Fax (fax): +32 (87) 843-68-40 +32 (87) 843-68-40

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A. CORNE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A. CORNE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A. CORNE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A. CORNE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A. CORNE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A. CORNE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A. CORNE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A. CORNE
Products information A. CORNE

BTW identificatienummer (tax): BE09395751953
Ondernemingsnummer: 5116302490
Hoofdstad (capital): 625,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 313,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Services: Notaires.

Product categorie (product category): Notaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A. CORNE
(Get full report from official database of BE for A. CORNE)

Aanvulling soorten activiteiten voor A. CORNE
Addition kinds of activities for A. CORNE

228100. Garen spin mills | Yarn spinning mills
384300. Tandheelkundige apparatuur en benodigdheden | Dental equipment and supplies
15210104. Herstel van brandschade, eengezinswoningen | Repairing fire damage, single-family houses
25210203. Opbergkasten (dozen), kantoor: hout | Filing cabinets (boxes), office: wood
31499904. Schoenverven | Shoe dyeing
32119901. Antiekglas | Antique glass
32510202. Bouw van tegels, klei | Building tile, clay
37280108. Flaps, vliegtuigvleugel | Flaps, aircraft wing
48220205. Telegraaf kabeldiensten, land of duikboot | Telegraph cable services, land or submarine

Werken bij A. CORNE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A. CORNE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A. CORNE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A. CORNE. Looking for open vacancies in other companies

  • Kok (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: T-INTERIM LOKEREN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Op zoek naar een nieuwe uitdaging in de horeca? Wij zoeken een enthousiaste en gedreven kok die een keukenteam kan versterken in een hedendaags restaurant/feestzaal. Het restaurant en de feestzaal zijn al jaren een vaste waarde in Lokeren voor "smaakvolle" en unieke belevenissen.  Onder leiding van de chef sta je in voor allerhande keukenwerkzaamheden oa mise en place, bereiden en garneren van gerechten zowel in de koude als de warme keuken.

  • Huishoudhulp regio Berlaar - Lier (BERLAAR)

    Regio: BERLAAR

    Bedrijf: RUNTIME SERVICES (VG.479/BUOS)

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor ons team van 280 huishoudhulpen zoeken we een vlotte en energieke persoon die het huishouden mee kan beredderen. Je zal van a tot z instaan tot het zelf indelen van je taken die bestaan uit oa poetsen, wassen, strijken, bedden opdekken,... En alle andere taken die minder vaak zullen voorkomen, maar wel tot algemene huishoudelijke taken behoren. Je zal tewerkgesteld worden bij verschillende vaste gezinnen. Je werkt als huishoudhulp met dienstencheques. Als huishoudhulp kunnen je taken bestaan uit poetsen, strijken en soms wassen, boodschappen doen of eten maken. Zelfstandig kunnen werken is een vereiste, net als zelf de gevraagde taken kunnen inplannen. Een eigen wagen of bromfiets hebben is een pluspunt.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Zottegem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Winkelbediende M/V (MERKSPLAS)

    Regio: MERKSPLAS

    Bedrijf: ADECCO TURNHOUT

    Type: Studentenjob

    Ben jij die enthousiaste winkelmedewerker op zoek naar een nieuwe uitdaging? Samen met je collega's zorg je voor een aangenaam winkelgebeuren. algemene kassataken klanten verder helpen rekken aanvullen winkel op orde houden

  • Studentenjob regio Nevele op woensdagnamiddag (2u15/week) (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Studentenjob

    Voor onze afdeling "Cleaning" zijn we op zoek naar een jobstudent schoonmaak voor een kantoor regio Nevele. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Werkuren (2u15/week): elke woensdag van 13u-15u15

  • Student productie grote vakantie (+ zaterdagen eventueel) (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: ASAP XL MECHELEN

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar flexibele studenten. U staat in voor: - inpak van groenten en fruit - versnijden van groenten en fruit - het schoonmaken van de werkplek

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • SAP Specialist FiCO (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: AURES JOBS BVBA

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een sterk internationaal gericht familiebedrijf, financieel en historisch verankerd in Zuid-West-Vlaanderen. Met hun 750 medewerkers realiseren ze een omzet van 400 miljoen euro en jaarlijks leggen ze indrukwekkende groeicijfers voor. Ze zijn actief in de productie van voedingsmiddelen, bestemd voor retail en industrie. Hun bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een grote mate van professioneel Westvlaams entrepreneurship, gekoppeld aan een doordachte en intense investeringspolitiek waarbij ze er steeds naar streven, door een ultramodern machinemark in combinatie met up to date software en automatiseringstools samen met het team gedreven medewerkers, de klanten te overtreffen in hun verwachtingen. In het kader van het groeiverhaal van de organisatie, zijn we op zoek naar een SAP specialist FiCo met zin om autonoom verschillende projecten te trekken. Functie Als SAP specialist, ben je verantwoordelijk voor 4 domeinen binnen de module FiCo: Ten eerste zal je instaan voor de functionele implementatie van verschillende projecten. Daarbij sta je in voor het analyseren, vormgeven, uitvoeren en documenteren van de projecten. Je stelt alternatieven voor indien er zich problemen optreden of verbeteringen noodzakelijk zijn. Je assisteert bij de verbeteringen van bestaande en nieuwe configuraties in SAP. Vervolgens zorg je voor de verdere ontwikkeling van de SAP modules. Afhankelijk van de specifieke bedrijfsnoden, reik je verschillende oplossingen aan. Je zorgt dat alle technische documentatie volledig en up-to-date is. Je schrijft alle technische specificaties uit voor de ABAP ontwikkelaars. Daarnaast sta je in voor de training en opleiding van de medewerkers. Door de vereiste kennis over te brengen naar de medewerkers, zorg je voor de continuïteit van de onderneming. Tot slot sta je in voor een duurzame ondersteuning van de gebruikers.

  • Logopedist(e) (HULSTE)

    Regio: HULSTE

    Bedrijf: LOGOPEDIE EMILIE CIERS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ik ben op zoek naar een gemotiveerde, toffe collega om mijn praktijk te versterken, maar ook om mijn leerlingen over te nemen tijdens mijn zwangerschapsverlof vanaf de kerstvakantie tot de krokusvakantie, de exacte data zijn nog te bepalen (ook in onderling overleg). Je werkt op zelfstandige basis met kleuters, kinderen en jongvolwassenen. De therapie gaat door in de praktijk te Hulste, aan huis of op school tijdens daguren (voorschools, over de middag en naschools).Vooraf is er de mogelijkheid om alle leerlingen mee te volgen.

  • Press Shop Knokke (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving Een eigen krantenwinkel uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Press Shop. Sinds de overname van bpost worden onze winkels vernieuwd. Wij verkopen meer dan pers, tabak en loterijproducten. Iets lezen? Wij hebben allerlei magazines, boeken en bestsellers. Een cadeau? Het kaartje, het geschenk en de strik kunnen we je aanbieden. Iets eten of drinken? Neem een broodje of slaatje en geniet ervan in onze coffee corners of onderweg. Een pakketje versturen of ophalen? Kom langs in onze winkels en gebruik de diensten van kariboo of bpost. Zelf een Press Shop-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. De functie Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan. Profiel Je bent zelfstandige of je bent bereid zelfstandige te worden Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt Klantenservice vind je erg belangrijk. Je doet alles wat nodig is om je klanten tevreden te houden Je bent stressbestendig en hebt geen schrik van een lange rij klanten aan de kassa Je denkt in oplossingen, niet in problemen Je bent nauwkeurig en je volgt je dagelijkse administratie goed op Je bent resultaatgericht en streeft naar betere verkoopcijfers Je bent flexibel en hebt geen problemen met de lange openingsuren Je wil altijd bijleren en luistert graag naar feedback Aanbod Een instapklare winkel op een topligging Geen uitbatingskosten, enkel inbreng van een waarborg Je ontvangt een commissie gebaseerd op het zakencijfer Ondersteuning van het hoofdkantoor (op administratief, financieel en juridisch vlak, alsook op gebied van sales & marketing) Mogelijkheden om door te groeien Plaats tewerkstelling Kustlaan 137, 8300 Knokke-Heist Openingsuren hoogseizoen en paasvakantie: maandag tot zaterdag van 8u tot 21u, zon- en feestdagen van 8u tot 20u laagseizoen: maandag tot vrijdag van 8u tot 13u en van 14u tot 18u30, zaterdag van 8u tot 13u en van 14u tot 19u, zon-en feestdagen van 9u tot 13u (tijdens de krokus-, herfst- en kerstvakantie ook open op zon-en feestdagen van 8u tot 13u en van 14u tot 18u30) Solliciteren Stuur ons je cv en een motivatie door. We nemen contact met je op.

  • Business & ICT Consulting - Support & Maintenance Ontwikkelaar (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We zijn actief op zoek naar  een Support  & Maintenance ontwikkelaar     Functieomschrijving   Als medewerker binnen een ontwikkelteam (15 pers) voer je volgende activiteiten uit: 2de & 3de lijnsupport voor bestaande applicaties, het oplossen van bugs Het verlenen van support voor deze applicaties, alsook het ondersteunen van de eindgebruiker bij het gebruik ervan Uitvoeren van kleine wijzigingen en evolutief onderhoud Coordineren van nieuwe indienstnames (deployment proces, acceptatie, productie...)   Profiel Je bent (analist-)programmeur Je ziet jezelf meedraaien in een industriële omgeving Je bent op de hoogte van de nieuwste trends inzake software-ontwikkeling en je bent bereid jezelf continu bij te scholen Je bent niet wars van repetitieve taken Kennis van .NET frameworks is je niet vreemd Snel tot de route-cause van een incident doordringen zit je in het bloed Je bent stress-bestendig en communicatief Je bent sociaal vaardig en in staat om jezelf vlot te integreren in nieuwe en bestaande teams Je bezit een goede kennis van Nederlands en Engels  Gewenste technische kennis: VB.NET, C#, WCF, WinForms, SQL Server   Start missie, duurtijd   November 2018 , lange missie.  Locatie Gent, Zelzate

  • Arbeidstherapeut (m/v) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM

    Type: Leercontract

    FPC Antwerpen is een forensisch psychiatrisch centrum voor de behandeling en re-integratie van geïnterneerden, met als doel het risico op het plegen van nieuwe strafbare feiten te verminderen en de achterliggende oorzaken van delict gedrag weg te nemen of beheersbaar te maken, zodat een (hernieuwd) verblijf in de samenleving veilig en mogelijk is. Binnen FPC Antwerpen vormen behandelen en beveiligen één ondeelbaar geheel. Samen met alle medewerkers willen we de kwaliteit van de zorg voor en het welzijn van de patiënten op een zo hoog mogelijk niveau brengen. De sleutel van ons succes is hierbij de diversiteit in onze profielen en uiteenlopende ervaringen van onze medewerkers. FUNCTIEOMSCHRIJVING Als arbeidstherapeut kom je terecht in een arbeidsomgeving waarbij methodisch aanleren en ontwikkelen van specifieke competenties op gebied van diverse werkblokken zoals crea, assemblage, houtatelier, naaiatelier, ... aan patiënten met een complexe psychiatrische stoornis of mentale beperking centraal staat. Dit kadert in het behandel- of resocialisatie traject van de patiënt met als doel hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten en/of te werken aan een zinvolle dagbesteding. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je ontwikkelt, organiseert en evalueert activiteiten en producten binnen het vakgebied; o Je begeleidt werk gerelateerde activiteiten; o Je bereidt patiënten voor op de terugkeer naar de arbeidsmarkt; o Je houdt bedrijfsmatige administraties bij van onder meer voorraadbeheer etc. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma; o Je hebt bij voorkeur kennis van (forensische) psychiatrische ziektebeelden; o Je houdt van doen en denken met praktische inslag; o Je kan jezelf goed inleven in de situatie van de patiënt en je kan patiënten motiveren en stimuleren; o Je kan omgaan met soms opstandige patiënten; o Je bent oplettend en nauwkeurig; o Je bent besluitvaardig in spoedeisende situaties; o Je bent integer, deskundig en getuigt van een echte teamgeest; o Je staat sterk in je schoenen, bent stressbestendig en staat open voor feedback; o Je bent communicatief sterk en leergierig; o Je bent geduldig en hebt doorzettingsvermogen. AANBOD o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o We bieden je goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Antwerpen (Linkeroever). INTERESSE? Vind je je terug in dit profiel? Aarzel dan niet en solliciteer online. Wens je meer informatie over deze vacature? Contacteer HR via [email protected].

Zoek naar antwoorden van A. CORNE in sociale netwerken
Look for responds of A. CORNE in social networks

Lees alle opmerkingen voor A. CORNE. Laat een reactie achter voor A. CORNE. A. CORNE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A. CORNE. Leave a respond for A. CORNE. A. CORNE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A. CORNE op de google maps. Adres en contacten A. CORNE
Location of A. CORNE on the google maps. Address and contacts of A. CORNE

Andere gerelateerde bedrijven als come A. CORNE A. CORNE: MICH?LE HOSTE | Coopman P | Romain (Au) SPRL | COIFFURE VIVIANE | GARAGE ANISET

Other related companies as A. CORNE: MICH?LE HOSTE | Coopman P | Romain (Au) SPRL | COIFFURE VIVIANE | GARAGE ANISET

A. CORNE is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A. CORNE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09395751953. Het bedrijf A. CORNE bevindt zich op het adres: RUE DU PALAIS 122; 4800; VERVIERS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 625,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 313,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Notaires. Lijst met producten zijn Services: Notaires..
De hoofdactiviteit van A. CORNE is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A. CORNE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A. CORNE, openstaande posities, locatie van A. CORNE op de kaart.

A. CORNE is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is A. CORNE, company assigned to the tax number BE09395751953. The company A. CORNE is located at the address: RUE DU PALAIS 122; 4800; VERVIERS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 625,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 313,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Notaires. List of products are Services: Notaires..
The main activity of A. CORNE is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of A. CORNE is not available. You also can look at reviews of A. CORNE, open positions, location of A. CORNE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A. CORNE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A. CORNE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A. CORNE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A. CORNE, employees, financial statistics.