DLV Import SA

Contactgegevens DLV Import SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DLV Import SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

DLV Import SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue du Général de Gaulle 110; 6180; Courcelles, België

Telefoon (phone): 071 33 16 17 (+32-071 33 16 17) 071 33 16 17 (+32-071 33 16 17)

Fax (fax): 071 33 40 78 (+32-071 33 40 78) 071 33 40 78 (+32-071 33 40 78)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DLV Import SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DLV Import SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DLV Import SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DLV Import SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DLV Import SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DLV Import SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DLV Import SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DLV Import SA
Products information DLV Import SA

BTW identificatienummer (tax): BE07280059814
Ondernemingsnummer: 5392333984
Hoofdstad (capital): 376,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 460,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Bicycles,mopeds & scooters - Parts & Access. - Mfg. & Whol.^^Mopeds & scooters - Mfg. & Whol.

Product categorie (product category): Non-Classified Establishments

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DLV Import SA
(Get full report from official database of BE for DLV Import SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor DLV Import SA
Addition kinds of activities for DLV Import SA

395299. Loodpotloden en kunstgoederen, nec | Lead pencils and art goods, nec
17529901. Toegang tot de installatie van het vloersysteem | Access flooring system installation
28699917. Ethyleenoxide | Ethylene oxide
38210403. calorimeters | Calorimeters
38519902. Ogen, glas en plastic | Eyes, glass and plastic
39310300. Houtblazer instrumenten en onderdelen | Woodwind instruments and parts
51690205. Droog ijs | Dry ice
59920000. Bloemisten | Florists
65310400. Vastgoed leasing en verhuur | Real estate leasing and rentals
87420103. Industriële hygiëne consultant | Industrial hygiene consultant

Werken bij DLV Import SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DLV Import SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DLV Import SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DLV Import SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator (BUGGENHOUT)

    Regio: BUGGENHOUT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant uit regio Dendermonde zoekt een Operator om het team te vervolledigen. Deze taken worden jou toevertrouwd : Bedienen en bevoorraden van één of meerdere vooraf afgestelde (half)automatische machines voor de bewerking of het maken van allerlei verschillende artikelen. Bewaken van de productieparameters. Het bijsturen van afwijkingen. De juiste mix van grondstoffen maken. Opvolgen van het aanmaak- bereidings- inpak- of afvulproces. In alle stadia de productkwaliteit controleren. Onderhoud en reinigen van de machines.

  • Assistent Filiaalleider | Doe-Het-Zelf (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je hebt al enkele jaren ervaring als verkoper. Je hebt een goede kennis van doe-het-zelfartikelen. Je bent in staat mensen te coachen en aan te sturen. Je weet hoe je met moeilijke situaties moet omgaan. Je bent flexibel en bereid op zaterdag te werken. Je bent zowel vlot in het nederlands als in het frans.

  • Huishoudheld (m/v) Knokke - Solliciteer met SMS (Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge)

    Regio: Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge

    Bedrijf: EASY LIFE MALDEGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Soraya is dringend op zoek naar gemotiveerde superhelden in het huishouden voor de regio Knokke. Ben je op zoek naar een job die afwisseling en werkzekerheid biedt? Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Ga dan aan de slag als huishoudhulp bij EasyLife en ontdek een wereld van verschil voor jezelf en voor je klant. Je gaat een zeer afwisselend job tegemoet.

  • HUISHOUDHULP VOOR SCHELLEBELLE (SCHELLEBELLE)

    Regio: SCHELLEBELLE

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving van Schellebelle.

  • Katoen Natie Gent zoekt jobstudenten voor project van 2/11 tem 21/11 in ploegen (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: KONVERT INTERIM KATOENNATIE GENT

    Type: Studentenjob

    Konvert Interim en Katoen Natie Gent zijn op zoek naar meerdere gemotiveerde jobstudenten die beschikbaar zijn om te werken in ploegen voor een groot project dat loopt van 02/11 tem 21/11. Geef ons jouw beschikbaarheid door en dan plannen wij jou in! Tewerkstellingsuren: Vroege ploeg: 6 tot 14u Late ploeg: 14u tot 22u => Afhankelijk van de beschikbare shiften en jouw beschikbaarheid word je door ons ingepland. Flexibiliteit is hierbij zeer belangrijk. Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken en je streeft er steeds naar om goed werk te leveren. Je bent gemotiveerd en weet van aanpakken. Na de tewerkstelling volgt een evaluatie. Jobstudenten met een positieve evaluatie worden uiteraard opnieuw ingepland op nieuwe opdrachten in de toekomst. De firma is zowel met de wagen als met de fiets bereikbaar. Een speciale busverbinding vanaf Gent Dampoort is ook mogelijk. Hiervoor dien je steeds contact op te nemen met Konvert Interim. Ben jij de jobstudent die wij zoeken? Of ken jij jobstudenten die nog op zoek zijn naar een studentenjob in deze periode? Contacteer ons zo snel mogelijk op het nummer 09 327 00 13 of stuur een mail naar [email protected] !

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • PLOEGBAZEN sector Magazijninrichting (Regio Eeklo-Zelzate)

    Regio: Regio Eeklo-Zelzate

    Bedrijf: HARDY'S INDUSTRIES

    Type: Vaste Job

    Je geeft leiding aan een groep medewerkers op de werven. Je zorgt ervoor dat je team werkt volgens vastgestelde procedures. Je rapporteert dagelijks aan je manager over ondernomen acties. Je bent verantwoordelijk voor het bekendmaken van de veiligheidsvoorschriften en de naleving daarvan door je team. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse taken door het team op tijd (planning) en volgens de juiste procedures / werkwijze worden uitgevoerd. Je werkt actief mee aan de verbetering van de resultaten. Je staat in voor de evaluatie en ontwikkeling van de aan jou toegewezen medewerkers. Je stuurt gedreven je team met het juiste organisatorisch inzicht. Je bent een flexibel lid van het team. Ook onder tijdsdruk handel je rustig en beheerst naar je mensen toe, zonder daarbij je doel/deadlines uit het oog te verliezen.

  • Account Manager Vlaanderen (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: BSC

    Type: Vaste Job

    Als account manager heb je een afwisselende en uitdagende job. Je benadert de markt proactief door middel van prospectie naar nieuwe projecten & het bezoeken van studiebureaus en installateurs. Lange termijn relaties opbouwen is een must.

  • Internal Account Manager Senior (MEER)

    Regio: MEER

    Bedrijf: Internal Sales Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als senior verwachten we dat je specifiek ervaring hebt in de fruitsector en dan liefst binnen het segment "bessen".  Je hebt het verkopersvirus in je, weet je deuren te openen en bijt je je vast in nieuwe uitdagingen. Je hebt veel commerciële contacten via mail en telefoon. Hindernissen op je weg zijn voor jou een opportuniteit en brengen je niet van slag. Korte termijn denken is niet aan jou besteed en je denkt mee met onze klanten op lange termijn. Je analytische skills gebruik je om tendensen in de markt aan te voelen en erop in te spelen nog voor anderen eraan denken. Wellicht word je niet warm van administratie, toch hou je deze op orde. Bedrijfsprofiel: Voor de partner van Sales Talents zoeken wij een Senior Internal Account manager met ambitie!  Wil jij werken voor een internationale speler actief in de FMCG? Ben je commercieel ingesteld en zoek je een nieuwe uitdaging regio Kempen?  Zit er een foodie in je verscholen die in bessen en exoten pure rock ’n roll ziet? Ben je gedreven om te scoren in teamverband? Kick je op topmarges behalen? En ben je gelukkig als je drukke, actieve dagen kan beleven met prijzen die snel heen en weer schuiven? Wat denk je er dan van om terecht te komen bij een groot, internationaal team? Wij oogsten graag ervaren talent dat heel Europa verovert met ons gezond en gewild fruit. Heb je minstens een bachelor diploma op zak en minimaal 5 jaar ervaring in deze sector? Voel je je even goed als een aardbei in de zon bij een commerciële opdracht?

  • junior ORDERINPUT EN SALES SUPPORT MEDEWERKER (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: NV TerBeke Pluma

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor hoogstaande dienstverlening aan klanten en de administratieve en organisatorische opvolging van dossiers, teneinde een professionele en vlotte klantenservice te realiseren. Je vormt het gezicht en bent de ambassadeur van de klant binnen de TerBeke organisatie. * Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor de externe en interne klant, teneinde een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op een maximale klantentevredenheid. Je onderhoudt en bouwt voortdurend aan de relatie met je klanten. * Je coördineert de contractwissels met leveranciers van grondstoffen teneinde een vlotte omschakeling te bewerkstelligen om de continuïteit in leveringen aan de klanten te kunnen waarborgen. * Je zorgt voor een correcte administratie, teneinde over actuele klantendossiers te beschikken. * je geeft tijdig en correct alle promoties en eerste commerciële volumeprognoses in, teneinde de door de klant te bestellen promotionele volumes volledig en tegen de overeengekomen promotionele prijzen uit te kunnen leveren en overstocks te vermijden. * Je registreert en beantwoordt tijdig en correct alle externe en interne klachten teneinde de klantentevredenheid te verhogen. * Je draagt zorg voor een correcte voorbereiding van de facturatie.

  • Face-to-Face Interviewer (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: Kantar Belgium

    Type: Zelfstandige activiteit

    Werken in je eigen streek– Professionele ondersteuning. Binnen uw eigen regio neemt u enquêtes af. Het merendeel van onze interviews wordt uitgevoerd in opdracht van de overheid en universitaire werkgroepen. U werkt hierbij op basis van een adressenlijst die wij voorzien. U bezoekt deze mensen, U motiveert hen om deel te nemen aan het onderzoek en noteert hun antwoorden zo volledig mogelijk op een tablet.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van DLV Import SA in sociale netwerken
Look for responds of DLV Import SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor DLV Import SA. Laat een reactie achter voor DLV Import SA. DLV Import SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DLV Import SA. Leave a respond for DLV Import SA. DLV Import SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DLV Import SA op de google maps. Adres en contacten DLV Import SA
Location of DLV Import SA on the google maps. Address and contacts of DLV Import SA

Andere gerelateerde bedrijven als come DLV Import SA DLV Import SA: FRITUUR DEN BOX | IMMOB. JACQUES BONNIVERS | Caqueue Chantal | Van Hauwe-Somers BVBA | LA POSTE

Other related companies as DLV Import SA: FRITUUR DEN BOX | IMMOB. JACQUES BONNIVERS | Caqueue Chantal | Van Hauwe-Somers BVBA | LA POSTE

DLV Import SA is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DLV Import SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07280059814. Het bedrijf DLV Import SA bevindt zich op het adres: Rue du Général de Gaulle 110; 6180; Courcelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 376,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 460,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Non-Classified Establishments. Lijst met producten zijn Bicycles,mopeds & scooters - Parts & Access. - Mfg. & Whol.^^Mopeds & scooters - Mfg. & Whol..
De hoofdactiviteit van DLV Import SA is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DLV Import SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DLV Import SA, openstaande posities, locatie van DLV Import SA op de kaart.

DLV Import SA is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is DLV Import SA, company assigned to the tax number BE07280059814. The company DLV Import SA is located at the address: Rue du Général de Gaulle 110; 6180; Courcelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 376,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 460,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Non-Classified Establishments. List of products are Bicycles,mopeds & scooters - Parts & Access. - Mfg. & Whol.^^Mopeds & scooters - Mfg. & Whol..
The main activity of DLV Import SA is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of DLV Import SA is not available. You also can look at reviews of DLV Import SA, open positions, location of DLV Import SA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DLV Import SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DLV Import SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DLV Import SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DLV Import SA, employees, financial statistics.