ALL EVENTS VERHUUR

Contactgegevens ALL EVENTS VERHUUR: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALL EVENTS VERHUUR: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALL EVENTS VERHUUR

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Lodistraat 96; 8020; Oostkamp, België

Telefoon (phone): 050 84 18 30 (+32-050 84 18 30) 050 84 18 30 (+32-050 84 18 30)

Fax (fax): 050 84 18 32 (+32-050 84 18 32) 050 84 18 32 (+32-050 84 18 32)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALL EVENTS VERHUUR: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALL EVENTS VERHUUR"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALL EVENTS VERHUUR"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALL EVENTS VERHUUR, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALL EVENTS VERHUUR. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALL EVENTS VERHUUR, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALL EVENTS VERHUUR. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALL EVENTS VERHUUR
Products information ALL EVENTS VERHUUR

BTW identificatienummer (tax): BE06892242431
Ondernemingsnummer: 8129028320
Hoofdstad (capital): 485,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 699,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Grandstands & stages - Mfg & rental; Party supplies - Rental

Product categorie (product category): Non-Classified Establishments

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALL EVENTS VERHUUR
(Get full report from official database of BE for ALL EVENTS VERHUUR)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALL EVENTS VERHUUR
Addition kinds of activities for ALL EVENTS VERHUUR

22530202. Jassen, breien | Jackets, knit
24999904. Bentwood (gestoomde) producten, behalve meubels | Bentwood (steam bent) products, except furniture
27829903. Papieren uitspraak | Paper ruling
34940100. Buisleidingen | Pipe fittings
39520115. Maten, goud en brons: kunstenaars ' | Sizes, gold and bronze: artists'
50840600. Motoren en transportmiddelen | Engines and transportation equipment
60119900. Federale reservebanken, nec | Federal reserve banks, nec
60620000. Staat krediet unies | State credit unions
73790201. Computer hardware vereisten analyse | Computer hardware requirements analysis
79960000. Pretparken | Amusement parks

Werken bij ALL EVENTS VERHUUR: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALL EVENTS VERHUUR: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALL EVENTS VERHUUR. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALL EVENTS VERHUUR. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator VPK vaste nacht (OUDEGEM)

    Regio: OUDEGEM

    Bedrijf: Synergie Dendermonde Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze grote klant VPK te Oudegem, zijn we op zoek naar een operator voor de vaste nachtploeg te versterken. Qua jobomschrijving: Het opstarten en bewaken van het volledige productieproces van de machine: een afwerkingmachine produceert meestal verschillende producten per ploeg. Ieder product vereist een wissel van stempels, stansen, inkt en karton. Het instellen van de machine en het treffen van alle nodige voorbereidingen. Het mee instaan voor een goede technische en veilige werking van de machine. Het geven van vaktechnische aanwijzingen en instructies aan ondersteunende medewerkers. Het overleggen met verantwoordelijken productie, stempels/stansen/inkt, technische dienst, planning en distributie.

  • Orderpicking (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Door middel van orderpicklijsten ga je de goederen met een elektrische sleper rond halen en stapel je deze op de juiste manier op de rolcontainers. * Klaarmaken van de bestellingen. * Leeggoed uitsorteren * Controle binnenkomende goederen * Orde en netheid magazijn

  • BIJVERDIENSTE- medewerker productie voor hulp in een boekbinderij (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: ADECCO BRUGGE SALES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een boekbinderij regio Brugge zoeken wij een polyvalent arbeider voor dagopdrachten. Het bedrijf ligt in Oostkamp, wat wilt zeggen dat je er met eigen vervoer moet kunnen raken. Je staat in voor het helpen stapelen van boeken. Taak: stapelen van boeken opensnijden van dozen met breekmes

  • Boekhoudkundig medewerker in Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een garage in Genk zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Je zal een gevarieerd takenpakket hebben van zowel boekhoudkundige als administratieve taken.

  • dakwerkers m / v (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT OOST-VLAAND

    Type: Interim met optie "vast werk"

    DAKWERKERS M / V met ervaring zowel platte als hellende daken zowel nieuwbouw als renovatie traditioneel, prefab , isoleren, dakramen , koepels ... alle dakwerken

  • JOBSTUDENTEN ZORGKUNDIGE (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SINT JOZEF - ZUSTERKENS DER ARMEN

    Type: Studentenjob

    VERZORGING VAN OUDEREN IN EEN WOONZORGCENTRUM WEEKENDWERK

  • Dossierbeheerder Employee Benefits verzekeringen (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: Vanbreda Risk & Benefits

    Type: Vaste Job

    Onze afdeling Employee Benefits helpt onze klanten bij het opzetten van sociale zekerheidsplannen die het best aansluiten bij hun HR-beleid. Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je toegewezen klantenportefeuille. Je helpt je klanten verder met vragen aangaande Employee Benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) en werkt mee aan een op maat gemaakte oplossing. Je treedt op als adviseur en verlengde van de HR dienst van jouw klanten. Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers. Je zorgt ervoor dat polissen op maat uitgewerkt, aangepast en opgevolgd worden. Je controleert nauwkeurig en kritisch de administratieve stukken en dossiers van je klanten. Je bouwt expertise op binnen het domein van Employee Benefits verzekeringen voor zowel zelfstandigen als loontrekkenden. Je ondersteunt de accountmanager door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen.

  • Koeltechnieker (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: FIEUW KOELTECHNIEK

    Type: Vaste Job

    We zijn dringend op zoek naar een gemotiveerde koeltechnieker. Als koeltechnieker kom je ter plaatse om de aansluiting te doen. Voor meer informatie, http://www.fieuw.be/

  • KEUKENPLAATSER (TOURNAI)

    Regio: TOURNAI

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Construct

    Type: Vaste Job

    Als keukenplaatser ben jij de ambassadeur van het bedrijf. Hier ben je verantwoordelijk voor het snel en efficiënt oplossen van problemenbij geleverde keukens en dressings. Je bent in staat je eigen werkzaamheden te plannen. Tenslotte ben jij DE SCHAKEL tussen de montagedienst en klantendienst.

  • ADJUNCT WERFLEIDER - Regio Antwerpen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: SERTEC nv

    Type: Vaste Job

    Als Adjunct Werfleider wordt bijgestaan door een ervaren werfleider word je verantwoordelijk voor de aansturing van één of meerdere grote werven in regio Antwerpen. Je stuurt een team van ploegbazen, arbeiders en onderaannemers aan. Je staat in voor het opstellen van meetstaten, vorderingsstaten en afrekeningen, het afroepen van materialen en de werkurencontrole. Je bent actief betrokken bij de algemene werfopvolging o.a. met betrekking tot de bouwsystemen, planning, veiligheid en kwaliteit

  • Onderhoudsmecanicien (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PLOPSA

    Type: Vaste Job

    Samen met je collega’s sta je in voor het preventief en curatief onderhoud van het park. Je staat in voor de revisie van de attracties maar ook van het horecamateriaal. Tijdens openingsdagen verzeker je de continuïteit van de werking van ons park.

  • Transportation Analyst Outbound (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672786-inline.html?cid=Partner_VDAB Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our Client is a leading multinational and A-brand in manufacturing of tools and machinery, with activities in 95 countries. We are currently searching for a Transportation Analyst for the outbound flows to the dealers, located at the EMEA HQ in Brussels, Belgium. Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our Client is a leading multinational and A-brand in manufacturing of tools and machinery, with activities in 95 countries. We are currently searching for a Transportation Analyst for the outbound flows to the dealers, located at the EMEA HQ in Brussels, Belgium. As a member of the Outbound Transportation Team, you will play a key role in managing the freight cost reporting and invoice control processes. You will be responsible for analyzing discrepancies between actual invoices and contracts and follow up for correction. You will be a key pivot in effective communication between internal and external stakeholders. You will report and present your findings to the management and to other departments.   Key responsibilities:   Manage and lead the invoice audit and freight cost analysis process Identify discrepancies, validate with operations teams and transportation buyers and escalate when needed to carriers and finance department Support and own maintenance of freight cost analytics tools and processes Communicate findings and initiate/manage change within the process and teams Conclude, report and present to different internal stakeholders Bachelor or Master degree and/or previous experience in international transportation areas Strong analytical capabilities and detail oriented Problem solving mindset, customer focus, team-player Strong communication and project management skills Experience with analytics tools (experience with large datasets / BI tools is a plus) Fluent in English, any other languages are a plus

Zoek naar antwoorden van ALL EVENTS VERHUUR in sociale netwerken
Look for responds of ALL EVENTS VERHUUR in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALL EVENTS VERHUUR. Laat een reactie achter voor ALL EVENTS VERHUUR. ALL EVENTS VERHUUR bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALL EVENTS VERHUUR. Leave a respond for ALL EVENTS VERHUUR. ALL EVENTS VERHUUR on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALL EVENTS VERHUUR op de google maps. Adres en contacten ALL EVENTS VERHUUR
Location of ALL EVENTS VERHUUR on the google maps. Address and contacts of ALL EVENTS VERHUUR

Andere gerelateerde bedrijven als come ALL EVENTS VERHUUR ALL EVENTS VERHUUR: RESTAURANT LE POSEIDON | NEYTS - BUSSCHAERT | SAPIN | Fotografiek | FIETSENHANDEL BORREMANS

Other related companies as ALL EVENTS VERHUUR: RESTAURANT LE POSEIDON | NEYTS - BUSSCHAERT | SAPIN | Fotografiek | FIETSENHANDEL BORREMANS

ALL EVENTS VERHUUR is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALL EVENTS VERHUUR, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06892242431. Het bedrijf ALL EVENTS VERHUUR bevindt zich op het adres: Lodistraat 96; 8020; Oostkamp. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 485,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 699,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Non-Classified Establishments. Lijst met producten zijn Grandstands & stages - Mfg & rental; Party supplies - Rental.
De hoofdactiviteit van ALL EVENTS VERHUUR is Algemene Merchandise Stores, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALL EVENTS VERHUUR is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALL EVENTS VERHUUR, openstaande posities, locatie van ALL EVENTS VERHUUR op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

ALL EVENTS VERHUUR is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALL EVENTS VERHUUR, company assigned to the tax number BE06892242431. The company ALL EVENTS VERHUUR is located at the address: Lodistraat 96; 8020; Oostkamp. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 485,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 699,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Non-Classified Establishments. List of products are Grandstands & stages - Mfg & rental; Party supplies - Rental.
The main activity of ALL EVENTS VERHUUR is General Merchandise Stores, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of ALL EVENTS VERHUUR is not available. You also can look at reviews of ALL EVENTS VERHUUR, open positions, location of ALL EVENTS VERHUUR on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALL EVENTS VERHUUR, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALL EVENTS VERHUUR, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALL EVENTS VERHUUR, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALL EVENTS VERHUUR, employees, financial statistics.