FAMILIEWINKEL NV

Contactgegevens FAMILIEWINKEL NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FAMILIEWINKEL NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

FAMILIEWINKEL NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Elzenstraat 13; 3670; Meeuwen-Gruitrode (Meeuwen), België

Telefoon (phone): 011 79 22 46 (+32-011 79 22 46) 011 79 22 46 (+32-011 79 22 46)

Fax (fax): 011 79 44 50 (+32-011 79 44 50) 011 79 44 50 (+32-011 79 44 50)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FAMILIEWINKEL NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FAMILIEWINKEL NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FAMILIEWINKEL NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FAMILIEWINKEL NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FAMILIEWINKEL NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FAMILIEWINKEL NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FAMILIEWINKEL NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FAMILIEWINKEL NV
Products information FAMILIEWINKEL NV

BTW identificatienummer (tax): BE07277038574
Ondernemingsnummer: 3329376220
Hoofdstad (capital): 188,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 524,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Army surplus stores

Product categorie (product category): Do-it-yourself - Articles and materials

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FAMILIEWINKEL NV
(Get full report from official database of BE for FAMILIEWINKEL NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor FAMILIEWINKEL NV
Addition kinds of activities for FAMILIEWINKEL NV

22520201. Beenwarmers | Leg warmers
23210100. Heren en jongens jurkoverhemden | Men's and boys' dress shirts
35370000. Industriële vrachtwagens en trekkers | Industrial trucks and tractors
50150102. Automotive benodigdheden, gebruikt: groothandel en detailhandel | Automotive supplies, used: wholesale and retail
86219905. Ingenieursvereniging | Engineering association

Werken bij FAMILIEWINKEL NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FAMILIEWINKEL NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FAMILIEWINKEL NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FAMILIEWINKEL NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier frigo (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Deins je niet terug voor een koudere werkomgeving? Kun je nauwgezet, gestructureerd en veilig werken? Dan is onderstaande functie je wellicht op het lijf geschreven. Als magazijnier frigo beheer je de flow van onze afgewerkte producten. Ze worden door jou geïdentificeerd, afgevoerd en verzendklaar gemaakt. Meer concreet wil dit zeggen dat je de temperatuur meet van de grondstof, doorstuurt om in te vriezen, orde en netheid in de frigo’s behoudt etc. Je bent ook verantwoordelijk voor het beheren van de stockage van grondstoffen en de grondstofflow. Naast deze taken ben je ook verantwoordelijk voor het opmaken van de stock.

  • Hoofdverpleegkundige interim revalidatie (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als hoofdverpleegkundige op de dienst revalidatie: - ben je leidinggevende van een twintigtal medewerkers - werk je mee aan het beleid op de dienst - optimaliseer je mede de zorgprocessen die de neurologische patiënten doorlopen - werk je in team met de leidinggevenden van de diensten acute neurologische en neurochirurgische - sta je in voor een efficiënt beheer van logistiek en middelen van de dienst - ... Bedrijfsprofiel: Ben jij een hoofdverpleegkundige die weet van aanpakken? Heb je bovendien affiniteit met revalidatie en zoek je een tijdelijke uitdaging? Dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!

  • Magazijnier/Kassamedewerker Drankenhandel (SINT-STEVENS-WOLUWE)

    Regio: SINT-STEVENS-WOLUWE

    Bedrijf: STEGMANN ZAVENTEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Verantwoordelijk voor het opmaken van correcte leveringsbon, facturen, correcte afhandeling van aankoop tot betaling. Coderen van producten/ bestellingen van klanten, nakijken van genomen goederen op pallet, controle aantallen en producten stemmen overeen met het gecodeerde. Facturen opmaken, geld ontvangen, adviseren van klanten ivm producten, prijzen ( indien van toepassing), telefoon beantwoorden Organiseren van planning: klaar te maken bestellingen Allround administratief werk: aankoopfacturen ordenen, leveringsbons klasseren op nummer Op kalme momenten: meehelpen in magazijn oa. Bestelling meehelpen klaar zetten, magazijn in orde houden Naleven van procedures Kassa inhoud bij sluitingstijd tellen Werkuren: ma-vrij: 9u45 tot 18u15 (één vrije dag in de week) zaterdag: 8u tot 14u

  • Hulpploegchef productie in 2 ploegen (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Konvert Interim Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    •Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig aansturen van 2 productielijnen •Dit houdt onder meer volgende taken in: •Opstarten van de lijn •Afregelen van de verschillende machines binnen de lijn teneinde de juiste productkwaliteit en het beoogde rendement te bekomen •Ombouw van de lijn bij productwissel •Reinigen van machines tijdens ombouw •Bijplaatsen van grondstoffen met heftruck •Afvoer afvalstroom met de heftruck •Kwaliteit controleren in samenwerking met de QC-medewerker

  • HUISHOUDHULP regio Ruddervoorde (RUDDERVOORDE)

    Regio: RUDDERVOORDE

    Bedrijf: Net.werk! vso

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil jij ook werken voor het best betalende dienstencheque bedrijf waar je als huishoudhulp gewaardeerd wordt voor je werk? Dan verwelkomen wij jou graag! Je poetst vooral graag en dit voor gunstige voorwaarden en bij dankbare klanten. Bij ons wordt anciënniteit meegenomen. Wij geven ook maaltijdcheques van 7 euro per dag! Er wordt rekening gehouden met jouw balans tussen werk en privé, want je bepaalt zelf je werkdagen. Je werk dicht bij huis, want wij zoeken klanten in de regio waar je woont en houden rekening met de vervoersmiddelen waarover je beschikt. Je wordt begeleid door onze jobcoach die steeds op zoek gaat naar een goede match tussen huishoudhulp en klant. Ook zonder ervaring of diploma ben je welkom! Als huishoudhulp sta je in voor het onderhoud van woningen bij onze klanten. Je werkt individueel bij meerdere gezinnen. Licht huishoudelijke taken zoals wassen, strijken, een boodschap doen of eventueel koken kunnen ook gevraagd worden in het kader van de dienstencheques. Stel u kandidaat en u krijgt snel reactie of feedback! (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, kuisen, schoonmaken, poetsen)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Berchem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Houthalen (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • Technisch medewerker Stadsbeleid Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling (SINT-JANS-MOLENBEEK)

    Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK

    Bedrijf: GEMEENTEBESTUUR MOLENBEEK

    Type: Vaste Job

    Het Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Sint-Jans-Molenbeek coördineert een groot aantal subsidieprogramma’s, zoals duurzame wijkcontracten, het Grootstedenbeleid, Europese Fondsen, enz … Deze programma’s betreffen zowel bouwprojecten als participatieve, socio-professionele en netheidsprojecten De technisch medewerker is belast met de opvolging van de technische projecten die gefinancierd worden door het Stadsbeleid. Het Stadsbeleid beoogt in het bijzonder: het versterken van de sociale cohesie in moeilijke wijken, d.m.v. een sociale en culturele mix; het bijdragen aan het verkleinen van de ecologische voetafdruk van de steden; het ondersteunen van de uitstraling van de steden. Je werkt nauw samen met de verschillende actoren van deze projecten (projectverantwoordelijke communicatie en participatie, administratieve dossierbeheerder, architecten, verenigingen, operatoren, …) alsook met de coördinatie. Je wordt aangeworven in de administratieve afdeling van het Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Sint-Jans-Molenbeek en in het bijzonder in de administratieve, financiële en sociaal-economische afdeling. Taken: Je coördineert de werven: je neemt deel aan de vergaderingen, je volgt de afrekeningen, planning en nutsvoorzieningen op, je keurt de vorderingsstaten goed…; Je volgt en controleert de financiële aspecten van de projecten; Je communiceert de vorderingen van de projecten (budget, planning, wijzigingen…) aan de verantwoordelijken van de Afdeling en aan de partners zowel binnen de gemeente als buiten de gemeente; Je realiseert offerteaanvragen voor ondernemers: je stelt de administratieve clausules op, je analyseert de plannen, de technische clausules en meetstaten gerealiseerd door de architecten, projectdragers,…; Je analyseert de offertes voor werken en stelt analyserapporten op: regelmatigheid op administratief gebied, analyse van de prijzen, technische analyse.

  • HR Business Partner (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: BN60

    Type: Vaste Job

    Voor de verschillende filialen binnen deze regio ben je een volwaardige HR Business Partner. Je verplaatst je dan binnen deze regio en gaat naar het filiaal waar je nodig bent. Je staat in voor: - De interne en externe rekrutering en selectie in het kader van een snelle en kwalitatieve invulling van de vacatures. Hiervoor word je bijgestaan door een recruiter. Je bespreekt eveneens het contract in functie van het budget. - De introductie van nieuwe medewerkers. - Het bekijken van de opleidingsbehoeften van de medewerkers en de uitvoering van het opleidingsplan. - De organisatie en de opvolging van de jaarlijkse prestatiebeoordeling. - Je begrijpt beleidsparameters en kan bedrijfsparameters bepalen en denkt cross-functioneel. - De ondersteuning van managers en medewerkers, conform de doelstellingen en de waarden van het bedrijf. Je bouwt teams, moedigt samenwerking aan en kan conflicten managen. - Via concrete projecten meewerken aan de verdere uitbouw van een professionele HR-organisatie binnen het bedrijf. - In deze functie rapporteert je rechtstreeks aan de HR Director. Je neemt deel aan maandelijkse meetings met het volledige HR team.

  • Klantenbegeleid(st)er bouwheer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: TEC

    Type: Vaste Job

    Voor een grote speler met een gerenommeerde vastgoedportefeuille zijn wij op zoek naar een Klantenbegeleid(st)er. Bij interesse kan je contact opnemen via 0472 62 97 30 en [email protected]. Als Klantenbegeleid(st)er ben je het unieke aanspreekpunt van klanten voor wat betreft hun keuze van materialen voor de afwerking van hun appartement: je zorgt voor optimale klantentevredenheid, binnen de contractueel afgesproken grenzen. In de voorbereidende fase geef je aan het team van Development een gefundeerd advies m.b.t. de keuze van de afwerkingsmaterialen in de appartementen, je stelt eventuele nieuwe leveranciers voor en zorgt voor prijsaanvragen mbt de keukens, de tegelvloeren, het parket en de badkamers. Daarna zorg je voor de correcte integratie van deze elementen in het aanbestedingsdossier en het commercieel lastenboek dat de basis is voor jouw gesprekken met onze klanten. In dat kader zal je eveneens worden betrokken bij het nazicht van de coherentie tussen de technische plannen en het commercieel lastenboek. Eens de commercialisatie is gestart adviseer en informeer je de klanten over de keuze voor geschikte materialen en/of technieken (keuken, tegelvloeren, parket, badkamer enz.). Je fungeert als tussenschakel met de architecten, aannemers, leveranciers, en studiebureaus. Dit alles in overleg met het team van Development en Design&Build. In alle fases van het dossier werk je nauw samen met de projectverantwoordelijke van het residentiële project. Je zorgt er ook voor dat je het akkoord krijgt van je klanten op het eventuele aangepaste plan én over de eventuele meerprijs van wat wordt gevraagd en je zorgt voor de eventuele bijkomende bestelling bij de aannemer. Daarnaast ben je mee verantwoordelijk voor de opvolging van de uitvoering van deze afwerkingswerken in het appartement van de klanten, dit om te garanderen dat er een kwaliteitsvol product afgeleverd wordt op het moment van de voorlopige oplevering. Je start en onderhoudt commerciële contacten met klanten-kopers om een vertrouwensrelatie uit te bouwen. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienst na verkoop aan je klanten. Hiertoe breng je bezoeken aan klanten, analyseer je eventuele klachten en neem je contact op met de betrokken aannemers of studiebureaus om de problemen zo goed mogelijk op te lossen. Op basis van je ervaring op het terrein en je regelmatige contacten met klanten maak je geregeld een verslag op voor het management over de trends en evoluties op de markt.

  • FLEURISTE SUR TOURNAI (TOURNAI)

    Regio: TOURNAI

    Bedrijf: FORUM JOBS MOUSCRON

    Type: Werfreserve

    Vous avez un gout prononcé pour la décoration. Vous créez des compositions florales en fleurs fraiches ou artificielles destinées à la vente. En fonction de vos envies, vous prenez alors votre role de conseiller très au serieux. Vous verifiez l'achat des stocks, selectionnez les fleurs mais également les chouchouter fait partie de votre quotidien Een volledig overzicht van onze vacatures vindt u op

  • Stagiair HR-Diensten (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

    Als stagiair word je ingezet voor een variatie aan taken: - Onthaal en telefonie (NL/FR), administratieve ondersteuning: klassement, agenda beheer consultants - Database beheer en update - Templates communicatie (interview reports, mailings etc..) - Advertenties online plaatsen - Job omschrijvingen opstellen en vertalen (NL/FR) - Assistentie bij rekrutering: assistentie selectie interviews en assessment centers - Search en selectie kandidaten: CV search, benaderen interessante kandidaten, CV screen en telefonische screenings van sollicitanten - Assistentie Senior Consultants bij klantenbeheer en vacaturebeheer

Zoek naar antwoorden van FAMILIEWINKEL NV in sociale netwerken
Look for responds of FAMILIEWINKEL NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor FAMILIEWINKEL NV. Laat een reactie achter voor FAMILIEWINKEL NV. FAMILIEWINKEL NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FAMILIEWINKEL NV. Leave a respond for FAMILIEWINKEL NV. FAMILIEWINKEL NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FAMILIEWINKEL NV op de google maps. Adres en contacten FAMILIEWINKEL NV
Location of FAMILIEWINKEL NV on the google maps. Address and contacts of FAMILIEWINKEL NV

Andere gerelateerde bedrijven als come FAMILIEWINKEL NV FAMILIEWINKEL NV: KRISTELIJKE MUTUALITEIT | G. NICLAES | Auto Torino SPRL | NEW DECORATION | Willems Wim

Other related companies as FAMILIEWINKEL NV: KRISTELIJKE MUTUALITEIT | G. NICLAES | Auto Torino SPRL | NEW DECORATION | Willems Wim

FAMILIEWINKEL NV is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FAMILIEWINKEL NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07277038574. Het bedrijf FAMILIEWINKEL NV bevindt zich op het adres: Elzenstraat 13; 3670; Meeuwen-Gruitrode (Meeuwen). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 188,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 524,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Do-it-yourself - Articles and materials. Lijst met producten zijn Army surplus stores.
De hoofdactiviteit van FAMILIEWINKEL NV is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FAMILIEWINKEL NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FAMILIEWINKEL NV, openstaande posities, locatie van FAMILIEWINKEL NV op de kaart.

FAMILIEWINKEL NV is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is FAMILIEWINKEL NV, company assigned to the tax number BE07277038574. The company FAMILIEWINKEL NV is located at the address: Elzenstraat 13; 3670; Meeuwen-Gruitrode (Meeuwen). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 188,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 524,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Do-it-yourself - Articles and materials. List of products are Army surplus stores.
The main activity of FAMILIEWINKEL NV is Personal Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of FAMILIEWINKEL NV is not available. You also can look at reviews of FAMILIEWINKEL NV, open positions, location of FAMILIEWINKEL NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FAMILIEWINKEL NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FAMILIEWINKEL NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FAMILIEWINKEL NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FAMILIEWINKEL NV, employees, financial statistics.