ELSEVIER TRAINING

Contactgegevens ELSEVIER TRAINING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ELSEVIER TRAINING: address, phone, fax, email, website, opening hours

ELSEVIER TRAINING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LEUVENSESTEENWEG 325; 1932; ZAVENTEM, België

Telefoon (phone): 27209090 (+32-27209090) 27209090 (+32-27209090)

Fax (fax): +32 (86) 736-49-47 +32 (86) 736-49-47

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ELSEVIER TRAINING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ELSEVIER TRAINING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ELSEVIER TRAINING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ELSEVIER TRAINING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ELSEVIER TRAINING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ELSEVIER TRAINING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ELSEVIER TRAINING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ELSEVIER TRAINING
Products information ELSEVIER TRAINING

BTW identificatienummer (tax): BE04591979980
Ondernemingsnummer: 1013458251
Hoofdstad (capital): 909,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 767,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in ELSEVIER TRAINING zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse opleidingen and onderwijs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ELSEVIER TRAINING
(Get full report from official database of BE for ELSEVIER TRAINING)

Aanvulling soorten activiteiten voor ELSEVIER TRAINING
Addition kinds of activities for ELSEVIER TRAINING

28510213. Houtvlekken | Wood stains
34460503. Registraties (lucht), metaal | Registers (air), metal
50130114. Verwarmers, motorvoertuig | Heaters, motor vehicle
50310101. Omheining, hout | Fencing, wood
51220203. Toiletartikelen | Toilet articles
65310100. Makelaars in onroerend goed en agenten | Real estate brokers and agents
73590103. Wasserette leasing | Laundry equipment leasing

Werken bij ELSEVIER TRAINING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ELSEVIER TRAINING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ELSEVIER TRAINING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ELSEVIER TRAINING. Looking for open vacancies in other companies

  • arbeider, technieker (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: JANSENS

    Type: Vervanging brugpensioen

    1 ervaren technieker voor het reinigen en afstellen van CV-ketels met attest + het opstarten en uitvoeren van herstellingen aan huishoudelijke cv-installaties en sanitaire installaties. De te onderhouden installaties zijn enkel installaties die door ons eigen bedrijf werden geïnstalleerd bij een vast clïenteel. Onze huidige technieker kan de kanidaat nog een tijdje begeleiden want hij gaat binnen enkele maanden met brugpensioen.

  • Verpleegkundige projectstaffing Ronse (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project zal je tewerkgesteld worden op de afdeling acute geriatrie in een ziekenhuis regio Ronse al zeker tot het eind van dit jaar. Je zal de verpleegtechnische taken toepassen die gelinkt zijn aan deze afdeling (wondzorg, bloedafname, inspuitingen, medicatie etc.). Een goede overdracht is zeer belangrijk voor een kwalitatieve opvolging van je patiënten.  Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Aanvuller te grootwarenhuis Deurne (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grootwarenhuis te Deurne zoekt Unique Merksem een volume aanvuller. Je takenpakket ziet er als volgt uit: - Je verzorgt de logistieke dienstverlening voor de afdeling - Je zorgt voor een aantrekkelijke presentatie van de producten in de verkoopsruimte, volgens de instructies op het gebied van aanwezigheid, versheid, productinformatie en promoties. - Je zorgt ervoor dat klanten hun aankopen vlot weten te vinden en helpt klanten vriendelijk verder - Je zorgt voor een correcte en duidelijke prijsaanduiding

  • Bediende boekhouding (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is wereldleider in de productie van industriële zeefmachines en filters. Om het team te versterken zijn we op zoek naar een boekhoudkundig-administratief medewerker voor het uitvoeren van dagelijkse boekhoudkundige taken en voor het verlenen van administratieve ondersteuning aan Finance Manager. Ben jij gemotiveerd om te leren 'on the job'? Heb je een goed begrip van de algemene boekhoudprincipes en- praktijken? Sta je te popelen om je kennis met het team te delen? Dan willen wij jou graag ontmoeten! Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit: -Assisteren van jouw collega's in het team bij verzending van goederen, de facturatie, certificaten, transportprijzen,... -Opmaken/inboeken van specifieke verkoopfacturen -Toezicht over de uitgaande creditnota's -Controle verkoopfacturen -Je maakt deel uit van het ERP-implementatieteam -Inboeken van alle AR facturen, opvolging crediteurenbeheer -Voorbereiding en opvolging van uitgaande betalingen -Maandelijkse voorbereiding BTW aangifte en Intrastat aangifte -Routine-journaalboekingen naar het grootboek bij afsluiting van de boekhouding en bedrijfsrapportering -Assistentie bij de jaarlijkse eindejaarsafsluiting en -verrichtingen, fiscale jaarrekening -Assistentie bij externe audits -Administratieve ondersteuning en rapportering aan de Finance & Admin. Manager

  • Technieker elektromechanica (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FORUM JOBS OOSTAKKER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze klanten, een modern voedingsbedrijf in de regio Gent, zijn wij op zoek naar een gedreven technieker elektromechanica.  - Je maakt deel uit van het onderhoudsteam en rapporteert aan het hoofd van de onderhoudsafdeling - Je lost problemen op van elektrische en mechanische aard binnen de productieafdeling - Je bent actief betrokken bij het verbeteren van de productieprocessen - Je verzekert het preventief onderhoud van de machines

  • Sales Promotor | Kobo (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAMILTON BRIGHT

    Type: Studentenjob

    Ben jij een boekenlover? Ben jij een geboren verkoper? Aarzel dan zeker niet om verder te lezen! Voor Kobo zijn we op zoek naar enthousiaste Promotoren die de verkoop van de e-readers een boost willen geven. Aan de hand van demonstraties op de winkelvloer laat je potentiële klanten kennis maken met het merk en de producten. Je toont hoe de e-readers werken, geeft hier informatie over en beantwoordt de vragen van de klanten.

  • Student with knowledge of the Cherokee language (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    For an international company in Ghent we are looking for someone who has knowledge of the Cherokee language and English. The job requires to do data quality checks in this language. You have to be well aware of the specific pronunciation differences of that region. It is necessary for the job to capture local knowledge. You will correct and control phonetic writings.

  • OOST-VLAANDEREN - Verkoper/Verkoopster Oudenaarde (Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel)

    Regio: Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel

    Bedrijf: Krëfel

    Type: Vaste Job

    Uw functie: Als gedreven voltijdse verkoper informeer je de klanten over het uitgebreide gamma en de service van Krëfel in onze winkel te Oudenaarde. Je adviseert de klanten over de werking en mogelijkheden van de toestellen. Je helpt hen juist te kiezen en je zorgt voor tevreden klanten. Uw profiel: Je bent klant- en servicegericht en hebt bij voorkeur reeds ervaring in het omgaan met klanten. Je hebt een sterke interesse in multimedia en huishoudelektro, je communiceert zeer vlot in het Nederlands en je houdt van verkopen. Je werkt als dynamische bediende graag in een gedreven team. Je bent accuraat, integer, georganiseerd, enthousiast en contactvaardig. Je geeft blijk van verantwoordelijkheidszin, bent stressbestendig en werkt volgens de regels. Niet je opleiding, wel je ingesteldheid en motivatie zijn voor ons belangrijk Wij bieden: Een interessante en veelzijdige functie in een groeiend en dynamisch bedrijf. Je werkt in een aangename werksfeer.Een motiverend salarispakket in overeenstemming met uw toegevoegde waarde.

  • Internal Communication Advisor te Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    Hou je van taal in al zijn vormen? Ben je vertrouwd met communicatietools en ben je op de hoogte van de laatste trends op dit vlak? Dan ben jij misschien de geknipte kandidaat om ons team te versterken in de functie van Internal Communication Advisor. Als Internal Communication Advisor maak je deel uit van het Marketing & Communication team. Samen met de verantwoordelijke ontwikkel je de interne communicatiestrategie en zorg je voor de uitvoering ervan. Dit gebeurt tevens in samenwerking met de HR-verantwoordelijke. Je focus ligt op volgende taken: * Als expert in communicatie bepaal je mee de aanpak van al onze interne communicatie projecten * Je brengt de interne communicatiestromen in kaart. Je evalueert ze en adviseert een aanpak voor alle formele en informele communicatie naar onze medewerkers * Je doet voorstellen om nieuwe communicatiekanalen en -tools op te zetten, en je bent als projectmedewerker betrokken bij de uitwerking ervan * Je maakt een gestructureerd communicatieplan op, rekening houdend met de objectieven, doelgroep, kanalen, deadlines, budget en context * Je staat in voor de redactie van teksten. Je bewaakt hierbij de coherentie van de inhoud en de huisstijl, en je publiceert content op onze interne communicatiekanalen * Je beheert (monitoring/rapportages) de interne communicatiekanalen en zorgt voor gepaste en tijdige antwoorden * Je staat in nauw contact met interne diensten die informatie met medewerkers op regelmatige basis (willen) delen. Je adviseert hen in hun aanpak, en je ondersteunt in de redactie van teksten * Je animeert en beheert een netwerk van interne medewerkers, om informatie uit het werkveld samen te krijgen, en aldus relevante interne communicatie-inhouden te verzamelen * Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van het Employer Branding plan op vlak van betrokkenheid creëren bij onze medewerkers

  • Therapeut/Coach op zelfstandige basis (STEKENE)

    Regio: STEKENE

    Bedrijf: In Balans en In Beweging

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je een aangename en gezellige werkplek om "je ding" te doen? Benader je jouw cliënten of patiënten vanuit een holistische visie? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken. Wàt je precies doet, maakt niet zo heel veel uit. Als je maar vanuit je hart werkt, correct en enthousiast bent in je job en als je jouw talenten graag benut om anderen vooruit te helpen ... dan kan jij een mooie aanvulling zijn op wat wij doen. Concreet bieden we jou een aangename werkplek aan in een ontspannen sfeer. We houden er van dat je zelf initiatief neemt om je cliënteel te laten groeien en daarbij ondersteunen we jouw inspanningen vanuit ons eigen netwerk. Belangrijk is dat je als zelfstandige in hoofd- of bijberoep werkt en dat jouw statuten in orde zijn. Bekijk zeker eerst onze website om te ontdekken wat wij doen en waarvoor we staan. Zo kan je meteen voelen of jij je hier thuis kan voelen. www.inbewegingstekene.be

  • Zelfstandige Kinesitherapeut / Kinesitherapeute (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ROOSENS ELS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je staat in voor de behandeling van kinderen en jongeren met een motorische ontwikkelingsachterstand, leerproblemen en ademhalingsproblemen.

  • Brainbridge - Senior Test Leader (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description The Atlassian lead is responsible for the configuration, maintenance and sustainability of all applications related to the Atlassian stack and further development tools. The list of applications contains: Jira Confluence Bitbucket Jenkins SonarQube Responsibilities Main SPOC for all application-related knowledge and configuration Configuring of all applications for various departments and stakeholders, both within IT and Business Foresee regular updates of applications and related plugins Bring best practices and proactive ideas on how to evolve the used tools, including possibilites of moving to Cloud, with view on license savings & possibiliteis Work within a virtual team of “admins” of other applications, including HP ALM and others, to bring forth a sustained usage of all tools, with a decent level of integration Profile Technical skills: Must be able to deal with various stakeholders and priority management, have a proactive mindset to guide other department and business in the usage of the various applications. Personal skills: The following interpersonal skills are key at professional level: Stakeholder management and perception management Ability to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van ELSEVIER TRAINING in sociale netwerken
Look for responds of ELSEVIER TRAINING in social networks

Lees alle opmerkingen voor ELSEVIER TRAINING. Laat een reactie achter voor ELSEVIER TRAINING. ELSEVIER TRAINING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ELSEVIER TRAINING. Leave a respond for ELSEVIER TRAINING. ELSEVIER TRAINING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ELSEVIER TRAINING op de google maps. Adres en contacten ELSEVIER TRAINING
Location of ELSEVIER TRAINING on the google maps. Address and contacts of ELSEVIER TRAINING

Andere gerelateerde bedrijven als come ELSEVIER TRAINING ELSEVIER TRAINING: Kramikske | Kuppens F | Brouns J | CUYPERS PIERRE | GERDY PERTRY

Other related companies as ELSEVIER TRAINING: Kramikske | Kuppens F | Brouns J | CUYPERS PIERRE | GERDY PERTRY

ELSEVIER TRAINING is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ELSEVIER TRAINING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04591979980. Het bedrijf ELSEVIER TRAINING bevindt zich op het adres: LEUVENSESTEENWEG 325; 1932; ZAVENTEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 909,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 767,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Diverse opleidingen and onderwijs. Producten gemaakt in ELSEVIER TRAINING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ELSEVIER TRAINING is Hotels, Kamerhuizen, Camps en andere accommodaties, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ELSEVIER TRAINING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ELSEVIER TRAINING, openstaande posities, locatie van ELSEVIER TRAINING op de kaart.

ELSEVIER TRAINING is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is ELSEVIER TRAINING, company assigned to the tax number BE04591979980. The company ELSEVIER TRAINING is located at the address: LEUVENSESTEENWEG 325; 1932; ZAVENTEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 909,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 767,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Diverse opleidingen and onderwijs. Products created in ELSEVIER TRAINING were not found.
The main activity of ELSEVIER TRAINING is Hotels, Rooming Houses, Camps, and Other Lodging Places, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of ELSEVIER TRAINING is not available. You also can look at reviews of ELSEVIER TRAINING, open positions, location of ELSEVIER TRAINING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ELSEVIER TRAINING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ELSEVIER TRAINING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ELSEVIER TRAINING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ELSEVIER TRAINING, employees, financial statistics.