DRUKKERIJ PRAT
Contactgegevens DRUKKERIJ PRAT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DRUKKERIJ PRAT: address, phone, fax, email, website, opening hours
DRUKKERIJ PRAT
Regio (region): N\A, België
Adres (address): LUIGNESTRAAT 239; 8511; KORTRIJK, België
Telefoon (phone): 56419858 (+32-56419858) 56419858 (+32-56419858)
Fax (fax): +32 (16) 968-70-59 +32 (16) 968-70-59
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DRUKKERIJ PRAT: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DRUKKERIJ PRAT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DRUKKERIJ PRAT"? - Contact us!
We found such data of DRUKKERIJ PRAT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DRUKKERIJ PRAT. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti DRUKKERIJ PRAT
Products information DRUKKERIJ PRAT
Producten die in DRUKKERIJ PRAT zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Diverse metaalwaren Fab; Diverse producten Fab; Drukkerijen and copyshops; Fotogravure and zetwerk
Aanvulling soorten activiteiten voor DRUKKERIJ PRAT Addition kinds of activities for DRUKKERIJ PRAT
267301. Kleding- en kledingkastzakken (plastic folie) | Garment and wardrobe bags, (plastic film)
15220104. Slaapzaalbouw | Dormitory construction
22980304. Isolatiepads, koord | Insulator pads, cordage
33410204. Silver smelting en raffinage (secundair) | Silver smelting and refining (secondary)
34330207. Muurverwarmers, behalve elektrisch | Wall heaters, except electric
56990407. Kleding, handgeschilderd | Clothing, hand painted
73899935. Persoonlijke onderzoeksdienst | Personal investigation service
78199901. Geluidseffecten en muziekproductie, film | Sound effects and music production, motion picture
Werken bij DRUKKERIJ PRAT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DRUKKERIJ PRAT: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DRUKKERIJ PRAT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DRUKKERIJ PRAT. Looking for open vacancies in other companies
-
Monteur op verplaatsing (m/v) (DIKSMUIDE)
Regio: DIKSMUIDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
-Voor onze klant, een bedrijf actief in de metaal- en inox sector (poorten, afsluitingen, ramen, deuren, trappen, balustrades,..), zijn wij op zoek naar een handige Harry om op verplaatsing te monteren.
-
Heftruckchauffeur M/V oproepbasis (ZONHOVEN)
Regio: ZONHOVEN
Bedrijf: ADECCO HASSELT INDUSTRIE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een goede klant in Zonhoven zoeken we een heftruckchauffeur met een attest van de heftruck. De klant zoekt iemand die graag op oproepbasis zou willen werken in hun logistieke afdeling. Als het goed gaat zit er een mogelijkheid om vast in dienst te komen. Daarom zoeken we iemand die graag in meerdere ploegen werkt, dit mag dag of weekcontracten
-
STUDENT AFWASSER WEEKEND (M/V) (MAARKEDAL)
Regio: MAARKEDAL
Bedrijf: Synergie Oudenaarde Interim
Type: Studentenjob
We zijn op zoek naar een student die in e.en bloeiende horecazaak kan inspringen aan de afwas. Je zal als vaste student worden ingezet en twee dagen per weekend werken. Dit kan op zowel donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag als zondag
-
Studentenjob herfstvakantie (m/v) te Brugge (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: HUNKEMOLLER
Type: Studentenjob
Hunkemöller is het toonaangevende Europese lingerie Retail bedrijf met meer dan 800 winkels in 24 landen en groeit continue! Onze passie voor lingerie en mode maar ook onze inspirerende en Fun houding heeft ons geholpen het ‘much loved, global & social brand’ te worden dat we nu zijn. Op dit moment bieden we een positie voor een leuke en flexibele studentenjob als verkoopmedewerker in onze winkels! In tegenstelling tot andere retailers zoeken we niet alleen naar een gewone jobstudent, maar ook naar een gemotiveerde jobstudent die leeft volgens onze waarden; Fun, Passie, In Touch, Inspiring en natuurlijk S*xy. Als dit allemaal op jou van toepassing is en je wilt graag in de retail werken, dan heb je alles wat nodig is om deel uit te maken van Hunkemöller als verkoopmedewerker. Jouw profiel voor een studentenjob bij ons: • Je geniet van het geven van fashionadvies aan onze klanten en inspireert hen elke dag • Je werkt zelfstandig, maar wilt succesvol zijn in een team • Je bent van nature vriendelijk, nieuwsgierig en betrouwbaar Jouw taken tijdens jouw studentenjob : • Gedurende jouw studentenjob lever je World Class Service voor de ultieme klantervaring • Ondersteun je de winkel om de verkoop te maximaliseren en de gestelde doelen te bereiken • Bied je hulp aan het team bij alle dagelijkse taken Als je op zoek bent naar een inspirerende en leuke studentenjob, solliciteer dan nu! We kijken uit naar jouw online sollicitatie.
-
Halfautomaat lasser / magazijnier (NEVELE)
Regio: NEVELE
Bedrijf: IMPACT
Type: Vaste Job
Onze klant is een bedrijf dat reeds jarenlang actief is in stutwerken in opdracht van aannemers, achitecten, studiebureaus, overheden, etc. ... Hiervoor zijn we op zoek naar een halfautomaat lasser. Je bent verantwoordelijk voor het lassen van de hulpstukken van schoringsmateriaal. Je zal tewerkgesteld worden in het atelier en zal tevens 1 à 2 keer per week instaan voor het laden en lossen van de vrachtwagen. Dit gebeurt steeds met een beurtrol.
-
Bouwarbeiders, metsers (DEINZE)
Regio: DEINZE
Bedrijf: HINION
Type: Vaste Job
Metselaars met kennis van ruwbouw, facadewerk,.. liefst met 1 jaar ervaring. Mogelijkheid tot interne opleiding. correcte en stipte verloning, in een jong aangenaam team
-
Spooler operator 2-ploegen (MEULEBEKE)
Regio: MEULEBEKE
Bedrijf: Konvert Interim Tielt
Type: Vaste Job
Voor een non woven textielbedrijf in regio Tielt zijn wij op zoek naar een spooler operator nacht. Als spooler sta je aan het eindstation van de hygienelijn: onderdelen van luiers op basis van polyestervezels. Aan het eindstation wikkel je alle textielwaren op in grote rollen die vooraf versneden werden in kleinere reepjes. Daarnaast bedien je ook de verpakkingslijn. Je werkt met verschillende soorten machines: de ene iets meer geautomatiseerd dan de andere.
-
Erkend Distributeur Agréé (Regio Oostende)
Regio: Regio Oostende
Bedrijf: GIIC
Type: Zelfstandige activiteit
U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.
-
Administratief medewerker boekhouding op zelfstandige basis (M/V/X) (RANST)
Regio: RANST
Bedrijf: ACT Academie
Type: Zelfstandige activiteit
je bent verantwoordelijk voor de facturatie en opvolging van betalingen van deelnemers en cliënten (hierbij let je ook op betalingen via de kmo-portefeuille en opleidingscheques van de VDAB); je beantwoordt telefoons van cliënten en klanten omtrent betalingen, facturen, betaald educatief verlof en opleidingcheques je houdt het kasboek grondig bij; je houdt de boekhouding bij van inkomende facturen en elk kwartaal dien je hiervoor een btw-aangifte in; je brengt alle documenten voor betaald educatief verlof en opleidingscheques in orde.
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
-
Horecamedewerker Flexijob (Regio Tongeren-Maasmechelen)
Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen
Bedrijf: RUNTIME HAM
Type: Flexijob
Voor onze klant regio Tongeren zijn wij op zoek naar gemotiveerde horecamedewerkers. U zal mee instaan voor de bediening, afruimen, toogbediening in de brasserie en ontbijtruimte. Dit voornamelijk voor drukke momenten op te vangen, weekends en woensdagen. In overleg. Start tussen 10h-22h30
-
Flexi Keukenmedewerker - Pizza Hut Schoten (SCHOTEN)
Regio: SCHOTEN
Bedrijf: Pizza Hut België
Type: Flexijob
Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken.
Zoek naar antwoorden van DRUKKERIJ PRAT in sociale netwerken
Look for responds of DRUKKERIJ PRAT in social networks
Lees alle opmerkingen voor DRUKKERIJ PRAT. Laat een reactie achter voor DRUKKERIJ PRAT. DRUKKERIJ PRAT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DRUKKERIJ PRAT. Leave a respond for DRUKKERIJ PRAT. DRUKKERIJ PRAT on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie DRUKKERIJ PRAT op de google maps. Adres en contacten DRUKKERIJ PRAT Location of DRUKKERIJ PRAT on the google maps. Address and contacts of DRUKKERIJ PRAT
Andere gerelateerde bedrijven als come DRUKKERIJ PRAT DRUKKERIJ PRAT: JENSEN GROUP | VAN DAMME | Alpha BVBA | De Ridder R | Alain DE RUYCK
Other related companies as DRUKKERIJ PRAT: JENSEN GROUP | VAN DAMME | Alpha BVBA | De Ridder R | Alain DE RUYCK
DRUKKERIJ PRAT is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DRUKKERIJ PRAT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03491699218. Het bedrijf DRUKKERIJ PRAT bevindt zich op het adres: LUIGNESTRAAT 239; 8511; KORTRIJK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 160,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 141,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Diverse metaalwaren Fab; Diverse producten Fab; Drukkerijen and copyshops; Fotogravure and zetwerk. Producten gemaakt in DRUKKERIJ PRAT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DRUKKERIJ PRAT is Textielmolenproducten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DRUKKERIJ PRAT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DRUKKERIJ PRAT, openstaande posities, locatie van DRUKKERIJ PRAT op de kaart.
DRUKKERIJ PRAT is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is DRUKKERIJ PRAT, company assigned to the tax number BE03491699218. The company DRUKKERIJ PRAT is located at the address: LUIGNESTRAAT 239; 8511; KORTRIJK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 160,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 141,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Diverse metaalwaren Fab; Diverse producten Fab; Drukkerijen and copyshops; Fotogravure and zetwerk. Products created in DRUKKERIJ PRAT were not found.
The main activity of DRUKKERIJ PRAT is Textile Mill Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of DRUKKERIJ PRAT is not available. You also can look at reviews of DRUKKERIJ PRAT, open positions, location of DRUKKERIJ PRAT on the map.