BERTONI

Contactgegevens BERTONI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BERTONI: address, phone, fax, email, website, opening hours

BERTONI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): IZEGEMSESTRAAT 448; 8501; KORTRIJK, België

Telefoon (phone): 56372652 (+32-56372652) 56372652 (+32-56372652)

Fax (fax): +32 (4) 371-20-85 +32 (4) 371-20-85

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BERTONI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BERTONI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BERTONI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BERTONI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BERTONI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BERTONI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BERTONI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BERTONI
Products information BERTONI

BTW identificatienummer (tax): BE04560119628
Ondernemingsnummer: 7076812744
Hoofdstad (capital): 490,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 643,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in BERTONI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Divers amusement

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BERTONI
(Get full report from official database of BE for BERTONI)

Aanvulling soorten activiteiten voor BERTONI
Addition kinds of activities for BERTONI

20850200. Cordials en voorgemengde alcoholische cocktails | Cordials and premixed alcoholic cocktails
22539901. Kraag en manchet sets, breien | Collar and cuff sets, knit
26790501. Confetti: gemaakt van aangekocht materiaal | Confetti: made from purchased material
27540704. Stationery: gravure printing | Stationery: gravure printing
30520200. Plastic slang | Plastic hose
34310105. Urinoirs: geëmailleerd ijzer, gietijzer of geperst metaal | Urinals: enameled iron, cast iron or pressed metal
39440200. Elektronische spelletjes en speelgoed | Electronic games and toys
51530104. Rijst, niet gepolijst | Rice, unpolished

Werken bij BERTONI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BERTONI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BERTONI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BERTONI. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator zaagmachine metaalsector (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een onze klant te Gullegem zijn wij op zoek naar een zaagoperator. Dankzij je inzicht kan je de zaagmachines correct instellen volgens de richtlijnen naar vorm, profiel, hoek en lengte Gezaagde profielen ga je per bon stapelen op de voorziene plaatsen Je gaat organisatorisch te werk en plant correct volgens de doorgegeven bonnen Je bent bewust van veiligheidsnormen en kwaliteitsvereisten Je bent flexibel om in te springen waar nodig Werkuren van 8 tot 12 en van 12.30 tot 16.30h, op vrijdag tot 15.30h Aanbod : Je komt terecht in een groeiend bedrijf Aantrekkelijk loon Kans op optie vast

  • Schoonmaker m/v (Vaste voormiddagploeg 5u-13u) (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een gemotiveerde schoonmaker / schoonmaakster. Je staat in voor het poetsen van de kantoren, toiletten en ook deels de productieruimte.

  • Afdelingsverantwoordelijke (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ADECCO GENK INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bioscoop in Genk en Lanaken zijn we op zoek naar 2 voltijdse verantwoordelijken, 1 verantwoordelijke per vestiging. Indien je in de vestiging van Lanaken opstart zal je af en toe moeten werken in het filiaal te Maasmechelen. Tot je takenpakket zullen volgende taken behoren: Organiseren en begeleiden van evenementen, Uitdenken van eventuele acties in overleg met de marketing verantwoordelijke, Bestellingen plaatsen en ontvangen Voorraad bijhouden Personeelsplanning Verantwoordelijkheid over de kassa's, Zorgen dat de bioscoop goed draait en dat de bezoekers met een tevreden gevoel naar huis gaan

  • Medewerker Chemie nabij Turnhout (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: ADECCO RECRUITMENT BRANCH

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je chemische kennis en wil je werken met (gevaarlijke) afvalstoffen? Ben je verantwoordelijk en zin om bij Suez in Beerse aan de slag te gaan als acceptant gevaarlijk afval (m/v)) ? Je controleert binnenkomende gevaarlijke afvalstoffen en doet de administratie hiervan. Je zorgt ook voor de organisatie van uitgaande afvalstoffen: samen zetten, labelen en order input. Je doet ook controletesten op het afval en checkt daarbij of dit voldoet aan de acceptatievoorwaarden. Hiervoor komt je chemische voorkennis handig van pas. Bovendien ben je interventieleider van de brandinterventieploeg: je kan als het nodig is correct reageren en leiding geven. Je houdt van afwisseling en kan zowel administratieve als praktische taken uitvoeren. Wanneer andere leidinggevende niet aanwezig zijn, spreek jij het team aan. Werken bij Suez betekent dat je mee helpt aan een betere leefomgeving. Als één van de grootste afvalbedrijven in België verwerken zij op een duurzame en deskundige manier afval.

  • Vrachtwagenchauffeur C (vroege uren!) M/V (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM SCHOTEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een voedingbedrijf in de regio Schoten, zijn wij op zoek naar een vrachtwagenchauffeur met rijbewijs C. Je zal de gemaakte producten verdelen in de regio Antwerpen. Je start je werkdag rond 3u30 en je stopt om 9u50. Dit doe je van maandag tot en met zaterdag. Je zal je vrachtwagen zelf laden en je voert de juiste gegevens in op je boordcomputer.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Hever – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HEVER)

    Regio: HEVER

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij laten jou schitteren! Ga je aan de slag bij Het Poetsbureau, dan kom je terecht bij een stabiele, betrouwbare en ondernemende werkgever die absoluut geen eendagsvlieg is. Ons onafhankelijke dienstenchequebedrijf is een van de grootste in Vlaanderen en heeft de afgelopen 10 jaar een uitstekende reputatie opgebouwd. Ons motto is ‘Anders en beter’ en dat geldt zowel voor onze klanten als onze medewerkers. Wij zetten alles op alles om ons personeel te laten schitteren in een familiale, menselijke en respectvolle sfeer. Zo kunnen zij op hun beurt de ster in huis zijn bij de klant en stralend proper werk afleveren. Wij soigneren je als een echte ster: nergens in de sector krijg je betere loonvoorwaarden. Je ontvangt maaltijdcheques vanaf je eerste werkdag, een toffe werkoutfit styled bij JBC, een gsm met belwaarde, enz. En wat dacht je van een ELEKTRISCHE FIETS OF BEDRIJFSWAGEN om uit te blinken bij je klanten? Benieuwd naar deze en andere voordelen die Het Poetsbureau voor jou in petto hebben? Ontdek alle troeven op onze website: www.poetsbureau.be Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Schoonmaken, strijken, boodschappen doen, maaltijden bereiden, kleine naaiwerkjes verrichten: jij bent van alle markten thuis. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een ‘bright and shiny’ toekomst bij Het Poetsbureau. Heb jij een passie voor orde, netheid en poetsen? Houd je ervan om zelfstandig te werken en initiatief te nemen? Ben je positief ingesteld, discreet en betrouwbaar? En bovendien leergierig, flexibel en stressbestendig? Dan pas jij perfect bij Het Poetsbureau! (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman).

  • jobstudent 18+ (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: t-interim Menen

    Type: Studentenjob

    Je zult de winkel op orde houden en de kledij op een correctie manier etaleren / plooien Je zult de klanten adviseren en helpen aan de kassa / paskamers

  • RECEPTIONIST(E) TERHILLS HOTEL (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: TERHILLS HOTEL

    Type: Vaste Job

    Als receptionist(e) ben je het visitekaartje van het Terhills Hotel en het aanspreekpunt voor onze gasten. Jouw oog voor detail, professionaliteit en gastvrijheid biedt onze gasten een warm en uniek verblijf bij Terhills. FUNCTIEOMSCHRIJVING: Verrichten van receptiewerkzaamheden; check-in + check-out telefoongesprekken voeren en e-mails beheren inboeken van reservaties (hotel + restaurant) Je bent het aanspreekpunt van het hotel Je verwelkomt de gasten en alle bezoekers Je geeft een rondleiding indien gewenst door de gasten Je geeft de nodige inlichtingen over het hotel en de regio Je draagt bij aan een optimale teamsfeer Je zorgt voor een unieke gastbeleving en een professionele service Je draagt bij tot een vlotte communicatie tussen alle diensten Je staat overigens in voor allround administratieve taken, eigen aan de functie

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Junior Master Supply Chain/Logistiek (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: NOHAU

    Type: Vaste Job

    De firma is een groeiende KMO actief in de FMCG-sector. Dankzij hun gepassioneerd team van 150 medewerkers maken zij kwaliteitsvolle producten die tot het hogere marktsegment mogen behoren. Ter versterking van de Supply Chain afdeling zijn wij vandaag op zoek naar een Young Potential met sterke interesse in Supply Chain en Logistiek. FUNCTIEOMSCHRIJVING: Bij aanvang zal je starten in het warehouse om hun ERP-systeem en het reilen en zeilen van de firma te leren kennen (+/- 3 maanden). Vervolgens word je naar gelang de noden en jouw interesse en ervaring ingezet op diverse projecten binnen het Supply Chain Departement. Dit kan volgende taken omvatten: Supply Chain Planning: raw materials, packaging, production, demand, logistiek, … (korte en lange termijn); Anticiperen op problemen m.b.t. planning, availability, stocks, … Actief deelnemen aan Supply Chain meetings; Analyseren en optimaliseren van Supply Chain en logistieke processen, opvolging KPI’s; Samenwerken met verschillende interne departementen; Rapporteren aan de Supply Chain Manager.

  • Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.

  • Argenta - Operationeel Beheerder SQL (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Opm. iemand met goede SQL kennis en een NOTIE van JAVA is ook welkom zolang een goede attitude en zelfstandigheid om te werken aanqwezig is. LET OP HANDSOFF FUNCTIE COORDINATIE VAN INCIDENTEN Wie zijn wij Als operationeel beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT Run. Je komt terecht in een team van operationeel beheerders en technisch experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie LifeCycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Wat verwachten wij Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. Uitstekende planning en organisatie skills. Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. Kennis van ontwikkelingstools (Jenkins, GIT/SVN,zookeeper,) Ontwikkelervaring zodat je weet hoe een ontwikkelomgeving beheerd kan worden. -Uitstekend kunnen coördineren en organiserende van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. Communicatief sterke eigenschap Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. Bijdrage in alle overlegstructuren. Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en SharePoint Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties, ...) Je moet zeer goede kennis hebben van SQL niveau 4 Gradatie 0 - slecht 5 - zeer goed

Zoek naar antwoorden van BERTONI in sociale netwerken
Look for responds of BERTONI in social networks

Lees alle opmerkingen voor BERTONI. Laat een reactie achter voor BERTONI. BERTONI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BERTONI. Leave a respond for BERTONI. BERTONI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BERTONI op de google maps. Adres en contacten BERTONI
Location of BERTONI on the google maps. Address and contacts of BERTONI

Andere gerelateerde bedrijven als come BERTONI BERTONI: CANDY HOUSE | LOUIS PARYS | L'Hoost Jacques ASS | PHILIPPE COCHEZ | BRUSSELS DERMATOLOGY CLIN

Other related companies as BERTONI: CANDY HOUSE | LOUIS PARYS | L'Hoost Jacques ASS | PHILIPPE COCHEZ | BRUSSELS DERMATOLOGY CLIN

BERTONI is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BERTONI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04560119628. Het bedrijf BERTONI bevindt zich op het adres: IZEGEMSESTRAAT 448; 8501; KORTRIJK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 490,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 643,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Divers amusement. Producten gemaakt in BERTONI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BERTONI is Kleding en accessoires, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BERTONI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BERTONI, openstaande posities, locatie van BERTONI op de kaart.

BERTONI is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is BERTONI, company assigned to the tax number BE04560119628. The company BERTONI is located at the address: IZEGEMSESTRAAT 448; 8501; KORTRIJK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 490,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 643,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Divers amusement. Products created in BERTONI were not found.
The main activity of BERTONI is Apparel and Accessory Stores, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of BERTONI is not available. You also can look at reviews of BERTONI, open positions, location of BERTONI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BERTONI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BERTONI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BERTONI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BERTONI, employees, financial statistics.