J. VAN OEVELEN

Contactgegevens J. VAN OEVELEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data J. VAN OEVELEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

J. VAN OEVELEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ACHEL-STATIE 93; 3930; HAMONT-ACHEL, België

Telefoon (phone): 11663637 (+32-11663637) 11663637 (+32-11663637)

Fax (fax): +32 (64) 395-60-22 +32 (64) 395-60-22

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) J. VAN OEVELEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "J. VAN OEVELEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "J. VAN OEVELEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van J. VAN OEVELEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen J. VAN OEVELEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of J. VAN OEVELEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees J. VAN OEVELEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti J. VAN OEVELEN
Products information J. VAN OEVELEN

BTW identificatienummer (tax): BE05829315185
Ondernemingsnummer: 8070251464
Hoofdstad (capital): 413,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 880,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Producten die in J. VAN OEVELEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Decoratieve kunst and kunstbenodigdheden

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor J. VAN OEVELEN
(Get full report from official database of BE for J. VAN OEVELEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor J. VAN OEVELEN
Addition kinds of activities for J. VAN OEVELEN

7218. Industriële wasmachines | Industrial launderers
513701. Buitenkleding van vrouwen en kinderen | Women's and children's outerwear
02539900. Kalkoenen en Kalkoen eieren, Nect | Turkeys and turkey eggs, nec
20150905. Pastrami, pluimvee | Pastrami, poultry
28790105. Uitroeiende producten, voor huishoudelijk of industrieel gebruik | Exterminating products, for household or industrial use
36779901. Baluns | Baluns
50840808. lieren | Winches

Werken bij J. VAN OEVELEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in J. VAN OEVELEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor J. VAN OEVELEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for J. VAN OEVELEN. Looking for open vacancies in other companies

  • bediende planning voor pas afgestudeerden (INGELMUNSTER)

    Regio: INGELMUNSTER

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Na een degelijke opleiding van 6 weken zal je a.d.h.v. de masterplanning de dagplanning opmaken, incl. de administratieve verwerking hiervan (opmaken van productieorders in het ERP systeem…). Belangrijke zaken waarmee rekening moet worden gehouden zijn o.a. klant, stock grondstoffen, leverdatum… Hetzelfde geldt voor de planning van de visuele kwaliteitscontrole en de snijzaal. Ook hiervan ga je de planning en de productieorders opmaken en opvolgen. Het is de bedoeling dat je vrij sterk bent of wordt in het gebruik van het ERP pakket Navision. Je staat bij dit alles in nauwe communicatie met sales en productie. Dit is een tijdelijjke functie van 7 maanden, ter vervanging van een collega in zwangerschaps- en ouderschapsverlof.

  • Lasser/samensteller (m/v) (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf te Bocholt dat actief is in de productie van trappen en leuningen, maar ook carports, poorten en ander metaalwerken in staal en inox zijn wij op zoek naar een gedreven lasser/ samensteller. Belangrijk is dat je zelfstandig kan werken. Je krijgt de nodige plannen, waarna je zelf de constructie samen stelt. Je zal vooral tewerkgesteld worden in het atelier, maar verplaatsing tot werf kan sporadisch voorkomen. Het betreft een functie in dagdienst. Voorlopig om een drukke periode op te vangen, maar de mogelijkheid tot een vast contract zit er zeker in.

  • Technisch vertegenwoordiger (ZONNEBEKE)

    Regio: ZONNEBEKE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je komt bij voorkeur uit de sector en heeft de nodige ervaring op zak hetzij door plaatsing van de buitenschrijnwerk door technisch tekenaar of door een eerdere verkoopgeschiedenis. Je staat in voor de opmaak van offertes en de opvolging ervan klantenbezoek en opmeting van het aangeboden product.

  • Gemotiveerde arbeider die bakker wil worden (HOFSTADE)

    Regio: HOFSTADE

    Bedrijf: Konvert Interim Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bakkerij regio Hofstade zijn wij op zoek naar een medewerker in de bakkerij. Wij zorgen voor een interne opleiding . De belangrijkste skill die je moet bezitten is MOTIVATIE. Wij bieden jou een job aan in het volgende uurrooster: maandag 23u00 tot 06u30 dinsdag 23u00 tot 06u30 woensdag 23u00 tot 6u30 donderdag 23u00 tot 6u30 De ene week vrijdag 23u00 tot 6u30, de andere week zaterdag 23u00 tot 6u30

  • HUISHOUDHULP VOOR EEKLO (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Eeklo.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Deurne (Diest) – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    BIJ ROBERT HALF ZIJN WE ALTIJD OP ZOEK NAAR TALENT. Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Dynamic & proactive hosts and hostesses (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: QED

    Type: Studentenjob

    We are looking for dynamic hosts and hostesses to assist us onsite with the organization of both our own and our clients’ events. Our team is young, international, driven, forward looking and always committed to excel. QED is a Brussels based event organiser specialised in EU public affairs conferences. Our team combines profound knowledge of EU affairs with many years of experience in event management. At QED we believe in making a difference. We believe that through open discussion and debate we are able to contribute to better decisions and consequently, to a better Europe for all. Read more at qed.eu. What you will be doing: · Welcoming and guiding delegates · Handling Registrations · Hand out the microphone during the Q&A sessions · Staff the cloakroom · Liaising with the catering personnel and the other staff onsite. · Providing assistance at all times to the client. If you want to be a part of organizing excellent events, then join our team! If you wish to apply, kindly send your CV and motivation letter to [email protected] The personal data (CV, motivation letter, etc.) you communicate to QED will be registered and stored in our database. For more information concerning the processing of your personal data, please consult our applicants privacy policy via the link below. Your data can be kept for a period of 2 years in order to be reviewed as soon as a new opportunity arises within our company. In the meantime, do not hesitate to inform us of any evolution of your career which will allow us to keep your data up to date. For further information on the applicants privacy policy, please consult it at the following link https://qed.eu/media/APPLICANTS_PRIVACY_POLICY.pdf

  • Head Care (hoofd bewonerszorg) te Ranst (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    De Head Care coördineert de verschillende care departementen (Paramedische & verpleegkundige dienst). Je garandeert een kwalitatieve zorg voor alle bewoners. Onze groep is voor woonzorgcentrum Millegem te Ranst op zoek naar een enthousiaste collega die mee wil draaien in een innovatieve en dynamische werkomgeving Als Head Care maak je deel uit van het lokale managementteam en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Samen met je collega's head hospitality en head administration ben je de spil van de organisatie en sta je mee in voor het bieden van een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie. Je coördineert en superviseert de zorgverlenende diensten Je staat in voor de controle van de zorgverlening en zorgt ervoor dat de kwaliteitsnormen voorgeschreven door onze groep worden gerespecteerd Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie binnen de teams Je volgt verschillende personeelsgerelateerde materies op Je waakt erover dat je teams respectvol omgaan met residenten en hun familie, dat ze naar hen luisteren en dat ze tegemoet komen aan hun wensen Je staat garant voor de goede overdracht van alle noodzakelijke informatie Je coördineert en controleert de registratie van observaties en veranderingen betreffende onze residenten, je waakt erover dat de verpleegkundige dossiers nauwgezet up-to-date worden gehouden In samenspraak met de directie sta je in voor het opstellen en het opvolgen van het budget van jouw afdelingen

  • Ervaren Dossierbeheerder / Boekhouder / Accountant - Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    30 jaar ervaring en kwaliteit onder één dak. Dat is de korte omschrijving van dit kantoor met inmiddels 10 werknemers. Om hun enthousiast team van medewerkers verder uit te breiden en hun verdere groei te ondersteunen gaan zij op zoek naar een Dossierbeheerder / Boekhouder / Accountant die een toegevoegde waarde aan het kantoor kan bieden. Je profiel als ervaren dossierbeheerder / Boekhouder / Accountant ziet er als volgt uit: Je haalde een Bachelor of Master in Accountancy - Fiscaliteit of in een economische richting. De ervaring die je reeds achter de rug hebt is minstens 2 jaar in een boekhoudkantoor of accountantskantoor. Je bent leergierig en ambitieus en dit komt tot uiting door opleidingen en seminaries te gaan volgen.

  • Voedingdeskundige (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: THIRY PERSONAL TRAINING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je komt in een multidisciplinaire praktijk terecht waarin je in samenwerking met Personal trainers je klanten kan behandelen. Je kan gebruik maken van je eigen kleine consultatieruimte en kan gebruik maken van de sportruimte voor specifieke oefeningen.

  • G2 Recruitment Solutions - ASP.NET Developer (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Dutch speaking .NET developer needed on extendable mission of 3 months in the Antwerp Region My client based in the Antwerp region are looking for a .NET developer to join their team on a extendable freelance mission of 6 months, to start in the next week. Role 2years - ASP .NET experience Xamarin is a bonus Dutch is essential, English is a bonus Details Location: Antwerp Region Duration: 6 month extendable freelance mission Start Date: ASAP to 2 weeks Remote: 1 day remote after a month If you wish to be considered for the position available or you would like more information on the project and job, please send an up to date CV with a contact number via the button below.

Zoek naar antwoorden van J. VAN OEVELEN in sociale netwerken
Look for responds of J. VAN OEVELEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor J. VAN OEVELEN. Laat een reactie achter voor J. VAN OEVELEN. J. VAN OEVELEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for J. VAN OEVELEN. Leave a respond for J. VAN OEVELEN. J. VAN OEVELEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie J. VAN OEVELEN op de google maps. Adres en contacten J. VAN OEVELEN
Location of J. VAN OEVELEN on the google maps. Address and contacts of J. VAN OEVELEN

Andere gerelateerde bedrijven als come J. VAN OEVELEN J. VAN OEVELEN: FLMEURIS MARC INTERIEURDESIGN NV | Nelissen J NV | Snack de Villers-le-Bouillet | FOYER CULTUREL | LUC MARTIN

Other related companies as J. VAN OEVELEN: FLMEURIS MARC INTERIEURDESIGN NV | Nelissen J NV | Snack de Villers-le-Bouillet | FOYER CULTUREL | LUC MARTIN

J. VAN OEVELEN is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is J. VAN OEVELEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05829315185. Het bedrijf J. VAN OEVELEN bevindt zich op het adres: ACHEL-STATIE 93; 3930; HAMONT-ACHEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 413,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 880,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Decoratieve kunst and kunstbenodigdheden. Producten gemaakt in J. VAN OEVELEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van J. VAN OEVELEN is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van J. VAN OEVELEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van J. VAN OEVELEN, openstaande posities, locatie van J. VAN OEVELEN op de kaart.

J. VAN OEVELEN is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is J. VAN OEVELEN, company assigned to the tax number BE05829315185. The company J. VAN OEVELEN is located at the address: ACHEL-STATIE 93; 3930; HAMONT-ACHEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 413,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 880,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Decoratieve kunst and kunstbenodigdheden. Products created in J. VAN OEVELEN were not found.
The main activity of J. VAN OEVELEN is United States Postal Service, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of J. VAN OEVELEN is not available. You also can look at reviews of J. VAN OEVELEN, open positions, location of J. VAN OEVELEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over J. VAN OEVELEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf J. VAN OEVELEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about J. VAN OEVELEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company J. VAN OEVELEN, employees, financial statistics.