Van Oyen & Partners

Contactgegevens Van Oyen & Partners: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Van Oyen & Partners: address, phone, fax, email, website, opening hours

Van Oyen & Partners

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Tongersesteenweg 350; 3800; Sint-Truiden (Brustem), België

Telefoon (phone): 011 69 00 29 (+32-011 69 00 29) 011 69 00 29 (+32-011 69 00 29)

Fax (fax): 011 69 00 28 (+32-011 69 00 28) 011 69 00 28 (+32-011 69 00 28)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Van Oyen & Partners: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Van Oyen & Partners"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Van Oyen & Partners"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Van Oyen & Partners, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Van Oyen & Partners. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Van Oyen & Partners, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Van Oyen & Partners. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Van Oyen & Partners
Products information Van Oyen & Partners

BTW identificatienummer (tax): BE03798217773
Ondernemingsnummer: 3109100341
Hoofdstad (capital): 905,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 830,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2006

Producten die in Van Oyen & Partners zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Debt recovery

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Van Oyen & Partners
(Get full report from official database of BE for Van Oyen & Partners)

Aanvulling soorten activiteiten voor Van Oyen & Partners
Addition kinds of activities for Van Oyen & Partners

25990101. Kasten, fabriek | Cabinets, factory
33120107. Coke, geproduceerd in bijenkorfovens | Coke, produced in beehive ovens
34999907. Dozen voor verpakking en verzending, metaal | Boxes for packing and shipping, metal
38290310. Sextans, opmeting | Sextans, surveying
49619901. Airconditioning aanbod diensten | Air conditioning supply services

Werken bij Van Oyen & Partners: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Van Oyen & Partners: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Van Oyen & Partners. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Van Oyen & Partners. Looking for open vacancies in other companies

  • Enthousiaste orderpicker - magazijn Temse (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Om de piekperiode mee te helpen onderdrukken zijn wij dringend op zoek naar gemotiveerde orderpickers (m/v). Je komt terecht op diverse afdelingen binnen dit magazijn en staat in voor o.m.: de verdeling en inpak het labelen en verwerken van retours het orderpicken van diverse artikelen op basis van een picklijst ... Dit doe je allemaal binnen een aangename en dynamische omgeving! Bedrijfsprofiel: Deze klant van ons is een gekende firma met hun logistiek centrum in Temse.

  • chauffeur CE (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Transport met betonmixer en kipper vervoer van beton zand en gravé

  • dakwerker (GISTEL)

    Regio: GISTEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Helpen en uitvoeren van dakwerken. Zowel platte als hellende daken. Werken met EPDM Leien leggen.

  • HUISHOUDHULP Herenthout - Direct VAST contract mét maaltijdcheques (HERENTHOUT)

    Regio: HERENTHOUT

    Bedrijf: 't GERIEF

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken bij 't Gerief is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen direct een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, wassen en strijken. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Het is een deeltijdse job van 13 tot 38 uren per week. Je uurrooster is op maat. Je stelt dit samen met je coach op. De coach houdt rekening met jouw privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. Je werkt bij vaste klanten. Deze hoef je niet zelf te zoeken: daar zorgen wij voor. Onze coaches staan voor je klaar: ze gaan bij de start samen met jou op bezoek bij de klant. Samen maken jullie afspraken over bijvoorbeeld de taken en het materiaal dat je ervoor gebruikt. Ook later sta je er nooit alleen voor: met zorgen en vragen kan je bij je coach terecht. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, schoonmaakmedewerker, medewerker schoonmaak, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg)

  • Huishoudhulp DEELTIJDS Damme en omstreken (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: GREENHOUSE BRUGGE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Damme en omstreken zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Office Manager Konvert Interim Diegem m/v (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: Konvert Office Leuven

    Type: Studentenjob

    Als Office manager ben jij de schakel tussen het kantoor en de klant. Je bent verantwoordelijk voor: •De commerciële en resultaatgerichte uitbouw van je kantoor en klantenbestand door onder andere actieve prospectie en klantenbezoeken. •De coaching van jouw team en uitbouw van hun commercieel talent. •De interne werking van jouw kantoor (dagelijkse werking en foutloze administratie).

  • Jobstudent verkoopsmedewerker (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Studentenjob

    Als medewerker verkoop m/v vervul je in je filiaal een belangrijke rol. 1. Omgaan met goederen Presentatie Het is je taak om ervoor te zorgen dat de winkel er steeds netjes, proper en verzorgd uitziet. Naast een degelijk dagelijks onderhoud, zorg je ervoor dat de binnenkomende en uitgaande zendingen op de juiste manier verwerkt worden. Als verkoopster ben je verantwoordelijk voor de presentatie van de goederen in het filiaal, het aanvullen, het spiegelen, het uitzetten van het actieplan. Je doet dit in onderling overleg met je collega's en onder direct toezicht en op aanwijzen van de filiaalmanager. Door deze taken krijg je een goed beeld van hoeveel er verkocht wordt, hoe regelmatig er besteld wordt, zodat je spoedig in staat zal zijn zelf op vraag van de filiaalmanager bestellingen te plaatsen bij de leveranciers. 2. Advies en kassa Klanten zullen beroep op je doen voor informatie over producten en hun toepassingen. We rekenen erop dat je dit op een vriendelijke, hulpvaardige manier doet en tevens je productkennis steeds verder opbouwt door ervaring en interesse. Het met zorg inpakken of verpakken van de goederen en een vriendelijke "dank je wel en tot weerziens" met de glimlach, maken daar deel van uit. 3. Administratie Naarmate je langer werkzaam bent zal je ook meer en meer betrokken worden bij de administratieve taken in het filiaal. Onder het motto "iedere medewerker kent iedere taak" zullen je collega's je inwijden in de administratie. Zo zal je kunnen instaan voor de kassa-opmaak en het invullen van het kasboek en het dagontvangstenboek, naast andere af te handelen taken van organisatie en administratie. Het is bovendien de taak van iedereen in het filiaal om erop toe te zien dat de filiaalbenodigdheden voldoende voorradig zijn. 4. Ploeg vormen Het is belangrijk om samen met je collega's en je filiaalmanager een sterke ploeg te vormen: kunnen rekenen en steunen op elkaar om zoveel mogelijk voldoening te halen uit je job, rekening houdend met elkaars kwaliteiten en minder sterke eigenschappen.

  • Student/e voor broodjeszaak van 11u - 14u (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Studentenjob

    Ben je een enthousiaste student/e en ben je niet vies van volgende taken?: groentjes schoonmaken broodjes beleggen bereiding van koude pasta's kassawerkDan is dat de geknipte vakantiejob voor jou!

  • Stagiair(e) Inkoopadministratie (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Studentenjob

    Binnen de afdeling master data staat een team klaar om onze inkopers en actiemanagers te ondersteunen bij de uitvoering van de algemene administratie. De afdeling vraagt leveranciers, artikelgegevens en contracten op en verwerkt deze in ons systeem. De doelstellingen van de afdeling zijn onze winkels tijdig van de correcte prijskaarten te kunnen voorzien, onze klanten aan de kassa steeds aan de juiste prijs af te rekenen én de boekhouding de juiste leveranciersgegevens aan te leveren. Als stagiair(e) kom je terecht op de afdeling inkoopadministratie, jouw belangrijkste taak is onze inkopers mee te ondersteunen bij de correcte uitvoering van de algemene administratie. Je werkt voornamelijk mee op de sub-afdeling stamdata. Hier ben je mede-verantwoordelijk voor de ingave van leveranciers- en artikelgegevens en voor de juiste prijzen en prijskaarten in onze winkels. Je krijgt de kans om mee te werken op de andere afdelingen binnen inkoop. Zo kan je ook kunnen meewerken op de afdeling contractadministratie. Je hebt op regelmatige basis contact met collega’s van andere afdelingen.

  • ZAALMEDEWERKER (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: BRASSERIE HOF VAN RANST

    Type: Vaste Job

    Op onze kaart staan verse vlees- en visgerechten, pasta's,.... en wisselende seizoensgerechten. In onze feestzaal kan men terecht voor seminaries, koffietafels,... Wij zoeken een collega die instaat voor het opdienen van de gerechten en het serveren van drank.

  • Transportverantwoordelijke (Regio Waasland) (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Voor een productiebedrijf in het Waasland zoeken we een transportverantwoordelijke. - Als transportverantwoordelijke sta je in voor het plannen en organiseren van de transportactiviteiten, zowel in- als outbound. - Je bent het eerste aanspreekpunt voor de transporteurs. - Je vraagt regelmatig offertes op en onderhandelt over de prijzen van het transport. - Je zorgt dat de transportactiviteiten zowel aan de lokale, als aan de internationale voorschriften voldoen. - Je verzorgt de transport- en douaneformaliteiten. - Je werkt nauw samen met de collega\\\'s van de commerciële binnendienst, check-in en de laadkade.

  • (ingenieur) Architect(e) (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: KAREN MICHIELSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    KA-architectuur is op zoek naar een (ir.) architect(e) om ons team te versterken. KA-architectuur is een jong, klein bureau, actief in een ruim gamma van projecten: private woningbouw, zowel nieuwbouw als renovatie, horeca, industrie. Het kantoor is gelegen te Kasterlee. Kennis van vectorworks 3D is een pluspunt.

Zoek naar antwoorden van Van Oyen & Partners in sociale netwerken
Look for responds of Van Oyen & Partners in social networks

Lees alle opmerkingen voor Van Oyen & Partners. Laat een reactie achter voor Van Oyen & Partners. Van Oyen & Partners bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Van Oyen & Partners. Leave a respond for Van Oyen & Partners. Van Oyen & Partners on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Van Oyen & Partners op de google maps. Adres en contacten Van Oyen & Partners
Location of Van Oyen & Partners on the google maps. Address and contacts of Van Oyen & Partners

Andere gerelateerde bedrijven als come Van Oyen & Partners Van Oyen & Partners: DIRK OP DE BEECK | Sushang Exports | Ch?teau Rouge | DELHAYE | Hotel Mayfair Belgium SA

Other related companies as Van Oyen & Partners: DIRK OP DE BEECK | Sushang Exports | Ch?teau Rouge | DELHAYE | Hotel Mayfair Belgium SA

Van Oyen & Partners is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Van Oyen & Partners, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03798217773. Het bedrijf Van Oyen & Partners bevindt zich op het adres: Tongersesteenweg 350; 3800; Sint-Truiden (Brustem). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 905,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 830,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Debt recovery. Producten gemaakt in Van Oyen & Partners zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Van Oyen & Partners is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Van Oyen & Partners is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Van Oyen & Partners, openstaande posities, locatie van Van Oyen & Partners op de kaart.

Van Oyen & Partners is a company, that was registered 2006 in N\A region, Belgium. Full name of company is Van Oyen & Partners, company assigned to the tax number BE03798217773. The company Van Oyen & Partners is located at the address: Tongersesteenweg 350; 3800; Sint-Truiden (Brustem). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 905,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 830,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Debt recovery. Products created in Van Oyen & Partners were not found.
The main activity of Van Oyen & Partners is Electric, Gas and Sanitary Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Van Oyen & Partners is not available. You also can look at reviews of Van Oyen & Partners, open positions, location of Van Oyen & Partners on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Van Oyen & Partners, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Van Oyen & Partners, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Van Oyen & Partners, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Van Oyen & Partners, employees, financial statistics.