1° Assistance Training & Consulting

Contactgegevens 1° Assistance Training & Consulting: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data 1° Assistance Training & Consulting: address, phone, fax, email, website, opening hours

1° Assistance Training & Consulting

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Akkerstraat 40A; 3680; Maaseik (Neeroeteren), België

Telefoon (phone): 089 86 76 43 (+32-089 86 76 43) 089 86 76 43 (+32-089 86 76 43)

Fax (fax): 070 70 24 14 (+32-070 70 24 14) 070 70 24 14 (+32-070 70 24 14)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) 1° Assistance Training & Consulting: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "1° Assistance Training & Consulting"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "1° Assistance Training & Consulting"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van 1° Assistance Training & Consulting, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen 1° Assistance Training & Consulting. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of 1° Assistance Training & Consulting, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees 1° Assistance Training & Consulting. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti 1° Assistance Training & Consulting
Products information 1° Assistance Training & Consulting

BTW identificatienummer (tax): BE01894836425
Ondernemingsnummer: 8445709228
Hoofdstad (capital): 882,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 466,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in 1° Assistance Training & Consulting zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Data processing - Training

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor 1° Assistance Training & Consulting
(Get full report from official database of BE for 1° Assistance Training & Consulting)

Aanvulling soorten activiteiten voor 1° Assistance Training & Consulting
Addition kinds of activities for 1° Assistance Training & Consulting

174100. Metselwerk en ander steenwerk | Masonry and other stonework
31490102. Sandalen, behalve rubber of plastic: kinderen | Sandals, except rubber or plastic: children's
33129907. Sinter, ijzer | Sinter, iron
49240000. Verdeling van aardgas | Natural gas distribution
50310300. Deuren en ramen | Doors and windows
73239904. Credit investigation service | Credit investigation service

Werken bij 1° Assistance Training & Consulting: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in 1° Assistance Training & Consulting: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor 1° Assistance Training & Consulting. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for 1° Assistance Training & Consulting. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoopster/Verkoper Kledingzaak (m/v) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bekende modezaak in Maasmechelen zoeken wij een Shopmanager (M/V) Als toegewijd shopmanager ben je verantwoordelijke voor het commerciële resultaat van de vestiging. Natuurlijk blink je uit in verkoop en het verlenen van service. Je bent actief bezig met het analyseren van de verkoopresultaten en je streeft continue naar verbetering. Als een van de gezichten van onze zaak bevindt jouw rol zich op de voorgrond van de winkel. Hier creëer je samen met je team een unieke winkelervaring voor de consument. Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is essentieel. Klanten shoppen graag bij jou en je team. Ze komen naar jullie toe met vragen wensen betreffende mode, tips en persoonlijk advies. Belangrijk is dat je als shopmanager je team kan motiveren en begeleiden in hun werkzaamheden en verkoopactiviteiten. Dit alles bereik je door je energieke, positieve en dynamische persoonlijkheid. Het bewerkstellen van een unieke winkelervaring, omgaan met klanten op persoonlijk gebied en het aansturen van een team houdt in dat je waarden als discipline respect, integriteit hoog in het vaandel hebt staan. Takenpakket " Inwerken, opleiden en motiveren van medewerkers en tijdig signalen doorgeven van eventuele problemen of obstakels. " Verantwoordelijk voor een correcte einde dag procedure, kassa afsluiting en het opsporen van eventuele kasverschillen. " Klantencontacten (informeren, adviseren, verkoop, retouren en klachtenafdeling) " Bijhouden van een accuraat en tot op de dag bijgewerkte filiaaladministratie. " Zorg dragen voor een te allen tijde up-to-date verzorgde winkel. " Wekelijks overleg met de commercieel manager om huidige en toekomstige ontwikkelingen, acties en verbetermogelijkheden te bespreken.

  • Management Assistant (m/v) regio Waregem - 1280261 (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: Secretary Plus

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een dienstverlenend bedrijf zijn wij op zoek naar een Personal Assistant. Je vormt een onmisbare schakel binnen de organisatie. Hier volgt een greep uit jouw takenpakket. Je volgt de agenda's van het management op en plant de nodige afspraken in; Je gaat rapporten opmaken en nalezen en die vervolgens ook versturen naar klanten; Je bezorgt offertes aan de klanten; Je ondersteunt de Office Manager op vlak van facturatie, beheer van het wagenpark, het klaarzetten van de meeting rooms, het voorzien van de nodige office supplies, het maken van presentaties enzovoort; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van evenementen; Je organiseert de maandelijkse management meetings en bereidt deze ook grondig voor.

  • Productiemedewerker (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Hamont-Achel, zijn wij op zoek naar een productiemedewerker. Takenpakket: - Bedienen van de machine - Grondstoffen toevoegen in de machine - Inpakwerk van afgewerkte producten - Kwaliteitscontrole - Ponsen, knippen, strippen maken, ...

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Wachtebeke (WACHTEBEKE)

    Regio: WACHTEBEKE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp met dienstencheques regio Rumst (voltijds) (Regio Boom-Aartselaar)

    Regio: Regio Boom-Aartselaar

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • JOBSTUDENTEN BEDIENDEN (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Je bent tewerkgesteld als jobstudent voor administratief werk van 27/8-31/8. Je bent cijfermatig aangelegd en kan goed overweg met excel.

  • Student supermarkt op vrijdag M/V (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: ADECCO DEINZE

    Type: Studentenjob

    Ben je student met een vrije dag op vrijdag en nog op zoek naar een leuke studentenjob? Voor een supermarkt in de regio van Deinze gaan wij op zoek naar een student. Je staat in voor het aanvullen van de winkel en het bijsprigen aan de kassa. Je wordt wekelijks tewerkgesteld op vrijdag en dit in de oneven weken

  • Jobstudent zorgkundige Baronie van Boelare (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: BARONIE VAN BOELARE

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent zorgkundige maak je deel uit van een multidisciplinair team, en zorg je mee voor het welzijn van de bewoners.

  • Jobstudent administratie (STROMBEEK-BEVER)

    Regio: STROMBEEK-BEVER

    Bedrijf: Tobania

    Type: Studentenjob

    Binnen Tobania te Strombeek-Bever, zijn we op zoek naar een jobstudent die onze afdelingen van Payroll en Fleet gedurende een paar dagen kan komen ondersteunen. Je zal hen ondersteunen bij het kopiëren en klasseren van contracten en andere documenten.

  • Lift technieker (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: LIFTEN SPAAS SERVICES

    Type: Vaste Job

    Als technicus sta je in voor volgende taken: - voorbereiden en uitvoeren van modernisatie werkzaamheden / installatie van nieuwbouwliften - uitvoeren van het preventief onderhoud, de herstellingen en kleine reparaties van onze installaties - permanentie deels overnemen van collega's

  • Project Supervisor (met goede kennis HVAC) - Vast contract (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klant actief in de vastgoedsector regio Gent, is Gent Technics op zoek naar een Project Supervisor. Als Project Supervisor wordt jou het volgende takenpakket toevertrouwd: - Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van de werken met betrekking tot de gebouwen in de bestaande portefeuille. - Je volgt de projecten van A tot Z op wat betreft techniek en afwerking. - Je bent een expert op vlak van HVAC en staan het team bij op vlak van technische ondersteuning. - Je staat in voor de controle van de technische installaties en staat in voor de kwaliteit van de dienstverlening.

  • Mede-vennoot zelfstandig bankkantoor (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: Accent Select Services Lommel

    Type: Vaste Job

    Als Zelfstandig Kantoorhouder ben je verantwoordelijk voor het beheer en de uitbouw van een bestaande klantenportefeuille. Je bent het aanspreekpunt voor cliënten en bouwt met hen een langetermijnrelatie op met als doel een optimale dienstverlening te voorzien. Door jouw ondernemerszin en commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en het cliëntennetwerk te doen groeien. Je detecteert de opportuniteiten in uw regio en ontwikkelt een commercieel plan om een optimale groei van jouw kantoor te garanderen. Je neemt hierbij actief deel aan acties en campagnes om nieuwe cliënten aan te trekken. Tenslotte sta je ook in voor de organisatie in jouw kantoor waarbij je als leidinggevende sturing en richting geeft aan jouw medewerkers. Je leidt stimuleert en motiveert jouw team om de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen te bereiken zonder daarbij de beheersing van de risico's uit het oog te verliezen. Je wordt betrokken in diverse nationale en regionale projecten.

Zoek naar antwoorden van 1° Assistance Training & Consulting in sociale netwerken
Look for responds of 1° Assistance Training & Consulting in social networks

Lees alle opmerkingen voor 1° Assistance Training & Consulting. Laat een reactie achter voor 1° Assistance Training & Consulting. 1° Assistance Training & Consulting bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for 1° Assistance Training & Consulting. Leave a respond for 1° Assistance Training & Consulting. 1° Assistance Training & Consulting on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie 1° Assistance Training & Consulting op de google maps. Adres en contacten 1° Assistance Training & Consulting
Location of 1° Assistance Training & Consulting on the google maps. Address and contacts of 1° Assistance Training & Consulting

Andere gerelateerde bedrijven als come 1° Assistance Training & Consulting 1° Assistance Training & Consulting: Fiers Johan BVBA | LANDBOUWKREDIET | IMMO DEJARDIN | Fiduciaire du Cinquantenaire SPRL | EDDY NUYTEN

Other related companies as 1° Assistance Training & Consulting: Fiers Johan BVBA | LANDBOUWKREDIET | IMMO DEJARDIN | Fiduciaire du Cinquantenaire SPRL | EDDY NUYTEN

1° Assistance Training & Consulting is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is 1° Assistance Training & Consulting, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01894836425. Het bedrijf 1° Assistance Training & Consulting bevindt zich op het adres: Akkerstraat 40A; 3680; Maaseik (Neeroeteren). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 882,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 466,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Data processing - Training. Producten gemaakt in 1° Assistance Training & Consulting zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van 1° Assistance Training & Consulting is Hotels, Kamerhuizen, Camps en andere accommodaties, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van 1° Assistance Training & Consulting is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van 1° Assistance Training & Consulting, openstaande posities, locatie van 1° Assistance Training & Consulting op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

1° Assistance Training & Consulting is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is 1° Assistance Training & Consulting, company assigned to the tax number BE01894836425. The company 1° Assistance Training & Consulting is located at the address: Akkerstraat 40A; 3680; Maaseik (Neeroeteren). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 882,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 466,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Data processing - Training. Products created in 1° Assistance Training & Consulting were not found.
The main activity of 1° Assistance Training & Consulting is Hotels, Rooming Houses, Camps, and Other Lodging Places, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of 1° Assistance Training & Consulting is not available. You also can look at reviews of 1° Assistance Training & Consulting, open positions, location of 1° Assistance Training & Consulting on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over 1° Assistance Training & Consulting, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf 1° Assistance Training & Consulting, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about 1° Assistance Training & Consulting, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company 1° Assistance Training & Consulting, employees, financial statistics.