E + E Corporate Consulting

Particuliere bedrijvenDepotinstellingen • E + E Corporate Consulting
Private companiesDepository Institutions • E + E Corporate Consulting

Contactgegevens E + E Corporate Consulting: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data E + E Corporate Consulting: address, phone, fax, email, website, opening hours

E + E Corporate Consulting

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Lange Beeldekensstraat 59; 2060; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 235 73 57 (+32-03 235 73 57) 03 235 73 57 (+32-03 235 73 57)

Fax (fax): +32 (53) 498-82-17 +32 (53) 498-82-17

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) E + E Corporate Consulting: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "E + E Corporate Consulting"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "E + E Corporate Consulting"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van E + E Corporate Consulting, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen E + E Corporate Consulting. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of E + E Corporate Consulting, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees E + E Corporate Consulting. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti E + E Corporate Consulting
Products information E + E Corporate Consulting

BTW identificatienummer (tax): BE09371032714
Ondernemingsnummer: 9510284423
Hoofdstad (capital): 812,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 839,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in E + E Corporate Consulting zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Data processing - Consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor E + E Corporate Consulting
(Get full report from official database of BE for E + E Corporate Consulting)

Aanvulling soorten activiteiten voor E + E Corporate Consulting
Addition kinds of activities for E + E Corporate Consulting

239600. Automotive en kleding versieringen | Automotive and apparel trimmings
21419901. Tabaksreductie | Tobacco redrying
33130207. Ferrowolfra | Ferrotungsten
39149908. Toiletartikelen, NSK | Toilet ware, nsk
50870603. Betongraven en kisten | Concrete burial vaults and boxes
62319900. Beveiliging en commodity exchanges, nec | Security and commodity exchanges, nec

Werken bij E + E Corporate Consulting: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in E + E Corporate Consulting: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor E + E Corporate Consulting. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for E + E Corporate Consulting. Looking for open vacancies in other companies

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • CHAUFFEURS C / CE (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant te Hoogstraten die zich situeert binnen de gezondheidszorg (ziekenhuizen en rusthuizen) zijn wij op zoek naar chauffeurs met rijbewijs CE (m/v). Na een degelijke inwerkperiode zal u instaan voor het uitvoeren van vaste routes tussen de productie in Hoogstraten en verschillende klanten. U werkt gedurende vier dagen per week van gemiddeld 9u22 per dag met daarbij wekelijks één vrije dag. Daarbij bent u flexibel in uurregeling, aangezien men levert in functie van de vraag van de klanten.

  • Keukenplaatser M/V (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Bij onze klant zal je aan de slag gaan als keukenplaatser. In deze job zal je deze taken uitvoeren: Plaatsen van keukenmeubilair zoals keukenkastjes en keukeneilanden; Plaatsen van het keukentablet in verschillende materialen; Plaatsen van de toestellen zoals microgolfoven oven en afwasmachine; Afwerken van de keuken door bijvoorbeeld stopcontacten te plaatsen; Na afloop van alle werkzaamheden de keuken volledig operationeel en opgeruimd opleveren.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Nieuwerkerken (met dienstencheques) (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Werken als huishoudhulp regio Tessenderlo? Kies voor Domestic Services! (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Waarom kies je voor ons? - een correct en eerlijk loon - werken in eigen regio - werkuren vrij te kiezen Zie aanbod voor meer voordelen! Wat verwachten wij van jou? Een betrouwbare en gemotiveerde werkkracht die correct en stipt is en respect toont voor de klant en zijn/haar woning.

  • Enthousiaste thuishulp te Wolvertem (MEISE)

    Regio: MEISE

    Bedrijf: PLUS HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Colas Belgium l Stagiair HR l HQ (SINT-AGATHA-BERCHEM)

    Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM

    Bedrijf: COLAS BELGIUM

    Type: Studentenjob

    Als administratief HR medewerk(st)er ondersteun je het HR team van onze groep bij hun verschillende administratieve taken. Je takenpakket omvat onder andere : Aanmaak en opvolging van personeelsdossiers, opmaak van arbeidscontracten Ondersteuning bij de organisatie van opleidingen, opmaak van planningen en voorstellen van deelnemerslijsten Hulp bij de rekrutering; kandidaten zoeken, bellen en mee interviewen Assistentie bij de opvolging van de evaluatiegesprekken van het personeel, de loopbanen en de organogrammen Assistentie bij de ontwikkeling en verwezenlijking van diverse HR-projecten Actualisatie van onthaalbrochures en andere HR documenten op internet/intranet. Vertalingen Nederlands/Frans

  • Pizzakoerier Student - Pizza Hut Delivery Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Studentenjob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden: je brengt de bestelling tijdig tot bij de klant je bent verantwoordelijk voor de betaling je zorgt voor een uitstekende service je werkt actief mee in de keuken

  • Passie om als student mee te helpen in een krantenwinkel! (m/v) (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een fijne en goed draaiende winkel gespecialiseerd in oa. de verkoop van boeken, tijdschriften, kranten en wenskaarten, zijn we op zoek naar een nieuwe, enthousiaste en vlotte jobstudent om bij te staan in de verkoop! Naast klanten adviseren en helpen in hun aankoop, zorg je er mee voor dat de winkel er elke dag piekfijn uitziet en dat de artikelen netjes gepresenteerd worden en dat de winkelrekken worden aangevuld. Je werkt telkens op woensdag een 3-tal uurtjes mee met de zaakvoerster!

  • Studierelevante student informatica (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Ben je op zoek naar leuke studierelevante bijbaan? Lees dan zeker verder want wij zijn vanaf september op zoek naar iemand met achtergrond informatica om deze internationale start-up te Hasselt gedurende één à twee dagen per week te ondersteunen. Je taken zijn o.a.: development & testing framework opzetten & implementeren ...

  • Afdelingshoofd PVT / Hoofdverpleegkundige (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Psychiatrisch Centrum Dr. GUISLAIN

    Type: Vaste Job

    In samenwerking met de zorgmanager, kernteamleden en medewerkers organiseert en leidt u de afdeling Sprank

  • FISCAAL JURIST (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1676313-inline.html?cid=Partner_VDAB Als fiscaal jurist ben je verantwoordelijk voor de fiscale en juridische begeleiding van overnames. Daarbij begeleid je reorganisaties en stel je de contracten op betreffende partnerships, aandeelhouders- en managementovereenkomsten, enz. Je verleent ook advies en ondersteunt dossierbeheerders. Verder behandel je aanvragen van rulings en doe je nazicht van belastingsaangiftes Voor onze klant, een snelgroeiende en stabiele speler in de dienstverlenende sector, zijn wij vanuit Hays Antwerpen op zoek naar een ambitieuze en gedreven fiscaal jurist. * Ervaring in fiscaal recht * Freelance opdracht van onbepaalde duur * Mogelijkheid tot toetreding als vennoot Voor onze klant, een snelgroeiende en stabiele speler in de dienstverlenende sector, zijn wij vanuit Hays Antwerpen op zoek naar een ambitieuze en gedreven fiscaal jurist. Als fiscaal jurist ben je verantwoordelijk voor de fiscale en juridische begeleiding van overnames. Daarbij begeleid je reorganisaties en stel je de contracten op betreffende partnerships, aandeelhouders- en managementovereenkomsten, enz. Je verleent ook advies en ondersteunt dossierbeheerders. Verder behandel je aanvragen van rulings en doe je nazicht van belastingsaangiftes. De ideale kandidaat heeft ongeveer 7 à 10 jaar ervaring als fiscaal jurist. Je bent gedreven en staat open voor een boeiende en afwisselende uitdaging. Daarbij kan je je flexibel opstellen en ben je enthousiast. De ideale kandidaat kan ook op zelfstandige basis werken. Je komt terecht in een dynamische en gedigitaliseerde werkomgeving, waar je de mogelijkheid hebt om op termijn vennoot te worden van de vennootschap. Onze klant biedt een vast contract gecombineerd met een mooie verloning en extralegale voordelen. Ben jij de fiscaal jurist die we zoeken? Contacteer dan snel Thomas Vos van Hays Antwerpen. Indien dit niet de vacature is waar jij naar op zoek bent, voeg Thomas Vos dan toe op Linkedin en blijf zo op de hoogte van andere vacatures.

Zoek naar antwoorden van E + E Corporate Consulting in sociale netwerken
Look for responds of E + E Corporate Consulting in social networks

Lees alle opmerkingen voor E + E Corporate Consulting. Laat een reactie achter voor E + E Corporate Consulting. E + E Corporate Consulting bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for E + E Corporate Consulting. Leave a respond for E + E Corporate Consulting. E + E Corporate Consulting on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie E + E Corporate Consulting op de google maps. Adres en contacten E + E Corporate Consulting
Location of E + E Corporate Consulting on the google maps. Address and contacts of E + E Corporate Consulting

Andere gerelateerde bedrijven als come E + E Corporate Consulting E + E Corporate Consulting: HAIRFASHION STUDIO | FA. GIGOT | LA DOYENNE LI?GEOISE | EDWIN DE MAESSCHALCK | JEAN DE KLERCK

Other related companies as E + E Corporate Consulting: HAIRFASHION STUDIO | FA. GIGOT | LA DOYENNE LI?GEOISE | EDWIN DE MAESSCHALCK | JEAN DE KLERCK

E + E Corporate Consulting is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is E + E Corporate Consulting, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09371032714. Het bedrijf E + E Corporate Consulting bevindt zich op het adres: Lange Beeldekensstraat 59; 2060; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 812,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 839,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Data processing - Consultants. Producten gemaakt in E + E Corporate Consulting zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van E + E Corporate Consulting is Depotinstellingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van E + E Corporate Consulting is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van E + E Corporate Consulting, openstaande posities, locatie van E + E Corporate Consulting op de kaart.

E + E Corporate Consulting is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is E + E Corporate Consulting, company assigned to the tax number BE09371032714. The company E + E Corporate Consulting is located at the address: Lange Beeldekensstraat 59; 2060; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 812,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 839,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Data processing - Consultants. Products created in E + E Corporate Consulting were not found.
The main activity of E + E Corporate Consulting is Depository Institutions, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of E + E Corporate Consulting is not available. You also can look at reviews of E + E Corporate Consulting, open positions, location of E + E Corporate Consulting on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over E + E Corporate Consulting, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf E + E Corporate Consulting, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about E + E Corporate Consulting, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company E + E Corporate Consulting, employees, financial statistics.