SB MANAGEMENT & SERVICES

Contactgegevens SB MANAGEMENT & SERVICES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SB MANAGEMENT & SERVICES: address, phone, fax, email, website, opening hours

SB MANAGEMENT & SERVICES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Av De La Couronne 6 1050 Bruxelles, België

Telefoon (phone): 32.26 27 72 11 32.26 27 72 11

Fax (fax): 32.26 40 11 14 32.26 40 11 14

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SB MANAGEMENT & SERVICES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SB MANAGEMENT & SERVICES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SB MANAGEMENT & SERVICES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SB MANAGEMENT & SERVICES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SB MANAGEMENT & SERVICES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SB MANAGEMENT & SERVICES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SB MANAGEMENT & SERVICES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SB MANAGEMENT & SERVICES
Products information SB MANAGEMENT & SERVICES

BTW identificatienummer (tax): BE09955230712
Ondernemingsnummer: 5865844726
Hoofdstad (capital): 269,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 427,000,000 EUR
Werknemers (employees): 18568
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Dairy products

Product categorie (product category): Dairy products; Food and Related Products

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SB MANAGEMENT & SERVICES
(Get full report from official database of BE for SB MANAGEMENT & SERVICES)

Aanvulling soorten activiteiten voor SB MANAGEMENT & SERVICES
Addition kinds of activities for SB MANAGEMENT & SERVICES

0241. Zuivelboerderijen | Dairy farms
14990101. Amethist mijnbouw | Amethyst mining
34239917. Bladskimmers of zwembaden | Leaf skimmers or swimming pool rakes
38419907. Ultrasone medische schoonmaakapparatuur | Ultrasonic medical cleaning equipment
39999918. Granaten, hand (brandblussers) | Grenades, hand (fire extinguishers)
50320300. Tegel- en kleiproducten | Tile and clay products
97210403. Internationale zaken, provincie overheid | International affairs, county government

Werken bij SB MANAGEMENT & SERVICES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SB MANAGEMENT & SERVICES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SB MANAGEMENT & SERVICES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SB MANAGEMENT & SERVICES. Looking for open vacancies in other companies

  • Metaalarbeider - lasersnijmachine (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een metaalverwerkend bedrijf in Koekalare zoeken we een metaalarbeider voor de lasersnijmachine. De firma is gespecialiseerd in de montage van voedingsmachines. Taken pakket: Bedienen van machines Platen opleggen met de brug Stukken afruimen

  • Productiemedewerkers gezocht VOLVO TRUCKS ! (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: SYNERGIE VOLVO TRUCKS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als productiemedewerker bij Volvo sta je in voor de montage en assemblage van de vrachtwagens. Je werkt in teamverband en houdt je daarbij aan de veiligheidsinstructies.

  • Juridisch-Administratief Dossierbeheerder (M/F) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Juridisch-Administratief Dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en juridische opvolging van de zowel nieuwe als bestaande dossiers. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een vastgoedontwikkelaar gelegen in Kortrijk. Ze staan bekend als een klassieke ontwikkelaar. Om een professionele werking te garanderen en om de projecten zo optimaal mogelijk te kunnen opvolgen zijn ze op zoek naar een nieuwe werknemer om hun team te versterken. Omschrijving Als Juridisch-Administratief Dossierbeheerder ben jij de ondersteunende schakel binnen het ontwikkelingsteam. Jij staat in voor de administratieve en juridische opvolging van de nieuwe en bestaande dossiers. Jouw voornaamste taken zijn: Jij bent verantwoordelijk voor het screenen van de nieuwe dossiers die binnenkomen. Je analyseert de markt om te onderzoeken indien het project al dan niet haalbaar is door middel van haalbaarheidsstudies en rendementsonderzoeken Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van contracten Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van verkoopsdossiers De administratieve opvolging

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO ZEVENEKEN (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Zorgzame gezellige huishoudhulpen Regio Herenthout (HERENTHOUT)

    Regio: HERENTHOUT

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet 2018 goed in en contacteer ons! Wie zijn wij? Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Herenthout, Noorderwijk, Olen, Itegem, Morkhoven, Wiekevorst, Herentals Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Huishoudhulp dienstencheques Zwevegem - Sint Denijs en randgemeenten (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Zorgzame gezellige huishoudhulpen Regio Nijlen (NIJLEN)

    Regio: NIJLEN

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet 2018 goed in en contacteer ons! Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ENTHOUSIASTE ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Herenthout, Noorderwijk, Olen, Itegem, Morkhoven, Wiekevorst, Herentals, Itegem, Bevel, Grobbendonk, Nijlen Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Lesgever groepslessen spinning en/of dans- bijverdienste (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Studentenjob

    Voor een sport- en fitnesscomplex in Tongeren zijn we op zoek naar een lesgever voor groepslessen spinning en/of dans. Je bereidt zelf je les voor en zorgt voor voldoende variatie en uitdaging. Verder informeer je de klant correct over lopende acties, tarieven, abonnementen,... Voor spinning gaan de lessen door op dinsdag, woensdag en zondag. Voor dans op woensdag.

  • STUDENT - ANIMATIES SCHWEPPES (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept werd 29 jaar geleden geboren en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde in de Fieldmarketingsector. Onze expertise ligt in het verhogen van merkbekendheid, visibiliteit en verkoop. Heb je altijd al deel uit willen uitmaken van een jong, dynamisch team ? Dan is Schweppes Orangina zeker iets voor jou! WIJ ZOEKEN: Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van animatrices/animateurs om aan de hand van leuke degustaties de nieuwe producten van Schweppes te introduceren op de winkelvloer. Het is belangrijk om tijdens de hele periode vrij te zijn, telkens op vrijdag en zaterdag.

  • Site Supervisor / Werfleider regio Antwerpse Haven (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: People 4 Projects

    Type: Vaste Job

    P4P is op zoek naar een Site Supervisor / Werfleider in de Antwerpse Haven. FUNCTIEBESCHRIJVING: Als Site Supervisor / Werfleider sta je in voor de organisatie, voorbereiding, planning en het optimaal benutten van de capaciteit gedurende projecten op de werf. Je geeft leiding aan een aantal brigadiers, die op hun beurt een team elektriciens, monteurs en meet- en regeltechniekers aansturen. Je volgt de werkzaamheden nauw op en vormt het eerste aanspreekpunt voor de klant, projectleiding en leveranciers. Je geeft advies aan de brigadiers tijdens hun werkvoorbereiding. Je verzorgt de bestellingen van materialen. Je staat in voor de opvolging en de controle van de uitvoering van de werken met bijzondere aandacht voor: veiligheid, kwaliteit, planning en kostprijs. Je beheert de nodige administratie. Je rapporteert aan de Site Manager of de Project Manager.

  • Project Consultant/Functioneel Analist (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: ASSUSOFT

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van een Assusoft Project Team, onder leiding van een ervaren Senior Consultant. Initieel zal u werken aan kleinere opdrachten. Na opleiding in de materie en systemen zal u gaandeweg worden ingeschakeld in grotere opdrachten en projecten. Uiteindelijk zal u de kans krijgen om zelf de volledige verantwoordelijkheid van projecten te dragen. Enkele aspecten van de jobinhoud: Uitbreiden van de bestaande klantenportfolio,ofwel door implementatie van het pakket bij nieuwe klanten, ofwel door het toevoegen van extra modules bij bestaande klanten in diverse sectoren Klanten assisteren en begeleiden bij vragen (aanpassingen, …) in verband met de software en actief mee op zoek gaan naar nieuwe opportuniteiten waarbij onze software een ondersteuning kan bieden Functionele vraagstukken van klanten analyseren Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen en op basis van deze analyse, nagaan in welke mate een specifieke oplossing generiek kan worden toegepast bij andere klanten Vanuit de ervaring met bestaande klanten voorstellen ter verbetering van de software uitwerken Vorm geven aan en verfijnen van werkmethodieken binnen Assusoft NV

  • SII Belgium - .NET Developer (SINT-STEVENS-WOLUWE)

    Regio: SINT-STEVENS-WOLUWE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    How we see your role   In the role of .NET developer at Sii Belgium you will be responsible for the design, development and maintenance of various web applications. You will be responsbile for some specific client projects. You develop mainly in C# and you put your knowledge to work in order to deliver high quality business critical digital applications. You'll work in team alongside other passionate .NET developers dedicated to delivering high quality results. Based upon your preferences and ambition, the possibility exists to evolve more into portal technology.   Your main accountabilities will include Contribute in the design and outlining of .NET sites & web applications (with the analyst and / or architect) Deliver superb .NET web applications according to agreed planning and budget Develop qualitative .NET based sites that exceed all customers' expectations Add value to the sales cycle by giving input to your commercial colleagues (presales) Add constantly to the .NET competency within Sii Belgium Support the Project Manager during the estimation process Train customers and users   Assets we would like you to hold Higher education in IT (minimum Bachelor level) A broad interest in developing web sites and web applications General best practices and design practices Familiar with Agile methodology such as Scrum; TDD Good knowledge of .NET framework 3.5 or later Experienced in .NET, ASP.NET MVC, ASP.NET web API and C# development HTML5, CSS frameworks (Bootstrap, ...), JavaScript frameworks (JQuery, Angular JS, REACT JS...) Good knowledge of SQL Server and Azure XML, UML knowledge is a plus Knowledge of Xamarin/Cordova and cross-platform mobile frameworks is another ace up your sleeve.   Personal skills Communication skills in both national languages and in English You are a team player who is not afraid of working autonomously Motivated to learn and evolve professionally Accuracy and quality consciousness Customer oriented by nature

Zoek naar antwoorden van SB MANAGEMENT & SERVICES in sociale netwerken
Look for responds of SB MANAGEMENT & SERVICES in social networks

Lees alle opmerkingen voor SB MANAGEMENT & SERVICES. Laat een reactie achter voor SB MANAGEMENT & SERVICES. SB MANAGEMENT & SERVICES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SB MANAGEMENT & SERVICES. Leave a respond for SB MANAGEMENT & SERVICES. SB MANAGEMENT & SERVICES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SB MANAGEMENT & SERVICES op de google maps. Adres en contacten SB MANAGEMENT & SERVICES
Location of SB MANAGEMENT & SERVICES on the google maps. Address and contacts of SB MANAGEMENT & SERVICES

Andere gerelateerde bedrijven als come SB MANAGEMENT & SERVICES SB MANAGEMENT & SERVICES: KURT SMITS | BEECKMAN DE VOS | COIFFURE LAURENCE | Telstar Home Decoration | ANNE GODON

Other related companies as SB MANAGEMENT & SERVICES: KURT SMITS | BEECKMAN DE VOS | COIFFURE LAURENCE | Telstar Home Decoration | ANNE GODON

SB MANAGEMENT & SERVICES is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SB MANAGEMENT & SERVICES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09955230712. Het bedrijf SB MANAGEMENT & SERVICES bevindt zich op het adres: Av De La Couronne 6 1050 Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 18568 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 269,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 427,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Dairy products; Food and Related Products. Lijst met producten zijn Dairy products.
De hoofdactiviteit van SB MANAGEMENT & SERVICES is Automotive Reparatie, Diensten en Parkeren, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SB MANAGEMENT & SERVICES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SB MANAGEMENT & SERVICES, openstaande posities, locatie van SB MANAGEMENT & SERVICES op de kaart.

SB MANAGEMENT & SERVICES is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is SB MANAGEMENT & SERVICES, company assigned to the tax number BE09955230712. The company SB MANAGEMENT & SERVICES is located at the address: Av De La Couronne 6 1050 Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 18568 employees work in this company. Capital - 269,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 427,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Dairy products; Food and Related Products. List of products are Dairy products.
The main activity of SB MANAGEMENT & SERVICES is Automotive Repair, Services and Parking, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of SB MANAGEMENT & SERVICES is not available. You also can look at reviews of SB MANAGEMENT & SERVICES, open positions, location of SB MANAGEMENT & SERVICES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SB MANAGEMENT & SERVICES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SB MANAGEMENT & SERVICES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SB MANAGEMENT & SERVICES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SB MANAGEMENT & SERVICES, employees, financial statistics.