Mercatron Marketing & Management

Particuliere bedrijvenPersoonlijke Dienstverlening • Mercatron Marketing & Management
Private companiesPersonal Services • Mercatron Marketing & Management

Contactgegevens Mercatron Marketing & Management: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Mercatron Marketing & Management: address, phone, fax, email, website, opening hours

Mercatron Marketing & Management

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Nijverheidslaan 1; 3290; Diest, België

Telefoon (phone): 013 32 31 91; 013 35 52 02; 013 35 52 03 (+32-013 32 31 91; 013 35 52 02; 013 35 52 03) 013 32 31 91; 013 35 52 02; 013 35 52 03 (+32-013 32 31 91; 013 35 52 02; 013 35 52 03)

Fax (fax): 013 32 31 93; 013 32 77 81; 013 52 31 93 (+32-013 32 31 93; 013 32 77 81; 013 52 31 93) 013 32 31 93; 013 32 77 81; 013 52 31 93 (+32-013 32 31 93; 013 32 77 81; 013 52 31 93)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Mercatron Marketing & Management: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Mercatron Marketing & Management"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Mercatron Marketing & Management"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Mercatron Marketing & Management, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Mercatron Marketing & Management. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Mercatron Marketing & Management, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Mercatron Marketing & Management. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Mercatron Marketing & Management
Products information Mercatron Marketing & Management

BTW identificatienummer (tax): BE08218017578
Ondernemingsnummer: 7665130615
Hoofdstad (capital): 641,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 533,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Advertising agencies & consultants; Communication consultants; Telemarketing; Direct marketing - Consultants; Management consultants; Marketing - Consultants; Market research agencies; Media centres

Product categorie (product category): Internet - Services

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Mercatron Marketing & Management
(Get full report from official database of BE for Mercatron Marketing & Management)

Aanvulling soorten activiteiten voor Mercatron Marketing & Management
Addition kinds of activities for Mercatron Marketing & Management

5072. Hardware | Hardware
204199. Meel- en andere graanmolenproducten, niet inbegrepen | Flour and other grain mill products, nec
249905. Cork- en kurkproducten | Cork and cork products
922400. Brandbescherming | Fire protection
953100. Behuisingsprogramma's | Housing programs
22410402. Beltingen, geweven of gevlochten | Beltings, woven or braided
26530203. Hempen, solide vezel: gemaakt van aangekochte materialen | Hampers, solid fiber: made from purchased materials
55510100. Motorboothandelaars | Motor boat dealers
62110205. Securities flotatie bedrijven | Securities flotation companies

Werken bij Mercatron Marketing & Management: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Mercatron Marketing & Management: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Mercatron Marketing & Management. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Mercatron Marketing & Management. Looking for open vacancies in other companies

  • CAM operator (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verzamelt de nodige grondstoffen en materialen per werkopdracht in overleg met de verantwoordelijke Je leest de opdracht in vanuit het CAD programma en converteert het naar het CAM programma van de robot of freesmachine Je zet de polyethyleen of MDF blok klaar en controleert het bereik van de robotarm Je freest maatartikelen volgens de werkprocedures, werkt ze volledig af, biedt ze ter controle aan en geeft ze door aan de werkplaats Je controleert en onderhoudt gereedschap en materialen Je onderhoudt dagelijks de eigen werkplaats, selecteert het afval en brengt het naar de daarvoor bestemde container

  • Administratief bediende (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de vervanging van een periode van zwangerschaps- en ouderschapsrust, zijn we op zoek naar een administratief medewerker op de afdeling aankoop. Je zal de category manager ondersteunen. Opstart voorzien ten laatste begin oktober en einde voorzien eind mei 2019 Je takenpakket: Je bent verantwoordelijk om het assortiment in de computerbestanden te brengen met ondersteuning van de category manager. Je ondersteunt de category manager inzake analyses, maandelijkse folder voorbereidingen, het bewaken van masterdata en marges. Je biedt ondersteuning bij het kassasysteem en houdt het gamma up-to-date.

  • Servicemonteur poorten/ zonnewering (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Infinity Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in de regio van Deinze zijn we op zoek naar een servicemonteur van poorten zonnewering. Je staat in voor het onderhoud en herstellen van de installaties. Je hebt zowel ervaring in techniek en elektriciteit. Je denkt analytisch en probleemoplossend. Je staat de klant te woord. Je hebt geen hoogtevrees.

  • Schrijnwerker dak (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: QJOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je staat in voor het algemeen schrijnwerk met betrekking tot hellende daken - De onderdelen van de constructie op de werf assembleren en monteren, controleren en aanpassen - Houten onderdelen en structuren vervaardigen: Houten dakbedekking en buitenschrijnwerk (dakvensters, goten, , houten gevels, …)

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Lochristi solliciteer per sms (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Werken als huishoudhulp Westmeerbeek (WESTMEERBEEK)

    Regio: WESTMEERBEEK

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Huishoudhulp regio Ardooie (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.

  • LESGEVER KLEUTERZWEMMEN (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Sportwerk Vlaanderen

    Type: Studentenjob

    Ben je sportief en enthousiast ingesteld? Ben je op zoek naar een leuke en afwisselende job in de sport? Dan ben je bij Sportwerk Vlaanderen aan het juiste adres! Sportwerk Vlaanderen werkt samen met een team van vaste en losse sportlesgevers. Losse sportlesgevers zijn sportlesgevers die op (on)regelmatige basis voor Sportwerk Vlaanderen werken. Voor een lessenreeks kleuterzwemmen op vrijdag (start 9/11) van 13:45-14:45uur in Maldegem zijn we op zoek naar een losse lesgever. De lessen worden gegeven aan gedetineerden. Zin om Sportwerker te worden? Join our team!

  • Vertegenwoordiger / Verkoper (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: PRIBON

    Type: Studentenjob

    We zoeken een mondig & joviaal iemand die onze producten (kassa- en bancontact rollen) gaat voorstellen aan horecazaken en winkeliers. Zit verkopen in je bloed en ben jij resultaatgericht? Je werkt 4u tot 8u per week wanneer dit schikt naar jouw agenda (binnen de maten van het mogelijke).

  • JOBSTUDENT MAGAZIJNMEDEWERKER SEPTEMBER (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: MALU NV

    Type: Studentenjob

    Je staat samen met je collega's in voor het laden en lossen van containers (bulk goederen) en vrachtwagens. Alsook het palletiseren van de goederen. Je werkt van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u. Geen weekendwerk.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van Mercatron Marketing & Management in sociale netwerken
Look for responds of Mercatron Marketing & Management in social networks

Lees alle opmerkingen voor Mercatron Marketing & Management. Laat een reactie achter voor Mercatron Marketing & Management. Mercatron Marketing & Management bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Mercatron Marketing & Management. Leave a respond for Mercatron Marketing & Management. Mercatron Marketing & Management on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Mercatron Marketing & Management op de google maps. Adres en contacten Mercatron Marketing & Management
Location of Mercatron Marketing & Management on the google maps. Address and contacts of Mercatron Marketing & Management

Andere gerelateerde bedrijven als come Mercatron Marketing & Management Mercatron Marketing & Management: FORTIS | D'Hooge R | Schoevaerts | GAR HET SAS | Melico BVBA

Other related companies as Mercatron Marketing & Management: FORTIS | D'Hooge R | Schoevaerts | GAR HET SAS | Melico BVBA

Mercatron Marketing & Management is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Mercatron Marketing & Management, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08218017578. Het bedrijf Mercatron Marketing & Management bevindt zich op het adres: Nijverheidslaan 1; 3290; Diest. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 641,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 533,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Internet - Services. Lijst met producten zijn Advertising agencies & consultants; Communication consultants; Telemarketing; Direct marketing - Consultants; Management consultants; Marketing - Consultants; Market research agencies; Media centres.
De hoofdactiviteit van Mercatron Marketing & Management is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Mercatron Marketing & Management is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Mercatron Marketing & Management, openstaande posities, locatie van Mercatron Marketing & Management op de kaart.

Mercatron Marketing & Management is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is Mercatron Marketing & Management, company assigned to the tax number BE08218017578. The company Mercatron Marketing & Management is located at the address: Nijverheidslaan 1; 3290; Diest. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 641,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 533,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Internet - Services. List of products are Advertising agencies & consultants; Communication consultants; Telemarketing; Direct marketing - Consultants; Management consultants; Marketing - Consultants; Market research agencies; Media centres.
The main activity of Mercatron Marketing & Management is Personal Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Mercatron Marketing & Management is not available. You also can look at reviews of Mercatron Marketing & Management, open positions, location of Mercatron Marketing & Management on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Mercatron Marketing & Management, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Mercatron Marketing & Management, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Mercatron Marketing & Management, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Mercatron Marketing & Management, employees, financial statistics.