Bureaux Viatour

Contactgegevens Bureaux Viatour: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bureaux Viatour: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bureaux Viatour

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue du Parc 23 Box 41; 4020; Liège 1 (Liège 2), België

Telefoon (phone): 04 342 48 22 (+32-04 342 48 22) 04 342 48 22 (+32-04 342 48 22)

Fax (fax): +32 (2) 798-81-67 +32 (2) 798-81-67

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bureaux Viatour: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bureaux Viatour"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bureaux Viatour"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bureaux Viatour, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bureaux Viatour. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bureaux Viatour, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bureaux Viatour. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bureaux Viatour
Products information Bureaux Viatour

BTW identificatienummer (tax): BE02245025634
Ondernemingsnummer: 6197631835
Hoofdstad (capital): 487,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 226,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in Bureaux Viatour zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Internet - Services

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bureaux Viatour
(Get full report from official database of BE for Bureaux Viatour)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bureaux Viatour
Addition kinds of activities for Bureaux Viatour

551100. Nieuwe en gebruikte autodealers | New and used car dealers
14559903. Kaolin mijnbouw | Kaolin mining
20150901. Bologna, pluimvee | Bologna, poultry
20660101. Chocolademelk | Chocolate liquor
32290202. Ophthalmisch glas, behalve vlak | Ophthalmic glass, except flat
34959901. Meubelsveren, niet gemonteerd | Furniture springs, unassembled
35249901. Blowers en stofzuigers, gazon | Blowers and vacuums, lawn
35370102. Containers (metaal), luchtvracht | Containers (metal), air cargo
37959902. Gespecialiseerde tankcomponenten, militair | Specialized tank components, military
50870101. Kapper winkel apparatuur en benodigdheden | Barber shop equipment and supplies

Werken bij Bureaux Viatour: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bureaux Viatour: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bureaux Viatour. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bureaux Viatour. Looking for open vacancies in other companies

  • FT ADVISOR WINTERSPORT HARDWARE (m/v) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent als specialist adviseur verantwoordelijk voor professioneel advies en begeleiding van A-Z Je hebt kennis techniciteit hardware wintersport Je werkt in een voltijds systeem 38u op weekbasis Je werkt en denkt mee op vlak van verkoopadvies, visual merchandising, presentatie,… Je blijft up-to-date betreft fashion tendensen en trends Je streeft in team om een sterke kwalitatieve service te bieden aan onze klant

  • PROJECT MANAGER WAREHOUSING (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    De bestaande magazijnprocessen analyseren en evalueren Nieuwe procedures opstellen met aandacht voor kwaliteit, veiligheid en efficiëntie De lay-out van het magazijn evalueren om de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie te vergroten De verdeling en het bereik van de magazijnactiviteiten en -taken evalueren Coachen en trainen van een team van orderverzamelaars   Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in Sint-Niklaas ben ik op zoek naar een tijdelijke project manager om het warehouse te optimaliseren. Deze opdracht zal minstens 6 maand tot 1 jaar duren.  

  • Senior Booking Agent (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO ON SITE DHL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor DHL te Diegem zijn we op zoek naar een senior Booking Agent. Je werkt voltijds, afwisselen shiften: 6h-14h, 8h-16h, 9h-17h, 10h-18h, 12h-20h. Taken: Als Booking & Planning Agent moet je boekingen verwerken in de ACS systemen om de plaats die er nog op vliegtuigen en vrachtwagens is optimaal te benutten met extra pakketten. Hiervoor is er veel contact met verschillende partijen en moet je snel kunnen denken en handelen.

  • Winkelmedewerker Colruyt Wilrijk (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende verkoper is het jouw job om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je zorgt dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn en bent vriendelijk en hulpvaardig. En omdat je fier bent op je winkel, zorg je dat de winkel er altijd netjes bij ligt. Zo zorg je voor tevreden klanten die efficiënt en makkelijk hun boodschappen kunnen doen, tegen de laagste prijzen. Klanten bedienen aan de kassa en rekken bijvullen, vormen het grootste deel van je job. Toch ziet elke dag er anders uit, want elke klant is anders en heeft specifieke noden. Je helpt bij een Collishop-reservatie, organiseert degustaties, geeft informatie over een product Extra voordeel: je mag als eerste nieuwe producten ontdekken en krijgt in primeur te weten welke artikelen een Rode Prijs of Extra-korting krijgen. Dat helpt je bovendien om klanten altijd correct te informeren. Blijven leren en jezelf ontwikkelen, maken deel uit van je job. Tijdens je eerste maanden krijg je begeleiding van een peter of een meter. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om zelf je verdere ontwikkeling in handen te nemen. We investeren heel veel in onze medewerkers, want we geloven dat we als firma pas kunnen groeien als zij groeien. En we vinden het belangrijk dat onze medewerkers lang bij ons blijven en zich ook na enkele jaren even betrokken voelen.

  • Organisatorische Sales Assistant - Topklant regio Halle (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een echte topklant regio Halle zijn we op zoek naar de ideale Sales Assistant. Ben je vlot in omgang, organisatorisch en communicatief ingesteld? Ben je op zoek naar een uitdaging binnen een internationaal kader? Zijn jouw antwoorden op deze vragen ja, ja en nog eens ja? Lees zeker verder, solliciteer en wie weet ben jij de persoon die Uniek zoekt! Jouw takenpakket bestaat uit: je ondersteunt het Sales Team met allerhande administratieve taken je volgt dossiers grondig op en vult deze aan indien nodig met juiste documentatie je bent verantwoordelijk voor gegevensinvoer uitwerken van offertes aanpassingen binnen projecten doorspelen naar het sales team

  • Orderpickers voedingsbedrijf (nachtwerk) (ERPE-MERE)

    Regio: ERPE-MERE

    Bedrijf: ASAP AALST

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het picken van o.a. de broden. Dit voornamelijk in een diepvriesomgeving.

  • Rioolinspecteur (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: SYNERGIE CONSTRUCT MECHELEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf, actief binnen de bouwsector, zijn wij op zoek naar een industrïele rioolreiniger. Steek jij graag de handen uit de mouwen en heb jij geen schrik van kleine ruimtes? Solliciteer dan nu! Als medewerker industriële rioolreiniging voer je ontstoppings-, ruim- en reinigingswerken uit van industriële rioleringen, leidingen, putten, tanks, enz. Je takenpakket bestaat o.a. uit het onderhouden het zeer grondig reinigen met speciale (ultra) hoge druk reinigingstechnieken het ruimen van vuil ter voorbereiding en ondersteuning van camera-inspectie en/of frees- en renovatiewerken het uitvoeren van inspecties van rioleringsstelsels met gerobotiseerde camera's het opvolgen, verslagen en rapporteren van camerabeelden Je voert deze werkzaamheden zelfstandig uit of samen met collega's op o.a. openbare wegen, parkings en in fabrieken.

  • Poetshulp dienstencheques deeltijds of 4/5 (BUDINGEN)

    Regio: BUDINGEN

    Bedrijf: PERFECT HOME

    Type: Dienstenchequebaan

    Je gaat poetsen bij klanten thuis. Je bent sociaal ingesteld en kan je aanpassen aan de behoeftes van de klanten. Je kan zelfstandig werken en bent gemotiveerd in je job.

  • DISPATCHER BOUWFIRMA (EERNEGEM)

    Regio: EERNEGEM

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS BRUGGE

    Type: Vaste Job

    We zoeken een multitasker die in een bouwfirma wil instaan voor volgende taken : Planning van de chauffeurs Klantencontact m.b.t. de leveringen Bestellingen plaatsen

  • Zelfstandige diëtist (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: LOGOPEDIE FRAUKE VERSCHATSE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Aangezien mijn ambities en mogelijkheden het toelaten om te dromen van een multidisciplinaire praktijk, ben ik op zoek naar iemand met een vrij beroep die op zoek is naar een praktijkruimte. Dit mag een kinesist(e), psycholo(o)g(e), diëtist(e) en/of ergotherapeut(e) zijn. Ik geloof steevast in de positieve werking van een multidisciplinaire praktijk. Ik huur het onderste gedeelte van een appartementsgebouw. Hierbij horen 3 bureaus, een wachtruimte, een toilet en een kleine keuken. Ik gebruik voorlopig slechts 1 ruimte. De andere 2 bureaus staan vrij. De praktijkruimte is gelegen op een belangrijke weg in Zulte en is hierdoor ook vrij zichtbaar. Ik bied een eigen ruimte aan en de mogelijkheid om op zelfstandige basis je beroep uit te oefenen. Je bepaalt zelf de te presteren uren en dagen en je breidt naar believen je uurrooster uit.

  • Arts preventieve geneeskunde (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671958-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Je onderzoekt medewerkers en neemt desgevallend preventieve maatregelen effen ter voorkoming van ziekten en spoort eventueel vroegtijdig ziekten en afwijkingen op. Je draagt actief bij aan de preventie van ziekten en afwijkingen door patiënten te adviseren over voeding, beweging/lichamelijke oefening, hygiëne en algemene gezondheid. Je legt de bevindingen vast in een elektronisch medisch dossier en draagt zorg voor het bijhouden en registreren van medische patiëntgegevens. Je vraagt laboratoriumtests en vooraf door de werkgever bepaalde preventieve diagnostische tests aan en analyseert de resultaten. Je verleent medische en administratieve bijstand bij arbeidsongevallen Je doet dringende medische urgenties, indien niet kan worden gewacht tot een afspraak bij de huisarts. Je draagt mee bij aan het algemene welzijn van onze medewerkers Je beschikt over een basisdiploma geneeskunde; klinische ervaring en ECG-opleiding zijn een meerwaarde. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans (gesproken en geschreven). Je hebt een goede kennis van courante PC-toepassingen Je kan zelfstandig werken, bent empathisch, en hebt een luisterend oor. Je staat open voor psychosociale problemen. Ervaring in de psychosociale sector is een troef. Je werkt nauwkeurig en efficiënt en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je kan je anderhalve dag / week vrijmaken Je werkt op zelfstandige basis, volgens de barema’s van het RIZIV.

  • Montreal Associates - Devops Solution Architect (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Montreal Associates is looking for a Devops Solution Architect for a client based in Brussels.     Job Description   We are looking or a Devops Solution Architect to design processes to support the continuous integration/delivery of applications and services.  Key areas /experience: CI/CD design, implementation and defining best practice Automating the scaling, management and employment of CI/CD Integrating testing methodologies into CD pipelines Utilizing REST APIs to integrate CI, testing and deployments systems Configuration of RHEL Linux/VMware Lead client engagements to improve Devops environments across functional areas Implement Devops pipeline tools in support of client needs Present a broad knowledge across various products across the Devops spectrum Work closely with different organizations at clients Implement solutions for automation of application build, test, deployment,   Profile Jenkins, Github RHEL Linux VMware Docker, Chef, Kubernetes Gradle, Apache Ant, Jenkins, Maven, RPM, Bower, NPM Groovy, Bash, Perl, Python, Ruby, PowerShell    Details Location : Brussels Duration: 3 months + extension Starting date: ASAP Language: English Reference: Mcau - 37652    If you are interested by this position of DevOps Solution Architect and available, you can send your updated CV via the button below.      Montreal Associates (Systems) Ltd and its affiliates Montreal Associates GMBH and Montreal Associates (Systems) S.L., operate Employment Businesses and Agencies (collectively referred for the purpose of this disclaimer as the "Montreal Associates Group"). All personal data received from applicants to the roles we advertise will be treated in accordance with the Montreal Associates Group's Privacy Notice which can be found on our company website https://www.montrealassociates.com/privacy-policy. By submitting personal data to any company within the Montreal Associates Group, the applicant is explicitly agreeing to the use of such data by the Montreal Associates Group and to the transfer of such data to and from the Montreal Associates Group companies within the UK and Europe in connection with the fulfilment of the applicant's voluntary requests, and the fulfilment of other job opportunities that match the applicant's profile, and confirms that they may be contacted about such job opportunities. We will not pass the applicant's data to any third party without their verbal or written permission to do so.

Zoek naar antwoorden van Bureaux Viatour in sociale netwerken
Look for responds of Bureaux Viatour in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bureaux Viatour. Laat een reactie achter voor Bureaux Viatour. Bureaux Viatour bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bureaux Viatour. Leave a respond for Bureaux Viatour. Bureaux Viatour on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bureaux Viatour op de google maps. Adres en contacten Bureaux Viatour
Location of Bureaux Viatour on the google maps. Address and contacts of Bureaux Viatour

Andere gerelateerde bedrijven als come Bureaux Viatour Bureaux Viatour: Martine | DIANE VAN ANTWERPEN | Eraly P | Janssen W | FILIP GRUYAERT

Other related companies as Bureaux Viatour: Martine | DIANE VAN ANTWERPEN | Eraly P | Janssen W | FILIP GRUYAERT

Bureaux Viatour is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Bureaux Viatour, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02245025634. Het bedrijf Bureaux Viatour bevindt zich op het adres: Rue du Parc 23 Box 41; 4020; Liège 1 (Liège 2). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 487,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 226,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Internet - Services. Producten gemaakt in Bureaux Viatour zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bureaux Viatour is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bureaux Viatour is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bureaux Viatour, openstaande posities, locatie van Bureaux Viatour op de kaart.

Bureaux Viatour is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is Bureaux Viatour, company assigned to the tax number BE02245025634. The company Bureaux Viatour is located at the address: Rue du Parc 23 Box 41; 4020; Liège 1 (Liège 2). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 487,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 226,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Internet - Services. Products created in Bureaux Viatour were not found.
The main activity of Bureaux Viatour is United States Postal Service, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Bureaux Viatour is not available. You also can look at reviews of Bureaux Viatour, open positions, location of Bureaux Viatour on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bureaux Viatour, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bureaux Viatour, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bureaux Viatour, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bureaux Viatour, employees, financial statistics.