DELAWARE CONSULTING CVBA

Contactgegevens DELAWARE CONSULTING CVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DELAWARE CONSULTING CVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

DELAWARE CONSULTING CVBA

Regio (region): Kortrijk, België

Adres (address): 8500-Kortrijk, België

Telefoon (phone): 056-27.44.44 (+32-056-27.44.44) 056-27.44.44 (+32-056-27.44.44)

Fax (fax): 056-27.44.48 (+32-056-27.44.48) 056-27.44.48 (+32-056-27.44.48)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DELAWARE CONSULTING CVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DELAWARE CONSULTING CVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DELAWARE CONSULTING CVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DELAWARE CONSULTING CVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DELAWARE CONSULTING CVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DELAWARE CONSULTING CVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DELAWARE CONSULTING CVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DELAWARE CONSULTING CVBA
Products information DELAWARE CONSULTING CVBA

BTW identificatienummer (tax): BE02641357421
Ondernemingsnummer: 3547454833
Hoofdstad (capital): 823,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 606,000 EUR
Werknemers (employees): 250
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Producten die in DELAWARE CONSULTING CVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DELAWARE CONSULTING CVBA
(Get full report from official database of BE for DELAWARE CONSULTING CVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor DELAWARE CONSULTING CVBA
Addition kinds of activities for DELAWARE CONSULTING CVBA

223103. Vouw-, doek- en bekledingsstoffen: wol | Felts, blanketing and upholstery fabrics: wool
10610300. Molybdeenmalmwinning | Molybdenum ores mining
20990101. Ahornsiroop | Maple syrup
24991202. Bussen, hout | Bushings, wood
38610210. Wassen, fotografische druk en film | Washers, photographic print and film
94510404. Administratie van veteranenzaken, lokale overheid | Administration of veterans' affairs, local government

Werken bij DELAWARE CONSULTING CVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DELAWARE CONSULTING CVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DELAWARE CONSULTING CVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DELAWARE CONSULTING CVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Kapper M/V (AFSNEE)

    Regio: AFSNEE

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Wassen, knippen, kleuringen en andere bewerkingen van zowel dames, heren als kinderkapsels. - U kan zelfstandig werken. - Flexibele ingesteldheid en verzorgd voorkomen. - Het kapsel vanuit verschillende hoeken aan de klant tonen en de mening van de klant vragen - Behandelingen, haarproducten en -accessoires aan een klant voorstellen en de klant adviseren - De haardiagnose stellen, het wassen voorbereiden en het haar wassen - Het haar vorm of volume geven (krullen, brushen, ...), opkammen, fixeren of glans geven (lak, gel, ...) - Behandelingen, verzorgingen en producten bij klanten promoten en verkopen - Kleurings- en ontkleuringsproducten klaarmaken en aanbrengen (lokken, ...) - Een permanent aanbrengen - Het salon schoonmaken, producten en materieel opruimen en de schappen en de werktafel opnieuw aanvullen - Behandelingen uitvoeren: Vlechten en gelegenheidskapsels uitvoeren - De klant verwelkomen en installeren - Het haar knippen (opknippen, uitdunnen, pikeren, …) - De wensen over het kapsel bepalen (snit, kleuring, behandeling, ...) De klant adviseren (kenmerken, inplanting van de haren, ...)

  • Monteur/plaatser (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Itzu Jobs NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant te Beveren, een grote speler in garagepoorten, rolluiken, e.d. is op zoek naar ervaren monteurs/plaatsers. Achtergrond of kennis van elektromechanica is mooi meegenomen, doorzettingsvermogen en enthousiasme een must ! Je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring opgedaan binnen deze functie

  • Keukenoperator voor voedingsbedrijf / voltijds / 2 ploegen / Olen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Synergie Geel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf in Olen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde keukenoperator. Je staat in voor de bereiding en aanlevering van verschillende ingrediënten en sauzen voor de kant- en klaar maaltijden m.b.v. machines en installaties. Je zorgt ervoor dat de continuïteit van het productieproces gegarandeerd kan worden, conform de kwaliteitsvereisten.

  • Gemotiveerde arbeider wegenbouw (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Diest zijn we op zoek naar een gemotiveerde handlanger wegenbouw.  Je komt terecht in een jonge, groeiende firma met een familiale werksfeer!  Je staat in voor volgende taken:  straten opbreken riolering leggen bestrating terugleggen funderingen plaatsen koffers maken klinkers leggen & borduren plaatsen De firma doet verkavelingen, parkings aanleggen, openbare aanbestedingen, .... 

  • Poetshulp Zottegem 38u (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: POETSHULP ZUID-OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor gezinnen in Zottegem zijn wij op zoek naar gemotiveerde poetshulpen die hen willen bijstaan bij het wekelijkse onderhoud van hun woning. Dit binnen het systeem van de dienstencheques. Je bepaalt zelf de dagen waarop je wenst te werken. Zelfs een co-ouderschapscontract is mogelijk! Interesse? Liesbet, Jana of Rosalie nodigen je graag uit voor een gesprek.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in EDEGEM/MORTSEL/HOVE - uitstekend betaald (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Bonheiden (BONHEIDEN)

    Regio: BONHEIDEN

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, ... bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen, ... op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega's tewerkstelling in Bonheiden en omgeving

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in HOFSTADE – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HOFSTADE)

    Regio: HOFSTADE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Shift Manager (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: McDONALD'S

    Type: Vaste Job

    Het leiden van een team met als doel het bereiken van een kwalitatieve en snelle service van de klanten. Je staat hoofdzakelijk op de werkvloer met beperkte administratieve taken. In team werken en een team leiden. Het leveren van een goede service naar de klanten toe. Voorraadbeheer. Instaan voor opleiding en begeleiding. Hygiënische normen rond voedselveiligheid naleven.

  • Tekenaar / ontwerper machinebouw (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: TALENT ANGELS

    Type: Vaste Job

    Je krijgt opdrachten van verschillende types klanten om maatwerk uit te tekenen in aluminium of andere metaalsoorten Je doet mee de opmetingen voor het project Wanneer het order binnen is, ga je mee naar de klant om te luisteren naar de noden Je vertaalt de behoefte van de klant naar het ontwerp Je tekent in 3D met One Space Design en maakt daarna de nodige stuktekeningen voor productie (60%) Je communiceert nauw met de productieverantwoordelijke Je doet de bestelling van stukken of onderdelen

  • Kapper - kapster op zelfstandige basis (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: AZ Sint-Maarten

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functie Je bent, in functie van het aantal aanvragen, beschikbaar op maandag en vrijdag, telkens voor- en/of namiddag. Je kan telkens de dag op voorhand de aanvragen checken. Door het ziekenhuis wordt op niveau van elke verpleegeenheid een lokaal voorzien met de nodige faciliteiten (lavabo met aangepaste kraan, warm/koud water, doorgaans droogkap). Je voorziet zelf in de gebruikelijke verzorgingsproducten, klein materieel en handdoeken die gebruikt worden bij kleuringen. Andere handdoeken worden door het ziekenhuis voorzien. Indien de toestand van de patiënt het niet toelaat om zich buiten de kamer te kunnen verplaatsen, verzorg je de patiënt op de kamer. Profiel Je onderschrijft onze kernwaarden - openheid, respect, kwaliteit, ambitie en samenwerking - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt. Contractvoorwaarden De tarieven van de prestaties worden vastgelegd door het ziekenhuis (jaarlijks indexeerbaar). Er gebeurt een afdracht van 15% voor gebruik van lokalen en voor administratieve kosten. De inning gebeurt via het ziekenhuis Meer weten over de inhoud van deze functie?Contacteer Jakob Jaeken, clusterverantwoordelijke zorg, telefonisch op 015/89.11.83

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van DELAWARE CONSULTING CVBA in sociale netwerken
Look for responds of DELAWARE CONSULTING CVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor DELAWARE CONSULTING CVBA. Laat een reactie achter voor DELAWARE CONSULTING CVBA. DELAWARE CONSULTING CVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DELAWARE CONSULTING CVBA. Leave a respond for DELAWARE CONSULTING CVBA. DELAWARE CONSULTING CVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DELAWARE CONSULTING CVBA op de google maps. Adres en contacten DELAWARE CONSULTING CVBA
Location of DELAWARE CONSULTING CVBA on the google maps. Address and contacts of DELAWARE CONSULTING CVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come DELAWARE CONSULTING CVBA DELAWARE CONSULTING CVBA: Assutronics BVBA | CشTة COIFFURE | Cleys Interieurinrichting | GARAGE CREER | FRANS DE VRIENT

Other related companies as DELAWARE CONSULTING CVBA: Assutronics BVBA | CشTة COIFFURE | Cleys Interieurinrichting | GARAGE CREER | FRANS DE VRIENT

DELAWARE CONSULTING CVBA is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio Kortrijk, België. De volledige naam van het bedrijf is DELAWARE CONSULTING CVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02641357421. Het bedrijf DELAWARE CONSULTING CVBA bevindt zich op het adres: 8500-Kortrijk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 250 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 823,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 606,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in DELAWARE CONSULTING CVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DELAWARE CONSULTING CVBA is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DELAWARE CONSULTING CVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DELAWARE CONSULTING CVBA, openstaande posities, locatie van DELAWARE CONSULTING CVBA op de kaart.

DELAWARE CONSULTING CVBA is a company, that was registered 2003 in Kortrijk region, Belgium. Full name of company is DELAWARE CONSULTING CVBA, company assigned to the tax number BE02641357421. The company DELAWARE CONSULTING CVBA is located at the address: 8500-Kortrijk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 250 employees work in this company. Capital - 823,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 606,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in DELAWARE CONSULTING CVBA were not found.
The main activity of DELAWARE CONSULTING CVBA is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of DELAWARE CONSULTING CVBA is not available. You also can look at reviews of DELAWARE CONSULTING CVBA, open positions, location of DELAWARE CONSULTING CVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DELAWARE CONSULTING CVBA, Kortrijk: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DELAWARE CONSULTING CVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DELAWARE CONSULTING CVBA, Kortrijk: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DELAWARE CONSULTING CVBA, employees, financial statistics.