VIEUJEAN ASSURANCES

Contactgegevens VIEUJEAN ASSURANCES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VIEUJEAN ASSURANCES: address, phone, fax, email, website, opening hours

VIEUJEAN ASSURANCES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Renory 26; 4031; Liège 1 (Angleur), België

Telefoon (phone): 04 343 40 35; 04 343 41 56 (+32-04 343 40 35; 04 343 41 56) 04 343 40 35; 04 343 41 56 (+32-04 343 40 35; 04 343 41 56)

Fax (fax): 04 344 11 43 (+32-04 344 11 43) 04 344 11 43 (+32-04 344 11 43)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VIEUJEAN ASSURANCES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VIEUJEAN ASSURANCES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VIEUJEAN ASSURANCES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VIEUJEAN ASSURANCES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VIEUJEAN ASSURANCES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VIEUJEAN ASSURANCES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VIEUJEAN ASSURANCES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VIEUJEAN ASSURANCES
Products information VIEUJEAN ASSURANCES

BTW identificatienummer (tax): BE08294372558
Ondernemingsnummer: 9892608642
Hoofdstad (capital): 544,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 511,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in VIEUJEAN ASSURANCES zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Insurance Agents and Brokers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VIEUJEAN ASSURANCES
(Get full report from official database of BE for VIEUJEAN ASSURANCES)

Aanvulling soorten activiteiten voor VIEUJEAN ASSURANCES
Addition kinds of activities for VIEUJEAN ASSURANCES

737600. Computer faciliteiten management | Computer facilities management
20769902. Kokosnootolie | Coconut oil
25319902. Banken voor openbare gebouwen | Benches for public buildings
48419902. Gesloten circuit televisie diensten | Closed circuit television services
50159903. Wielen, gebruikt: motorvoertuig | Wheels, used: motor vehicle
55119901. Auto's, nieuw en gebruikt | Automobiles, new and used

Werken bij VIEUJEAN ASSURANCES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VIEUJEAN ASSURANCES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VIEUJEAN ASSURANCES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VIEUJEAN ASSURANCES. Looking for open vacancies in other companies

  • Technisch Medewerker Binnendienst (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Geel zijn we op zoek naar medewerkers om de binnendienst te versterken! Onze klant is gespecialiseerd in banden & rubber. Onze klant voorziet de nodige opleiding om in technische kennis voorzien te worden van specifieke productgerelateerde groepen. Geleidelijk aan krijg je bepaalde klanten en productgroepen toegewezen. Op termijn groei je hopelijk uit tot een product specialist en dan ben je medeverantwoordelijke voor het commercieel en aankoop beleid. De verantwoordelijkheden van deze functie bestaan uit: - Hét aanspreekpunt voor klanten inzake technische vragen en adviezen. - Je bepaalt samen met de klant het product, maakt offertes op en je verwerkt de orders voor optimale productie - en montageplanning. - Klanten & leveranciers opvolgen, oplossingen voorstellingen in geval van problemen. - Je registreert bestellingen en controleert voorwaarden zoals leveringstermijnen. Kortom, een technisch - commercieel bediende functie met de nodige uitdaging!

  • Schrijnwerk(st)er - houtbewerker (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: ADECCO BRUGGE SALES

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een houthandel te Brugge zijn wij op zoek naar een schrijnwerker. Iemand die zelfstandig kan werken, ervaring heeft met laminaat en parketten leggen, deuren kan plaatsen, herstellingen aan parketten kan uitvoeren.

  • vakantiejob tijdens schooljaar Zottegem (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: ADECCO SANORICE

    Type: Studentenjob

    op zoek naar vakantiejob in september? Sanorice rijstwafelfabriek in Zottegem zoekt ook studenten om zowel tijdens als buiten de schoolvakanties te werken!

  • Customer Care Advisor - Student (SINT-JANS-MOLENBEEK)

    Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK

    Bedrijf: FORUM BRUSSEL - B-Connected

    Type: Studentenjob

    Op zoek naar een studentenjob waar je wijzer van wordt? Centjes nodig? Passie voor de verkoop? Zoek je een job waar je opgeleid kan worden tot een top Advisor? .. Ja? Dan gaan wij jou helpen !! Als Customer Care Advisor is je streefdoel een optimale klantentevredenheid. Je staat garant voor een oplossingsgerichte aanpak bij vragen van klanten. Deze komen zowel telefonisch als via mail aan bod. Naast de klantendienst krijg je ook de unieke kans om actief mee te helpen aan de groei van het bedrijf. Via verschillende promotie acties geven we je de mogelijkheid om jouw overtuiging skills op volle toeren te laten draaien.

  • Commercial Expert Bioproducts and Apps (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Vaste Job

    Als technische commercieel medewerker sta je in voor het gehele verkoopproces van de bio-producten. Dit proces bestaat uit prospectie, opmaak offertes, organiseren van de correcte levering van de producten, peilen naar de tevredenheid van klanten, margebewaking, kwaliteitscontrole, klantenportefeuille beheren en uitbreiden. Enkele van jouw verantwoordelijkheden zijn o.a. : - Het bepalen van het commerciële plan (bepalen van de doelgroep, gesprekspartners, voorbereiding van dossiers,...) - Opvolgen van verkoopresultaten - Onderhandelingen voeren mbt de voorwaarden van de verkoopovereenkomsten - De technische haalbaarheid van de vraag van de klant onderzoeken - Deelname aan netwerkevenementen - Budgettering en margeberekening

  • Chauffeur Kampenhout (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: COMFORT ENERGY

    Type: Vaste Job

    Welke uitdagingen vind je bij ons? Chauffeur met een altijd volle tank? Dan zijn we op zoek naar jou! Vrachtwagenchauffeur zijn bij Comfort Energy, dat is meer dan onze klanten voorzien van mazout. Dat is ook een positieve ingesteldheid: behulpzaam zijn, een vriendelijk woord en een oprechte glimlach. Dat gaat zelfs verder dan een vrachtwagen besturen, voor ons ben jij de held van de weg!

  • logopedist (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: DE JONGELING KINDERPRAKTIJK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor de opbouw van ons multidisciplinair team zijn wij op zoek naar een logopedist. Momenteel bestaat ons team uit 2 kinesitherapeuten en een psychologe. In de praktijk werken mijn collega-kine en ik met kinderen en jongeren binnen de leeftijdscategorie van 0-18 jaar. Ouders, kinderen en jongeren kunnen bij ons terecht voor begeleiding bij een ontwikkelingsvertraging, ontwikkelingsstoornis, psychomotorische en/of neuromotorische problemen, moeilijk leren of een leerstoornis en socio-emotionele moeilijkheden. Bij onze psychologe kunnen ouders en hun kind en/of jongere terecht voor diagnostiek en begeleiding bij gedrags-, ontwikkelings-, opvoedings-, socio-emotionele moeilijkheden ((faal)angst, laag zelfbeeld, stress, depressieve of verminderde stemming), vragen met betrekking tot de identiteit en crisisgesprekken. Graag willen wij ons team ook nog uitbreiden met een logopedist/e zodat er binnen de praktijk ook diagnostiek en logopedische begeleiding (spraak-, taal-, en leerstoornissen,...) kan aangeboden worden.

  • Sr projectleider aan Bouwheerzijde (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1676203-inline.html?cid=Partner_VDAB Onze opdrachtgever is een project management bureau gespecialiseerd in nieuwbouw en renovatie van zowel residentieel, utiliteits- als industrieel vastgoed. Als Sr projectleider aan Bouwheerzijde  behoren volgende taken tot je takenpakket:   Het beheren en beheersen van het totale bouwproces van vastgoedprojecten, dit van bij het ontwerp tot de definitieve oplevering. Het opstellen en bewaken van de planning, budgetten en de afgeleverde kwaliteit. Daarnaast sta je ook in voor de technische en administratieve opvolging van jouw projecten. Je bent de centrale figuur van het bouwteam en de schakel tussen enerzijds de opdrachtgever/bouwheer en anderzijds de architect, het studiebureau, de aannemers en onderaannemers... Je bent de motor van het project door het bouwteam aan te sturen, te leiden, te motiveren en de diverse taken te delegeren. Je bent een echte troubleshooter die het hoofd biedt aan verschillende mogelijke hindernissen/risico's en steeds voor een gepaste oplossing zorgt.

  • NRB - Infrastructure Architect (HERSTAL)

    Regio: HERSTAL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nous sommes à la recherche d'un Architecte Infrastructure.     Profil Il faut une personne hands on, plutôt un expert avec des compétences dans les technologies. Une personne qui pourra assister et aider à la migration de 20 à 40 serveurs Windows d'un environnement Hyper-V vers un autre avec réinstallation des couches Windows, Citrix et VEEAM.  Un Expert pour la sélection d'une baie de stockage de type Backup.   N'hésitez pas à envoyer votre CV via le bouton ci-dessous.

  • Freelance functioneel analist logistiek (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Freelance functioneel analist - W-VL - lange termijn! Deze West-Vlaamse KMO is uitgegroeid tot een ware wereldspeler. Het IT-departement zet zich in voor de hele groep en bevindt zich in het hoofdkantoor dat gevestigd is op de as tussen Gent en Kortrijk. Op vlak van IT zijn ze steeds bezig met innoveren om zo hun sterke positie te verstevigen. Door uitbreiding is er nood aan een functioneel business analist voor het sales domein. Door uitbreiding is er nood aan een freelance functionele analist om de ploeg te versterken op verschillende logistieke domeinen. Taken Als freelance functioneel business analist sluit je je aan bij de squad op het domein van sales en finance en ga je je toespitsen op: Het modelleren van processen gericht op het logistiek domein Het functioneel doorgronden van de achterkant van het business systeem. Het opstellen van nieuwe requirements Het uitschrijven van user stories (en communiceren met developers). Het uitvoeren van functionele tests. Het opvolgen van change requests. Documenteren.

  • Brainbridge - Experienced Project Manager IT (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The objectives of the role will be to drive a number of digital patient and stakeholder solution projects for the Immunology Patient Value Unit (iPVU) from initiation to succesful implementation. In this role, the succesful candidate will contribute to boosting patient satisfaction and adherence by creating superior digital patient experiences (Web and mobile). The role requires a proven ability in managing digital projects, business analysis and product ownership. The succesful candidate will have experience in digital and multi-channel projects in multiple countries and pharma experience is a strong plus.     Responsibilities Roll out of mobile app, existing website & online services to other countries, strong project management competencies required Creativity and a user/patient-centric mindset are important qualities for this role, particularly when developing new online experiences such as mobile apps and patient support websites For both activities, the role includes: leading requirements definition and working with the development team to ensure the solutions are delivered to requirements, planning, monitoring and reporting on the progress of the project managing the project dependencies with other projects and departments (compliance, legal)     Competencies 4 to 7 years of experience as Business Analyst / Project Manager English is a must, French & / or Dutch is a plus

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van VIEUJEAN ASSURANCES in sociale netwerken
Look for responds of VIEUJEAN ASSURANCES in social networks

Lees alle opmerkingen voor VIEUJEAN ASSURANCES. Laat een reactie achter voor VIEUJEAN ASSURANCES. VIEUJEAN ASSURANCES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VIEUJEAN ASSURANCES. Leave a respond for VIEUJEAN ASSURANCES. VIEUJEAN ASSURANCES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VIEUJEAN ASSURANCES op de google maps. Adres en contacten VIEUJEAN ASSURANCES
Location of VIEUJEAN ASSURANCES on the google maps. Address and contacts of VIEUJEAN ASSURANCES

Andere gerelateerde bedrijven als come VIEUJEAN ASSURANCES VIEUJEAN ASSURANCES: V.C. ATH?NA | VANDERLINDEN | P.C. ORDINGEN | SYLVA DESMIJTER | FA. HENCKENS

Other related companies as VIEUJEAN ASSURANCES: V.C. ATH?NA | VANDERLINDEN | P.C. ORDINGEN | SYLVA DESMIJTER | FA. HENCKENS

VIEUJEAN ASSURANCES is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VIEUJEAN ASSURANCES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08294372558. Het bedrijf VIEUJEAN ASSURANCES bevindt zich op het adres: Rue de Renory 26; 4031; Liège 1 (Angleur). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 544,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 511,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Insurance Agents and Brokers. Producten gemaakt in VIEUJEAN ASSURANCES zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VIEUJEAN ASSURANCES is Algemene Merchandise Stores, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VIEUJEAN ASSURANCES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VIEUJEAN ASSURANCES, openstaande posities, locatie van VIEUJEAN ASSURANCES op de kaart.

VIEUJEAN ASSURANCES is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is VIEUJEAN ASSURANCES, company assigned to the tax number BE08294372558. The company VIEUJEAN ASSURANCES is located at the address: Rue de Renory 26; 4031; Liège 1 (Angleur). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 544,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 511,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Insurance Agents and Brokers. Products created in VIEUJEAN ASSURANCES were not found.
The main activity of VIEUJEAN ASSURANCES is General Merchandise Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of VIEUJEAN ASSURANCES is not available. You also can look at reviews of VIEUJEAN ASSURANCES, open positions, location of VIEUJEAN ASSURANCES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VIEUJEAN ASSURANCES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VIEUJEAN ASSURANCES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VIEUJEAN ASSURANCES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VIEUJEAN ASSURANCES, employees, financial statistics.