Acerta Sociaal Secretariaat

Particuliere bedrijvenMotorvrachtvervoer • Acerta Sociaal Secretariaat
Private companiesMotor Freight Transportation • Acerta Sociaal Secretariaat

Contactgegevens Acerta Sociaal Secretariaat: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Acerta Sociaal Secretariaat: address, phone, fax, email, website, opening hours

Acerta Sociaal Secretariaat

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kunstlaan 16; 3500; Hasselt, België

Telefoon (phone): 011 24 95 80 (+32-011 24 95 80) 011 24 95 80 (+32-011 24 95 80)

Fax (fax): 011 24 24 72; 011 24 95 55; 011 23 19 71 (+32-011 24 24 72; 011 24 95 55; 011 23 19 71) 011 24 24 72; 011 24 95 55; 011 23 19 71 (+32-011 24 24 72; 011 24 95 55; 011 23 19 71)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Acerta Sociaal Secretariaat: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Acerta Sociaal Secretariaat"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Acerta Sociaal Secretariaat"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Acerta Sociaal Secretariaat, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Acerta Sociaal Secretariaat. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Acerta Sociaal Secretariaat, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Acerta Sociaal Secretariaat. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Acerta Sociaal Secretariaat
Products information Acerta Sociaal Secretariaat

BTW identificatienummer (tax): BE04012725830
Ondernemingsnummer: 5579101562
Hoofdstad (capital): 695,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 272,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Social legislation - Consultants; Insurances - Companies & representatives

Product categorie (product category): Insurance Agents and Brokers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Acerta Sociaal Secretariaat
(Get full report from official database of BE for Acerta Sociaal Secretariaat)

Aanvulling soorten activiteiten voor Acerta Sociaal Secretariaat
Addition kinds of activities for Acerta Sociaal Secretariaat

01719903. Cranberry moeras | Cranberry bog
14759901. Apatietwinning | Apatite mining
16119901. Algemene aannemer, snelweg en straatbouw | General contractor, highway and street construction
22810301. Vezelgaren van dieren, gesponnen | Animal fiber yarn, spun
28191010. Peroxiden, waterstofperoxide | Peroxides, hydrogen peroxide
39499914. Atletische apparatuur voor baan en veld | Track and field athletic equipment
79220400. Theatrale producenten | Theatrical producers

Werken bij Acerta Sociaal Secretariaat: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Acerta Sociaal Secretariaat: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Acerta Sociaal Secretariaat. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Acerta Sociaal Secretariaat. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief Bediende Nike (LAAKDAL)

    Regio: LAAKDAL

    Bedrijf: Start People Inhouse Nike - Tessenderlo

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief bediende bij Nike ELC ben je verantwoordelijk voor day-to-day administratieve taken, waarbij de input van data je belangrijkste taak zal zijn. Deze functie vereist een goede kennis Excel.

  • PRODUCTIEMEDEWERKER CHEMIE (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een chemisch bedrijf in Evergem zijn we op zoek naar een polyvalent production worker. Als Polyvalent Production worker ben je inzetbaar voor het uitvoeren van volgende taken: Voorbereiden en uitvoeren van productie-instructies teneinde klanten optimaal te beleveren. - Automatisch en manueel doseren van grondstoffen - besturen van heftruck volgens noodzaak (niet vereist, maar gewenst) - afwerken reacties en compounds (bv. zeven, pompen, ...) - manueel opstarten en opvolgen van het productieproces op de werkvloer - afwerken afvulorders (vb. afvullen IBC\\\'s, vaten, ...) - reinigen van de installatie (vb. spoelen tanks, zeefinstallaties, slangen, ...) - Laden en lossen van bulkgoederen (grondstoffen en afgewerkte producten) volgens noodzaak. - stockeren van afgewerkte producten - eenvoudige technische werken uitvoeren - fitten van flexibags Onderhouden van de werkvloer teneinde veiligheid en welzijn op het werk te bevorderen. - Werkplaats net en ordentelijk houden - melden van anomalieën aan de installatie - correct gebruiken van de afdelingsgebouwen, goederen en installaties

  • Winkelmedewerker Colruyt Wilrijk (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende verkoper is het jouw job om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je zorgt dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn en bent vriendelijk en hulpvaardig. En omdat je fier bent op je winkel, zorg je dat de winkel er altijd netjes bij ligt. Zo zorg je voor tevreden klanten die efficiënt en makkelijk hun boodschappen kunnen doen, tegen de laagste prijzen. Klanten bedienen aan de kassa en rekken bijvullen, vormen het grootste deel van je job. Toch ziet elke dag er anders uit, want elke klant is anders en heeft specifieke noden. Je helpt bij een Collishop-reservatie, organiseert degustaties, geeft informatie over een product Extra voordeel: je mag als eerste nieuwe producten ontdekken en krijgt in primeur te weten welke artikelen een Rode Prijs of Extra-korting krijgen. Dat helpt je bovendien om klanten altijd correct te informeren. Blijven leren en jezelf ontwikkelen, maken deel uit van je job. Tijdens je eerste maanden krijg je begeleiding van een peter of een meter. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om zelf je verdere ontwikkeling in handen te nemen. We investeren heel veel in onze medewerkers, want we geloven dat we als firma pas kunnen groeien als zij groeien. En we vinden het belangrijk dat onze medewerkers lang bij ons blijven en zich ook na enkele jaren even betrokken voelen.

  • Bandenmonteur (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bandenmonteur bestaat jouw takenpakket uit: *Montage van banden ( vrachtwagens, landbouw & industrie ). *Uitvoeren van herstellingen. *Uitvoeren van uitlijningen. *Uitvoeren van depannages.

  • Technicus Automatisering regio Ploegsteert (PLOEGSTEERT)

    Regio: PLOEGSTEERT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U hebt een bachelordiploma (elektro)mechanica of elektrotechniek of gelijkwaardig door ervaring. U hebt kennis van het programmeren van PLC's en scada-systemen. U hebt interesse in vernieuwende technologieën. U hebt een probleemoplossend vermogen en verantwoordelijkheidszin. Ervaring is een pluspunt.

  • Productie Verantwoordelijke (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Hamont-Achel zijn we op zoek naar een Productieleider.  Je bent verantwoordelijk voor de productie.  Je zal instaan voor het opstellen van de productieplanning. Je zal instaan voor het optimaliseren van de werkposten. 

  • TEAMLEADER LOGISTIEK (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Van de teamleader ben jij de backup. Je staat in voor het laden en lossen van containers en vrachtwagens. De inkomende goederen ga je controleren. Het orderpicken van bestellingen en verplaatsen van goederen met een transpallet en reachtruck behoren ook tot jouw takenpakket. Een aantal administratieve verantwoordelijkheden horen er ook bij. Tussen de leveranciers en de medewerkers ben jij een belangrijke spilfiguur.

  • Huishoudhulp Temse (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Tempo-Team Dienstencheques St Niklaas

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar een huishoudhulp voor de regio Temse. Je staat in voor huishoudelijke taken bij één of meerdere particulieren thuis: schoonmaken, eten klaarmaken, opruimen, strijken, ramen lappen, enz. Je organiseert je werk zelfstandig en respecteert de gewoontes van het gezin waarbij je werkt. Je hebt vaste werkuren in samenspraak met de klanten op lange termijn. Lijkt het jou wel iets om mensen bij te staan bij hun huishoudelijke taken om hun op die manier extra vrije tijd te geven? Aarzel dan niet en neem vandaag nog contact met ons op!

  • Jobstudent (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: KRUIDVAT Health & Beauty

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken?

  • Inbound customer care agent regio Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: Kennisjobs

    Type: Vaste Job

    Als Inbound customer Care Agent zal je deel uitmaken van het customer service team Je zal instaan voor het dagelijks behandelen van de inkomende vragen via chat/fax/telefoon/mail/social media/etc… van de eindgebruikers en zal nauw samenwerken met onze back office en RFP medewerkers. Je rapporteert in eerste instantie aan de Team Coach die instaat voor de dagdagelijkse opvolging Maandelijks rapporteer je ook aan het hoofd van de klantendienst in de vorm van evaluatiegesprekken en functioneringsgesprekken Avond- en weekendwerk schrikt je niet af en je bent bereid in shiften te werken.

  • Logistiek administratief bediende (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Konvert Interim Mechelen

    Type: Vaste Job

    Voor een logistieke speler te Mechelen, zijn we dringend op zoek naar een logistiek administratief bediende 30u/week. Hierbij sta je in voor het efficiënt organiseren van de magazijnactiviteiten, het in - en uitboeken van de goederenstroom, het verzorgen van de interne & externe magazijncommunicatie en de bijhorende administratie. je taken en verantwoordelijkheden bestaan uit het volgende: -controleren van toepassen van interne reglementen en instructies, alsook van het kwaliteitsniveau van de uitgevoerde prestaties -organiseren van de werkregeling -controleren van de werkzaamheden van de magazijnarbeiders -inboeken van binnenkomende goederen in WMS-systeem -bestuderen en rapporteren van de schadegevallen en onregelmatigheden, vastgesteld door magazijniers -opvolgen van de bewegingen naar het magazijn toe -aanmaken van de pickinglijsten voor de magazijniers -uitboeken van de uitgaande goederenstroom + interne verplaatsingen van goederen boeken in het systeem -controleren van de ritten -bepalen van de plaats van goederen in het magazijn -verzorgen van interne en externe communicatie -algemeen magazijnadministratie -aanspreekpunt voor interne afdelingen en klanten m.b.t. vragen over de operationele werkzaamheden in het magazijn Bevoegdheden en rapportage: -back-up persoon van magazijnverantwoordelijke -rapportage aan magazijnverantwoordelijke -rapportage van arbeidsongevallen en andere info i.v.m. loodsmedewerkers aan HR

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

Zoek naar antwoorden van Acerta Sociaal Secretariaat in sociale netwerken
Look for responds of Acerta Sociaal Secretariaat in social networks

Lees alle opmerkingen voor Acerta Sociaal Secretariaat. Laat een reactie achter voor Acerta Sociaal Secretariaat. Acerta Sociaal Secretariaat bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Acerta Sociaal Secretariaat. Leave a respond for Acerta Sociaal Secretariaat. Acerta Sociaal Secretariaat on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Acerta Sociaal Secretariaat op de google maps. Adres en contacten Acerta Sociaal Secretariaat
Location of Acerta Sociaal Secretariaat on the google maps. Address and contacts of Acerta Sociaal Secretariaat

Andere gerelateerde bedrijven als come Acerta Sociaal Secretariaat Acerta Sociaal Secretariaat: MENUISERIE OLIVIER SA | C.V. Techniek NV | R. GILLAIN | SCOUBIDOU | PHARMACIE ROSEN-RENAUDIN

Other related companies as Acerta Sociaal Secretariaat: MENUISERIE OLIVIER SA | C.V. Techniek NV | R. GILLAIN | SCOUBIDOU | PHARMACIE ROSEN-RENAUDIN

Acerta Sociaal Secretariaat is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Acerta Sociaal Secretariaat, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04012725830. Het bedrijf Acerta Sociaal Secretariaat bevindt zich op het adres: Kunstlaan 16; 3500; Hasselt. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 695,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 272,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Insurance Agents and Brokers. Lijst met producten zijn Social legislation - Consultants; Insurances - Companies & representatives.
De hoofdactiviteit van Acerta Sociaal Secretariaat is Motorvrachtvervoer, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Acerta Sociaal Secretariaat is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Acerta Sociaal Secretariaat, openstaande posities, locatie van Acerta Sociaal Secretariaat op de kaart.

Acerta Sociaal Secretariaat is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is Acerta Sociaal Secretariaat, company assigned to the tax number BE04012725830. The company Acerta Sociaal Secretariaat is located at the address: Kunstlaan 16; 3500; Hasselt. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 695,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 272,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Insurance Agents and Brokers. List of products are Social legislation - Consultants; Insurances - Companies & representatives.
The main activity of Acerta Sociaal Secretariaat is Motor Freight Transportation, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Acerta Sociaal Secretariaat is not available. You also can look at reviews of Acerta Sociaal Secretariaat, open positions, location of Acerta Sociaal Secretariaat on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Acerta Sociaal Secretariaat, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Acerta Sociaal Secretariaat, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Acerta Sociaal Secretariaat, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Acerta Sociaal Secretariaat, employees, financial statistics.