INSTITUT NINA
Contactgegevens INSTITUT NINA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data INSTITUT NINA: address, phone, fax, email, website, opening hours
INSTITUT NINA
Regio (region): N\A, België
Adres (address): AVENUE DE ROODEBEEK 80; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK, België
Telefoon (phone): 27338386 (+32-27338386) 27338386 (+32-27338386)
Fax (fax): +32 (16) 715-11-11 +32 (16) 715-11-11
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) INSTITUT NINA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "INSTITUT NINA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "INSTITUT NINA"? - Contact us!
We found such data of INSTITUT NINA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees INSTITUT NINA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti INSTITUT NINA
Products information INSTITUT NINA
Producten die in INSTITUT NINA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Instituts de beauté
Aanvulling soorten activiteiten voor INSTITUT NINA Addition kinds of activities for INSTITUT NINA
507803. Commerciële koelapparatuur | Commercial refrigeration equipment
38430200. Tandheelkundige materialen | Dental materials
38450114. Otoscopen, electromedical | Otoscopes, electromedical
39520208. Easels, artiesten ' | Easels, artists'
50850102. Bakken en containers, opslag | Bins and containers, storage
56619903. Laarzen van mannen | Men's boots
83220400. Rehabilitatiediensten | Rehabilitation services
Werken bij INSTITUT NINA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in INSTITUT NINA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor INSTITUT NINA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for INSTITUT NINA. Looking for open vacancies in other companies
-
Persoon voor de IT afdeling (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: ASAP WAREGEM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Bij implementatie van nieuwe software problemen en situaties analyseren. Deze nadien kunnen omzetten in programmeerbare logica. Deze vlot overbrengen aan derden. Begeleiden van convertie van bestaande software naar nieuwe platform.
-
Automechanieker (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: FLEXPOINT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als technieker sta je in voor het onderhouden en herstellen van voertuigen. Dit kunnen enerzijds personenwagens of anderzijds bedrijfswagens (bestel- en vrachtwagens) zijn. De werkzaamheden worden uitgevoerd en gesuperviseerd in een aparte werkplaats. Voor een merkgarage met showroom zijn we op zoek naar een gemotiveerde automechanieker voor het onderhouden van personenwagens. Voertuigen klaarmaken vóór levering of gebruik
-
Poetshulp Zottegem 38u (ZOTTEGEM)
Regio: ZOTTEGEM
Bedrijf: POETSHULP ZUID-OOST-VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Voor gezinnen in Zottegem zijn wij op zoek naar gemotiveerde poetshulpen die hen willen bijstaan bij het wekelijkse onderhoud van hun woning. Dit binnen het systeem van de dienstencheques. Je bepaalt zelf de dagen waarop je wenst te werken. Zelfs een co-ouderschapscontract is mogelijk! Interesse? Liesbet, Jana of Rosalie nodigen je graag uit voor een gesprek.
-
weekendstudent boetiek m/v (ZOTTEGEM)
Regio: ZOTTEGEM
Bedrijf: ADECCO ZOTTEGEM
Type: Studentenjob
Voor een kinder- en baby speciaalzaak zoeken wij een ervaren student verkoopmedewerker Je werkt wekelijks op zaterdag een ganse dag en je bent beschikbaar ttijdens de Kerstvakantie Je staat in voor het prijzen en aanvullen van de artikelen Je zorgt voor het correct afrekenen van de aankopen Je bent bereid meer te leren over de aangeboden artikelen zodat je klanten ook kan bijstaan met advies.
-
Trajectbegeleider Antwerpen (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: SBS Skill BuilderS
Type: Vaste Job
Als bloeiende familiale onderneming - gespecialiseerd in het ontdekken, ontwikkelen en inzetten van talent - zijn we actief op zoek naar een dynamische trajectbegeleider voor onze regio Antwerpen, al zetten we je bij opstart graag in op verschillende locaties.. In deze functie begeleid je niet-werkend werkzoekenden intensief bij hun zoektocht naar gepast werk. Hierbij: Geef je frequent les in de vorm van collectieve workshops, ifv het versterken van de sollicitatievaardigheden en arbeidsattidudes van jouw coachees. Speel je maximaal in op de diversiteit binnen de doelgroep (niet-werkend werkzoekenden), vb. adhv een grondige intake en het afstemmen van individuele doelstellingen en afspraken. Begeleid en ondersteun je maximaal bij het realiseren van zijn/haar loopbaankeuzes; vb. wegwerken van belemmeringen, benoemen van mogelijkheden,... Informeer en adviseer je positief kritisch en op maat rond vb. jobkanalen, CV-tips,... Maak je als rasechte teamplayer deel uit van een ruim team, waarbij je nauw samenwerkt met anderen (jobcoach, regioverantwoordelijke,...) en bijkomend op heel wat ondersteuning mag rekenen, alsook kansen krijgt tot inhoudelijke groei..
-
Key Account Manager (OOSTKAMP)
Regio: OOSTKAMP
Bedrijf: INFOHOS SERVICES
Type: Vaste Job
Wie zijn wij? Infohos Services is een toonaangevende ICT-speler in de ziekenhuiswereld. Onze verschillende IT-oplossingen ondersteunen meer dan 60 Belgische ziekenhuizen op verschillende vlakken - het administratief en medisch patiëntendossier, - het medicatiegebeuren, - de ziekenhuisadministratie. We begeleiden onze klanten bij het volledige implementatietraject van deze IT-oplossingen. Wat verwachten we van jou? Als Key Accountmanager zoek je samen met de ziekenhuizen die aan jou worden toegewezen hoe de Infohos-oplossingen kunnen bijdragen aan een optimale werking van het ziekenhuis. Je informeert jouw klanten over onze standaard IT-oplossingen voor de verschillende departementen. Daarnaast kijk je hoe we op maat van de ziekenhuizen extra projecten kunnen ontwikkelen. Zo bouw je een lange termijnrelatie uit met je klanten. Jouw sterktes? - Uit gesprekken met ziekenhuisdirecteurs, ICT-directeurs, diensthoofden, … kan je de informatie halen die nodig is om de noden en de pijnpunten van de ziekenhuizen te achterhalen. - Je kan het Infohosverhaal vertalen naar die noden van de klant. - Offertes opmaken en opvolgen, intern en extern terugkoppelen, … door jouw gestructureerde aanpak loopt dit van een leien dakje. - Klantentevredenheid op lange termijn is jouw streefdoel. Daarbij bewaak je steeds het evenwicht tussen de belangen van de klant en van Infohos. Jouw profiel? - Je genoot een hogere opleiding (minimum niveau bachelor) of soortgelijk door ervaring. - Je hebt een sterke affiniteit met IT, technologie en software. Heb je ervaring met het verkopen, implementeren en opzetten van grotere softwarepakketten bij organisaties? Dan is dat zeker een plus. Ook met kennis van de gezondheidssector kan je extra scoren. - Je bent nieuwsgierig, geduldig en ondernemend. - Je bent een teamplayer, maar werkt ook zelfstandig en proactief. Netwerken is je tweede natuur. - Je denkt klantgericht, gepassioneerd door verkoop en voelt je als een vis in het water in een B-2-B omgeving. - Je werkt resultaatgericht met oog op kwaliteit en hebt een oplossingsgerichte houding. - Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en hebt een goede kennis van het Frans en Engels. Ons aanbod - Een boeiende en uitdagende rol in het salesteam van Infohos Services. - Afwisselend werk met een grote mate van zelfstandigheid en daarbij horende verantwoordelijkheden. - Een grote waaier van contacten, zowel intern als bij de klanten van Infohos Services. - Een interessant salaris met extralegaal voordelenpakket en bedrijfswagen. Interesse? Stuur je CV en motivatie naar [email protected].
-
Purchasing assistant (DEERLIJK)
Regio: DEERLIJK
Bedrijf: ADDAX MOTORS
Type: Vaste Job
Addax Motors Addax Motors is de eerste Belgische constructeur die elektrische utilitaire voertuigen ontwikkelt en produceert. De onderneming is in Deerlijk gevestigd en werkt met lokale partners voor de uitvoering van bepaalde hoofdtaken. Een deel van de R&D van Addax wordt uitgevoerd in samenwerking met de KULeuven en Flanders Make. De wagens worden vanaf januari 2019 in Deerlijk geassembleerd. Door onze groei en evolutie zijn we op zoek naar een purchasing assistant. Jobomschrijving U bent verantwoordelijk voor het stockbeheer: daarbij houdt u rekening met enerzijds de voorraadrotatie en anderzijds het aanleggen van een voldoende hoge voorraad U plaatst bestellingen van auto-onderdelen bij de juiste leverancier U beheert de prijsaanvraag van leveranciers: via het aankoopsysteem informeert u de aankoop of productie over de prijs en de levertermijn. Indien de vooropgestelde prijs en levertermijn niet voldoen, zoekt u samen met de aankoper en de leverancier naar mogelijke oplossingen U staat in voor het opvolgen en behandelen van signalen in het aankoopsysteem volgens vooropgestelde prioriteiten Tevens sta je ook in voor het organiseren van afhalingen met transporteurs en koerierdiensten voor de verschillende leveranciers die zich zowel in het binnenland en buitenland bevinden Administratieve afhandeling van kwaliteitsrapporten
-
Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Vaste Job
AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.
-
Leraar Klasieke talen (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: FULL MARKS
Type: Zelfstandige activiteit
In een erkende privéschool geeft u op freelance basis Latijn aan individuele studenten. Het kan gaan om de begeleiding van zowel studenten uit het a.s.o. bij de voorbereiding voor de examens van de Examencommissie (Middenjury) als om studenten uit het hoger (universitair) onderwijs.
-
Zelfstandig psycholoog (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: WINANDY HÉLÈNE
Type: Zelfstandige activiteit
Psychologische begeleiding en therapie aan (jong)volwassenen in een privépraktijk.
-
Nachtverpleegkundige december WZC Ursel (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Als verpleegkundige in een WZC sta je in voor: - Allerlei verpleegtechnische taken zoals wondzorg, insuline, bloedafnames... - Sanitaire- en hygiënische verzorging - Een warme thuis bieden aan de bewoners, luisteren naar hun noden - Een goede overdracht garanderen - ... Je zal in december de volgende nachten werken: 3-4-5-6 december 17-18-19-20 december 26-27-28 december
-
Kinderanimator (Provincie Antwerpen)
Regio: Provincie Antwerpen
Bedrijf: ANIMAGIE
Type: Werfreserve
Voor onze evenementen in kinderanimatie voor bedrijven en bij mensen thuis,leggen wij momenteel een wervingsreserve aan. Als animator zal je instaan voor volgende taken: Knutselactiviteiten Grime, ballonplooien, ... Je werkt op basis van een door ons voorbereid draaiboek.
Zoek naar antwoorden van INSTITUT NINA in sociale netwerken
Look for responds of INSTITUT NINA in social networks
Lees alle opmerkingen voor INSTITUT NINA. Laat een reactie achter voor INSTITUT NINA. INSTITUT NINA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for INSTITUT NINA. Leave a respond for INSTITUT NINA. INSTITUT NINA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie INSTITUT NINA op de google maps. Adres en contacten INSTITUT NINA Location of INSTITUT NINA on the google maps. Address and contacts of INSTITUT NINA
Andere gerelateerde bedrijven als come INSTITUT NINA INSTITUT NINA: BURMAH | JOSEPHUS GOVAERTS | LEIELAND | LAURENCE LAUDET | MOLINEAUX
Other related companies as INSTITUT NINA: BURMAH | JOSEPHUS GOVAERTS | LEIELAND | LAURENCE LAUDET | MOLINEAUX
INSTITUT NINA is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is INSTITUT NINA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07710449218. Het bedrijf INSTITUT NINA bevindt zich op het adres: AVENUE DE ROODEBEEK 80; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 695,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 116,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Instituts de beauté. Producten gemaakt in INSTITUT NINA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van INSTITUT NINA is Algemene Merchandise Stores, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van INSTITUT NINA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van INSTITUT NINA, openstaande posities, locatie van INSTITUT NINA op de kaart.
INSTITUT NINA is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is INSTITUT NINA, company assigned to the tax number BE07710449218. The company INSTITUT NINA is located at the address: AVENUE DE ROODEBEEK 80; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 695,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 116,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Instituts de beauté. Products created in INSTITUT NINA were not found.
The main activity of INSTITUT NINA is General Merchandise Stores, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of INSTITUT NINA is not available. You also can look at reviews of INSTITUT NINA, open positions, location of INSTITUT NINA on the map.