CHRISTIAN LEVAUX

Particuliere bedrijvenDepotinstellingen • CHRISTIAN LEVAUX

Contactgegevens CHRISTIAN LEVAUX: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CHRISTIAN LEVAUX: address, phone, fax, email, website, opening hours

CHRISTIAN LEVAUX

Regio (region): N\A, België

Adres (address): FAWEUX 795; 4654; HERVE, België

Telefoon (phone): 87688487 (+32-87688487) 87688487 (+32-87688487)

Fax (fax): +32 (87) 247-59-86 +32 (87) 247-59-86

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CHRISTIAN LEVAUX: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CHRISTIAN LEVAUX"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CHRISTIAN LEVAUX"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CHRISTIAN LEVAUX, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CHRISTIAN LEVAUX. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CHRISTIAN LEVAUX, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CHRISTIAN LEVAUX. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CHRISTIAN LEVAUX
Products information CHRISTIAN LEVAUX

BTW identificatienummer (tax): BE05523345947
Ondernemingsnummer: 2057983398
Hoofdstad (capital): 685,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 180,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in CHRISTIAN LEVAUX zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Rundveehouders

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CHRISTIAN LEVAUX
(Get full report from official database of BE for CHRISTIAN LEVAUX)

Aanvulling soorten activiteiten voor CHRISTIAN LEVAUX
Addition kinds of activities for CHRISTIAN LEVAUX

503999. Bouwmaterialen, nec, nec | Construction materials, nec, nec
22580101. Bed sets, kant | Bed sets, lace
30520108. Stofzuigerslang, rubber | Vacuum cleaner hose, rubber
33120106. Cokeovenproducten (chemisch herstel), nec | Coke oven products (chemical recovery), nec
35190100. Diesel-, semi-diesel- of duelbrandstofmotoren, inclusief marine | Diesel, semi-diesel, or duel-fuel engines, including marine
36470107. Parkeerlichten, auto | Parking lights, automotive

Werken bij CHRISTIAN LEVAUX: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CHRISTIAN LEVAUX: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CHRISTIAN LEVAUX. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CHRISTIAN LEVAUX. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnmedewerker (HULSHOUT)

    Regio: HULSHOUT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Hulshout zijn wij opzoek naar magazijnmedewerkers/orderpickers voor verschillende afdelingen: - Goederen ontvangst: Manueel laden en lossen van vrachtwagens - Consolidatie: Stapelen en wikkelen van goederen - Expeditie: laden met een elektrisch transpallet Het is een zeer afwisselende job omdat je op verschillende afdelingen zal werken aan de hand van een doorschuifsysteem. Je zal ook werken als orderpicker met een voicepicking-systeem. Je zal hierbij soms zware goederen zoals tuinmeubelen moeten picken.

  • Stikker/stikster (SCHOONAARDE)

    Regio: SCHOONAARDE

    Bedrijf: T-INTERIM DENDERMONDE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze klanten te Schoonaarde zijn we op zoek naar stikker of stikster die reeds ervaring heeft met zware materialen. Je moet namelijk de stoffen manueel door de machine halen waardoor je ook over een goede fysieke conditie moet beschikking. Uurrooster: ma - do: 8u - 16u30, op vrijdag heb je gedaan om 14u30.

  • Internationale verzender (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als internationale verzender zorg je er voor dat de goederen probleemloos hun internationale bestemming bereiken. Je werkt samen met onze Europese partners om voor je klanten de beste transportoplossing te zoeken. Dit ga je doen: - Je bent de link tussen onze klanten en transportpartners; - Je staat in contact met klanten, collega's en internationale transporteurs; - Je maakt rittenplanningen op; - Je verzamelt de nodige info om zendingen aan te maken en vragen van klanten te beantwoorden - Op basis van je kennis van de markt en rekening houdend met de prijs, de duur en de betrouwbaarheid van het type vervoer, maak je voor je klant de - juiste keuze in transportoplossing; - Je hebt kennis van ADR en douaneformaliteiten, of je wil je dit graag aanleren - Je klantgerichte aanpak is je grootste troef.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS MALLE (MALLE)

    Regio: MALLE

    Bedrijf: GREENHOUSE MALLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Malle zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Receptionist(e)/Telefonist(e) op vrijdag (ook studenten) (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: Tempo-Team Professionals

    Type: Studentenjob

    Exselsia (part of Tempo-Team) staat voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-up systeem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten voor receptie en telefonie. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Receptionist(e)/Telefonist(e) om op vrijdag aan de slag te gaan bij onze klant in Heverlee. Jouw takenpakket bestaat daarbij uit volgende verantwoordelijkheden: Je bent het visitekaartje van een toonaangevend bedrijf. Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken. Je bent verantwoordelijk voor een vriendelijke en professionele ontvangst van de bezoekers. Je informeert de klanten zo goed mogelijk, dit doe je met de glimlach en de nodige discretie. Je beheert de postverdeling, aangetekende brieven en koerier zendingen. Je biedt administratieve ondersteuning aan de verschillende departementen van de organisatie.

  • Jobstudent Administratie en Klassement - regio Merelbeke (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Dit bedrijf is gelegen in Merelbeke en is niet bereikbaar met het openbaar vervoer. De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn: Je zal instaan voor het klassement en het archief; Daarnaast bied je algemene administratieve ondersteuning. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Mechanisch Tekenaar (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Talentus Roeselare

    Type: Vaste Job

    Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van 3D modellen, alsook het omzetten van ontwerpen en tekeningen naar de nodige gedetailleerde uitvoeringstekeningen. Je maakt 2D productietekeningen op en maakt bibliotheekstukken aan. Je helpt mee met het uitdenken van deelmechanismen en valideert de technische ontwerpen. ...

  • Assistent projectleider | werfvoorbereider residentiële bouwprojecten (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: HR Concept

    Type: Vaste Job

    Bijstaan projectleider van werfvoorbereiding tot oplevering Opvolgen van veiligheid van de werf en planning Je werkt mee aan de technische, praktische en administratieve voorbereiding van diverse projecten Je blijft tijdens de uitvoering van een project de technische, praktische en administratieve ondersteuning van het project op je nemen als assistent van de projectleider Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf Je werkt nauw samen met iedereen binnen het bouwteam

  • Teamleiders Health & Beauty (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Tijdens jouw opleiding als teamleider, ga je aan de slag met het leren kennen van het bedrijf en de producten, en word je bijgestaan in het vinden en begeleiden van consulentes van onze natuurlijke health & beauty producten en/of mensen die ook willen groeien naar teamleider. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen (omzet)verplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. Wij bieden hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd en ervaring is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom. Je kan hier ook mee aan de slag naast een job of onderneming, je bouwt op eigen tempo en volgens je eigen situatie en mogelijkheden. We stellen samen een actie- en opleidingsplan voor jou op en begeleiden jou naar het inkomen dat je verkiest. Dit kan zowel deeltijds als voltijds uitgevoerd worden.

  • Aankoop Assistent (m/v) (BUGGENHOUT)

    Regio: BUGGENHOUT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor Ontex Buggenhout zijn we op zoek naar een aankoop assistent (m/v). Op basis van opgestelde parameters en targets, zorgt de aankoop assistent voor een continue beschikbaarheid van verpakkingen binnen zijn/haar verantwoordelijkheidsdomein. De assistent onderhoudt een perfecte relatie met zijn leveranciers en andere departementen voor een vlotte bevoorrading van het productieproces. Tevens staat deze persoon de product manager bij in het tijdig opstellen en doorsturen van allerlei gevraagde informatie naar sales toe bij nieuwe projectaanvragen. Werkzaamheden: Tijdig plaatsen van bestellingen voor stickers en labels , en bijsturen van die bestellingen in functie van de productieplanning. Dagelijks opvolgen van orderbevestigingen, zowel van verpakkingen, grondstoffen als van de afgewerkte producten die we niet zelf produceren maar aankopen. Dagelijkse call off’s van karton, en hiervan de orderconfirmatie die via EDI verloopt controleren. Controle en vrijgave van facturen van stickers en labels Opmaken van technische datasheets en pallettisatie schema’s voor nieuwe projecten en het onderhouden ervan.

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van CHRISTIAN LEVAUX in sociale netwerken
Look for responds of CHRISTIAN LEVAUX in social networks

Lees alle opmerkingen voor CHRISTIAN LEVAUX. Laat een reactie achter voor CHRISTIAN LEVAUX. CHRISTIAN LEVAUX bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CHRISTIAN LEVAUX. Leave a respond for CHRISTIAN LEVAUX. CHRISTIAN LEVAUX on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CHRISTIAN LEVAUX op de google maps. Adres en contacten CHRISTIAN LEVAUX
Location of CHRISTIAN LEVAUX on the google maps. Address and contacts of CHRISTIAN LEVAUX

Andere gerelateerde bedrijven als come CHRISTIAN LEVAUX CHRISTIAN LEVAUX: Bieseman F | Mertens Sport | Thuyas (Les) | DE PAUW | JOHAN DE BOEVER

Other related companies as CHRISTIAN LEVAUX: Bieseman F | Mertens Sport | Thuyas (Les) | DE PAUW | JOHAN DE BOEVER

CHRISTIAN LEVAUX is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CHRISTIAN LEVAUX, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05523345947. Het bedrijf CHRISTIAN LEVAUX bevindt zich op het adres: FAWEUX 795; 4654; HERVE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 685,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 180,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Rundveehouders. Producten gemaakt in CHRISTIAN LEVAUX zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van CHRISTIAN LEVAUX is Depotinstellingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CHRISTIAN LEVAUX is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CHRISTIAN LEVAUX, openstaande posities, locatie van CHRISTIAN LEVAUX op de kaart.

CHRISTIAN LEVAUX is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is CHRISTIAN LEVAUX, company assigned to the tax number BE05523345947. The company CHRISTIAN LEVAUX is located at the address: FAWEUX 795; 4654; HERVE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 685,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 180,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Rundveehouders. Products created in CHRISTIAN LEVAUX were not found.
The main activity of CHRISTIAN LEVAUX is Depository Institutions, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of CHRISTIAN LEVAUX is not available. You also can look at reviews of CHRISTIAN LEVAUX, open positions, location of CHRISTIAN LEVAUX on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over CHRISTIAN LEVAUX, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CHRISTIAN LEVAUX, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CHRISTIAN LEVAUX, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CHRISTIAN LEVAUX, employees, financial statistics.