ABREC

Contactgegevens ABREC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ABREC: address, phone, fax, email, website, opening hours

ABREC

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LANGE LEEMSTRAAT 232; 2018; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32189600 32189600

Fax (fax): +32 (16) 763-11-71 +32 (16) 763-11-71

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ABREC: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ABREC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ABREC"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ABREC, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ABREC. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ABREC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ABREC. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ABREC
Products information ABREC

BTW identificatienummer (tax): BE06265747070
Ondernemingsnummer: 9892059326
Hoofdstad (capital): 207,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 408,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Produits & Activités: B?timents Résidentiels.. Produits & Activités: Décorations de Magasins.

Product categorie (product category): Installation de menuiserie en bois and plastique. Construction de maisons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ABREC
(Get full report from official database of BE for ABREC)

Aanvulling soorten activiteiten voor ABREC
Addition kinds of activities for ABREC

2899. Chemische preparaten, nec | Chemical preparations, nec
265302. Massieve vezeldozen, partities, displayartikelen en lakens | Solid fiber boxes, partitions, display items, and sheets
20230201. Geconcentreerde Karnemelk | Concentrated buttermilk
28920212. Nitromethaan, nm (explosief) | Nitromethane, nm (explosive)
34460502. Luiers, ventileren | Louvers, ventilating
38619902. Bewerkingsapparatuur, film: kijkers, splicers, enz. | Editing equipment, motion picture: viewers, splicers, etc.
59991303. Toilet preparaten | Toilet preparations
97210404. Internationale zaken, lokale overheid | International affairs, local government

Werken bij ABREC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ABREC: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ABREC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ABREC. Looking for open vacancies in other companies

  • Technisch Operator M/V (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een tijdelijke opdracht, van een aantal maanden, zijn wij dringend op zoek naar operatoren. Je zal opstarten mid/eind augustus, begin september tot februari/maart. We zoeken iemand met een sterk technisch inzicht en iemand die zelfstandig kan werken, staalnamen kan controleren en indien nodig het proces bijsturen.   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: -          Verdelen van zaden volgens de werkorders -          Vullen van de lijnen met de juiste lotparameters en startgegevens -          Lossen van de steepers met oog voor correct leegkomen van de steepers en contaminatie -          Opvolgen van het droogproces met absoluut vermijden van menging in de droger en contaminatie -          Lossen van de zaden -          Vullen van Sva’s en ingeven van de juiste gegevens -          Lossen van de sva’s -          Staalnames, vochtmetingen en invullen van de nodige parameters volgens instruktie -          Interpretatie van de meetgegevens en eventueel tussenkomen in het proces en/of hulp zoeken -          Reinigen van de machines -          Controleren van machines op correcte werking -          Wegscannen van afgewerkte kisten en zorgen dat deze correct naar logistiek kunnen vertrekken -          Verzorgen van correcte stalen voor het labo

  • Kwaliteit assistent m/v (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Dendermonde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je voornaamste taak is het uitvoeren van diverse controles van grondstoffen, eindproducten en systeemparameters. Dit is een brede taak die onder meer ingangcontroles, hygiênecontroles, kalibraties, behelst. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor enkele administratieve taken zoals het registreren en archiveren van klachten, grondstofspecificaties, kwalitetisregistraties,... Tenslotte zorg je ook voor dat de nodige analyses gebeuren

  • Magazijnier (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een metaalverwerkend bedrijf te Sint-Niklaas is Tempo-Team op zoek naar twee voltijdse magazijniers. Jouw takkenpakket: - Met de heftruck goederen transporteren - Bestellingen en goederen ontvangen en in stock brengen - Bestellingen orderpicken en klaar zetten - Orders inpakken en klaar maken voor transport Je werkt met de dagploeg van 7u30 tot 16u, telkens van maandag tot en met vrijdag.

  • Receptionist(e) Brucargo (BRUCARGO)

    Regio: BRUCARGO

    Bedrijf: STEGMANN ZAVENTEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je verwerkt de dagelijkse post. Als receptionist ben je het eerste aanspreekpunt voor alle praktische bekommernissen, gaande van het boeken van vergaderzalen, broodjes, …., tot verwelkomen van bezoekers. Je bent de spilfiguur voor wat betreft de administratieve verwerking van documenten vanuit het warehouse. Gegevens rechtzetten in het tijdsregistratiesysteem Doorgeven van activiteiten op inactiviteitsdagen Verzamelen en geconsolideerd doorgeven van documenten Samen met het team streef je naar een constante verbetering, groei en resultaatsverbetering. Hiervoor verzorg je de dagelijkse service en de contacten met klanten die via het algemene nummer de kantoren contacteren.

  • Poetshulp dienstencheques M/V 30u (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Torhout

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij nog op zoek naar een job als poetshulp en beschikbaar om 30u of meer te werken per week? Dan hebben wij de ideale job voor u. Je zal tewerktgesteld worden bij verschillende families. Mooie vaste uren die u zelf wat kan kiezen en eventueel aanvullen met extra uren.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Boortmeerbeek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij laten jou schitteren! Ga je aan de slag bij Het Poetsbureau, dan kom je terecht bij een stabiele, betrouwbare en ondernemende werkgever die absoluut geen eendagsvlieg is. Ons onafhankelijke dienstenchequebedrijf is een van de grootste in Vlaanderen en heeft de afgelopen 10 jaar een uitstekende reputatie opgebouwd. Ons motto is ‘Anders en beter’ en dat geldt zowel voor onze klanten als onze medewerkers. Wij zetten alles op alles om ons personeel te laten schitteren in een familiale, menselijke en respectvolle sfeer. Zo kunnen zij op hun beurt de ster in huis zijn bij de klant en stralend proper werk afleveren . Wij soigneren je als een echte ster: nergens in de sector krijg je betere loonvoorwaarden. Je ontvangt maaltijdcheques vanaf je eerste werkdag, een toffe werkoutfit styled bij JBC, een gsm met belwaarde, enz. En wat dacht je van een ELEKTRISCHE FIETS OF BEDRIJFSWAGEN om uit te blinken bij je klanten? Benieuwd naar deze en andere voordelen die Het Poetsbureau voor jou in petto hebben? Ontdek alle troeven op onze website: www.poetsbureau.be Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Schoonmaken, strijken, boodschappen doen, maaltijden bereiden, kleine naaiwerkjes verrichten: jij bent van alle markten thuis. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een ‘bright and shiny’ toekomst bij Het Poetsbureau. Heb jij een passie voor orde, netheid en poetsen? Houd je ervan om zelfstandig te werken en initiatief te nemen? Ben je positief ingesteld, discreet en betrouwbaar? En bovendien leergierig, flexibel en stressbestendig? Dan pas jij perfect bij Het Poetsbureau! (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman).

  • MICROSOFT DYNAMICS AX SPECIALIST (BISSEGEM)

    Regio: BISSEGEM

    Bedrijf: Hays Brugge

    Type: Vaste Job

    Technische ervaring met Microsoft Dynamics AX No-nonsense Regio Kortrijk Voor onze klant, een toonaangevende leverancier van industriële projecten in regio Kortrijk, zijn wij vanuit Hays IT op zoek naar een Microsoft Dynamics AX specialist. Als Microsoft Dynamics AX specialist ben je, in nauwe samenwerking met de externe partner, verantwoordelijk voor alles wat betreft het ERP-pakket binnen de firma. Het is jouw verantwoordelijkheid om de beschikbaarheid en goede werking van het pakket te garanderen voor alle gebruikers. Je fungeert als schakel tussen de business en IT. In deze rol analyseer je de verschillende noden en vertaal je deze naar praktische en gebruiksvriendelijke oplossingen. Waar mogelijk ontwikkel je zelf het nodige maatwerk. Bij te complexe zaken stuur je de externe consultants aan. Bovendien ben je verantwoordelijk voor de ERP service desk en sta je in voor de nodige interne opleidingen voor alle ERP-software.

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • CHAUFFEUR onmiddellijk (Aalter) (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: INTERGROW NV

    Type: Vaste Job

    - laden en lossen, zelf klaarzetten bestellingen - ingangscontrole - orde en netheid magazijn - orders picken - optie tot vast!

  • Digitaal eindredacteur (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    JE UITDAGING  Als digitaal eindredacteur sta je middenin de multimediale uitbouw van onze journalistiek. Je maakt de digitale krant en staat mee in voor de berichtgeving op al onze digitale kanalen. De Tijd staat in de spits van de digitale berichtgeving en biedt een ideale leeromgeving voor de beginnende journalist.  Je krijgt grote verantwoordelijkheid bij het maken van de digitale versie van De Tijd. Een op de drie lezers leest de krant intussen digitaal. Je verrijkt nieuwsverhalen tot digitale versies, voegt extra beleving toe aan het lezen van de krant. Je doet dit in nauw overleg met het nieuwsmanagement van de krant en maakt deel uit van het kloppende hart van de nieuwsploeg. JE PROFIEL Je bent gebeten door nieuws en je hebt interesse voor de economische en politieke actualiteit in binnen- en buitenland. Je houdt van het vak ‘kranten maken’ en je hebt een goed gevoel voor taal. Je bent vertrouwd met onze krant en haar bijlages Netto en Sabato. Je wordt geboeid door nieuwe digitale ontwikkelingen en je ziet er kansen in voor de media.   Noties hebben van digitaal werken is een belangrijke troef. Je werkt graag in team en doet dit efficiënt, snel en correct, ook onder tijdsdruk. Je deelt je ideeën graag met anderen. Je hebt geen probleem met late werkuren. WE BIEDEN JE Een voltijdse baan van tijdelijke duur (1 jaar) op de redactie van De Tijd Je maakt deel uit van de redactie van de snelst groeiende krant van het land. Onze kantoren op de inspirerende campus van het Brusselse Tour & Taxis zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

  • Flexijob Oud-Turnhout in Beenhouwerij (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: VERSO FOOD

    Type: Flexijob

    Voor ons filiaal te Oud-Turnhout zijn wij op zoek naar een flexijob om ons team te versterken : Samen met de collega's sta je in voor de verkoop van vers vlees , charcuterie en kaas en traiteurproducten Je helpt mee met de voorbereidingen / afsluiting van de verstoog Door je kennis van de producten kan je steeds de klanten adviseren in hun aankopen De werkuren zijn bespreekbaar met de chef van het filiaal Je bent klantvriendelijk

  • Warehouse Professionals (part-time bijverdienste/op afroep) (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: BRADY

    Type: Flexijob

    Voor ons Warehouse team in Zele, zijn wij wij op zoek naar enkele flexkrachten (deeltijds/flexibel). Als flexkracht ben je enkel dagen per week/per maand beschikbaar (naast bijvoorbeeld je studie of zelfstandige activiteit) om ons team te komen versterken. Je werkt samen met andere Warehouse professionals en de Cluster Coordinator. Je kan hier het filmpje bekijken waarin we je een kijkje tonen in ons Warehouse. Verantwoordelijkheden/taken: Producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken Goederen en producten ontvangen De levering controleren De werkzone reinigen en opruimen (materieel, hulpstukken, ...) Verpakken en eenvoudige assemblages uitvoeren Beschadigde producten opnieuw conform maken, ... Opvolggegevens van orders registreren Een lijst van de beschadigde producten en van defect materiaal opmaken Goederen naar de verzend-, opslag- of productiezone brengen Voorraden opvolgen De ontvangst van de producten controleren Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding De pakketten, partijen, ... samenstellen Goederen in opslagzones plaatsen

Zoek naar antwoorden van ABREC in sociale netwerken
Look for responds of ABREC in social networks

Lees alle opmerkingen voor ABREC. Laat een reactie achter voor ABREC. ABREC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ABREC. Leave a respond for ABREC. ABREC on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ABREC op de google maps. Adres en contacten ABREC
Location of ABREC on the google maps. Address and contacts of ABREC

Andere gerelateerde bedrijven als come ABREC ABREC: FLEXAM PACKAGING BVBA | Pamukkale Export | EOTA | EDOUARD VAN OVERSTRAETEN | JOSEPH CLAEYS

Other related companies as ABREC: FLEXAM PACKAGING BVBA | Pamukkale Export | EOTA | EDOUARD VAN OVERSTRAETEN | JOSEPH CLAEYS

ABREC is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ABREC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06265747070. Het bedrijf ABREC bevindt zich op het adres: LANGE LEEMSTRAAT 232; 2018; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 207,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 408,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Installation de menuiserie en bois and plastique. Construction de maisons. Lijst met producten zijn Produits & Activités: B?timents Résidentiels.. Produits & Activités: Décorations de Magasins..
De hoofdactiviteit van ABREC is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ABREC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ABREC, openstaande posities, locatie van ABREC op de kaart.

ABREC is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is ABREC, company assigned to the tax number BE06265747070. The company ABREC is located at the address: LANGE LEEMSTRAAT 232; 2018; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 207,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 408,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Installation de menuiserie en bois and plastique. Construction de maisons. List of products are Produits & Activités: B?timents Résidentiels.. Produits & Activités: Décorations de Magasins..
The main activity of ABREC is Electric, Gas and Sanitary Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ABREC is not available. You also can look at reviews of ABREC, open positions, location of ABREC on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ABREC, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ABREC, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ABREC, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ABREC, employees, financial statistics.