Van Ooteghem I

Contactgegevens Van Ooteghem I: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Van Ooteghem I: address, phone, fax, email, website, opening hours

Van Ooteghem I

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Brugstraat 108A 9880 Aalter, België

Telefoon (phone): +32 (12) 980-80-81 +32 (12) 980-80-81

Fax (fax): +32 (65) 926-46-32 +32 (65) 926-46-32

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Van Ooteghem I: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Van Ooteghem I"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Van Ooteghem I"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Van Ooteghem I, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Van Ooteghem I. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Van Ooteghem I, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Van Ooteghem I. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Van Ooteghem I
Products information Van Ooteghem I

BTW identificatienummer (tax): BE09798400878
Ondernemingsnummer: 5143218994
Hoofdstad (capital): 944,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 559,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in Van Ooteghem I zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Contractors - House building

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Van Ooteghem I
(Get full report from official database of BE for Van Ooteghem I)

Aanvulling soorten activiteiten voor Van Ooteghem I
Addition kinds of activities for Van Ooteghem I

273102. Boeken, uitgeverij en drukwerk | Books, publishing and printing
571200. Meubelwinkels | Furniture stores
20999901. Amandel pasta | Almond pastes
36480104. Schijnwerpers | Floodlights
37130212. Tank vrachtwagen lichamen | Tank truck bodies
38220300. Thermostaten en andere milieu-sensoren | Thermostats and other environmental sensors
42129912. Staalvervoer, lokaal | Steel hauling, local
61629901. Obligatie- en hypotheekmaatschappijen | Bond and mortgage companies
65530000. Begraafplaatsonderdelen en ontwikkelaars | Cemetery subdividers and developers
79220000. Theatrale producenten en diensten | Theatrical producers and services

Werken bij Van Ooteghem I: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Van Ooteghem I: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Van Ooteghem I. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Van Ooteghem I. Looking for open vacancies in other companies

  • HUISHOUDHULP Gierle, Lille, Poederlee, Wechelderzande - Direct VAST contract én Maaltijdcheques (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: 't GERIEF

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken bij 't Gerief, is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen meteen een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, strijken en wassen. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Je uurrooster is op maat: je stelt dit samen met je coach op en we houden rekening met jouw privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. Ook het aantal uur is bespreekbaar: wanneer een voltijdse job voor jou niet haalbaar is, kan je werken in een deeltijds rooster van minimaal 13 uur per week. 't Gerief werkt lokaal: we zoeken mensen uit de eigen regio die poetsen bij onze klanten in Lille, Gierle, Poederlee en Wechelderzande. Woon je niet in Lille? 't Gerief is actief in de Kempen en we hebben openstaande vacatures in volgende gemeenten: Grobbendonk, Herentals, Herenthout, Lille, Kasterlee, Olen, Vorselaar. Je werkt bij vaste klanten en deze hoef je niet zelf te zoeken: daar zorgen wij voor. Onze coaches staan voor je klaar: ze gaan bij de start samen met jou op bezoek bij de klant. Samen maken jullie afspraken over bijvoorbeeld de taken en het materiaal dat je ervoor gebruikt. Ook later sta je er nooit alleen voor: met zorgen en vragen kan je bij je persoonlijke coach terecht. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg, verzorgende)

  • Jobstudent (MERKSPLAS)

    Regio: MERKSPLAS

    Bedrijf: ADECCO TURNHOUT

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant in Merksplas zijn wij op zoek naar twee studenten die zatedag of zondag willen meewerken op een kippenboerderij. Taken zijn: eitjes rapen, kippen eten geven, onderhoud.

  • Bijverdienen als student in een fitness te Wetteren? (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een fitness in Wetteren zijn we op zoek naar een student die graag iets wil bijverdienen. Je zal ingezet worden als algemeen polyvalent medewerker en zal dus verschillende taken toegewezen krijgen. Zo zal je mensen mogen inschrijven, informeren, onthalen, .. maar ben je ook bereid om tijdens kalmere periodes de fitnesstoestellen te reinigen. We zoeken een student die bij voorkeur vrij is op volgende dagen: Maandag (16-22u) Dinsdag (16-22u) Zondag (9u-13u)

  • STUDENT communicatie management (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een studentenjob in de communicatie en marketing sector. Wil jij een team van presentatoren, communicatie-coaches en spraakmakende sprekers ondersteunen? De onderneming is op zoek naar iemand die het kan ondersteunen bij hun online activiteiten: inschrijvingen van evenementen, socia media, nakijken formulieren etc. Je moet niet naar de juiste woorden zoeken, want communicatievaardigheden zitten bij jou in je broekzak of handtas? Je studeert een bachelor/masterdiploma in de communicatie / marketing Je vlotte persoonlijkheid, communicatieve skills en commerciële flair werden je met de paplepel ingegeven. Jouw beste vriend(in) vindt jou een echt organisatietalent. Ervaring met beeldbewerking, beeldcreatie en social media marketing is een pluspunt Flexibele studentenjob, aantal werkuren en werkdagen zijn bespreekbaar

  • Jobstudent Orderverzameling (zaterdagwerk) (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: HGC - HANOS ANTWERPEN

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een jobstudent afdeling Orderverzameling voor zaterdag. In deze functie draag je zorg voor het correct verzamelen van klantorders. Je controleert de goederen op juistheid, houdbaarheidsdatum en beschadigingen. Goederen die niet aan de gestelde eisen voldoen, worden gemeld. Je zet de goederen klaar voor verzending en je helpt bij het lossen van de goederen van een binnengekomen vracht.

  • VERANTWOORDELIJKE KIDZ AFDELING RUMBEKE (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ZORGBEDRIJF ROESELARE

    Type: Vaste Job

    Voor KIDZ Rumbeke zijn we op zoek naar een verantwoordelijke. Als verantwoordelijke ben je de spilfiguur voor zowel de buitenschoolse kinderopvang (3-12 jaar) als het kinderdagverblijf (0-3 jaar). Concreet betekent dit, dat je samen met een team van een 20-tal kinderbegeleid(st)ers verantwoordelijk bent voor de dagelijkse opvang van een 150-tal kinderen. We zoeken iemand die al wat werkervaring heeft opgebouwd (minimum 2 jaar en bij voorkeur leidinggevend) en die een uitgesproken belangstelling heeft voor de sector kinderopvang. Naast het coachen en aansturen van je medewerkers, ben je ook het aanspreekpunt voor ouders. We zoeken iemand die veel belang hecht aan een laagdrempelige werking en aan een warme en respectvolle houding tegenover zowel de kinderen, ouders als medewerkers. Uitermate belangrijk is dat je vlot problemen oplost, beslissingen kan nemen en jouw medewerkers kan motiveren. Je staat in voor de coördinatie van de dagelijkse werking van de kinderopvang. Dit vereist ook een vlot gebruik van informaticatoepassingen voor het administratieve luik van deze job. Je rapporteert aan de directeur Kinderopvang. Om dit alles in goede banen te leiden, werk je ook nauw samen met administratief medewerkers, de pedagogische coach en de gezinsconsulente kinderopvang. Je onderhoudt tevens goeie contacten met de scholen waar we nauw mee samenwerken.

  • Schrijnwerker/Interieurbouwer (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: WILLEKENS TIJL

    Type: Vaste Job

    Wegens snelle groei zoeken wij een schrijnwerker/interieurbouwer (M/V) die het team komt versterken voor het plaatsen van binnen- en buitenschrijnwerk. Je vervaardigt en plaatst keukens en inbouwkasten met behulp van de modernste machines. Je maakt en plaatst houten interieurelementen in een gebouw. Je doet o.a. het afkasten van ramen en deuren. Je plaatst binnendeuren en omlijstingen. Je werkt met hout en plaatmaterialen op basis van hout. Je werkt in een atelier met moderne machines en op werven voor nieuwbouw en renovatie. Je werkt meestal in een ploeg. Soms maak je verre verplaatsingen naar de werf. Je past de milieu- en veiligheidsregels strikt toe. Je werkuren zijn regelmatig, maar kunnen variëren naargelang de opdracht.

  • Installateur sanitair Antwerpen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een installateur sanitair die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Dit kan partime of fulltime. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals badmeubels, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • E&I ingenieur - ontwerper (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Zelfstandige activiteit

    De komende tijd zullen er een aantal kleine en grote projecten gestart worden. De projecten handelen over greenfield en brownfield gebouwen / installaties Voor deze activiteiten zijn we op zoek naar bijkomende E&I engineers / ontwerpers Deze persoon maakt deel uit van het projectteam onder leiding van een projectmanager. Projectscope : * Opzetten automatisatievoorstellen (S7, PCS7) * Kennis van PLC / PC netwerken (profibus DP, profinet) en telefonie * Kennis van UPS systemen (noodvoedingen met batterijen) * Kennis van netsystemen IT / TN * Uitwerken van laagspanningsenergieverdeling (LS) * Uitwerken van aardingsvoorstellen (hoofdaarding, bliksembeveiliging, equipotentiaal beveiliging, …) * Bepaalde projecten omvatten HS (15kV) energieverdelingen (bouwen nieuw onderstation) * Bepalen binnen-, buiten-, en veiligheidsverlichting * Uitwerken van branddetectie * Overleg met Mechanical / piping en Civiele projectmedewerkers * Overleg met coordinator Eplan tekenwerk * Overleg met coordinator PLC/PC softwaregroep * Samenstellen infobestand mbt het geautomatiseerd tekenen van Eplan schema´s (EEC1) * Opstellen van CAPEX /OPEX budgetten mbt projecten * Verantwoordelijk voor zijn budget / planning * Opstellen van ramingen met betrekking tot te presteren engineeringsuren * Biedt ondersteuning aan werfleiders * Bepaalde projecten omvatten HS (15kV) energieverdelingen * Opstellen rapportering (budget, planning, kwaliteit) aan stakeholders en projectmanager * Bepalen aantal Remote Input (field)borden * Bepalen aantal (field)ventieleilanden * Layout plannen hoofdkabelbanen / detailkabelbanen * Inplanting fieldborden, tussendozen, … * Staat in voor documentarchivering * Geeft ondersteuning bij toepassen LCM (Life Cycle Management) * Geeft ondersteuning bij toepassen van RAMS ((Reliability, Availability, Maintainability, Substanability) * Opstellen technische specs voor prijsvraag * Opstellen van offertevergelijkingen * Plaatsen van bestellingen * Bepalen M(eet) S(tuur) R(egel) toestellen * Integratie klepsturingen (enkelwerkend, dubbelwerkend, 5/2, 5/3, …) * Invullen datasheets

  • JUNIOR BUYER (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671367-inline.html?cid=Partner_VDAB Junior Buyer Zelfstandig Indirecte aankoop Samen met onze klant, een klinkende naam in de voedingswereld regio Aalst, zijn wij vanuit HAYS Purchasing & Logistics Gent op zoek naar een Junior Buyer. Onze klant omschrijft zich als een cultuur waar klantgerichtheid, integriteit en teamspirit centraal staan. Als Junior Buyer ben je verantwoordelijk voor de indirecte aankoop voor onder andere HR, IT, marketing, enz. Je staat in voor de input van purchase orders, supplier data en facturen. Je verzorgt de opvolging van de facturen waarbij je de verschillende departementen te woord staat bij vragen zoals supplier data, opmaak van facturen, enz. Daarnaast waak je over de betaling van de facturen. Inzake aankoop sta je samen met de Category Buyer in voor de supplier analyse, denk je mee in het kader van centralisatie of partnerships, onderhandel je de beste prijs en beslis je zelfstandig over een bepaald budget. Je rapporteert rechtstreeks aan de Purchase Manager.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Installateur centrale verwarming en schouwrenovatie (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: MEULEMANS MICHAEL

    Type: Leercontract

    Sanitaire en verwarmingselementen plaatsen Defecte onderdelen vervangen of herstellen De materialen kiezen en de voorraad grondstoffen en verbruiksgoederen aanleggen Een diagnose stellen van defecten of storingen aan een installatie (gas- of waterlek, …) Inbouw- of opbouwleidingen plaatsen en aansluiten op de verwarmings- en sanitaire elementen (staal, koper, PVC, polyethyleen, ...) Een oude installatie demonteren en verwijderen (verwarming, sanitair, …)

Zoek naar antwoorden van Van Ooteghem I in sociale netwerken
Look for responds of Van Ooteghem I in social networks

Lees alle opmerkingen voor Van Ooteghem I. Laat een reactie achter voor Van Ooteghem I. Van Ooteghem I bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Van Ooteghem I. Leave a respond for Van Ooteghem I. Van Ooteghem I on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Van Ooteghem I op de google maps. Adres en contacten Van Ooteghem I
Location of Van Ooteghem I on the google maps. Address and contacts of Van Ooteghem I

Andere gerelateerde bedrijven als come Van Ooteghem I Van Ooteghem I: MARC DEPELSENEER | BRIDGE CLUB V.A. SCHOOL | GARAGE ATLANTIC | M.P.S. SPRL | WILLIAM ROELS

Other related companies as Van Ooteghem I: MARC DEPELSENEER | BRIDGE CLUB V.A. SCHOOL | GARAGE ATLANTIC | M.P.S. SPRL | WILLIAM ROELS

Van Ooteghem I is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Van Ooteghem I, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09798400878. Het bedrijf Van Ooteghem I bevindt zich op het adres: Brugstraat 108A 9880 Aalter. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 944,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 559,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Contractors - House building. Producten gemaakt in Van Ooteghem I zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Van Ooteghem I is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Van Ooteghem I is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Van Ooteghem I, openstaande posities, locatie van Van Ooteghem I op de kaart.

Van Ooteghem I is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is Van Ooteghem I, company assigned to the tax number BE09798400878. The company Van Ooteghem I is located at the address: Brugstraat 108A 9880 Aalter. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 944,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 559,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Contractors - House building. Products created in Van Ooteghem I were not found.
The main activity of Van Ooteghem I is Construction - Special Trade Contractors, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Van Ooteghem I is not available. You also can look at reviews of Van Ooteghem I, open positions, location of Van Ooteghem I on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Van Ooteghem I, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Van Ooteghem I, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Van Ooteghem I, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Van Ooteghem I, employees, financial statistics.