DIRK CARELS

Contactgegevens DIRK CARELS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DIRK CARELS: address, phone, fax, email, website, opening hours

DIRK CARELS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MOORSELSTRAAT 195; 3080; TERVUREN, België

Telefoon (phone): 27675302 (+32-27675302) 27675302 (+32-27675302)

Fax (fax): +32 (87) 883-65-71 +32 (87) 883-65-71

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DIRK CARELS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DIRK CARELS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DIRK CARELS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DIRK CARELS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DIRK CARELS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DIRK CARELS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DIRK CARELS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DIRK CARELS
Products information DIRK CARELS

BTW identificatienummer (tax): BE04040466308
Ondernemingsnummer: 3248077392
Hoofdstad (capital): 695,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 483,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Produits & Activités: Charpentes,Menuiserie.

Product categorie (product category): Installation de menuiserie en bois and plastique

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DIRK CARELS
(Get full report from official database of BE for DIRK CARELS)

Aanvulling soorten activiteiten voor DIRK CARELS
Addition kinds of activities for DIRK CARELS

514100. Levensmiddelen, algemene lijn | Groceries, general line
769906. Nautische reparatiediensten | Nautical repair services
24510102. Stacaravans, behalve recreatief | Mobile homes, except recreational
27590400. Publicatiedruk | Publication printing
39150201. Diamant snijden en polijsten | Diamond cutting and polishing
39490207. Kunstenen, vissen: kunstmatig | Lures, fishing: artificial
51940100. Roken tabak | Smoking tobacco
51999902. Anatomische exemplaren en onderzoeksmateriaal | Anatomical specimens and research material
92110404. Rechten, lokale overheid | Courts, local government

Werken bij DIRK CARELS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DIRK CARELS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DIRK CARELS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DIRK CARELS. Looking for open vacancies in other companies

  • kassamedewerker part-time (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal instaan om de aangekochte goederen met de nodig zorgvuldigheid af te rekenen. Je hebt oog voor detail en kijkt alles goed na met de nodige oplettendheid. Je bedient de klanten met service enthousiasme en geeft hen correct advies. Je bent een ware multitasker die graag veelzijdig wilt werken aangezien je naast kassa ook de inkomende oproepen zal beantwoorden alsook retours en uitleendiensten zal verzorgen. In het begin zal je tewerkgesteld worden voor 20 uur per week maar na verloop van tijd kan dit naar meer uren worden omgezet. Het betreft hier om een job optie-vast studenten komen niet aanmerking.

  • Administratief bediende met boekhoudkundige achtergrond (HUMBEEK)

    Regio: HUMBEEK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Met jouw gedrevenheid, passie en overtuiging bied je een kwaliteitsvolle ondersteuning aan de afdelingen Sales, Marketing en Boekhouding. Je beheert agenda’s, je zorgt voor de input van data, je klasseert (digitaal en “manueel”) en je volgt e-mails op. Taken mbt boekhouding (3/4) - Controle aankoopfacturen handelsgoederen - Inboeken van aankoop-, verkoop-, financiële en diverse verrichtingen - Opvolging van klantenvorderingen - Vervullen van diverse administratieve en boekhoudkundige zaken Taken mbt directieondersteuning (1/4) - Agendabeheer mbt sollicitaties, leveranciers, personeel,… - Administratieve opvolging van personeelsadministratie

  • Op zoek naar een studentenjob in juni, juli, augustus en/of september | omgeving Herentals? (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Studentenjob

    Op zoek naar vakantiewerk in Herentals, Olen, Geel of Grobbendonk? Wij zijn op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die kunnen werken in juni, juli, augustus en of september. Wij zijn op zoek naar studenten in verschillende sectoren: Productie en inpak Magazijnswerk/orderpicking Industriële reiniging Ondersteuning drukkerij Productiemedewerker voeding Technische sector

  • Etudiant OU non-étudiant, support administratif (LOUVAIN-LA-NEUVE)

    Regio: LOUVAIN-LA-NEUVE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Pour l'un de nos clients, basé à Louvain-La-Neuve, nous recherchons un profil administratif, de préférence étudiant(e) en droit pour travailler sur un projet durant 2 semaines, à commencer dès que possible. La mission : - Traduction de site en NL Mettre à jour une liste des acronymes NL Faire des tests sur le site

  • Vlotte student verkoopmedewerker kledij met ervaring (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Je adviseert op een creatieve manier klanten bij het maken van hun keuze.  Je hebt affiniteit met sales Je werkt tussen 9.45u en 18.15u en je geeft je beschikbaarheden door

  • Automatisatie ingenieur (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Herentals zijn we op zoek naar een automatisatie ingenieur (project, PLC,...) Dit voor onze activiteiten in diepvrieshoogbouwmagazijnen Projecten in Europa, VS, Australië Wij acteren daarin voor onze klant als project manager material handling en doen ook de sturing en programmatie van de conveyorinstallaties Het werk wordt uitgevoerd in de burelen maar tijdens de implementatie is het team on site

  • Business Unit Manager PMO (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: THE PROJECT PILOTS

    Type: Vaste Job

    The Project Pilots, als onderdeel van de Cronos groep, telt intussen 30 consultants. Wij zijn gespecialiseerd in Project Management Services en coaching in tal van sectoren en project domeinen. Gezien het belang van een transparante projectopvolging, uniforme rapportage en administratieve ondersteuning van projecten, focussen wij ons binnen The Project Pilots sinds kort ook op rollen binnen eenProject Management Office. In dat kader zijn wij op zoek naar een Business Unit Manager PMO die onder de noemer van The Project Pilots het PMO-verhaal onder zijn of haar leiding verder wil gaan uitbouwen. Zit het ondernemerschap in jouw bloed, maar wil je dit doen in een gecoördineerde omgeving? In deze job opportuniteit krijg je enerzijds de mogelijkheid om zelf hands-on jouw PMO-skills verder te ontwikkelen en anderzijds om het Projectmanagement Office uit te bouwen en het team van Project Pilots en de klantenportefeuille verder uit te breiden. Jouw takenpakket COACHING en Ondernemerschap Als Business Unit Manager PMO heb je een eigen P&L en bepaal je mee de verdere uitbouw en samenstelling van het team. In dat kader ben je nauw betrokken bij: - Aanwerving van nieuwe medewerkers - Coaching van nieuwe en huidige medewerkers om hun skills en competenties verder te ontwikkelen. - Coördinatormeeting binnen Slingshot bijwonen. Je denkt ook na over ‘next steps’ om het Project Management Office verder uit te bouwen en bekend te maken bij een ruim publiek. Je zal onze services op vlak van IT Project Management Office optimaliseren door gebruik te maken van de nieuwste standaarden en tools. SALES Als Business Unit Manager PMO neem jij de leiding in het vinden van nieuwe potentiële klanten: - Je werkt pre-sales trajecten uit en staat mee in voor het bid management van totaaloplossingen bij de klant of implementaties van PMO-tools. - Je bouwt een goede relatie op binnen Cronos d.m.v. netwerken - Je voert ook AUDIT’s uit bij potentiele klanten om via onsite detectie het maturiteitsniveau omtrent hun projecten te bepalen en bijkomend te detecteren welk type PMO opportuun kan zijn. CONSULTING Je bent zelf ook nog hands-on actief als Project Management Officer bij klanten. - Je zal klanten ondersteunen bij het strategisch verhaal rond PMO of helpt hen bij de opzet van een PMO - Daarnaast kan jij ook deeltijds worden ingezet om de PMO bij de klant op administratief/ strategisch of controlerend vlak te gaan ondersteunen.

  • Magazijnier (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: Talentus Herentals

    Type: Vaste Job

    In het magazijn voel je je als een vis in het water. Inkomende en uitgaande goederen worden dan ook met plezier door jou gecontroleerd. Het klaarzetten van bestellingen of het inpakken van producten? Jij draagt graag je steentje bij in het team. Je beschikt over de nodige drive zodat de klant tijdig kan genieten van zijn pakje.  Bedrijfsprofiel: Dit bedrijf is één van de grootste winkels in België voor elektrische materialen en verlichting. Dankzij hun grote voorraad beantwoorden zij direct aan alle particuliere, zakelijke en industriële elektriciteitsbehoeften. Particulier, elektricien, doe-het-zelver of architect? Iedereen is hier welkom!

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER DEBITEURENBEHEER (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: WEBHELP PAYMENT SERVICES BENELUX

    Type: Vaste Job

    ° Permanente follow-up klanten- en leveranciersrekeningen waarbij het opbouwen van een vertrouwensrelatie en een kwalitatieve dienstverlening fundamenteel is ° analyseren van problemen en het formuleren en implementeren van gepaste oplossingen ° onderhouden en uitvoeren van een proactief debiteurenbeheer

  • Assistent Winkelverantwoordelijke ACTION Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: ACTION BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben jij medeverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in jouw winkel. Door het verrassende en sterk wisselende assortiment met dagelijks nieuwe producten is geen dag hetzelfde. Je zorgt dagelijks voor honderden blije klanten. Samen met de Winkelverantwoordelijke ben jij verantwoordelijk voor de optimale verkoop van ons verrassend volledige assortiment en de aansturing van een team van winkelpersoneel. Action kenmerkt zich door een sterk wisselend assortiment met elke week minimaal 150 nieuwe producten. Dit betekent elke dag nieuwe artikelen die een plek verdienen in jouw winkel. Je ondersteunt de Winkelverantwoordelijke bij het opvolgen van de winkelverkoop en denkt mee over het verbeteren van de winkel- en schapindeling om de verkoop te optimaliseren. Vervolgens ga je samen met jouw team aan de slag en controleer je de voortgang om een verzorgde winkeluitstraling te realiseren. Bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke ben jij eindverantwoordelijk voor de winkel. Je assisteert de Winkelverantwoordelijke bij het beoordelen van de aanwezige winkelvoorraad , zodat dagelijks het aantal benodigde artikelen kan worden besteld. Daarnaast ben je in overleg met de Winkelverantwoordelijke ook deels verantwoordelijk voor de personeelsplanning en sollicitaties van winkelmedewerkers. Verder ben je aanspreekpunt voor de winkelmedewerkers wanneer zij vragen hebben, waarbij voortdurende aandacht voor klantgerichtheid een belangrijk onderdeel is. Dit allemaal met één doel; een winstgevende winkel met blije klanten, een verzorgde uitstraling & tevreden medewerkers.

  • Payroll Officer (KALLO)

    Regio: KALLO

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Als payroll officer ben je verantwoordelijk voor een tijdige en correcte payrollverwerking voor een 200 tal arbeiders in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je verwerkt zeer accuraat de tijdsregistratie en volgt alle payroll materie op. - Je ondersteunt het management  en jouw HR collega’s met diverse rapporten en statistieken. - Het opvolgen van de sociale wetgeving en sociaaljuridische topics is jouw sterkte en je kan deze vertalen naar het management, jouw collega’s en de medewerkers. - Verder geef je vorm aan een aantal projecten in het kader van de efficiëntieverbetering en automatisatie van de HR processen. Zo kan je eveneens een kostenbewust HR beleid realiseren in lijn met de bedrijfsobjectieven. - Je formuleert voorstellen tot verbetering inzake tijdsregistratie, planning, payrolling, personeelsgegevens, hospitalisatieverzekering, medische controle en andere gerelateerde topics. - Binnen deze domeinen en door jouw geactualiseerde en nauwkeurige kennis bied je geloofwaardigheid en service aan alle stakeholders. Jouw vlotte communicatiestijl zorgt voor een laagdrempelig en toegankelijk HR. - Je rapporteert aan de HR Manager van de site en werkt in een tandem met de HR Officer. Bedrijfsprofiel: Mijn klant is actief in de voedingssector en dé grootste speler op de Belgische markt. Om hun enthousiast team te versterken in de vestiging te Kallo zijn ze op zoek naar een Payroll Officer. Samen werken jullie mee aan de groei van het bedrijf.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

Zoek naar antwoorden van DIRK CARELS in sociale netwerken
Look for responds of DIRK CARELS in social networks

Lees alle opmerkingen voor DIRK CARELS. Laat een reactie achter voor DIRK CARELS. DIRK CARELS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DIRK CARELS. Leave a respond for DIRK CARELS. DIRK CARELS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DIRK CARELS op de google maps. Adres en contacten DIRK CARELS
Location of DIRK CARELS on the google maps. Address and contacts of DIRK CARELS

Andere gerelateerde bedrijven als come DIRK CARELS DIRK CARELS: DEXIA | BEENHOUWERIJ BREBELS | JOZEF VAN LOOVEREN | Huysmans H | Carpiaux D

Other related companies as DIRK CARELS: DEXIA | BEENHOUWERIJ BREBELS | JOZEF VAN LOOVEREN | Huysmans H | Carpiaux D

DIRK CARELS is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DIRK CARELS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04040466308. Het bedrijf DIRK CARELS bevindt zich op het adres: MOORSELSTRAAT 195; 3080; TERVUREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 695,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 483,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Installation de menuiserie en bois and plastique. Lijst met producten zijn Produits & Activités: Charpentes,Menuiserie..
De hoofdactiviteit van DIRK CARELS is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DIRK CARELS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DIRK CARELS, openstaande posities, locatie van DIRK CARELS op de kaart.

DIRK CARELS is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is DIRK CARELS, company assigned to the tax number BE04040466308. The company DIRK CARELS is located at the address: MOORSELSTRAAT 195; 3080; TERVUREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 695,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 483,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Installation de menuiserie en bois and plastique. List of products are Produits & Activités: Charpentes,Menuiserie..
The main activity of DIRK CARELS is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of DIRK CARELS is not available. You also can look at reviews of DIRK CARELS, open positions, location of DIRK CARELS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DIRK CARELS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DIRK CARELS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DIRK CARELS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DIRK CARELS, employees, financial statistics.