DANIEL HOEKMAN

Contactgegevens DANIEL HOEKMAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DANIEL HOEKMAN: address, phone, fax, email, website, opening hours

DANIEL HOEKMAN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ANCIEN DIEWEG 16; 1180; UKKEL/UCCLE, België

Telefoon (phone): 23743618 (+32-23743618) 23743618 (+32-23743618)

Fax (fax): +32 (68) 906-53-19 +32 (68) 906-53-19

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DANIEL HOEKMAN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DANIEL HOEKMAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DANIEL HOEKMAN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DANIEL HOEKMAN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DANIEL HOEKMAN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DANIEL HOEKMAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DANIEL HOEKMAN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DANIEL HOEKMAN
Products information DANIEL HOEKMAN

BTW identificatienummer (tax): BE05485992431
Ondernemingsnummer: 1097778320
Hoofdstad (capital): 907,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 173,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Produits & Activités: Menuiserie,Charpentes.

Product categorie (product category): Installation de menuiserie en bois and plastique

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DANIEL HOEKMAN
(Get full report from official database of BE for DANIEL HOEKMAN)

Aanvulling soorten activiteiten voor DANIEL HOEKMAN
Addition kinds of activities for DANIEL HOEKMAN

369903. Elektronische trainingsapparatuur | Electronic training devices
478500. Inspectie en vaste voorzieningen | Inspection and fixed facilities
737303. Computer systeem verkoop diensten | Computer system selling services
20519901. Bakkerijproducten, gedeeltelijk gekookt (behalve bevroren) | Bakery products, partially cooked (except frozen)
23539907. Helmen, jungle doek: wol gevoerd | Helmets, jungle cloth: wool lined
30899921. Koffer schelpen, kunststoffen | Suitcase shells, plastics
32920402. Koppelingsvlakken, asbest | Clutch facings, asbestos
36630000. Radio en t.v. | Radio and t.v. communications equipment
70320103. Nudistenkamp | Nudist camp
79220200. Theatrale productie diensten | Theatrical production services

Werken bij DANIEL HOEKMAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DANIEL HOEKMAN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DANIEL HOEKMAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DANIEL HOEKMAN. Looking for open vacancies in other companies

  • Exportbediende tijdelijke opdracht tot eind 2018 (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor onze klant regio Kruishoutem zijn we op zoek naar een exportbediende, dit ter vervanging van iemand die in zwangerschapsverlof gaat: - Afhalingen regelen met de transporteurs voor de verschillende vestigingen - Je hebt communicatie met het magazijn om de afhalingen op te volgen - Je maakt de transportdocumenten op - Je volgt de zendingen op van A tot Z - Je controleert verschepingsdocumenten - Deze functie

  • Chauffeur CE met kooiaap (M/V) (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met onze klant uit de houtsector zijn wij op zoek naar een chauffeur CE. Je zal 's morgens vertrekken tussen 5 en 7, afhankelijk van de rit die je dient te doen. Je regio is Limburg en Kempen bij de klanten lost de goederen bij de klanten aan de hand van een Kooiaap. Verder zal je werkdag rond 18 uur eindigen. Dit is afhankelijk van de planning.

  • Helpdesk medewerker (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: Accent Select Services Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze functie garandeer je de beschikbaarheid de continuïteit en de beveiliging van onze technische infrastructuur samen met een bestaande collega op onze hoofdzetel te Poperinge. Je ziet een uitdaging in structuur brengen in de IT organisatie en het IT beleid. Je werkt hiervoor samen met je IT collega in een beurtrolsysteem. Concreet doe je dit via volgende taken/verantwoordelijkheden: je ben het eerste aanspreekpunt voor technische aanvragen van gebruikers via een beurtrolsysteem met je IT collega dit voor zowel de software als voor de hardware vragen door een combinatie van logisch en technisch inzicht ben je in staat de juiste prioriteit te geven aan de binnenkomende technische aanvragen om deze op te lossen het instellen en onderhouden van de back-up het proactief signaleren van potentiële problemen en in overleg concrete oplossingen uitwerken het participeren in (deel)projecten voor het implementeren van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van ICT-infrastructuur het opstellen en onderhouden van beheerprocedures standaarden en systeemdocumentatie

  • Huishoudhulp in Pulle-Zandhoven (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • student H&B Knokke 8u (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: HOLLAND & BARRET KNOKKE

    Type: Studentenjob

    Als Student ben je het gezicht van de winkel. Klanten verder helpen en bijstaan met advies is je belangrijkste taak. Want onze klanten komen op de eerste plaats. Functieomschrijving Tot je taken behoren het verder helpen van onze klanten. Het uitvoeren van alle taken van opening to sluiting van de winkel. Hierdoor is de functie afwisselend en uitdagend.

  • VERKOPER-CHAUFFEUR RIJBEWIJS B (WIJGMAAL)

    Regio: WIJGMAAL

    Bedrijf: BOFROST

    Type: Vaste Job

    Zegt het je wel wat, een uurtje later aan je werkdag beginnen? Nadat je de kids naar school hebt gebracht, in alle rust hebt ontbeten of de krant hebt gelezen? Om daarna in je bestelwagen te stappen en - niet gehinderd door de ochtendfiles - koers te zetten naar die vele trouwe en nieuwe klanten? Die je allemaal met plezier zien komen? Zit verkopen in je bloed? Dan heb je alvast de juiste mindset om een succesvolle bofrost*-verkoper-chauffeur te worden... Je klanten situreren zich hoofdzakelijk in de regio Kortenberg, Zaventem, Bertem.

  • R&D Ontwerper Solid Works (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: 100% LIGHT

    Type: Vaste Job

    Als R&D ontwerper werk je in een vast team van productontwikkelaars/ontwerpers. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling (software: 3D Solid Works Professional) en kwaliteitsborging bij de creatie van de nieuwe (prototype) verlichtingstoestellen Hiervoor werk je nauw samen met Productie, Sales en Marketing. Naast de technische en administratieve ondersteuning van het Sales team bestaat uw taak er ook in maatwerkprojecten (volledig) uit te werken. Doelstelling is het afgewerkte product de unieke eigenschappen te geven om deel uit te maken van de architecturale wereldtop. Je doorloopt de diverse stadia, gaande van conceptueel denken, schetsen, aanmaak prototypes tot en met het afleveren van een industrial released product. Hierbij horen de technische uitwerking met de nodige specificaties voor interne en externe, kwaliteitsgeborgde fabricatie. Evenals het opstellen of begeleiden van de nodige Technische fiches en Bijsluiters (software: Indesign/Illustrator) Hiervoor werk je naast het R&D-team, samen met productiemensen alsook met onze externe leveranciers

  • Chef-Gerant bedrijfscatering Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Vaste Job

    Als Chef-Gerant voor de afdeling Catering bent u verantwoordelijk voor uw uitbating bij een bedrijf te Diegem: U ressorteert onder de District Manager en geeft leiding aan het keuken- en bedieningspersoneel. U staat in voor de calculaties, controle van de bestellingen en alle benodigdheden. U waarborgt de kwaliteit van alle diensten en gerechten. U staat in voor het bereiden, schikken en presenteren van de gerechten (+600 passages) U zorgt voor een optimale werking tijdens de service en voert controles uit over de bereide gerechten (kwaliteit, smaak en uitzicht). U voert controle uit op de registraties van de HACCP en ISO-documenten en verwerkt deze volgend de ISO-normen. U staat in voor de menuopmaak. U zorgt voor de foodcostberekeningen bij de opgestelde menu's. U organiseert de maandelijkse vergadering van de menucommisie. U bent creatief in het zoeken, uitwerken en voorstellen van nieuwe bereidingen, gerechten en presentaties. U bespreekt menu's voor banketten, maakt een offerte, geeft klanten uitleg over de samenstelling van de gerechten en behandelt klachten. U staat in voor de werkplanning van het keuken-en bedieningspersoneel: u stelt hiervoor uurroosters op. U verwerkt allerhande gegevens: gepresteerde werkuren, ziekte of verlof, gegevens mbt tot calculatie en facturatie,... U analyseert verschillen van de maandelijkse resultaten tov het budget. U neemt deel aan vergaderingen en opleidingen. Werkuren: van maandag tot en met vrijdag van 7u tot 15u00 (38u/week).

  • erkend familiaal bemiddelaar (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ORATO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je bent erkend familiaal bemiddelaar met een degelijke juridische kennis (o.a. familierecht en familiaal vermogensrecht). Je bent jurist of hebt een hoger diploma in een menswetenschappelijke richting behaald. Tevens opgeleid zijn in systeemtherapie of contextbegeleiding is een pluspunt. Je schrijft foutloos in het Nederlands. Kennis van het Frans en/of het Engels is een meerwaarde. Je hebt bij voorkeur reeds een stevige dosis ervaring opgedaan als familiaal bemiddelaar. Echter, ook kandidaten met beperkte ervaring maar met de juiste opleiding en gedegen vakkennis komen in aanmerking. Je bent bereid alle dossiers binnen de familiale bemiddeling op te nemen (echtscheiding, ouderschapsplan,..). Indien je daarnaast ook opgeleid bent in systeemtherapie of contextbegeleiding, kunnen we je ook vragen gezinsbegeleidingen en relatiebegeleidingen op te nemen. Je hebt de mindset van een zelfstandige, maar de wens om te behoren tot een team Je hebt ambitie en zin voor initiatief Je bent een teamplayer, verantwoordelijk, leergierig en collegiaal

  • Freelance ICT Project & Change Manager – Regio Roeselare – MC046 (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: Amandis - ICT Recruitment Professionals

    Type: Zelfstandige activiteit

    · In deze rol wordt u verantwoordelijk voor het uitwerken en het uitvoeren van de reorganisatieplannen van het software departement van het bedrijf, teneinde de bedrijfsprocessen en software implementaties te optimaliseren; · Het bedrijf blijft in volle expansie; deze herstructurering heeft dus als einddoel een vernieuwde structuur en aanpak en heeft dus geen impact op het aantal huidige werknemers; · Als Change Manager zorgt u in eerste instantie voor een concreet en gedetailleerd stappenplan en communiceert u dit naar zowel de medewerkers van de afdeling, alsook de betrokken klanten; · U weet uw team en klanten te overtuigen van de nieuwe strategie en zoekt samen met hen naar motivatiefactoren om de nieuwe doelstellingen te halen. U bent dus diegene die het draagvlak zal creëren; · Op basis van de vooropgestelde structuur bepaalt u de herschikking van de werknemers, de functie invullingen en de business units van de afdeling en begeleidt u de medewerkers en business unit managers in het uitvoeren van deze veranderingen; · Als project manager volgt u het project van A tot Z op en zorgt u ervoor dat het in goede banen wordt geleid qua time management, budgetregeling, etc. . · Tevens evalueert u continu de tevredenheid bij uw team en de klanten.

  • Modis - IT Business Analyst (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bedrijf Een groot bedrijf in Mechelen is op zoek naar een Agile Business Analist. Idealiter heb je 5 jaar ervaring als analist en spreek je goed Nederlands. Het betreft een project van minstens 5 maanden. Kernwoorden hier zijn: ICT roadmaps, Business Cases, Agile werken en analyses van Customer Journeys. Dit staat oa op jouw to-do lijst Identificeren van nieuwe ICT gerelateerde opportuniteiten bij de business-units Anticiperen op toekomstige vragen van ICT-klanten Uitwerken van analyses en business cases Vertalen van ICT-zaken in een verstaanbare communicatie voor gebruikers en van business- naar ICT-vereisten Nauwkeurig opstellen van gefundeerde business cases als onderdeel van het strategisch plan en de roadmaps Correct informeren van de business omtrent de ICT haalbaarheid van verschillende oplossingen Inwinnen van de nodige en juiste informatie om correcte analyses te kunnen maken Frequente contacten met de business ivm ondersteunende activiteiten. Je bent nauw betrokken bij het functioneel overleg van de relevante functionele domeinen om de ICT-vraag voldoende vroeg te kunnen capteren. Dit heb je in je mars Hogere opleiding (Master of Bachelor) met technische / engineering of bedrijfseconomische achtergrond, of gelijkwaardig door ervaring; Communicatievaardigheden en ervaring met teamwork en projectgericht werken. Kennis van bedrijfsprocessen in het algemeen en van deze van de Vlaamse overheid in het bijzonder (na inwerkperiode) Minimaal 4 jaar ervaring in algemene bedrijfsvoering met toepassing op ICT gebied. Sterk communicatie- en analysegericht. Sterk abstractievermogen Kunnen denken en werken vanuit de business op strategisch niveau Door een gedegen analyse en financiële onderbouwing, de technologische oplossingen kunnen bepalen voor de business-uitdagingen waarmee de klant wordt geconfronteerd.. Kennis MS Office Pakketten Kennis van de verschillende Project Management facetten (kosten, timing, coördinatie, planning, schattingen) Grondige Kennis van Business Engineering; Kunnen voorstellen van business oplossingen die een goed samenspel zijn tussen Business en Technology kennis Klanten kunnen adviseren en begeleiden bij strategie-, organisatie- en IT-vraagstukken Visie op de (technologische) ontwikkelingen binnen hun vakgebied kunnen overbrengen naar klanten, goed kunnen omgaan met een vastgesteld business target Interesse en wil je meer weten? Neem contact met mij op of stuur meteen je CV via de knop hieronder.

  • Hulp in frituur (flexi-job of jobstudent) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Oostendse Friethoek

    Type: Flexijob

    Als hulp in de frituur sta je in voor volgende taken: Het ontvangen van de klanten met een smile, het noteren van bestellingen en de voorbereiding ervan; Klanten afrekenen op correct wijze; Een klantvriendelijke, vlotte service gedurende de weekendavonden; Presenteren van de gerechten; Het netjes houden van de eetzaal . Ben jij een enthousiaste, vriendelijke student mét pit ? Of zoek je naast je huidige job een ideale manier om een centje bij te verdienen onder het statuut 'flexijob '? Dan ben jij de JOBSTUDENT ( OF FLEXI JOB) FRITUUR VOOR IN HET WEEKEND die wij zoeken!!

Zoek naar antwoorden van DANIEL HOEKMAN in sociale netwerken
Look for responds of DANIEL HOEKMAN in social networks

Lees alle opmerkingen voor DANIEL HOEKMAN. Laat een reactie achter voor DANIEL HOEKMAN. DANIEL HOEKMAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DANIEL HOEKMAN. Leave a respond for DANIEL HOEKMAN. DANIEL HOEKMAN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DANIEL HOEKMAN op de google maps. Adres en contacten DANIEL HOEKMAN
Location of DANIEL HOEKMAN on the google maps. Address and contacts of DANIEL HOEKMAN

Andere gerelateerde bedrijven als come DANIEL HOEKMAN DANIEL HOEKMAN: LE VICINAL | Coiffure "M" | ACTUALINE | NUOD De Postbond | Punch International NV

Other related companies as DANIEL HOEKMAN: LE VICINAL | Coiffure "M" | ACTUALINE | NUOD De Postbond | Punch International NV

DANIEL HOEKMAN is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DANIEL HOEKMAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05485992431. Het bedrijf DANIEL HOEKMAN bevindt zich op het adres: ANCIEN DIEWEG 16; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 907,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 173,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Installation de menuiserie en bois and plastique. Lijst met producten zijn Produits & Activités: Menuiserie,Charpentes..
De hoofdactiviteit van DANIEL HOEKMAN is Transportdiensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DANIEL HOEKMAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DANIEL HOEKMAN, openstaande posities, locatie van DANIEL HOEKMAN op de kaart.

DANIEL HOEKMAN is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is DANIEL HOEKMAN, company assigned to the tax number BE05485992431. The company DANIEL HOEKMAN is located at the address: ANCIEN DIEWEG 16; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 907,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 173,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Installation de menuiserie en bois and plastique. List of products are Produits & Activités: Menuiserie,Charpentes..
The main activity of DANIEL HOEKMAN is Transportation Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of DANIEL HOEKMAN is not available. You also can look at reviews of DANIEL HOEKMAN, open positions, location of DANIEL HOEKMAN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DANIEL HOEKMAN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DANIEL HOEKMAN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DANIEL HOEKMAN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DANIEL HOEKMAN, employees, financial statistics.