ALG.INTERIEURONDERN.GILIS

Contactgegevens ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALG.INTERIEURONDERN.GILIS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HOLRAKKERSTRAAT 188; 3890; HASSELT, België

Telefoon (phone): 11224627 (+32-11224627) 11224627 (+32-11224627)

Fax (fax): +32 (4) 367-90-21 +32 (4) 367-90-21

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALG.INTERIEURONDERN.GILIS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALG.INTERIEURONDERN.GILIS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALG.INTERIEURONDERN.GILIS
Products information ALG.INTERIEURONDERN.GILIS

BTW identificatienummer (tax): BE02516662597
Ondernemingsnummer: 4312652587
Hoofdstad (capital): 625,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 856,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Producten die in ALG.INTERIEURONDERN.GILIS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALG.INTERIEURONDERN.GILIS
(Get full report from official database of BE for ALG.INTERIEURONDERN.GILIS)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALG.INTERIEURONDERN.GILIS
Addition kinds of activities for ALG.INTERIEURONDERN.GILIS

0219. Algemeen vee, nec | General livestock, nec
287900. Landbouwchemicaliën, nec | Agricultural chemicals, nec
329104. Schuurwielen en slijpstenen, niet kunstmatig | Abrasive wheels and grindstones, not artificial
07429901. Dierziekenhuisdiensten, huisdieren en andere dierenspecialiteiten | Animal hospital services, pets and other animal specialties
17110200. Loodgieterswerknemers | Plumbing contractors
22990502. Burlap, jute | Burlap, jute
30690401. Ballonnen, reclame en speelgoed: rubber | Balloons, advertising and toy: rubber
35370218. Vrachtwagens: vracht, bagage, enz .: industrieel, met uitzondering van mijnbouw | Trucks: freight, baggage, etc.: industrial, except mining
39440312. Erector sets, speelgoed | Erector sets, toy

Werken bij ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. Looking for open vacancies in other companies

  • MRP PLANNER VLEESWARENFABRIKANT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FORUM JOBS OOSTAKKER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten, een vleeswarenfabrikant in het Gentse, zijn we op zoek naar een MRP planner. Ben je in het bezit van een bachelorsdiploma logistiek? Heb je reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug? Ben je hands-on en super gemotiveerd? Dan is deze job zeker iets voor jou? Als MRP planner zal je zorgen voor een correcte en tijdige productbeschikbaarheid van de grondstoffen. je zet voorstellen om in orders je zorgt voor optimale voorraadniveaus je houdt rekening met het voorziene budget je staat in voor de follow-up met de leveranciers en magazijniers je zorgt er voor dat de leveringen tijdig kunnen gebeuren je staat in voor de follow-up van de contracten met de klanten je staat in contact met de inkoopafdeling enzovoort Je werkt van maandag tot en met vrijdag binnen daguren. Je zal opstarten op interimbasis. Voorlopig is dit om de drukte op te vangen, een vast contract kan dus niet gegarandeerd worden.

  • BEHEERDER INNINGEN (NL/FR) INTERIM (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de cel Pre-betwiste Zaken van ons departement After Sales zijn we op zoek naar een Beheerder inningen (nl/fr). FUNCTIEBESCHRIJVING: Beheer van onbetaalde dossiers, zorgen voor de inning van de onbetaalde bedragen, de risico's beoordelen en de nodige waarborgen activeren. In teamverband het beheer verzekeren van de dossiers toegewezen aan de afdeling Pre-betwiste Zaken. Overgaan tot de inning van achterstallige of onbetaalde bedragen aan de hand van de beschikbare tools. Dagelijkse verwerking van briefwisseling, e-mails en inkomende/uitgaande oproepen. Het management op de hoogte brengen van ontdekte afwijkingen, gevallen van fraude. Bijdragen tot de realisatie van de doelstellingen.

  • Planner Continent (ZEEBRUGGE)

    Regio: ZEEBRUGGE

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Zeebrugge gaan we op zoek naar een Planner Continent : Je optimaliseert de combinaties en/of routings van de transportopdrachten, rekening houdend met de wensen van de klant. Realiseren van kostenbewuste een preplanning Op continue basis het behandelen van remarks/problemen en deze accuraat verwerken in de softwaretoepassing. Afhandelen van algemene administratie Je zorgt voor een vlotte, doelgerichte en correcte communicatie met de teammedewerkers, andere afdelingen en derden. Werkuren: bereid te zijn in een wisselend uurrooster te werken tussen 8u en 18u. Bereid zijn wachtdiensten te doen op termijn.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Sint-Kruis-Winkel (SINT-KRUIS-WINKEL)

    Regio: SINT-KRUIS-WINKEL

    Bedrijf: Partena Hulp in huis

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Huishoudhulp/poetshulp, regio Zwijnaarde - Merelbeke - St.Martens-Latem (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Voltijds administratief bediende (m/v), regio Gent (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een ruim administratief takenpakket met een commerciële inslag? Heb jij interesse om voor een zeer bloeiend en dynamisch bedrijf te werken? Heb jij een degelijke talenkennis? Dan hebben wij jouw nieuwe uitdaging! Voor een bedrijf in Sint-Denijs-Westrem zijn we zoek naar een administratief bediende die van alle markten thuis is. Je zal instaan voor een breed pakket van taken. Administratief: zoals organiseren Kick-off, opmaken invorderingsrapporten, opmaken statistieken on- & offstreet (bv. duration/occupation, ...), versturen en opmaken periodieke rapportering naar de klanten, organiseren Well being personeel, opvolging van bestellingen, ... Contractkennis: zoals beheer doorrekening kosten, opmaken consolidatie detail kosten afrekening per regio, opstellen jaarverslagen, kennis van de contracten en opstellen en beheer van de contractfiches. Financieel: zoals controleren juistheid input gegevens (opvolging inkomsten, aanvragen facturatie, opvolging cashcontrol, ...),waken over de frequentie van input financiële gegevens, beheer van debiteuren, invullen statcoms en verzamelen van comments en tijdig aanleveren aan boekhouding, voorbereiden van de afrekeningen (inkomsten en diverse info bv. # uren, # rappels, betaalde invorderingskosten, enz.), geven van financiële opleiding van Field supervisors. Commercieel: zoals opvragen, lezen en samenvatten van lastenboeken, voorbereidend werk voor de opmaak van offertes en contractvernieuwing, opmaken/assisteren offertes ism regiomanager/commercieel Rapportering: zoals deelnemen aan periodieke teammeetings (bv. 4t4 - regiomeetings - ...), informeren van andere teamleden binnen de regio

  • zaalmedewerker - student/flexijob (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: LA FRECHA

    Type: Studentenjob

    U bent verantwoordelijk voor de totale zaalbediening en verzorgt de communicatie naar de keuken toe. Ook de afwas behoort tot uw taken, samen met het onderhoud van de toog, de daarbijhorende toestellen, de kasten en de zaal.

  • Studenten voor BIS-Beurs 2018 te Gent weekdagen (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Hostess en begeleiden van potentiële klanten

  • Security Application Expert (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Je werkt samen met je team en de beheerders van de verschillende applicaties aan de uitbouw van ons identity & access management (IAM) systeem. Je beheert onze IAM-omgeving en implementeert er de businessprocessen die specifiek zijn voor de KU Leuven. Je ontwikkelt koppelingen tussen ons IAM-systeem en andere omgevingen en systemen. Je blijft up-to-date binnen je expertisedomein, leert voortdurend bij en brengt onze IAM-omgeving zo naar een topniveau. Bedrijfsprofiel: Je interesse in de beveiligingsaspecten van IT is eindeloos. Je wordt warm van securityconcepten ontwerpen en implementeren. En je wilt je kennis inzetten en uitdiepen binnen een state-of-the-art ICT-organisatie. Driemaal ‘check!’? Dan kan jij onze Security Application Expert worden. Ben je benieuwd waarom je toekomstige collega's graag bij ICTS werken? Laat je inspireren via:

  • Klantenbegeleid(st)er bouwheer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: TEC

    Type: Vaste Job

    Voor een grote speler met een gerenommeerde vastgoedportefeuille zijn wij op zoek naar een Klantenbegeleid(st)er. Bij interesse kan je contact opnemen via 0472 62 97 30 en [email protected]. Als Klantenbegeleid(st)er ben je het unieke aanspreekpunt van klanten voor wat betreft hun keuze van materialen voor de afwerking van hun appartement: je zorgt voor optimale klantentevredenheid, binnen de contractueel afgesproken grenzen. In de voorbereidende fase geef je aan het team van Development een gefundeerd advies m.b.t. de keuze van de afwerkingsmaterialen in de appartementen, je stelt eventuele nieuwe leveranciers voor en zorgt voor prijsaanvragen mbt de keukens, de tegelvloeren, het parket en de badkamers. Daarna zorg je voor de correcte integratie van deze elementen in het aanbestedingsdossier en het commercieel lastenboek dat de basis is voor jouw gesprekken met onze klanten. In dat kader zal je eveneens worden betrokken bij het nazicht van de coherentie tussen de technische plannen en het commercieel lastenboek. Eens de commercialisatie is gestart adviseer en informeer je de klanten over de keuze voor geschikte materialen en/of technieken (keuken, tegelvloeren, parket, badkamer enz.). Je fungeert als tussenschakel met de architecten, aannemers, leveranciers, en studiebureaus. Dit alles in overleg met het team van Development en Design&Build. In alle fases van het dossier werk je nauw samen met de projectverantwoordelijke van het residentiële project. Je zorgt er ook voor dat je het akkoord krijgt van je klanten op het eventuele aangepaste plan én over de eventuele meerprijs van wat wordt gevraagd en je zorgt voor de eventuele bijkomende bestelling bij de aannemer. Daarnaast ben je mee verantwoordelijk voor de opvolging van de uitvoering van deze afwerkingswerken in het appartement van de klanten, dit om te garanderen dat er een kwaliteitsvol product afgeleverd wordt op het moment van de voorlopige oplevering. Je start en onderhoudt commerciële contacten met klanten-kopers om een vertrouwensrelatie uit te bouwen. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienst na verkoop aan je klanten. Hiertoe breng je bezoeken aan klanten, analyseer je eventuele klachten en neem je contact op met de betrokken aannemers of studiebureaus om de problemen zo goed mogelijk op te lossen. Op basis van je ervaring op het terrein en je regelmatige contacten met klanten maak je geregeld een verslag op voor het management over de trends en evoluties op de markt.

  • Kinderverzorg(st)er (WESPELAAR)

    Regio: WESPELAAR

    Bedrijf: DE LOCOMOTIEFJES

    Type: Zelfstandige activiteit

    In ons kinderdagverblijf (voor kinderen van 0 tot 3 jaar) dat van start gaat in september - oktober 2018 sta je in voor volgende taken: Onthaal en verwelkoming van de kinderen. Contacten onderhouden met de ouders. Verzorging van de kinderen. Bereiden van de maaltijden en de kinderen begeleiden bij het nuttigen van de maaltijden. Activiteiten organiseren en begeleiden, zoals in thema knutselen, een uitstap naar de markt, een wandeling maken,... Onderhoud van de werkplek.

  • Zaalmedewerker (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: BOTAN eethuis & brasserie

    Type: Flexijob

    Bestellingen opnemen, klanten ontvangen, kassa doen, toogwerk,....

Zoek naar antwoorden van ALG.INTERIEURONDERN.GILIS in sociale netwerken
Look for responds of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. Laat een reactie achter voor ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. ALG.INTERIEURONDERN.GILIS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. Leave a respond for ALG.INTERIEURONDERN.GILIS. ALG.INTERIEURONDERN.GILIS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALG.INTERIEURONDERN.GILIS op de google maps. Adres en contacten ALG.INTERIEURONDERN.GILIS
Location of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS on the google maps. Address and contacts of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS

Andere gerelateerde bedrijven als come ALG.INTERIEURONDERN.GILIS ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: CHRISTIANE BORREMANS | La Fiduciaire de Bruxelles SA | Bo?te 脿 Couture (La) | HOGESCHOOL KAREL DE GROTE | R?SIDENCE LE ROYAL

Other related companies as ALG.INTERIEURONDERN.GILIS: CHRISTIANE BORREMANS | La Fiduciaire de Bruxelles SA | Bo?te 脿 Couture (La) | HOGESCHOOL KAREL DE GROTE | R?SIDENCE LE ROYAL

ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02516662597. Het bedrijf ALG.INTERIEURONDERN.GILIS bevindt zich op het adres: HOLRAKKERSTRAAT 188; 3890; HASSELT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 625,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 856,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE. Producten gemaakt in ALG.INTERIEURONDERN.GILIS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, openstaande posities, locatie van ALG.INTERIEURONDERN.GILIS op de kaart.

ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, company assigned to the tax number BE02516662597. The company ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is located at the address: HOLRAKKERSTRAAT 188; 3890; HASSELT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 625,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 856,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE. Products created in ALG.INTERIEURONDERN.GILIS were not found.
The main activity of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS is not available. You also can look at reviews of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, open positions, location of ALG.INTERIEURONDERN.GILIS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALG.INTERIEURONDERN.GILIS, employees, financial statistics.