TOPPER

Contactgegevens TOPPER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TOPPER: address, phone, fax, email, website, opening hours

TOPPER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): TURNHOUTSEBAAN 50; 2100; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 33254247 (+32-33254247) 33254247 (+32-33254247)

Fax (fax): +32 (68) 869-98-17 +32 (68) 869-98-17

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TOPPER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TOPPER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TOPPER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TOPPER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TOPPER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TOPPER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TOPPER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TOPPER
Products information TOPPER

BTW identificatienummer (tax): BE09783294677
Ondernemingsnummer: 3828430175
Hoofdstad (capital): 908,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 880,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Producten die in TOPPER zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Industri?le wasserijen and droogkuis

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TOPPER
(Get full report from official database of BE for TOPPER)

Aanvulling soorten activiteiten voor TOPPER
Addition kinds of activities for TOPPER

011903. Oliekorrels | Oil grains
016102. Erwt- en boonplanten | Pea and bean farms
366302. Televisie-omroep- en communicatieapparatuur | Television broadcasting and communications equipment
366902. Transport signalerende apparaten | Transportation signaling devices
422602. Huishoudelijke goederen en meubilair opslag | Household goods and furniture storage
31119903. Bekleding leer | Upholstery leather
38250242. X-y recorders (plotters), behalve computer randapparatuur. | X-y recorders (plotters), except computer peripheral equip.
50840706. Verontreiniging apparatuur, lucht (milieu) | Pollution control equipment, air (environmental)

Werken bij TOPPER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TOPPER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TOPPER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TOPPER. Looking for open vacancies in other companies

  • bijrijder/ convoyeur m/v te Humbeek (HUMBEEK)

    Regio: HUMBEEK

    Bedrijf: Start People Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal samenrijden met de chauffeur om de bestellingen van huishoudelektro bij de klanten thuis te gaan leveren en plaatsen. Je hoeft zelf niet te rijden.

  • Onthaal- en administratieve medewerker Diegem (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam Diegem, onderdeel van de groep Robert Half is op zoek naar een onthaal- en administratieve medewerker (m/v) voor een bedrijf gevestigd in Diegem. Het betreft een uitzendopdracht met optie vast. De Onthaal en Administratieve Medewerker maakt deel uit van het office team en rapporteert aan de Human Resource Manager. Je bent verantwoordelijk voor zowel het onthaal als administratieve ondersteunende taken. Omschrijving van het takenpakket: - Klantvriendelijkheid uitstralen binnen de organisatie; - Het eerste aanspreekpunt voor externen. Deze taak omvat het telefonische en persoonlijke onthaal in het Nederlands, Frans en Engels - Professioneel beantwoorden van telefonische oproepen, proactief overnemen van telefoonlijnen van collega's. - Klantgerichte en professionele ontvangst van elke bezoeker naargelang de situatie (klant, leverancier, prospect of juridische instanties). - Houdt permanent toezicht op de orde en netheid op de parkings, in de cosy area, de onthaalruimtes, vergaderzalen, directiekantoor, sanitaire ruimtes (met de ondersteuning van de externe schoonmaakploeg die door de operations assistant wordt aangestuurd). Meldingen aan de gemeente: defecte straatlampen, sluikstorten, etc. - Werkt enthousiast mee aan de safety cultuur van het bedrijf en straalt dit uit. Verantwoordelijk voor een reeks administratieve en praktische taken: - In- en uitgaande post en pakketten. - Assistentie voor het wagenpark. - Voorbereiding van Purchase Orders. - Logistiek beheer van consumables. - Beheer en onderhoud van kantoorapparatuur op alle sites. - Behandeling van de post en de koerierdiensten. - Agendabeheer meetings en vergaderzalen. - Reservatie transport, catering, hotel. - Klassement. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Sociaal verpleegkundige of maatschappelijk assistent voor Pijnkliniek en vliegende ploeg (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5735 Locatie:ZNA Hoge Beuken in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Sociale dienst – Patiëntenaspecten Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: vervangingscontract Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je zorgt voor het informeren, begeleiden, oriënteren, opvolgen en eventueel doorverwijzen van klanten door het toepassen van de gepaste methodieken (individuele gesprekken, huisbezoek, …), om een integrale hulpverlening op maat te bieden en de zelfredzaamheid van de klant te vergroten. In samenspraak met alle andere hulpverleners sta je in voor een kwalitatieve ontslag-begeleiding die binnen de beperkingen van de ziekenhuiscontext en de reële thuissituatie maximaal aanvaardbaar en haalbaar is voor de patiënt. Je verzekert sociaal-technische interventies zodat de rechten van patiënt worden uitgeput en voert de daarbij nodige sociaal administratieve formaliteiten uit. Je staat in voor het psychosociale welzijn van de patiënt en omgeving door de nodige eerstelijnsbegeleiding te geven. Deze worden geconfronteerd met veranderingen en beperkingen ten gevolge van ziekte en behandeling. Jouw gerichte begeleiding ondersteunt het verwerkingsproces en kan bijdragen aan de optimalisatie van de leefomstandigheden. Je verzorgt het administratieve werk teneinde de interne organisatie en de patiëntopvolging te bevorderen (verslaggeving in het sociaal-administratief klantdossier, registratie van gegevens (ontslagbegeleiding, aard van interventies, doorverwijzers, profiel hulpbehoevenden, …). Je bouwt netwerken op om goede doorverwijzingen en samenwerkingen te kunnen realiseren. Jij bent de brug tussen het ziekenhuis en de omgeving van de patiënt buiten het ziekenhuis. Dit vereist een vlot overleg en samenwerking met zowel interne als externe partners en een coördinerend optreden in individuele dossiers. Binnen ZNA zijn dit in de eerste plaats de collega’s van de sociale dienst, de interculturele bemiddelaars en de levensbeschouwelijke zorg, verpleging en artsen van de afdelingen waarvoor je verantwoordelijke bent. Buiten ZNA zijn dit o.m. mutualiteit, OCMW, huisarts, thuiszorg, mantelzorgers, schuldeisers, bewindvoerders, … Signaalfunctie: je signaleert beleidsgebonden aspecten en tendensen teneinde het beleid af te stemmen op patiëntenbelangen en noden en te sensibiliseren voor algemene maatschappelijke problemen. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Patiëntenbegeleiding en valt onder de bevoegdheid van de directie patiëntenzorg. Nog vragen? Meer weten over de functie? Contacteer Anouk Schevernels, Paramedisch afdelingshoofd ZNA, via tel. 0470 40 22 74. Voel jij je aangesproken?

  • Elektricien - electromecaniciens (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    We zoeken gemotiveerde elektriciens die voltijds willen werken.

  • Verantwoordelijke planning monteurs (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Konvert Office Kortrijk

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een bedrijf actief in raambekleding, regio Kortrijk, is Konvert Office op zoek naar een Verantwoordelijk Planning van de servicemonteurs (m/v): Je bent verantwoordelijk voor de planning van de servicemonteurs in België en Nederland die ingezet worden voor herstellingen, vervangingen en garantiegevallen. Je zorgt er voor dat service gevallen op een snelle en adequate manier worden opgelost. Je stelt de klant steeds centraal. Functie:  Je plant een service in van A tot Z  Je communiceert met de klant, de consument, je medewerkers en je collega's omtrent de planning  Je maakt een volledig dossier aan per service-geval  Je beantwoordt technische vragen van de klant en helpt hen verder met de juiste oplossing.  Je toetst commerciële beslissingen steeds af met je teamleader

  • Projectingenieur Elektriciteit/HVAC (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 4954 Locatie: ZNA Middelheim in Antwerpen, maar je werkt overkoepelend binnen ZNA. Afdeling/ Bedrijfseenheid: Technische projecten Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je staat in voor de administratieve en technische opvolging van de aan jou toegewezen projecten. Dit kunnen allerlei soorten projecten zijn (groot, klein, algemene verbouwingen, vervangen van hoogspanningscabines,…). Je staat in voor de timing/scope/budget van de jou toegewezen projecten. Je treedt coördinerend op bij de verschillende fases van een project. Je verstrekt (technisch) advies. Je geeft leiding bij projecten van ontwerp tot en met indienststelling. Je maakt voor kleinere dossiers zelf bestekken voor alle percelen (bouw, elektriciteit, HVAC, sanitair en medische gassen) op en respecteert de budgettering. Voor grotere dossier werk je samen met architecten en studiebureaus. Je pleegt nauw overleg met andere medewerkers van de technische dienst projecten (een team van 10 personen) en met de leidinggevenden van de betrokken interne diensten in het ziekenhuis (preventie, ziekenhuishygiëne, milieudienst, technische dienst onderhoud,…). Je pleegt overleg met aannemers, architecten, studiebureaus, brandweer en leveranciers en verricht hiervoor de nodige studies. Je kijkt kritische en nauwkeurig extern gemaakte lastenboeken, meetstaat en plannen na. Je geeft ramingen en advies bij opstellen van business cases. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR recruiter, op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer June Nevelsteen, Manager Projectel, op 03 280 41 57. Voel jij je aangesproken?

  • kinesitherapeut (+/- 4/5 FTE) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: WIJKGEZONDHEIDSCENTRUM ZUIDRAND

    Type: Vaste Job

    -De nieuwe discipline van kinesitherapie in het centrum gestalte geven en de plaats ervan binnen het multidisciplinaire team en integrale aanbod uitwerken -Zelfstandig uitvoeren van consultaties zowel in het centrum als op huisbezoek -Patiënten informeren, adviseren en stimuleren over de preventie van motorische problemen -Registreren en rapporteren in het medisch programma -Deelnemen aan interdisciplinaire vergaderingen over de opvolging van patiënten en het zorgbeleid -Deelnemen/vormgeven van projecten rond gezondheidspromotie en preventie

  • Allround medewerker automaterialen (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Talentus Sint-Truiden

    Type: Vaste Job

    Als allround medewerker automaterialen draag je verschillende verantwoordelijkheden: Je staat in voor het ontvangen en controleren van goederen die worden geleverd Je stockeert de wisselstukken Je zorgt er voor dat de mekaniekers goed door kunnen door hen te voorzien van de juiste wisselstukken Daarnaast ontvang je klanten aan de balie en informeer je hen bij aankoop van automaterialen Je bent ook administratief sterk onderlegd en je zorgt voor een juiste facturatie van de wisselstukken Ook maak  je bestekken op. Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een allround medewerker automaterialen. Je start op interimbasis voor een periode van ongeveer 2 maanden waarna bij goed functioneren jou een vast contract wordt aangeboden. 

  • telecom installateurs (Regio Boom-Aartselaar)

    Regio: Regio Boom-Aartselaar

    Bedrijf: REBUILD

    Type: Vaste Job

    we zoeken kandidaten voor proximus fuctie telecom installateur

  • Natuurlijk gezond consulent (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: NATUURLIJK GEZOND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Natuurlijk gezond is klaar om uit te breiden! Wilt u graag een eigen bedrijf in de gezondheidssector beginnen of uw bestaande activiteit uitbreiden? Natuurlijk gezond zoekt iemand die graag met therapeutische etherische oliën aan de slag gaat. Voorkennis over etherische oliën is niet noodzakelijk. U wordt door ons begeleid en we leren u alles wat nodig is om uw eigen gezondheidsbedrijf succesvol op te starten. Ik heb momenteel plaats in mijn agenda om 2 personen intensief te begeleiden, dus ik kies uit de geïnteresseerden de meest gemotiveerde personen uit om intensief te begeleiden. Uiteraard kan u ook mee op de kar springen indien u niet bij deze hoort of het wat rustiger aan wil doen, maar dan zal u op een aan uw tempo en inzet aangepast schema begeleid worden. Laat dit u dus niet afschrikken. Uw inkomsten hangen volledig van uw eigen inspanningen af. Uiteraard doen we er samen alles aan om u succesvol te maken, wat ook zeker gaat lukken als u zich voluit hierachter zet. Heeft u interesse,? Stuur dan geheel vrijblijvend een mailtje met wat informatie over jezelf en je motivatie naar [email protected] bel me op het nummer 0479 812 892 Ken je iemand die volledig in dit profiel past? Stuur deze vacature door. Alvast bedankt! Lindsey

  • Gezondheids-, sport- & businesscoach (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: FORTUNE OF HEALTH

    Type: Zelfstandige activiteit

    Vanwege de snelle groei in ons bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen die interesse hebben in de sector voeding en gezondheid. Je gaat in je eigen regio aan de slag als gezondheids- en/of sportcoach om mensen te helpen op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit en/of hun sportprestaties te verbeteren. Affiniteit met voeding en gezonde, actieve levensstijl is een pré, maar geen must. Voorkennis op deze gebieden zijn meegenomen. Indien dit niet het geval is ga je praktijkgericht leren via een (online) Plug In- trainingssysteem. Je gaat samenwerken in een super gezellig team, jong en oud, bestaande uit enthousiaste coaches variërend van (top)sporters, voedingsdeskundigen, artsen, personal trainers, schoonheidsspecialisten, fysiotherapeuten en veel meer. Deze job is voor iedereen haalbaar maar alles staat en valt met je eigen inzet. In het eerste kennismakingsgesprek zal besproken worden welke mogelijkheden er voor jou zijn en of je binnen ons team past. Jouw profiel: Zelfstandig kunnen werken, teamplayer, ondernemend, netwerker en sociaal aangelegd. Kunnen coachen of openstaan dit te leren Wat ga je doen? Eigen klantenbestand leren bouwen, Eigen klanten coachen, nieuwe gezondheids- & sportcoaches leren opleiden

  • VERANTWOORDELIJKE KINDERDAGVERBLIJF (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: SNOEZEL XL

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt als de rechterhand van de organisator. Je staat in voor het personeelsbeleid. Daar hoort natuurlijk wat administratief werk, je houdt het aanwezigheidsrooster in de gaten, etc. Je geeft rondleidingen aan de ouders en je staat hen te woord. Twee dagen per week werk je samen met de begeleidsters in de groepen zelf. Dit om de voeling met de kern van de job niet te verliezen. ...

Zoek naar antwoorden van TOPPER in sociale netwerken
Look for responds of TOPPER in social networks

Lees alle opmerkingen voor TOPPER. Laat een reactie achter voor TOPPER. TOPPER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TOPPER. Leave a respond for TOPPER. TOPPER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TOPPER op de google maps. Adres en contacten TOPPER
Location of TOPPER on the google maps. Address and contacts of TOPPER

Andere gerelateerde bedrijven als come TOPPER TOPPER: CAMILLE JAUMOTTE | JULES DENNE | RENE DEJON | DE WOLF & ZN BVBA | Pauls Modelshop

Other related companies as TOPPER: CAMILLE JAUMOTTE | JULES DENNE | RENE DEJON | DE WOLF & ZN BVBA | Pauls Modelshop

TOPPER is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is TOPPER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09783294677. Het bedrijf TOPPER bevindt zich op het adres: TURNHOUTSEBAAN 50; 2100; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 908,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 880,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Industri?le wasserijen and droogkuis. Producten gemaakt in TOPPER zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van TOPPER is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TOPPER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TOPPER, openstaande posities, locatie van TOPPER op de kaart.

TOPPER is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is TOPPER, company assigned to the tax number BE09783294677. The company TOPPER is located at the address: TURNHOUTSEBAAN 50; 2100; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 908,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 880,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Industri?le wasserijen and droogkuis. Products created in TOPPER were not found.
The main activity of TOPPER is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of TOPPER is not available. You also can look at reviews of TOPPER, open positions, location of TOPPER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over TOPPER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TOPPER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TOPPER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TOPPER, employees, financial statistics.