VANLOMMEL

Contactgegevens VANLOMMEL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VANLOMMEL: address, phone, fax, email, website, opening hours

VANLOMMEL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HAGELLAAN 7; 2250; OLEN, België

Telefoon (phone): 14232741 (+32-14232741) 14232741 (+32-14232741)

Fax (fax): +32 (53) 644-46-16 +32 (53) 644-46-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VANLOMMEL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VANLOMMEL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VANLOMMEL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VANLOMMEL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VANLOMMEL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VANLOMMEL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VANLOMMEL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VANLOMMEL
Products information VANLOMMEL

BTW identificatienummer (tax): BE08743438720
Ondernemingsnummer: 8068603515
Hoofdstad (capital): 302,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 571,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Activités: Sérigraphies.

Product categorie (product category): Imprimeries and copyshops

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VANLOMMEL
(Get full report from official database of BE for VANLOMMEL)

Aanvulling soorten activiteiten voor VANLOMMEL
Addition kinds of activities for VANLOMMEL

3541. Gereedschapsmachines, metalen snij type | Machine tools, metal cutting type
355401. Papiervormende machines | Paper forming machines
22610303. Naaien van katoenen breedgeweven stoffen | Napping of cotton broadwoven fabrics
23260201. Schorten, werk, behalve rubberen en plastic: mannen | Aprons, work, except rubberized and plastic: men's
23940102. Canopies, stof: gemaakt van aangekochte materialen | Canopies, fabric: made from purchased materials
32969903. Dakbedekkingmatten, minerale wol | Roofing mats, mineral wool

Werken bij VANLOMMEL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VANLOMMEL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VANLOMMEL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VANLOMMEL. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker (M/V) (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een transportbedrijf in Oostkamp zijn wij op zoek naar een logistiek talent: - Je werkt in een diepvriesomgeving - Je rijdt hoofdzakelijk met een reachtruck maar ook met transpalet - Laden en lossen van diepvriesproducten

  • BEDIENER AUTOMATISCH PICKINGSYSTEEM (M/V) 2 PLOEGEN - Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: FORUM FOOD ROESELARE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    BEDIENER AUTOMATISCH PICKINGSYSTEEM (M/V)  2 PLOEGEN -  Roeselare Voor een groot voedingsbedrijf regio Roeselare zijn wij op zoek naar een medewerker om de producten in te scannen. U bent verantwoordelijk voor het klaarzetten van klantenorders met behulp van de automatische pickingmachine, u vult het automatisch lagensysteem aan en lost eventuele kleine storingen op, afgewerkte paletten verplaats je met een heftruck en indien nodig helpt u ook in de handmatige picking.

  • All Round Logistiek Medewerker (KRUIBEKE)

    Regio: KRUIBEKE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Goederen in ontvangst nemen en opslaan. - Indien noodzakelijke verplaatsen van goederen in het magazijn met behulp van heftruck. - Ontvangen van documenten (laad- en losbonnen, vrachtbrieven, enz.) - Opmaken van documenten (laad- en losbonnen, vrachtbrieven, enz.) - Goederen controleren op onder meer kwaliteit, hoeveelheid, verpakking. - Sorteren en stickeren van goederen. - Verzendklaar maken van goederen/ orders. - Signaleren en herstellen van eventuele fouten of afwijkingen van inkomende of uitgaande orders. - Eventuele beschadiging van de goederen registreren en communiceren naar de verantwoordelijke. - Beheren van de voorraadadministratie en inventariseren van magazijnvoorraad. - Administratief verwerken van processen in het bedrijfsspecifiek computersysteem. - Dagelijks informeren naar de uit te voeren opdrachten. - Verzamelen en verwerken van verkooporders; registeren in het gangbare systeem. - Opvolgen productieplanning. - Onderhouden van contacten met externen (klanten, leveranciers). - Rapporteren aan collega’s en leidinggevenden. - Onze interne huisregels rond “Good Housekeeping” nauwgezet volgen. - Rapporteren en signaleren van onregelmatigheden, opslagplaats zowel buiten als binnen. - Signaleren en melding maken van onveilige situaties en/of gebreken aan materieel. - Het eigen werk analyseren en beoordelen. - Naleven van de te nemen veiligheidsmaatregelen in het magazijn/ werkplaats. - Formuleren van eventuele verbeterprocessen en adviseren van het management. - Verantwoordelijke voor de afvalstroom. - Meewerken aan de beheersing van de afvalstroom, zorgen dat afval correct gescheiden wordt. - Zorgen voor tijdige afhaling door bevoegde instanties.

  • Huishoudhulp (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: t-interim Bree

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken met dienstencheques is weggelegd voor mensen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een positieve, zelfstandige instelling. Het gaat over activiteiten die inspelen op individuele, persoonlijke of familiale behoeften in het kader van het dagelijkse leven. Hulp met huishoudelijk karakter bij de particulier thuis, namelijk: Schoonmaken van de woning met inbegrip van ramen Wassen en strijken Kleine naaiwerken Bereiden van maaltijden Boodschappen doen

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Wuustwezel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (WUUSTWEZEL)

    Regio: WUUSTWEZEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Jobstudent Administratief Bediende (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: MI CASA

    Type: Studentenjob

    Voor onze administratie zijn wij tijdens het schooljaar 2018-2019 op zoek naar een jobstudent administratief bediende. Profiel: We zoeken iemand die: - comfortabel gebruik maakt van de officeapplicaties - beschikt over voldoende verantwoordelijkheid om iets zelfstandig af te werken - goed georganiseerd en leergierig is - een veelzijdige administratieve kracht is met een neus voor cijfers - student is in een bacheloropleiding Accountancy-Fiscaliteit Functie: Bieden van administratieve ondersteuning bij de boekhouding en personeelsdienst

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Operator 2-ploegen (STADEN)

    Regio: STADEN

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Vaste Job

    Voor een groentenbedrijf in de regio Staden zijn wij op zoek naar een gemotiveerde machinebediener. Je staat in voor het vlot en correct laten verlopen en een productielijn.

  • Kwaliteitscoördinator (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Onze klant is op zoek naar een kwaliteitscoördinator. Je taak bestaat vnl uit het opvolgen en voorbereiden/coördineren van audits (kwaliteit binnen de volledige flow van de organisatie) Op frequente basis worden er audits voor hun klanten uitgevoerd: zowel op technisch als sociaal domein. Hiervoor dien je procedures (kwaliteitsmanagementsysteem) verder te optimaliseren (opmaken van interne procedures, instructies en richtlijnen) en implementeren. Adhv een vragenlijst van de klant maak je een planning op en motiveer je de business unit managers en collega's op de verschillende afdelingen om optimaal gebruik te maken van het kwaliteitsmanagementsysteem. Je coördineert de verschillende diensten en werkt de nodige instructies uit. Indien er bij een audit niet voldoende gescoord wordt volgens de normen van hun afnemer, dien je maatregelen te treffen en opnieuw elke betrokken dienst hierbij te betrekken. Je werkt actief mee aan verbetervoorstellen.

  • Natuurlijk gezond consulent (Regio Kontich-Mortsel-Ranst)

    Regio: Regio Kontich-Mortsel-Ranst

    Bedrijf: NATUURLIJK GEZOND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Natuurlijk gezond is klaar om uit te breiden! Wilt u graag een eigen bedrijf in de gezondheidssector beginnen of uw bestaande activiteit uitbreiden? Natuurlijk gezond zoekt iemand die graag met therapeutische etherische oliën aan de slag gaat. Voorkennis over etherische oliën is niet noodzakelijk. U wordt door ons begeleid en we leren u alles wat nodig is om uw eigen gezondheidsbedrijf succesvol op te starten. Ik heb momenteel plaats in mijn agenda om 2 personen intensief te begeleiden, dus ik kies uit de geïnteresseerden de meest gemotiveerde personen uit om intensief te begeleiden. Uiteraard kan u ook mee op de kar springen indien u niet bij deze hoort of het wat rustiger aan wil doen, maar dan zal u op een aan uw tempo en inzet aangepast schema begeleid worden. Laat dit u dus niet afschrikken. Uw inkomsten hangen volledig van uw eigen inspanningen af. Uiteraard doen we er samen alles aan om u succesvol te maken, wat ook zeker gaat lukken als u zich voluit hierachter zet. Heeft u interesse,? Stuur dan geheel vrijblijvend een mailtje met wat informatie over jezelf en je motivatie naar [email protected] bel me op het nummer 0479 812 892 Ken je iemand die volledig in dit profiel past? Stuur deze vacature door. Alvast bedankt! Lindsey

  • Embedded Software Engineer (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671115-inline.html?cid=Partner_VDAB Moebius Design is de projectsourcingsonderneming binnen de Verhaert Group Masters in Innovation. Onze medewerkers werken ter plaatse bij de klant. Om onze klant gespecialiseerd in innovatieve systems te ondersteunen hebben wij een opportuniteit in de regio Leuven voor een embedded software engineer. Als lid van het R & D-team werk je aan de volgende generatie op laser gebaseerde sensoren voor autonoom rijden. Je verbetert de prestaties van optische systemen en wordt betrokken bij zowel onderzoek als productontwikkeling. Je bedenkt, ontwerpt en test de toekomstige producten van onze klant en doet daarbij beroep op je vaardigheden in FPGA-ontwerp, VHDL / Verilog, C ++, algoritmen voor parallelle architectuur en vision-technologie.

  • Flexi-Job Onthaal / Administratie / klantenservice (M/V) Kuurne (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: HUYZE GEZELLE

    Type: Flexijob

    Huyze Gezelle (Kuurne) is een gerenommeerde restaurant.Om onze klanten nog meer van dienst te zijn zoeken wij een gemotiveerde medewerker onthaal / receptie / klantenservice. U wil graag een centje bijverdienen? Voelt iedereen zich onmiddellijk welkom bij jou? Draag jij gastvrijheid en professionaliteit hoog in het vaandel? Dan hebben wij de ideale functie voor u ! Het is uw taak dat wij onze klant zo optimaal en gastvrij mogelijk kunnen ontvangen ! TAKENPAKKET * U staat in voor het vriendelijk onthaal, zowel fysiek als telefonisch. * U verwerkt de hoogst dringende inkomende mails. * U drukt de nodige documenten af voor de dienst (studentencontracten, menukaart, …). * U informeert klanten bij vragen over onze verschillende feestmogelijkheden en voorziet hen van de nodige documentatie. * U werkt tijdens de dienst actief mee door het polsen naar klantentevredenheid. * U registreert bestellingen en volgt deze op. * U vult de nodige brochure aan. * U verzorgt de afrekeing bij vertrek van de klant. * U werkt tijdens de dienst actief mee in de bar, aan de buffetten.

Zoek naar antwoorden van VANLOMMEL in sociale netwerken
Look for responds of VANLOMMEL in social networks

Lees alle opmerkingen voor VANLOMMEL. Laat een reactie achter voor VANLOMMEL. VANLOMMEL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VANLOMMEL. Leave a respond for VANLOMMEL. VANLOMMEL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VANLOMMEL op de google maps. Adres en contacten VANLOMMEL
Location of VANLOMMEL on the google maps. Address and contacts of VANLOMMEL

Andere gerelateerde bedrijven als come VANLOMMEL VANLOMMEL: OPENBARE BIBLIOTHEEK | WILLY LAMBRECHTS | Goethals BVBA | DE BREE OPTIEK | WALTER DECLERCQ

Other related companies as VANLOMMEL: OPENBARE BIBLIOTHEEK | WILLY LAMBRECHTS | Goethals BVBA | DE BREE OPTIEK | WALTER DECLERCQ

VANLOMMEL is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VANLOMMEL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08743438720. Het bedrijf VANLOMMEL bevindt zich op het adres: HAGELLAAN 7; 2250; OLEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 302,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 571,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Imprimeries and copyshops. Lijst met producten zijn Activités: Sérigraphies..
De hoofdactiviteit van VANLOMMEL is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VANLOMMEL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VANLOMMEL, openstaande posities, locatie van VANLOMMEL op de kaart.

VANLOMMEL is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is VANLOMMEL, company assigned to the tax number BE08743438720. The company VANLOMMEL is located at the address: HAGELLAAN 7; 2250; OLEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 302,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 571,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Imprimeries and copyshops. List of products are Activités: Sérigraphies..
The main activity of VANLOMMEL is Eating and Drinking Places, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of VANLOMMEL is not available. You also can look at reviews of VANLOMMEL, open positions, location of VANLOMMEL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VANLOMMEL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VANLOMMEL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VANLOMMEL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VANLOMMEL, employees, financial statistics.