IDEA COMMUNICATION

Particuliere bedrijvenPersoonlijke Dienstverlening • IDEA COMMUNICATION
Private companiesPersonal Services • IDEA COMMUNICATION

Contactgegevens IDEA COMMUNICATION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data IDEA COMMUNICATION: address, phone, fax, email, website, opening hours

IDEA COMMUNICATION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DORPSTRAAT 64; 1640; SINT-GENESIUS-RODE, België

Telefoon (phone): 23811688 (+32-23811688) 23811688 (+32-23811688)

Fax (fax): +32 (87) 922-19-55 +32 (87) 922-19-55

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) IDEA COMMUNICATION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "IDEA COMMUNICATION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "IDEA COMMUNICATION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van IDEA COMMUNICATION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen IDEA COMMUNICATION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of IDEA COMMUNICATION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees IDEA COMMUNICATION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti IDEA COMMUNICATION
Products information IDEA COMMUNICATION

BTW identificatienummer (tax): BE09247985839
Ondernemingsnummer: 1582550048
Hoofdstad (capital): 961,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 252,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Activités: Photocopies.

Product categorie (product category): Imprimeries and copyshops

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor IDEA COMMUNICATION
(Get full report from official database of BE for IDEA COMMUNICATION)

Aanvulling soorten activiteiten voor IDEA COMMUNICATION
Addition kinds of activities for IDEA COMMUNICATION

519910. Posters en decals | Posters and decals
20489913. Oesterschalen, grond: bereid als diervoeder | Oyster shells, ground: prepared as animal feed
22410000. Smalle stoffenfabrieken | Narrow fabric mills
22530505. Overhemden (buitenkleding), breien | Shirts(outerwear), knit
32110102. Optisch glas, plat | Optical glass, flat
35550503. Type: lood, staal, messing, koper geconfronteerd, enz. | Type: lead, steel, brass, copper faced, etc.
36340304. Ventilators, elektrisch: bureau | Fans, electric: desk
37990300. Off-road auto's, met uitzondering van recreatieve voertuigen | Off-road automobiles, except recreational vehicles
38230405. Coulometrische analysatoren, industrieel proces type | Coulometric analyzers, industrial process type
52610301. Kerstbomen (natuurlijk) | Christmas trees (natural)

Werken bij IDEA COMMUNICATION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in IDEA COMMUNICATION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor IDEA COMMUNICATION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for IDEA COMMUNICATION. Looking for open vacancies in other companies

  • Beproever (elektro)mechanica (Bachelor) - NMBS Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: CENTRALE WERKPLAATS

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Wij zoeken een energieke beproever (elektro)mechanica (bachelor): Je voornaamste taak is het uitvoeren van remtesten en het opsporen van fouten op de remuitrusting van een trein. Op basis van de resultaten van de uitgevoerde proeven beslis je welke de volgende te nemen stappen zijn. Op regelmatige basis rapporteer je de resultaten van uitgevoerde proeven aan je teamleader en de productieleider “In- en uitgangscontrole”. Je doet voorstellen om belangrijke en gecompliceerde storingen te verhelpen. Andere taken zijn: testen en afregelen van treindeuren, controle en testen van de pneumatische systemen van een trein, mechanische controles, testen van de elektrische controlecircuits van het remsysteem, deurbediening, … . Is dit iets voor jou? Dan kom je terecht in het Team In- en Uitgangscontrole van de Centrale Werkplaats Mechelen. Je werkt samen met een gezonde mix van een 30-tal mensen met jonge frisse ideeën en met mensen met een gevulde rugzak aan ervaring. Je werkt in een technologische omgeving waar voldoende vrijheid gegeven wordt om de dagelijkse puzzel van problemen aan te pakken.

  • Verpleegkundige Projectstaffing Thuisverpleging regio Knokke (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project kom je terecht in een kleine en lokale thuisverplegingsdienst met standplaats te Knokke. Je zal in zeer goed contact moeten staan met de mantelzorgers, de artsen, je collega's... om de best mogelijke zorg voor je patiënten te bekomen. Dit kan in een voltijdse of 4/5/de tewerkstelling. Je zal goed moeten kunnen omgaan met veeleisende, maar dankbare patiënten. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Persmachinist (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: Konvert Interim Maasmechelen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een steenfabriek gelegen te Lanaken is op zoek naar een persoperator! Het bedrijf kent nationale faam in zijn sector en is op zoek naar een persoperator om hun team te vervolledigen. Jouw taak zal voornamelijk bestaan uit persen van bakstenen of brikken, het onderhouden en instellen van de machine alsook het poetsen van de machine en ruimte. Ben jij iemand die graag de handen uit steekt? Die niet bang is om zijn handen vuil te maken? En technisch aangelegd is? Dan zoeken wij jou! Jouw takenpakket: - Je hebt verstand van het onderhouden van machines - Technische kennis bezit je met overvloed - Bedienen en instellen van machines is jouw ding

  • Monteerder/demonteerder (m/v) (KALLO)

    Regio: KALLO

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in de Waaslandhaven zijn we op zoek naar GEMOTIVEERDE monteerders/demonteerders (m/v) Heb je een passie voor wagens (nieuwe wagens)? Heb je een opleiding Carrosserie gevolgd of ben je in je vrije tijd veel bezig met auto's bv tuning? Wil je werken in dagdienst? Dan is deze job zeker iets voor jou! Taken: Demonteren en moteren van auto-onderdelen ivm schade herstelling. bv: bumbers, deuren, moterkap,....

  • Afspraakplanner m/v (ADEGEM)

    Regio: ADEGEM

    Bedrijf: Start People Gent LA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je op zoek naar een toffe job? Of ben je een schoolverlater en op zoek naar een eerste uitdaging? Heb jij een luisterend oor, een vlotte babbel en beschik je over voldoende overtuigingskracht? Dan ben jij de persoon die we zoeken. Voor onze klant te Adegem zijn we dringend op zoek naar gemotiveerde en flexibele telefonisten/ callagents (m/v). Jouw takenpakket bestaat uit: telefonisch contact met potentiële klanten afspraken vastleggen en inplannen in de agenda van de adviseurs/vertegenwoordigers die op de baan gaan 95% van je tijd zal je uitbellen (outbound) en mensen overtuigen om een gratis afspraak in te plannen op het moment van hun keuze

  • Student Bediening weekend (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: T-IINTERIM GENK

    Type: Studentenjob

    Voor een brasserie in Genk zijn wij op zoek naar gemotiveerde studenten voor bij te springen in de zaal en keuken in het weekend. Bedrijfsprofiel:

  • Dossierbeheer telecom NL/FR Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een dynamische en groeiende onderneming gespecialiseerd in affinity insurances, zoeken wij een tweetalige dossierbeheerder NL/FR. Volgende taken vallen onder jouw verantwoordelijkheid: Je hebt technische affiniteit en kan basis technische vragen inzake telefonie oplossen. Het gaat hier vooral over hulp bij installeren van updates, verbindingen controleren en opstartproblemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als via e-mail. Je vervult verschillende bijhorende administratieve taken en je staat onder meer in voor de controle en het goedkeuren van herstellingen.

  • Senior auditor omgeving Limburg met aantrekkelijk salarispakket (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: BECKERS, LOENDERS & CO

    Type: Vaste Job

    Ons kantoor, gelegen in Kermt (Hasselt) is op zoek naar een senior auditor om het team te versterken. Wij zijn een kleinschalig kantoor met voornamelijk middelgrote klanten in de omgeving Limburg en Kempen. Als senior auditor ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de audits en de controle van jaarrekening. Daarnaast sta je in voor het uitvoeren van de interim audits alsook de algemene administratie die hierbij komt kijken. Verder ben je mee verantwoordelijk voor het opstellen van controleverslagen bij een inbreng in natura, fusie-splitsing, omzetting, ontbinding,...

  • Arbeider montage vanuit Wortegem-Petegem (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: WILLY NAESSENS GROUP

    Type: Vaste Job

    Samen met je ploeg plaats je industriële gebouwen met prefab betonelementen, dit in samenwerking met de kraanbestuurder.

  • Zelfstandig uitbater Hubiz station Geraardsbergen (nieuwe winkel) (Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem)

    Regio: Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem

    Bedrijf: Ubiway Retail

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving Een eigen supermarkt uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Hubiz. Hubiz is een compacte supermarkt in het station en is volledig afgestemd op de behoeften van de pendelaar. Hij vindt er in één oogopslag een mix van producten die perfect aansluiten op zijn ochtend-, middag- en avondbehoeften: pers, verse maaltijden en dranken, kruidenierswaren en diensten. Zelf een Hubiz-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. In het station van Geraardsbergen is net een gloednieuwe Hubiz-supermarkt geopend. Er worden verse belegde broodjes ter plaatse bereid.  Meer info over Hubiz, klik hier. Plaats tewerkstelling Stationsplein, 9500 Geraardsbergen Openingsuren Van maandag tot vrijdag van 5u tot 18u30, op zaterdag van 9u tot 14u, op zondag is deze winkel gesloten. De functie Je staat in voor het afbakken van de bakkerijproducten Je bereidt verse belegde broodjes Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Nivelles)

    Regio: Regio Nivelles

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.

Zoek naar antwoorden van IDEA COMMUNICATION in sociale netwerken
Look for responds of IDEA COMMUNICATION in social networks

Lees alle opmerkingen voor IDEA COMMUNICATION. Laat een reactie achter voor IDEA COMMUNICATION. IDEA COMMUNICATION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for IDEA COMMUNICATION. Leave a respond for IDEA COMMUNICATION. IDEA COMMUNICATION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie IDEA COMMUNICATION op de google maps. Adres en contacten IDEA COMMUNICATION
Location of IDEA COMMUNICATION on the google maps. Address and contacts of IDEA COMMUNICATION

Andere gerelateerde bedrijven als come IDEA COMMUNICATION IDEA COMMUNICATION: Schiettekat BVBA | Lambert Sandrine | SANIFLUIDES | MICHEL CAPPELLE | ubac asbl

Other related companies as IDEA COMMUNICATION: Schiettekat BVBA | Lambert Sandrine | SANIFLUIDES | MICHEL CAPPELLE | ubac asbl

IDEA COMMUNICATION is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is IDEA COMMUNICATION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09247985839. Het bedrijf IDEA COMMUNICATION bevindt zich op het adres: DORPSTRAAT 64; 1640; SINT-GENESIUS-RODE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 961,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 252,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Imprimeries and copyshops. Lijst met producten zijn Activités: Photocopies..
De hoofdactiviteit van IDEA COMMUNICATION is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van IDEA COMMUNICATION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van IDEA COMMUNICATION, openstaande posities, locatie van IDEA COMMUNICATION op de kaart.

IDEA COMMUNICATION is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is IDEA COMMUNICATION, company assigned to the tax number BE09247985839. The company IDEA COMMUNICATION is located at the address: DORPSTRAAT 64; 1640; SINT-GENESIUS-RODE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 961,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 252,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Imprimeries and copyshops. List of products are Activités: Photocopies..
The main activity of IDEA COMMUNICATION is Personal Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of IDEA COMMUNICATION is not available. You also can look at reviews of IDEA COMMUNICATION, open positions, location of IDEA COMMUNICATION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over IDEA COMMUNICATION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf IDEA COMMUNICATION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about IDEA COMMUNICATION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company IDEA COMMUNICATION, employees, financial statistics.