BUREAU CONSULT. & GESTION

Contactgegevens BUREAU CONSULT. & GESTION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU CONSULT. & GESTION: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU CONSULT. & GESTION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE BOVI?RE 22BB; 4130; ESNEUX, België

Telefoon (phone): 43802426 (+32-43802426) 43802426 (+32-43802426)

Fax (fax): +32 (56) 151-50-79 +32 (56) 151-50-79

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU CONSULT. & GESTION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU CONSULT. & GESTION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU CONSULT. & GESTION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU CONSULT. & GESTION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU CONSULT. & GESTION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU CONSULT. & GESTION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU CONSULT. & GESTION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU CONSULT. & GESTION
Products information BUREAU CONSULT. & GESTION

BTW identificatienummer (tax): BE06773864746
Ondernemingsnummer: 2571319580
Hoofdstad (capital): 269,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 814,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Producten die in BUREAU CONSULT. & GESTION zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Immobili?nkantoren

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU CONSULT. & GESTION
(Get full report from official database of BE for BUREAU CONSULT. & GESTION)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU CONSULT. & GESTION
Addition kinds of activities for BUREAU CONSULT. & GESTION

34930100. Warm gevormde veren | Hot formed springs
35329901. Stampmolenmachines (mijnbouwmachines) | Stamping mill machinery (mining machinery)
35799908. Shorthand machines | Shorthand machines
38450117. Positie emissie tomografie (pet scanner) | Position emission tomography (pet scanner)
63119902. Welwillend verzekeringsverenigingen | Benevolent insurance associations
76990402. Septische tank schoonmaakdienst | Septic tank cleaning service

Werken bij BUREAU CONSULT. & GESTION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU CONSULT. & GESTION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU CONSULT. & GESTION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU CONSULT. & GESTION. Looking for open vacancies in other companies

  • Klantendienstmedewerker NL (zonder ervaring) tijdelijke opdracht, flexibel inplanbaar regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je communicatief ingesteld? Help je graag mensen verder? Hou je van telefonische klantencontacten? Dan hebben wij voor jou de ideale job gevonden! Voor een gekende energieleverancier in regio Gent is Randstad op zoek naar nieuwe klantendienstmedewerkers. Je zal instaan voor het beantwoorden van inkomende oproepen van klanten en helpt hen verder met de vragen en klachten. Dit kan gaan over facuratie, administratieve vragen, meterstanden, techniekers die moeten langskomen,... Vervolgens zorg je ook een voor een update van het dossier en tariefplan. Je werkt van maandag tot vrijdag met shiften tussen 8u en 20u. En 1x per maand op zaterdag van 9u tot 17u. Als student dien je 3x/week beschikbaar te zijn om te werken en je flexibel op te kunnen stellen volgens de gevraagde uren.Ben je communicatief ingesteld? Help je graag mensen verder? Hou je van telefonische klantencontacten? Dan hebben wij voor jou de ideale job gevonden! Voor een gekende energieleverancier in regio Gent is Randstad op zoek naar nieuwe klantendienstmedewerkers. Je zal instaan voor het beantwoorden van inkomende oproepen van klanten en helpt hen verder met de vragen en klachten. Dit kan gaan over facuratie, administratieve vragen, meterstanden, techniekers die moeten langskomen,... Vervolgens zorg je ook een voor een update van het dossier en tariefplan. Je werkt van maandag tot vrijdag met shiften tussen 8u en 20u. En 1x per maand op zaterdag van 9u tot 17u. Je zal iedere week worden ingepland tussen de 20-38uur je weet dit steeds op voorhand.

  • Fleet Advisor - Zaventem (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: Jobmatch

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant, gelegen te Zaventem, is een internationale speler binnen de automobielsector. Momenteel zijn zij op zoek naar een Fleet Advisor om hun team te vervoegen. Binnen deze functie vervul je een commerciële rol waarbij je instaat voor de uitbreiding van contracten bij bestaande klanten. Concreet betekent dit: Het telefonish verkopen, opmaken en toelichten van offertes. Deze volg je ook op. Het plaatsen van de prebestelling. Het oplossen van vragen en problemen van zowel interne als externe klanten. Je bent een centraal aanspreekpunt en helpt hen met de glimlach verder.

  • Productiearbeider afvuller - dagdienst regio Tielt (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INDUSTRY

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Tijdens het productieproces sta je in het etiketteren van potten en afwegen van chemische producten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het correct stapelen van deze producten. Je werkt van maandag tot en met vrijdag in dagdienst (7.45 - 16.30 uur).

  • Logistiek Teamleader (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: t-interim Mortsel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte taakuitvoering van de sorteerders, dit in overleg met je overste. Je bent verantwoordelijk voor jouw zone/sorteerders, je coacht en evalueert hen. Alsook ben je hen aanspreekpunt. Je bent medeverantwoordelijk voor het opmaken van de personeelsplanning. Je bent een echte nachtraaf en bent beschikbaar tussen 23:00 uur 's avonds en 11:00 uur 's ochtends. Als teamleader steek je graag de handen uit de mouwen en geef je het goede voorbeeld door mee op de vloer te staan. Je zorgt voor netheid in het depot en waakt over de veiligheid van de goederen zodat diefstallen vermeden worden. Je houdt je aan de regels en voorschriften die betrekking hebben tot veilig, organisatie, pauzes en interne afspreken. Je zorgt ervoor dat jouw team zich ook strikt aan deze regels houdt. Je hebt de verantwoordelijkheid om schades te melden en eventuele problemen op te lossen. Samen met de depot verantwoordelijke breng je alles tot een goed einde! Bedrijfsprofiel:

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Huishoudhulp Tielt (M/V) (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: MANPOWER DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    U poetst bij 1 particulier gezin uit Tielt. Dit kan aangevuld worden met strijk, boodschappen doen, klein naaiwerk en koken volgens uw kennis en kunde. U vertrekt van thuis uit met fiets of bus. Naargelang de vraag en uw behoeftes kunnen deze opgetrokken worden.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Bekkevoort – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BEKKEVOORT)

    Regio: BEKKEVOORT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student bijrijder m/v te Humbeek (HUMBEEK)

    Regio: HUMBEEK

    Bedrijf: Start People Mechelen

    Type: Studentenjob

    Je zal samenrijden met de chauffeur om de bestellingen van huishoudelektro bij de klanten thuis te gaan leveren en plaatsen. Je hoeft zelf niet te rijden.

  • Administratief Commercieel medewerker in de Gentse Zeehaven (interim optie vast) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Ergon Recruitment Gent

    Type: Vaste Job

    Als commercieel medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en realiseren van verkooptransacties waarbij volledige service van A tot Z en klantvriendelijkheid centraal staan. Je werkt samen met nog één andere binnendienst collega en rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden: Je staat in voor de orderafhandeling en de bijkomende administratie zoals opmaak en verwerking van de orders in het ERP-systeem. In deze rol is het belangrijk om zowel telefonisch als mail de orders zo goed mogelijk op te volgen en snel te schakelen naar de klanten toe; Indien nieuwe klanten zorg je voor de opmaak en doorsturen van offertes en zorg je voor de nodige opvolging zodat dit tot een verkoopactie kan gerealiseerd worden; Bijkomend vormt klantencontact de leidraad in je verkoopacties. Jij zorgt voor een volledige service van A tot Z. Dit betekent dat je naast de orderverwerking ook de behoeftes van de klanten analyseert en hen informeert over de producten alsook klachten of vragen klantvriendelijk verzorgt; Daarnaast zorg je ervoor dat de order een bestelbon wordt en je hiervoor de nodige transportmodaliteiten coördineert zodat het een lever bon kan worden. Dit betekent dat je steeds up to date moet zijn van de voorraad in het magazijn en je effectief ervoor zorgt dat de bestelling tijdig geleverd wordt bij de kant; Tot slot ben je verantwoordelijk voor de after sales en sta je in voor allerhande zaken zoals beheer garanties, reclameacties, … en kan je voor een totaaloplossing zorgen voor de klant.

  • kinesitherapeut - Orthopedische revalidatie (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: KINEPOINT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Jong en dynamische groepspraktijk zoekt sportief aangelegde persoonlijkheid die voeling heeft met oefentherapie en functionele revalidatie als aanvulling op manuele behandelingen.

  • kelners (STEKENE)

    Regio: STEKENE

    Bedrijf: GRAND CAFE

    Type: Werfreserve

    Bediening

  • Technisch verkoopsadviseur (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: VTC

    Type: Werfreserve

    Als technisch verkoopsadviseur bent u verantwoordelijk voor het actief prospecteren (in België en Frankrijk) en benaderen van eindklanten of mogelijke dealers (garages). Dit prospecteren wordt aangestuurd door de sales manager, waarna u terdege en plichtsbewust op klantenbezoek gaat. Hierbij wordt een oplossing op maat besproken en een offerte inclusief 3D tekening gemaakt. Het verkoopsproces afronden doet u zo veel als mogelijk zelfstandig.

Zoek naar antwoorden van BUREAU CONSULT. & GESTION in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU CONSULT. & GESTION in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU CONSULT. & GESTION. Laat een reactie achter voor BUREAU CONSULT. & GESTION. BUREAU CONSULT. & GESTION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU CONSULT. & GESTION. Leave a respond for BUREAU CONSULT. & GESTION. BUREAU CONSULT. & GESTION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU CONSULT. & GESTION op de google maps. Adres en contacten BUREAU CONSULT. & GESTION
Location of BUREAU CONSULT. & GESTION on the google maps. Address and contacts of BUREAU CONSULT. & GESTION

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU CONSULT. & GESTION BUREAU CONSULT. & GESTION: Hulpkas vr Werkloosheidsuitkeringen | VOLKSSTERRENWACHT BEISBROEK | DOBBELS - LEFEVERE | Deronchene P | DEMENAGEMENTS GUY GOOSSENS

Other related companies as BUREAU CONSULT. & GESTION: Hulpkas vr Werkloosheidsuitkeringen | VOLKSSTERRENWACHT BEISBROEK | DOBBELS - LEFEVERE | Deronchene P | DEMENAGEMENTS GUY GOOSSENS

BUREAU CONSULT. & GESTION is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU CONSULT. & GESTION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06773864746. Het bedrijf BUREAU CONSULT. & GESTION bevindt zich op het adres: RUE BOVI?RE 22BB; 4130; ESNEUX. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 269,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 814,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Immobili?nkantoren. Producten gemaakt in BUREAU CONSULT. & GESTION zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU CONSULT. & GESTION is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU CONSULT. & GESTION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU CONSULT. & GESTION, openstaande posities, locatie van BUREAU CONSULT. & GESTION op de kaart.

BUREAU CONSULT. & GESTION is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU CONSULT. & GESTION, company assigned to the tax number BE06773864746. The company BUREAU CONSULT. & GESTION is located at the address: RUE BOVI?RE 22BB; 4130; ESNEUX. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 269,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 814,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Immobili?nkantoren. Products created in BUREAU CONSULT. & GESTION were not found.
The main activity of BUREAU CONSULT. & GESTION is Insurance Agents, Brokers and Service, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU CONSULT. & GESTION is not available. You also can look at reviews of BUREAU CONSULT. & GESTION, open positions, location of BUREAU CONSULT. & GESTION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU CONSULT. & GESTION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU CONSULT. & GESTION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU CONSULT. & GESTION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU CONSULT. & GESTION, employees, financial statistics.