MONTRE SERVICE

Contactgegevens MONTRE SERVICE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MONTRE SERVICE: address, phone, fax, email, website, opening hours

MONTRE SERVICE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOULEVARD SYLVAIN DUPUIS 433; 1070; ANDERLECHT/ANDERLECHT, België

Telefoon (phone): 25208251 (+32-25208251) 25208251 (+32-25208251)

Fax (fax): +32 (53) 592-20-69 +32 (53) 592-20-69

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MONTRE SERVICE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MONTRE SERVICE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MONTRE SERVICE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MONTRE SERVICE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MONTRE SERVICE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MONTRE SERVICE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MONTRE SERVICE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MONTRE SERVICE
Products information MONTRE SERVICE

BTW identificatienummer (tax): BE01136230468
Ondernemingsnummer: 5092132568
Hoofdstad (capital): 192,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 582,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Services: Horloges,Montres.

Product categorie (product category): Réparations d'horloges,montres and bijoux

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MONTRE SERVICE
(Get full report from official database of BE for MONTRE SERVICE)

Aanvulling soorten activiteiten voor MONTRE SERVICE
Addition kinds of activities for MONTRE SERVICE

13110201. Koolvergassing | Coal gasification
20150503. Ganzen, verwerkt: gekookt | Geese, processed: cooked
20920203. Vissencakes, bevroren | Fishcakes, frozen
23390101. Kraag- en manchettenetjes: vrouwen, misses en junioren | Collar and cuff sets: women's, misses' and juniors'
25419902. Sokkels en statuary, hout | Pedestals and statuary, wood
26210803. Greaseproof verpakkingspapier | Greaseproof wrapping paper
26730201. Voedselopslag en bevroren voedselzakken, plastic | Food storage and frozen food bags, plastic
34439904. Cilinders, druk: metalen plaat | Cylinders, pressure: metal plate
59419902. Fiets- en fietsonderdelen | Bicycle and bicycle parts
95329902. Zoning board of commissie, overheid | Zoning board or commission, government

Werken bij MONTRE SERVICE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MONTRE SERVICE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MONTRE SERVICE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MONTRE SERVICE. Looking for open vacancies in other companies

  • Monteur detailafwerking (M/V) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In de afdeling detailafwerking zijn wij op zoek naar een gemotiveerde monteur voor een tijdelijke vervanging van 2 à 3 maanden. Je staat in voor de detailafwerking van autobussen. Meer bepaald de montage van separaties (buizenframe) en kleine onderdelen zoals roosters, handgrepen, lussen, reclamebakjes enz. Werken met afkitten.

  • Machine operator - vaste nacht (LONDERZEEL)

    Regio: LONDERZEEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wil je deel uitmaken van dit uniek familiebedrijf? Heb je een eerste ervaring als operator? Lees dan zeker onderstaande vacature. De arbeiders bottelarij zijn verantwoordelijk voor het instellen, bedienen, controleren en ombouwen van een verpakkingsmachine. Ze respecteren daarbij nauwgezet alle kwaliteits- hygiëne- en veiligheidsvoorschriften.

  • Logistiek medewerker bij Estée Lauder in Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Estee Lauder Inhouse - Geel LA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als logistiek medewerker ben je medeverantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole op de werkvloer. Je zal afgewerkte producten controleren en narekenen. Dit zal je doen aan de hand van een scanner en een controle in SAP. Je zal hierdoor zorgen dat enkel correct verwerkte producten kunnen verzonden worden naar de klanten. Je zal je bevindingen rapporteren naar de MUV controller en dit ook verwerken in SAP. Ben je nauwkeurig, pc vaardig en administratief sterk? Dan kan jij onze nieuwe collega worden in het logistiek team! Solliciteer snel via onderstaande weg.

  • Monteur (m/v) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM WAREGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    -mechanische samenbouw van installaties -aansluitingen hydrauliek -aansluitingen pneumatiek -instrumentatie plaatsen en installatie bekabelen -testen van elk onderdeel voor verzending -corrigeren van punten voor verzending -demonteren en klaarzetten voor transport

  • Technieker - Eeklo (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gedreven techniekers! Machines mechanisch en technisch ontleden. Oplossen van storingen en defecten. Plaatsen en installeren van nieuwe machines. Opleiding voorzien bij de klant.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Paal (PAAL)

    Regio: PAAL

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Balen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Lubbeek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LUBBEEK)

    Regio: LUBBEEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Junior event and training coordinator (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Vaste Job

    Zet je net je eerste stappen in het werkveld of heb je al enkele jaren ervaring + ben je op zoek naar een gevarieerde en communicatieve functie? Dan is je zoektocht ten einde! Onze snel groeiende klant in Diegem is op zoek naar een junior event en training coordinator. Het bedrijf is actief op het vlak van consultancy, technologie en outsourcing. Je takenpakket zal uit de volgende zaken bestaan: Werken rond commerciële evenementen Werken op werknemersevenementen en gebeurtenissen Werken rond rekruteringsevents Organiseren van lokale trainingsessies

  • STORINGTECHNIEKER PLOEGEN (m-v) (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: MAXICON

    Type: Vaste Job

    Om onze teams bij diverse van onze klanten te versterken zijn wij op zoek naar gedreven technici die gebeten zijn van techniek! Zoek je werkzekerheid, variatie en uitdaging in je job? Dan is Maxicon de uitgelezen werkgever voor jou! Als storingstechnieker sta je in voor het elektromechanisch onderhoud bij onze klanten zowel preventief als curatief. Je staat in voor het opsporen en verhelpen van elektrische defecten van technische installaties en hun componenten zoals motoren, sensoren, frequentieomvormers, ... Je neemt ook zelf het initiatief om de machines efficiënter te laten werken. Op mechanisch vlak sta je in voor het preventief onderhoud aan het machinepark.

  • Zelfstandig kantoorhouder arrondissement Veurne (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor?een kantoor in arrondissement Veurne Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van MONTRE SERVICE in sociale netwerken
Look for responds of MONTRE SERVICE in social networks

Lees alle opmerkingen voor MONTRE SERVICE. Laat een reactie achter voor MONTRE SERVICE. MONTRE SERVICE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MONTRE SERVICE. Leave a respond for MONTRE SERVICE. MONTRE SERVICE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MONTRE SERVICE op de google maps. Adres en contacten MONTRE SERVICE
Location of MONTRE SERVICE on the google maps. Address and contacts of MONTRE SERVICE

Andere gerelateerde bedrijven als come MONTRE SERVICE MONTRE SERVICE: COIFFURE EVOLUTIF | Achille | GIGA COMPUTERSHOP | PIERRE VANHUYSE | A.W. HERSELT

Other related companies as MONTRE SERVICE: COIFFURE EVOLUTIF | Achille | GIGA COMPUTERSHOP | PIERRE VANHUYSE | A.W. HERSELT

MONTRE SERVICE is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MONTRE SERVICE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01136230468. Het bedrijf MONTRE SERVICE bevindt zich op het adres: BOULEVARD SYLVAIN DUPUIS 433; 1070; ANDERLECHT/ANDERLECHT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 192,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 582,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Réparations d'horloges,montres and bijoux. Lijst met producten zijn Services: Horloges,Montres..
De hoofdactiviteit van MONTRE SERVICE is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MONTRE SERVICE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MONTRE SERVICE, openstaande posities, locatie van MONTRE SERVICE op de kaart.

MONTRE SERVICE is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is MONTRE SERVICE, company assigned to the tax number BE01136230468. The company MONTRE SERVICE is located at the address: BOULEVARD SYLVAIN DUPUIS 433; 1070; ANDERLECHT/ANDERLECHT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 192,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 582,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Réparations d'horloges,montres and bijoux. List of products are Services: Horloges,Montres..
The main activity of MONTRE SERVICE is Construction - Special Trade Contractors, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of MONTRE SERVICE is not available. You also can look at reviews of MONTRE SERVICE, open positions, location of MONTRE SERVICE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MONTRE SERVICE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MONTRE SERVICE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MONTRE SERVICE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MONTRE SERVICE, employees, financial statistics.